Petr164 - Alfa Romeo 164 2,0 V6 TB (1997)

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Petr164 - Alfa Romeo 164 2,0 V6 TB (1997)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 18.1.2012, stř 17:15

Ja myslim, ze to bude fajne, neni to o moc slabsi nez obyc 12V V6...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Holocausto
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1089
Registrován: 25.4.2009, sob 10:23
Bydliště: Brno - Bástr

Re: Petr164 - Alfa Romeo 164 2,0 V6 TB (1997)

Příspěvek od Holocausto » 18.1.2012, stř 17:22

Ale však to TSko není moc těžké. Mám pocit, že nějakých 1360kg má to auto.
Alfa Romeo 164 2.0 TS (1998)
ex Ford Granada 2.3 V6 (1984)
ex Ford Sierra 2.0 DOHC (1989)
(Holocausto - Brazilian ANTI-nazi black metal)

Pivrnec911
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2733
Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
Bydliště: Lysá nad Labem

Re: Petr164 - Alfa Romeo 164 2,0 V6 TB (1997)

Příspěvek od Pivrnec911 » 18.1.2012, stř 21:25

petr164 píše:Tak mám za minulý týden polakované drobné oděrky na zrcátkách, zadním nárazníku a na haubně je konečně zaretušováno blízké setkání se scorpiem cikánského druhu. expreslakovna v P8 Březiněvsi, v alfistické péči :)
Chtěl bych taky znovicírovat svoje superleggera z QV, ale až zbydou penízky, kterých je nyní málo. Nový zadní díl výfuku je koupen, půjde na místo až po dalším kolapsu stěn starého (bandáž zatím drží). Motor si ševelí, je dobře ošetřen. Zkusím asi malé "zvěrstvo" natankovat půlku E85. Jsem zvědav, co to vyvede, závady jsou vyloučeny, úsady v nádrži nemají co dělat, hadičky jsou pryžové, palivo vždy kvalitní... Mám z té alfice pořád neutuchající radost. Možná že pořídím synátorovi TS za pár korun a trochu mu ho pomůžu zušlechtit. Kdyby se zadařilo, bude asi časem GT nebo něco staršího z trojzubcovy stáje...
Ahoj E85 se nemusíš bát,přes léto do Feldy nic jiného neleju a do Alf to dávám pokud jedu dálku s tím že mi to rychle zmizí z nádrže... Možná to i trošku motor přikrmí:-).
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...

hadXR
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2725
Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
Bydliště: Krkonoše a podhůří
Kontaktovat uživatele:

Re: Petr164 - Alfa Romeo 164 2,0 V6 TB (1997)

Příspěvek od hadXR » 19.1.2012, čtv 18:12

A co koroze palivový soustavy?
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.

petr164
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 246
Registrován: 5.1.2007, pát 16:26
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Re: Petr164 - Alfa Romeo 164 2,0 V6 TB (1997)

Příspěvek od petr164 » 15.4.2012, ned 22:29

Je to o podvozku a robustnosti. 155ka je fajn, ale na lepší silnice než ty naše. Sám jsem 164 TS měl, proháněl jsem kde koho, za 8l/100km. Nebýt poněkud nezřetelného VIN a několika mnou neprováděných bastlů, mohla zůstat v rodině. Přesto se po něčem mrknu.
AR 146 2.0 TI 1999
Fiat Brava 1.8 ELX
Volvo S60 2.3 T5 2001
AR 164 2.0 V6 TB Super 1997

ex AR 146 1.8 TS 1997
ex AR 146 1.4 TS Junior 1998
ex AR164 2.0 TS Super 1995
ex Opel Omega A 2.0i 1989
Cuore sportivo e cavalleria alla strada!

petr164
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 246
Registrován: 5.1.2007, pát 16:26
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Re: Petr164 - Alfa Romeo 164 2,0 V6 TB (1997)

Příspěvek od petr164 » 15.4.2012, ned 22:42

Tak, mám za sebou prvních 800 km na mix BA95 a E85. Bez jakékoli úpravy se to chová skoro stejně jako na čistý BA95, jen to za studena trochu pocukává při nízkých otáčkách a vzhledem k pocitu ŘJ, že mám chudou směs, je mírně vyšší spotřeba. Těch 10 Kč úspory na litru to ale s rezervou překoná. Na příští týden mám objednaný konverzní kit od Flexcaru, díky němuž zmizí cukání i zvýšená spotřeba. Palivový systém mám OK, aditiva jsem používal už dřív (teď VIF benzín), spalovací prostor je ošetřen... Do Bruntálu a zpět po ohřátí zcela bez problémů, pod plynem a s turbem je to zátah jako za mlada :) Kdo má staré zpuchřelé hadičky a ventily a pístní kroužky s poškozeným povrchem, tomu bych to neradil. Dám vědět, až něco najedu s Flexcar kitem, nejpozději po Pálavě.
AR 146 2.0 TI 1999
Fiat Brava 1.8 ELX
Volvo S60 2.3 T5 2001
AR 164 2.0 V6 TB Super 1997

ex AR 146 1.8 TS 1997
ex AR 146 1.4 TS Junior 1998
ex AR164 2.0 TS Super 1995
ex Opel Omega A 2.0i 1989
Cuore sportivo e cavalleria alla strada!

petr164
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 246
Registrován: 5.1.2007, pát 16:26
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Re: Petr164 - Alfa Romeo 164 2,0 V6 TB (1997)

Příspěvek od petr164 » 15.4.2012, ned 22:46

Ještě chci dodat, že zatím používám podíl E85 max do 50% (celkově díky 15% naturalu v E85 je pak směs s mírnou převahou benzínu). S kitem se bude jezdit na čistý E85 (levně) nebo na jakoukoli směs s naturalem nebo na čistý benzín (pokud zapomenu na příměs bioethanolu v BA95).
AR 146 2.0 TI 1999
Fiat Brava 1.8 ELX
Volvo S60 2.3 T5 2001
AR 164 2.0 V6 TB Super 1997

ex AR 146 1.8 TS 1997
ex AR 146 1.4 TS Junior 1998
ex AR164 2.0 TS Super 1995
ex Opel Omega A 2.0i 1989
Cuore sportivo e cavalleria alla strada!

petr164
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 246
Registrován: 5.1.2007, pát 16:26
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Re: Petr164 - Alfa Romeo 164 2,0 V6 TB (1997)

Příspěvek od petr164 » 15.4.2012, ned 22:53

Už se těším na novou zadní boční zlatou lištu od Ivana, pak bude na tom alfička vzhledově lépe než v době, kdy jsem ji pořizoval a před tím nedobržděním a šťouchancem, což vedlo k drobnému pomuchlání čela a celé haubny. To už je díky ExpresLakovně Vinicaru spolu s jinými vadami laku a drobnými ďoubanci OK. Na Pálavu chci jet v plné parádě!
AR 146 2.0 TI 1999
Fiat Brava 1.8 ELX
Volvo S60 2.3 T5 2001
AR 164 2.0 V6 TB Super 1997

ex AR 146 1.8 TS 1997
ex AR 146 1.4 TS Junior 1998
ex AR164 2.0 TS Super 1995
ex Opel Omega A 2.0i 1989
Cuore sportivo e cavalleria alla strada!

petr164
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 246
Registrován: 5.1.2007, pát 16:26
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Re: Petr164 - Alfa Romeo 164 2,0 V6 TB (1997)

Příspěvek od petr164 » 22.4.2012, ned 22:22

Včera výměna zimáků za letňáky, konečně už nehrozí ranní klouzek. Po zimě jen lehce dofouknuto, směs s dusíkem přece jen funguje lépe než čistý vzduch. Ethanol kit ještě není, trochu to zavání slibotechnou, ale uvidíme. Přemýšlím, jestli na středové pokličky nalepit alfácký znak místo originálu GPM Italy...
AR 146 2.0 TI 1999
Fiat Brava 1.8 ELX
Volvo S60 2.3 T5 2001
AR 164 2.0 V6 TB Super 1997

ex AR 146 1.8 TS 1997
ex AR 146 1.4 TS Junior 1998
ex AR164 2.0 TS Super 1995
ex Opel Omega A 2.0i 1989
Cuore sportivo e cavalleria alla strada!

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4371
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: Petr164 - Alfa Romeo 164 2,0 V6 TB (1997)

Příspěvek od zde. » 23.4.2012, pon 08:49

petr164 píše: Přemýšlím, jestli na středové pokličky nalepit alfácký znak místo originálu GPM Italy...
To jsou hezké starosti :)
33

petr164
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 246
Registrován: 5.1.2007, pát 16:26
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Re: Petr164 - Alfa Romeo 164 2,0 V6 TB (1997)

Příspěvek od petr164 » 3.5.2012, čtv 10:50

No, jak to říct: Když jsem měl originál AR čepičky k ventilkům, stačilo na chvíli zaparkovat u známých na Černém Mostě - a to mě měla varovat opráskaná pětasedma stojící poblíž. Alfa znak je viditelný, ty šedivé nálepky ne... To jsou ty krásné starosti...
AR 146 2.0 TI 1999
Fiat Brava 1.8 ELX
Volvo S60 2.3 T5 2001
AR 164 2.0 V6 TB Super 1997

ex AR 146 1.8 TS 1997
ex AR 146 1.4 TS Junior 1998
ex AR164 2.0 TS Super 1995
ex Opel Omega A 2.0i 1989
Cuore sportivo e cavalleria alla strada!

petr164
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 246
Registrován: 5.1.2007, pát 16:26
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Re: Petr164 - Alfa Romeo 164 2,0 V6 TB (1997)

Příspěvek od petr164 » 12.6.2012, úte 11:40

Tak pár novinek: Odporoučelo se servo, a to patrně (podle oleje na podlaze) u převodovky řízení. Opravuje se. Taktéž se seřídí ventily (případně vymění hrníčky zdvihátek, které už jsou k mání) a vymění rozvodové řemeny. Dále jsem zjistil, že dvě identická turba stojí pro nedostupnost napínáku rozvodů (to pitomé ložisko specifické jen pro 164.K3 nikdo v Evropě nevyrábí). Vyšťoural jsem čínského výrobce, jeho napínáky prodává pop-art, ale pracuje se na přímém dovozu. Při té příležitosti (nadzvednutí motoru) se vymění těsnění, kudy tekl olej poslední dva roky (nic moc na objem, ale zasviněný prostor kolem řemenic). Z dobrých zpráv: Až se udělá mechanika, těším se na výměnu prasklé zadní boční lišty (s ní jsem alfici kupoval) za nepoškozenou od Ivana (díky moc, chlape!). Dále je nezbytné softwarově doladit konverzní kit na E85, neb na poslední cestě na Pálavu byla neúměrně zvýšená spotřeba při mizerné reakci na plyn (tedy, skoro žádná úspora při nižším výkonu) - to vyřešíme s dodavatelem kitu. Závěrem, jezdit bez serva není žádný problém, jen by to chtělo se nikde neotáčet na fleku :)
AR 146 2.0 TI 1999
Fiat Brava 1.8 ELX
Volvo S60 2.3 T5 2001
AR 164 2.0 V6 TB Super 1997

ex AR 146 1.8 TS 1997
ex AR 146 1.4 TS Junior 1998
ex AR164 2.0 TS Super 1995
ex Opel Omega A 2.0i 1989
Cuore sportivo e cavalleria alla strada!

Pivrnec911
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2733
Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
Bydliště: Lysá nad Labem

Re: Petr164 - Alfa Romeo 164 2,0 V6 TB (1997)

Příspěvek od Pivrnec911 » 12.6.2012, úte 12:23

Taky to nemáš uplně jednoduché:-). Ten napínák jako máš ty ale nemají všechny turba že??? Já mam za to že sem tam měl mechanický...
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Petr164 - Alfa Romeo 164 2,0 V6 TB (1997)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 12.6.2012, úte 13:49

Nemusi byt KO servo, mne na obou 164 praskla hadice od rizeni do chladici smycky pod podlahou ridice. Jen aby Te v servisu nenatahli... 50cm tlakovy hadice tusim prumer 14mm za 200,- jisti. (a prezije auto)
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

petr164
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 246
Registrován: 5.1.2007, pát 16:26
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Re: Petr164 - Alfa Romeo 164 2,0 V6 TB (1997)

Příspěvek od petr164 » 14.6.2012, čtv 08:27

->Had: Vím, co chci. Čtyřvál osmiventil TS není málo a je spolehlivý a nechlastá, sám jsem v tom jezdil, hmotnost je o dva hubeňoury nižší než u V6 a oproti 155 je nesrovnatelně robustnější podvozek na naše silnice. 155 je fajn, ale ve 164 odvezeš rodinu i s materiálem a nemusíš se bát kanců zprava či zleva (do určité hmotnosti a rychlosti běhu). Celá konstrukce je promyšlená Alfa (Tipo 4), ne evoluce Fiatu. Proto tak lpím na 164kách :)
AR 146 2.0 TI 1999
Fiat Brava 1.8 ELX
Volvo S60 2.3 T5 2001
AR 164 2.0 V6 TB Super 1997

ex AR 146 1.8 TS 1997
ex AR 146 1.4 TS Junior 1998
ex AR164 2.0 TS Super 1995
ex Opel Omega A 2.0i 1989
Cuore sportivo e cavalleria alla strada!

petr164
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 246
Registrován: 5.1.2007, pát 16:26
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Re: Petr164 - Alfa Romeo 164 2,0 V6 TB (1997)

Příspěvek od petr164 » 14.6.2012, čtv 08:41

->Pivrnec: Je to opravdu unikátní ložisko jen pro tuhle verzi 164ky, má jiné (menší) vnitřní a vnější průměry. Ale už mám zdroj v Číně, který prodávají v Pop-artu, materiál i přesnost dle referencí je lepší než u výroby v EU...
->Ládin: Potvrzeno, byla to hadice. Nebudu natažen, to bych přetáhl Jardu Čumrdu potěhem. Hadice se udělá fortelně nová za cenu max 1500,- podle práce. Taky byla prasklá prachovka, tu není problém vyměnit.

Ohledně řemenů, Contitech je údajně nejhorší volba, jsou hlučné a mají nejhorší statistiku praskání v posledních letech. Dayco není co bývalo, takže s Jardou preferujeme Gates, třebaže stojí o třetinu víc. Nevím, kdo tam máte co, ale tady bych rozhodně nešetřil, směs, z níž se řemeny vyrábějí, stárne stejně jako směsi pro pneu a u Gatese na to jdou podle směsi a struktury opravdu poctivě, čemuž odpovídá statistika praskání. Jo, a když to někdo s řemeny neumí a při montáži je zkroutí nebo příliš ohne...rána ho nemine.
AR 146 2.0 TI 1999
Fiat Brava 1.8 ELX
Volvo S60 2.3 T5 2001
AR 164 2.0 V6 TB Super 1997

ex AR 146 1.8 TS 1997
ex AR 146 1.4 TS Junior 1998
ex AR164 2.0 TS Super 1995
ex Opel Omega A 2.0i 1989
Cuore sportivo e cavalleria alla strada!

petr164
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 246
Registrován: 5.1.2007, pát 16:26
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Re: Petr164 - Alfa Romeo 164 2,0 V6 TB (1997)

Příspěvek od petr164 » 19.7.2012, čtv 11:25

Objevil jsem zde se nevyskytující info o časování vaček pro TB V6:

All timings are actual and were measured directly on the follower buckets with zero lift preset and are approx +/- 1 degree accurate.

1) iaw factory markings: IN 74/18, EX 95/-12 (yes negative, EX closes before TDC)
2) cams 1 tooth retarded: IN 58/34 EX 76/0

some official factory data:
3) all V6 with Garret Turbo (GTV, 166, 164): IN 28/59 EX 65/38
Although alfa does not specify this is with or without a preset lift)

4) C&B performance cams for V6TB: IN 27/75, EX 61/13
5) 164 3.0 V6 12v: IN 32/67 EX 60/33

Hope this info might be useful for all V6TB owners.

Překlad:
Veškeré časování je aktuální (únor 2009) a bylo naměřeno následovně při nulovém přednastaveném zdvihu s přesností +- stupeň.
1) Tovární údaje (dle Magnetti-Marelli IAW testeru)
2) Vačky posunuty o jeden zub zpět (pro první TB V6 s Mitsubishi turbem - AR64102)
3) Oficiální údaje výrobce (bez uvedení nastavení zdvihu výrobcem pro motory s Garret turbem)
4) Ostré vačky od CB performance (US firma - závodní a sportovní úpravy)
5) Pro srovnání dvanáctiventilový třílitr

Má s tím někdo osobní zkušenosti? Faktem je, že mně se vačky se zdvihátky vymlely podezřele brzy...
AR 146 2.0 TI 1999
Fiat Brava 1.8 ELX
Volvo S60 2.3 T5 2001
AR 164 2.0 V6 TB Super 1997

ex AR 146 1.8 TS 1997
ex AR 146 1.4 TS Junior 1998
ex AR164 2.0 TS Super 1995
ex Opel Omega A 2.0i 1989
Cuore sportivo e cavalleria alla strada!

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8669
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Petr164 - Alfa Romeo 164 2,0 V6 TB (1997)

Příspěvek od Hampice » 24.8.2012, pát 07:46

petr164 píše:Tak jsem v naději odsunul odjezd na 10.9., že bych to stihnul. Jenže stále chybí jedna vačka a po Evropě už jdou zvěsti, proč zrovna do poslední serie 164 TB dali jinou kratší, že už je nás postižených asi šest. Holt to ten taloš přede mnou nedomazal a bylo postupně zaděláno... Pokud to stihneme sehnat a dát do kopy, jsem nakloněn tomu tradičně dorazit, na Cimrmanoj ochotníci se taky jukneme vši rádi. Pokud ne, budu si muset na cestu na Istrii nějakou alfici půjčit, v jiném bych nejel, tedy kromě trojzubce...
Petře, o tom, že tvoje hlavy nemají moc zdravý zvuk jsme se bavili už na Pálavě.... Zkoušel jsi kontaktovat p. Krejbicha? Máš ho za rohem. Pokud vačka neni kulatá (a i kdyby byla), tak si s tim poradí. Nějakej peníz to vezme, ale je to asi jistější, než po světě shánět jinou, v bůhví jakym stavu!
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

petr164
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 246
Registrován: 5.1.2007, pát 16:26
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Re: Petr164 - Alfa Romeo 164 2,0 V6 TB (1997)

Příspěvek od petr164 » 22.7.2013, pon 22:48

Vačky jsou v pohodě nové. S Krejbichovými se známe, ale pomoci mi nebylo, zbroušení příliš velké na doštelování ventilové vůle. Tak se vyznamenal Jarda Čumrda. Teď je to věru tichý koncert. Jen mne stále trápí to kolísání volnoběžných otáček (za studena cca 1100ot/min, po mírném ohřátí kolísání mezi 1800 a 2000, po delší jízdě ustálení na 1100). Chystám se na Examiner (momentálně na výměně paměti základní desky), zkusíme kompletní diag a pak se uvidí, jestli to něco podezřelého vypíše. Konverzní kit na E85 vracím prodejci, asi mi rozházel chování ECU. Přehraje se orig mapa.

Jinak kdo víte o přístrojovém štítu s plexi (moje dole poškrábané), přístrojovémý panelu pro V6, novém typu sedačky řidiče s předsazenou střední částí sedáku a o kotvách pro přední bezpečnostní pásy, budu vděčný. Moje Alfa bude skvělý veterán.
AR 146 2.0 TI 1999
Fiat Brava 1.8 ELX
Volvo S60 2.3 T5 2001
AR 164 2.0 V6 TB Super 1997

ex AR 146 1.8 TS 1997
ex AR 146 1.4 TS Junior 1998
ex AR164 2.0 TS Super 1995
ex Opel Omega A 2.0i 1989
Cuore sportivo e cavalleria alla strada!

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Petr164 - Alfa Romeo 164 2,0 V6 TB (1997)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 23.7.2013, úte 07:11

POdle mne je blbost prehravat nejaky mapy, ten kram na E85 preci nemohl preflashovat ECU :D . Staci odpojit na 10m baterku, a je zresetovana... :wink:
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8669
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Petr164 - Alfa Romeo 164 2,0 V6 TB (1997)

Příspěvek od Hampice » 23.7.2013, úte 08:54

Případně předtím vyčistit klapku... Na 145 to udělalo zázraky, i když je řízená trochu jinak..
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

petr164
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 246
Registrován: 5.1.2007, pát 16:26
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Re: Petr164 - Alfa Romeo 164 2,0 V6 TB (1997)

Příspěvek od petr164 » 8.4.2016, pát 19:28

Takže nové zprávy: Alfička je po repasi motoru u Soběslava Michalce, super práce, téměř vše bezvadné, pouze prokloktává asi klimakompresor či co to rušivě klape v závislosti na otáčkách. Ty předchozí vačky byly asi z bláta, odešly děsně rychle. Palice komplet vyčištěná, blok kanálky také, jinak díky kvalitnímu ošetření žádně další výměny, pouze seřízení. Teď chystám ještě finální seřízení ventilů, zase v Třeboni, jinam bych to už nedal. Tohle jednou bude poklad.
AR 146 2.0 TI 1999
Fiat Brava 1.8 ELX
Volvo S60 2.3 T5 2001
AR 164 2.0 V6 TB Super 1997

ex AR 146 1.8 TS 1997
ex AR 146 1.4 TS Junior 1998
ex AR164 2.0 TS Super 1995
ex Opel Omega A 2.0i 1989
Cuore sportivo e cavalleria alla strada!

Odpovědět

Zpět na „Naše Alfy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů