Petr164 - Alfa Romeo 164 2,0 V6 TB (1997)

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Petr164 - Alfa Romeo 164 2,0 V6 TB (1997)

Příspěvek od Richie » 5.9.2011, pon 19:43

Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18536
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Petr164 - Alfa Romeo 164 2,0 V6 TB (1997)

Příspěvek od Kubas » 5.9.2011, pon 20:18

pěkný.... Na té třetí fotce se děti evidentně výborně baví :wink:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Petr164 - Alfa Romeo 164 2,0 V6 TB (1997)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 6.9.2011, úte 06:04

Zname, peknej kousek :wink:
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8672
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Petr164 - Alfa Romeo 164 2,0 V6 TB (1997)

Příspěvek od Hampice » 6.9.2011, úte 11:13

No že to ale tvalo, než si se k nám přidal :smt040
Tohle auto je další z klasik české Alfácké komunity....
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

petr164
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 246
Registrován: 5.1.2007, pát 16:26
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Re: Petr164 - Alfa Romeo 164 2,0 V6 TB (1997)

Příspěvek od petr164 » 7.9.2011, stř 17:34

Nějak se adminovi ani po několika pokusech nepodařilo uložit plně vyplněný formulář, u karty auta chybí ty úvodní informace. Zkusil jsem založit téma k výfukům, neb mě čeká výměna zadního a váhám mezi sportovním slepencem (orig není nebo není cenově zajímavý) a standardem, kde to vypadá na italský MTS od Tylla. Kdyby někdo měl lepší nápad, budu uslintávat blahem...
AR 146 2.0 TI 1999
Fiat Brava 1.8 ELX
Volvo S60 2.3 T5 2001
AR 164 2.0 V6 TB Super 1997

ex AR 146 1.8 TS 1997
ex AR 146 1.4 TS Junior 1998
ex AR164 2.0 TS Super 1995
ex Opel Omega A 2.0i 1989
Cuore sportivo e cavalleria alla strada!

petr164
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 246
Registrován: 5.1.2007, pát 16:26
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Re: Petr164 - Alfa Romeo 164 2,0 V6 TB (1997)

Příspěvek od petr164 » 7.9.2011, stř 17:38

Ještě chci informovat, že trápení s olejem stříkajícím kdesi přes gufera, který mi zasvinil vše od alternátoru až po hrdlo nádržky ostřikovače a v garáži fošny kryjící montážní jámu, je díky Wynn's Super Charge zažehnáno. Zatím ani kapka, ťuk-ťuk-ťuk...
AR 146 2.0 TI 1999
Fiat Brava 1.8 ELX
Volvo S60 2.3 T5 2001
AR 164 2.0 V6 TB Super 1997

ex AR 146 1.8 TS 1997
ex AR 146 1.4 TS Junior 1998
ex AR164 2.0 TS Super 1995
ex Opel Omega A 2.0i 1989
Cuore sportivo e cavalleria alla strada!

maximus
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 152
Registrován: 24.11.2009, úte 15:24
Bydliště: Zvolen

Re: Petr164 - Alfa Romeo 164 2,0 V6 TB (1997)

Příspěvek od maximus » 8.9.2011, čtv 07:09

Ten zazračný prípravok sa dáva do stareho oleja, alebo pri výmene do nového???
Mám taký istý problém a celkom ma potešilo že sa to dá opraviť bez rozoberania motora :)
Po akej dobe si zaznamenal utesnenie???
Alfa romeo 166 2,4 Jtd 100kw r.v. 11/99 spotreba 6,7litra pri full posadke :)
ex: Citoren AX 1.4D 38kW r.v. 4/96 spotreba 4,7litra Predané

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8672
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Petr164 - Alfa Romeo 164 2,0 V6 TB (1997)

Příspěvek od Hampice » 8.9.2011, čtv 07:21

No jen aby to neutěsnilo i například olejovej chladič...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Petr164 - Alfa Romeo 164 2,0 V6 TB (1997)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 8.9.2011, čtv 07:27

Nevim no, docela se tehle zazraku bojim :D
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

maximus
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 152
Registrován: 24.11.2009, úte 15:24
Bydliště: Zvolen

Re: Petr164 - Alfa Romeo 164 2,0 V6 TB (1997)

Příspěvek od maximus » 8.9.2011, čtv 07:36

olejový chladič nemám :)
ale celkom by ma zaujímalo ako to funguje...
Alfa romeo 166 2,4 Jtd 100kw r.v. 11/99 spotreba 6,7litra pri full posadke :)
ex: Citoren AX 1.4D 38kW r.v. 4/96 spotreba 4,7litra Predané

Simmy
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 181
Registrován: 31.7.2008, čtv 13:20

Re: Petr164 - Alfa Romeo 164 2,0 V6 TB (1997)

Příspěvek od Simmy » 10.9.2011, sob 20:52

to budou nějaké "opičí kapky" (jak tu kdysi někde padlo) ... snad nevěříte tomu, že přidáním nějaké srágory do oleje se vyřeší problém mechanického původu :) pokud je jednou něco opotřebené, tak už tomu nepomůže ani svěcená voda a tyhle srágorky ten problém dočasně obcházejí na úkor něčeho jiného ... nevěřil bych tomu ani etiketu na flašce
Alfa Romeo 156 SW TI | 2.4 JTD | 129 kW | 2004
FIAT Croma | 2.5 TD | 85kW | 1996
FIAT Croma | 2.5 V6 | 117kW | 1993
http://www.fiatcromaklub.cz/ ... diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
http://www.simzac.cz ... zakázková výroba z titanu

Holocausto
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1089
Registrován: 25.4.2009, sob 10:23
Bydliště: Brno - Bástr

Re: Petr164 - Alfa Romeo 164 2,0 V6 TB (1997)

Příspěvek od Holocausto » 15.9.2011, čtv 10:54

Členové těchto vozů se nějak množí na tomto webu. Tak nějaké fotečky přidej ještě, ať se pokocháme. Každopádně motorizaci závidím. :smt023
Alfa Romeo 164 2.0 TS (1998)
ex Ford Granada 2.3 V6 (1984)
ex Ford Sierra 2.0 DOHC (1989)
(Holocausto - Brazilian ANTI-nazi black metal)

petr164
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 246
Registrován: 5.1.2007, pát 16:26
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Re: Petr164 - Alfa Romeo 164 2,0 V6 TB (1997)

Příspěvek od petr164 » 28.9.2011, stř 13:27

Olejový chladič neobsahuje pórézní materiály, pokud je olej bez bordelu (proto se SuperCharge aditivum má dávat do nového), i hustší projde při dostatečném tlaku všude (tenhle motor má, jak známo, větší mazací vůle a kanálky). Naopak škodí málo viskozní (řídký) olej, a to i v případě twinsparků (stékání a nižší tlak). koukal jsem teď odspodu na motor a převodovku a nějaká ta kapka čistého oleje by se našla, ale to je prkotina, nikde to neteče tak, aby to udělalo loužičku nebo ubýval olej. Shora jsem motor docela slušně vyčistil, čeká mně ještě spodek, ale to až po zimě.
AR 146 2.0 TI 1999
Fiat Brava 1.8 ELX
Volvo S60 2.3 T5 2001
AR 164 2.0 V6 TB Super 1997

ex AR 146 1.8 TS 1997
ex AR 146 1.4 TS Junior 1998
ex AR164 2.0 TS Super 1995
ex Opel Omega A 2.0i 1989
Cuore sportivo e cavalleria alla strada!

petr164
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 246
Registrován: 5.1.2007, pát 16:26
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Re: Petr164 - Alfa Romeo 164 2,0 V6 TB (1997)

Příspěvek od petr164 » 28.9.2011, stř 15:05

Fotky mám někde na CD, musím to vyhrabat. Před třemi roky jsem to nedobrzdil a drcnul to do scorpia plného nšich tmavých spoluobčanů, kteří dávali přednost asi proudění vzduchu na hlavní (nic tam daleko nejelo). Od té doby to nemám ve fotogenickém stavu, ale něco vyhrabu.
AR 146 2.0 TI 1999
Fiat Brava 1.8 ELX
Volvo S60 2.3 T5 2001
AR 164 2.0 V6 TB Super 1997

ex AR 146 1.8 TS 1997
ex AR 146 1.4 TS Junior 1998
ex AR164 2.0 TS Super 1995
ex Opel Omega A 2.0i 1989
Cuore sportivo e cavalleria alla strada!

petr164
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 246
Registrován: 5.1.2007, pát 16:26
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Re: Petr164 - Alfa Romeo 164 2,0 V6 TB (1997)

Příspěvek od petr164 » 28.9.2011, stř 15:14

Tak mám objednán zadní díl výfuku MTS od Tylla z e-shopu za 2646,-. Plechy 1,5mm oboustranné pohliníkování, obě víka 2mm, dvouplášť tlumiče 2x0,6mm - vše též oboustranně pohliníkováno. Vnitřní přepážky vlisované s perforací protlačenou ve směru proudění, rezonátor tlumený nekonečným skelným vláknem. Sváry napojení trubek antikorozně ošetřeny. Dílensky na pohled nadstandardní falcování i ohýbání trubek. Imasaf na tuty nebude lepší... Namontuji to asi v úterý, vzadu mi hnije trubka na spoji s koncovkou a zabandážovaná díra v trubce před tlumičem a zrezlé sváry už asi do zimy trpět nebudu.
AR 146 2.0 TI 1999
Fiat Brava 1.8 ELX
Volvo S60 2.3 T5 2001
AR 164 2.0 V6 TB Super 1997

ex AR 146 1.8 TS 1997
ex AR 146 1.4 TS Junior 1998
ex AR164 2.0 TS Super 1995
ex Opel Omega A 2.0i 1989
Cuore sportivo e cavalleria alla strada!

petr164
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 246
Registrován: 5.1.2007, pát 16:26
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Re: Petr164 - Alfa Romeo 164 2,0 V6 TB (1997)

Příspěvek od petr164 » 28.9.2011, stř 15:29

Simmy, zkus se poptat na problematiku mezních vrstev třecích kovových dvojic na ČVUT. Zkušební vzorky ze standardních měření jsou k dispozici včetně dokumentace k tvrdosti povrchu a jeho mikrostruktuře. Srágory jsou všechna aditiva na bázi PTFE (teflonu), tam je dle velikosti částic přinejmenším riziko ucpání filtru, o nestabilitě kluzné mikrovrstvy nemluvě. Tepelná modifikace kovových povrchů třením za účasti minerálních látek je o trochu něčem jiném než o srágorách. Cementace a nitridování je sto let starý technologický základ modifikovaný dnešní schopností využít nanotechnologií a měření na této úrovni rozlišení... Pochopitelně tě ani v nejmenším nenutím následovat moje kroky :-)
AR 146 2.0 TI 1999
Fiat Brava 1.8 ELX
Volvo S60 2.3 T5 2001
AR 164 2.0 V6 TB Super 1997

ex AR 146 1.8 TS 1997
ex AR 146 1.4 TS Junior 1998
ex AR164 2.0 TS Super 1995
ex Opel Omega A 2.0i 1989
Cuore sportivo e cavalleria alla strada!

petr164
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 246
Registrován: 5.1.2007, pát 16:26
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Re: Petr164 - Alfa Romeo 164 2,0 V6 TB (1997)

Příspěvek od petr164 » 28.9.2011, stř 15:48

Ještě k pryžovým simerinkům v olejové lázni: Pokud nahustíte pneu obyčejným vzduchem, který má malé molekuly, musíte po čase dohustit, protože část vzduchu postupně uniká mikropórami v pryži. Teď si představte poměrně agresivní látku, jakou je kvalitní motorový olej. Jak olej postupně používáním ztrácí původní vlastnosti včetně viskozity, začne postupně unikat mikropórami a současně má vliv na rychlejší stárnutí pryže. Výsledkem je progresivní nárůst netěsnostních úniků oleje pryží i kolem hřídele a v drážce. U mne to při původních čtrnáctý rok starých guferech volá po nových, ale zatím pomohl SuperCharge. Vyndavání šestiválcového motoru a výměna gufer u této alfy opravdu není salonním servisním úkonem...
AR 146 2.0 TI 1999
Fiat Brava 1.8 ELX
Volvo S60 2.3 T5 2001
AR 164 2.0 V6 TB Super 1997

ex AR 146 1.8 TS 1997
ex AR 146 1.4 TS Junior 1998
ex AR164 2.0 TS Super 1995
ex Opel Omega A 2.0i 1989
Cuore sportivo e cavalleria alla strada!

Simmy
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 181
Registrován: 31.7.2008, čtv 13:20

Re: Petr164 - Alfa Romeo 164 2,0 V6 TB (1997)

Příspěvek od Simmy » 9.12.2011, pát 02:24

No shodou náhod se na ČVUT pohybuju denně, takže do toho trošičku vidím a právě proto to ve mě vzbuzuje nedůvěru :) ale jsou to jen domněnky, takže se nebudu pouštět do žádných pří ;)

každopádně zajímá mě, jak posléze zhodnotíš ten výfuk :) kdysi sem na webu od Tylla, který mě pozitivně zaujal, taky četl ten propagační leták na ty MTS výfuky a mluvilo se v samých superlativech a protože vím, že kolem výfuku jsi tady dost řešil, tak věřím, že všechnu tu slávu objektivně posoudíš ;)
Alfa Romeo 156 SW TI | 2.4 JTD | 129 kW | 2004
FIAT Croma | 2.5 TD | 85kW | 1996
FIAT Croma | 2.5 V6 | 117kW | 1993
http://www.fiatcromaklub.cz/ ... diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
http://www.simzac.cz ... zakázková výroba z titanu

petr164
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 246
Registrován: 5.1.2007, pát 16:26
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Re: Petr164 - Alfa Romeo 164 2,0 V6 TB (1997)

Příspěvek od petr164 » 17.1.2012, úte 19:10

Tak mám za minulý týden polakované drobné oděrky na zrcátkách, zadním nárazníku a na haubně je konečně zaretušováno blízké setkání se scorpiem cikánského druhu. expreslakovna v P8 Březiněvsi, v alfistické péči :)
Chtěl bych taky znovicírovat svoje superleggera z QV, ale až zbydou penízky, kterých je nyní málo. Nový zadní díl výfuku je koupen, půjde na místo až po dalším kolapsu stěn starého (bandáž zatím drží). Motor si ševelí, je dobře ošetřen. Zkusím asi malé "zvěrstvo" natankovat půlku E85. Jsem zvědav, co to vyvede, závady jsou vyloučeny, úsady v nádrži nemají co dělat, hadičky jsou pryžové, palivo vždy kvalitní... Mám z té alfice pořád neutuchající radost. Možná že pořídím synátorovi TS za pár korun a trochu mu ho pomůžu zušlechtit. Kdyby se zadařilo, bude asi časem GT nebo něco staršího z trojzubcovy stáje...
AR 146 2.0 TI 1999
Fiat Brava 1.8 ELX
Volvo S60 2.3 T5 2001
AR 164 2.0 V6 TB Super 1997

ex AR 146 1.8 TS 1997
ex AR 146 1.4 TS Junior 1998
ex AR164 2.0 TS Super 1995
ex Opel Omega A 2.0i 1989
Cuore sportivo e cavalleria alla strada!

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Petr164 - Alfa Romeo 164 2,0 V6 TB (1997)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 17.1.2012, úte 19:14

S tim "eko"palivem bych to radsi moc nepokousel :D

Jinak TS pro syna, proc ne :smt023 Solidni kara s nizkyma prov. nakladama, a skoro nesmrtelnym motorem... :smt023
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

petr164
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 246
Registrován: 5.1.2007, pát 16:26
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Re: Petr164 - Alfa Romeo 164 2,0 V6 TB (1997)

Příspěvek od petr164 » 17.1.2012, úte 19:22

Simmy píše:No shodou náhod se na ČVUT pohybuju denně, takže do toho trošičku vidím a právě proto to ve mě vzbuzuje nedůvěru :) ale jsou to jen domněnky, takže se nebudu pouštět do žádných pří ;)

Zkus to na UST FS ČVUT u prof. Kreibicha, pokud se tam pohybuješ často. Mimochodem, je docela dobré vědět, že povrchy materiálů mají fantasticky modifikovatelné vlastnosti, což je dílem nanotechnologické revoluce.

každopádně zajímá mě, jak posléze zhodnotíš ten výfuk :) kdysi sem na webu od Tylla, který mě pozitivně zaujal, taky četl ten propagační leták na ty MTS výfuky a mluvilo se v samých superlativech a protože vím, že kolem výfuku jsi tady dost řešil, tak věřím, že všechnu tu slávu objektivně posoudíš ;)
Jsem také zvědav, až to namontuji. Nemám ve zvyku si cintat pentli a dělat, že je vše OK, když není. Zvenku není vidět žádný podstatný rozdíl oproti imasafu kromě dost nevzhledné oválné pseudokoncovky - tu nahradí něco jiného. Na poklep zní poctivý materiál, však jsem to taky táhl dost těžké. Dovnitř nevidím a co vidím, vypadá poctivě. Tož tak prozatím.
AR 146 2.0 TI 1999
Fiat Brava 1.8 ELX
Volvo S60 2.3 T5 2001
AR 164 2.0 V6 TB Super 1997

ex AR 146 1.8 TS 1997
ex AR 146 1.4 TS Junior 1998
ex AR164 2.0 TS Super 1995
ex Opel Omega A 2.0i 1989
Cuore sportivo e cavalleria alla strada!

petr164
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 246
Registrován: 5.1.2007, pát 16:26
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Re: Petr164 - Alfa Romeo 164 2,0 V6 TB (1997)

Příspěvek od petr164 » 17.1.2012, úte 19:25

Ladin 164V6 píše:S tim "eko"palivem bych to radsi moc nepokousel :D

Jinak TS pro syna, proc ne :smt023 Solidni kara s nizkyma prov. nakladama, a skoro nesmrtelnym motorem... :smt023
Chápu Láďo, já už mám za sebou víc takových experimentů - s něčím s obsahem chloru, co určitě zadře motor, s něčím s obsahem vody, což ten motor určitě zadře ještě dříve... Neboj, však ono to dopadne po pečlivé přípravě zase dobře a bez jakýchkoli škod kromě drobného ochuzení ropařů :wink:
AR 146 2.0 TI 1999
Fiat Brava 1.8 ELX
Volvo S60 2.3 T5 2001
AR 164 2.0 V6 TB Super 1997

ex AR 146 1.8 TS 1997
ex AR 146 1.4 TS Junior 1998
ex AR164 2.0 TS Super 1995
ex Opel Omega A 2.0i 1989
Cuore sportivo e cavalleria alla strada!

petr164
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 246
Registrován: 5.1.2007, pát 16:26
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Re: Petr164 - Alfa Romeo 164 2,0 V6 TB (1997)

Příspěvek od petr164 » 17.1.2012, úte 19:28

Ještě bych chtěl prolít lakem přední znak, ten starý záložní asi pošlu hluboko... do krabice s nepoužívanýmu díly. Už to tu někdo s tím lakem sám zkoušel? Mám jen externí reference...
AR 146 2.0 TI 1999
Fiat Brava 1.8 ELX
Volvo S60 2.3 T5 2001
AR 164 2.0 V6 TB Super 1997

ex AR 146 1.8 TS 1997
ex AR 146 1.4 TS Junior 1998
ex AR164 2.0 TS Super 1995
ex Opel Omega A 2.0i 1989
Cuore sportivo e cavalleria alla strada!

Holocausto
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1089
Registrován: 25.4.2009, sob 10:23
Bydliště: Brno - Bástr

Re: Petr164 - Alfa Romeo 164 2,0 V6 TB (1997)

Příspěvek od Holocausto » 17.1.2012, úte 20:45

Ano, TSko je opravdu velmi odolný motor. V praxi ukazuje, že byl nadčasový nejen dobrou spotřebou, ale i výkonem. Je i nenákladný, olio, svíčky a co dál? Žádné rozvody, seřizování ventilových vůlí a podobě u tohoto motoru neexistuje.
Pokud něco pro mladého, tohle by nemusela být špatná volba. Ikdyž teda pěknej holobyt.
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... 64/8099357
Alfa Romeo 164 2.0 TS (1998)
ex Ford Granada 2.3 V6 (1984)
ex Ford Sierra 2.0 DOHC (1989)
(Holocausto - Brazilian ANTI-nazi black metal)

hadXR
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2725
Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
Bydliště: Krkonoše a podhůří
Kontaktovat uživatele:

Re: Petr164 - Alfa Romeo 164 2,0 V6 TB (1997)

Příspěvek od hadXR » 18.1.2012, stř 17:12

A neni ten čtyřvál na takovýhle auto přecejen málo?
Když chceš pro syna TS tak co raději menší 155? Tam to bude akorát.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.

Odpovědět

Zpět na „Naše Alfy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů