vonkreuz - AR 166 3.0 V6 (1999) "šedá Myš"

Odpovědět
vonkreuz
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2865
Registrován: 2.11.2012, pát 22:45
Bydliště: żelazowe góry

Re: vonkreuz - AR 166 3.0 V6 (1999) "šedá Myš"

Příspěvek od vonkreuz » 14.8.2015, pát 21:11

Šel jsem z práce, vzal jsem telefon ze stolu, dal si ho do zadní kapsy kalhot. Jak sedám do auta, tak mně tlačil, proto jsem ho dal do mini kastlíku pod ručku. Dojeli jsme pod skáli a já natěšeně vypálil z auta za lezení, bo se teď už rychleji stmívá, abychom stihli více polézt. A protože plasty na střed. tunelu jsou černé/tmavé a telefon byl bílý, tak tam svítil jak pěst na oko.
Zloděj byl kokot, v kastlíku pod ručkou byl i nuž Opinel, ale ten tam nechal.

A já to taky posral, bo jsem ho tam nechal a uděla zbytečnou lákačku. :evil:
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD

Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'

vonkreuz
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2865
Registrován: 2.11.2012, pát 22:45
Bydliště: żelazowe góry

Re: vonkreuz - AR 166 3.0 V6 (1999) "šedá Myš"

Příspěvek od vonkreuz » 21.8.2015, pát 22:31

Vyměněný motorový olej. *varim varim Poslední výměna byla 14-11-2014, tedy jsem ujel jen 10 000km za 9 měsícu.
Dneska to šlapalo jak po drátkách. Došel jsem domu, tam mně čekal guláš od přítelkyně, nalil jsem do motoru kapky od pana Millera, nahodil motor, zbouchal guláš, nachystal věci na výměnu, vyjel na nájezdy, vypustil sračku (po použití Miller´s-e mně překvapil uplně jiný a horší vzhled vypuštěného oleje než při dřívějších výměnách), nalil nový Racing, sjel z nájezdu, poklidl věci. Za dvě hodiny nebylo co dělat. :smt033

Zítra odpo po práci zadní brzdy - nová kapalina, těsnění v brzdičích, nové pístky v brzdičích, nové vodící trny pro třmeny, nové brzdové hadice. Klíče na brzdové trubky/hadice mi dojdou až v pondělí, tak jsu sám zvědavý, zda to povolím i normálním klíčem. Přinejhorším starou hadici říznu v pulce a nasadím klasický očkový klíč. :twisted:
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD

Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'

vonkreuz
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2865
Registrován: 2.11.2012, pát 22:45
Bydliště: żelazowe góry

Re: vonkreuz - AR 166 3.0 V6 (1999) "šedá Myš"

Příspěvek od vonkreuz » 1.9.2015, úte 22:41

Dneska konečně repas zadních brzdových třmenu - nové pístky, nová těsnění, bohužel nová hadice jen na PZ straně (DOT na hadici 02/1999), LZ strana se mi ožmoulal "fiting" na brzdové trubce ikdyž jsem použil klíče přímo na brzdové trubky s poloouzavřeným profilem.
Takže mně čeká nákup miniřezačky brzd. trubek a pertlovací sady. Musím tedy trubku o cca 1cm zkrátit, nasadit nový fiting a rozpertlovat. Ty kundy ve slovenském Autokelly.sk mají miniřezačku brzdových trubek za 20€, ale v ČR je za 350Kč (cca 13€). :smt021 Lituju, že jsem si jí nekoupil v IKEA.
V září mne přece jen čekají zadní kotouče a destičky. PZ kotouč i deska vypadají v cajku, ale LZ destičky jsou více sjeté (od toho jak LZ brzda začala přibržďovat) a i kotouč vypadá mnohem huř.

Jako pozitivní višnička na dortu je večerní sehnání předních ložisek SNR pro Themu za dobrou cenu. :smt055
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD

Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: vonkreuz - AR 166 3.0 V6 (1999) "šedá Myš"

Příspěvek od Dallen » 2.9.2015, stř 00:51

Je treba to delat hodne citlive. Hlavne prvni vytocit hadici a ne prevlecnou matku.
Tu az nasledne rozhybat po nahrati.

Kazdopadne s pertlovaci sadou v podbeu drzim palce. Zkus rozhybat matku, ppradne to promazat a pak dotahnou kvalitnima malyma sikovkama. Bude to fungovat stejne
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: vonkreuz - AR 166 3.0 V6 (1999) "šedá Myš"

Příspěvek od Kůrkyn » 2.9.2015, stř 08:00

origo trubka sado na pertlování opravit pravděpodobně nepůjde, protože je o desetinku-dvě tenčí než druhovýrobní trubky na které je pertlovací sada stavěná. Budeš muset udělat novou trubku.
Polouzavřený klíč je pěkný, ale lepší jsou pořádný sikovky... Taky ho mám a po stejné zkušenosti ho už ani nevyndavám ze šuflete.

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: vonkreuz - AR 166 3.0 V6 (1999) "šedá Myš"

Příspěvek od Danni » 2.9.2015, stř 10:44

Na 156 mi nepomohlo nic ine nez to nahriat do cervena a nasledne schladit, potom to.slo povolot jak keby to bolo nove, inak by som zlomil trubku
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

vonkreuz
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2865
Registrován: 2.11.2012, pát 22:45
Bydliště: żelazowe góry

Re: vonkreuz - AR 166 3.0 V6 (1999) "šedá Myš"

Příspěvek od vonkreuz » 2.9.2015, stř 13:13

A čím jste to kluci nahřívali? :smt064 Švajc doma nemám, ale napadá mně už jen benzinový zapalovač (nemám) nebo turistický plynový vařič. A letlampu také nemám, tu si po dědovi asi vzal brácha.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD

Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: vonkreuz - AR 166 3.0 V6 (1999) "šedá Myš"

Příspěvek od Dallen » 2.9.2015, stř 14:49

Horkovzduska postaci. Pripadne turistickej varic.
Dulezite je nervat to na silu ale postupne to rozhybat. Pokud to mas uz povolene (bez hadice) tak z ni urizni koncovku nasroubuj na prevlecnpu matku a zkousej sni hybat i po trubce, dotahovat, povolovat.

Super siky na tohle sou nejmensi kobry od knipexu
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: vonkreuz - AR 166 3.0 V6 (1999) "šedá Myš"

Příspěvek od Danni » 2.9.2015, stř 18:31

ja mal kyslik plyn
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: vonkreuz - AR 166 3.0 V6 (1999) "šedá Myš"

Příspěvek od yan.ko » 2.9.2015, stř 18:37

Jo s brzdama jsem si taky uzil sve. Ta fitinka svitila cervene nez to povolilo. Pak jeste chytla brzdovka :roll:
brzdova hadice.jpg
Alfa Romeo Perfection

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: vonkreuz - AR 166 3.0 V6 (1999) "šedá Myš"

Příspěvek od Danni » 2.9.2015, stř 18:41

hned jak to chytlo cervenu tak sa to olialo vodou, grilovat je lepsie inde :D zvlast v zadu pri tankovacom hrdle
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: vonkreuz - AR 166 3.0 V6 (1999) "šedá Myš"

Příspěvek od Kůrkyn » 3.9.2015, čtv 09:58

no nevim, než něco pálit v podběhu a osmažit barvu, je to radši nic nepovolovat, odřezat a nahradit novým. Vyhřátou brzdovou trubku bych na autě teda nechtěl :)

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: vonkreuz - AR 166 3.0 V6 (1999) "šedá Myš"

Příspěvek od riprex » 3.9.2015, čtv 12:36

Chce to sikovky s plochými čelistmi a dostatek WDčka. Pokud to ani pak nepovolí, tak se pokusit sundat celou trubku z auta a ve svěráku. Pokud ani pak ne, tak novou :wink: Nahřívání je podle mě hovadina.

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: vonkreuz - AR 166 3.0 V6 (1999) "šedá Myš"

Příspěvek od Danni » 3.9.2015, čtv 13:54

a co myslis ako to robia vo fiate a kade tade? ja ten fiting normalne nahrial do cervena a hadicke nic neni uz rok :D ta sa max zahriala ved je to pri brzdach tie sa tiez hreju :roll:
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4863
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: vonkreuz - AR 166 3.0 V6 (1999) "šedá Myš"

Příspěvek od A.J.Michal » 5.9.2015, sob 20:26

hreji, ale max do 260 stupnu a ne do 900 pomoci švajcu :wink:
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: vonkreuz - AR 166 3.0 V6 (1999) "šedá Myš"

Příspěvek od Dallen » 6.9.2015, ned 09:44

Vk: jak budes repaspvat trmeny vyndej i samostav a ten protikus v pistku je tam peknej bordel.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

vonkreuz
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2865
Registrován: 2.11.2012, pát 22:45
Bydliště: żelazowe góry

Re: vonkreuz - AR 166 3.0 V6 (1999) "šedá Myš"

Příspěvek od vonkreuz » 6.9.2015, ned 11:19

Třmeny jsem masozřejmě rozdělal, protože jsem dával nový pístek i těsnění.
Jen... třmen jsem z venku lehce očistil mosazným kartáčem, bo nevím, jak ten hliník zvenku zakonzervovat.
Co mne ale pak dost překvapilo, že jsem si psal s Powderprochem a jeho Z4 měl od výroby vepředu jen jednopístek a přední i zadní brzdiče ocelové. Teprve PP dal dopŘedu dvoupístek v hliníku. A na Bramborovi má taky jednopístky.
Tím víc jsem rád, že mám tu svojí šedou Myš. :smt055 alfaromeo1 :diky
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD

Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'

vonkreuz
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2865
Registrován: 2.11.2012, pát 22:45
Bydliště: żelazowe góry

Re: vonkreuz - AR 166 3.0 V6 (1999) "šedá Myš"

Příspěvek od vonkreuz » 9.9.2015, stř 21:24

Dneska jsem nahřál *varim varim koncovku brzd. hadice (šéf z práce mi pujčil hořák na malou propan-butan láhev a jako ochranu podběhu jsem si dal keramickou dlaždičku z koupelny) a huráááá spoj hadice trubka jsem povolil a už mám novou brzdovou hadici. Spoje jsem namazal měděnou vazelínou.
Jenže... stále mám kolo přibržděné, ikdyž jsem vyháknul lanko ruční brzdy. Takže to vypadá na sobotní výlet ke Carschovi pro brzdič z vrakoviště.
Taky jsem si uvědomil, že komplet třmeny jsem vlastně nerozdělal. Rozdělal jsem jenom mechanismus v pístku, protože ten se přehazuje ze starého pístku do nového. Takže budu muset i ten samostav... ten je asi lepší prvně stlačit a až pak povolovat segrovku, což? :-k

Autem naštěstní nemusím jezdit, ale sejří mně, že to nemám ve stavu*.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD

Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'

.myc155
Štamgast

Příspěvky: 925
Registrován: 5.9.2007, stř 07:24
Bydliště: 8ЯИ0
Kontaktovat uživatele:

Re: vonkreuz - AR 166 3.0 V6 (1999) "šedá Myš"

Příspěvek od .myc155 » 11.9.2015, pát 11:36

vonkreuz píše:Dneska jsem nahřál *varim varim koncovku brzd. hadice (šéf z práce mi pujčil hořák na malou propan-butan láhev a jako ochranu podběhu jsem si dal keramickou dlaždičku z koupelny) a huráááá spoj hadice trubka jsem povolil a už mám novou brzdovou hadici. Spoje jsem namazal měděnou vazelínou.
Jenže... stále mám kolo přibržděné, ikdyž jsem vyháknul lanko ruční brzdy. Takže to vypadá na sobotní výlet ke Carschovi pro brzdič z vrakoviště.
Taky jsem si uvědomil, že komplet třmeny jsem vlastně nerozdělal. Rozdělal jsem jenom mechanismus v pístku, protože ten se přehazuje ze starého pístku do nového. Takže budu muset i ten samostav... ten je asi lepší prvně stlačit a až pak povolovat segrovku, což? :-k

Autem naštěstní nemusím jezdit, ale sejří mně, že to nemám ve stavu*.
já měnil třmen i hadici a furt mi kolo zustavalo zabrzdene a nakonec to delal jeden z cepu, na kterych brzdic chodi :roll:
jinak kdyz hybes blitzkama s packou na rucni brzdu, tak je videt i okem, jestli se pistek po uvolneni vraci.

vonkreuz
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2865
Registrován: 2.11.2012, pát 22:45
Bydliště: żelazowe góry

Re: vonkreuz - AR 166 3.0 V6 (1999) "šedá Myš"

Příspěvek od vonkreuz » 11.9.2015, pát 14:12

Ty čepy na kterých jezdí brzdič ke třmenu a zpět jsem dával nové, včetně šroubu a gumové harmonikové krytky aktivní části čepu. Když na sundaném třmenu hýbu pákou ruční brzdy, tak pístek chodí nahoru cca 3-4mm a pak se zase vrací dolu.
Zadní levé desky jsou sjeté až hanba a i ten disk vypadá, že má v sobě vlásečné prasklinky (od toho trvalého tepla ze tření), takže jdu dneska objednat nové desky i kotouče, oboje vezmu ATE.

Jen mimo thémy :smt033
Včera jsem onen AR166 LZ třmen proplachoval Isopropylalkoholem a zkusil jsem třmen přirovnat ke třmenu ze staré Themy a mám v hlavě myšlenku, že na Themu dám zadní brzdiče z AR 166, bo jsou přece jen o dost lehčí. Takže taková otázka - AR 166 TS/JTD predFace měli přední brzdiče hliníkové stejně jako zadní? :-k Bo mně hlodá myšlenka lehkých brzdiču i ve předu na Themě...
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD

Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: vonkreuz - AR 166 3.0 V6 (1999) "šedá Myš"

Příspěvek od Dallen » 11.9.2015, pát 14:35

Otevri si galerku z GO me 156. V samostavu jsou tri kulicky ktere slouzi jako lozisko.
Ja mel jedno mimo.jeho danou pozici a tim mi sprajcovalo pistek z trmenu.

Ale pokud sel pistrk lehce zasroubovat tak by to melo byt v poradku.

Zavit se moc nemaze, chce to poradne ocistit a namazat stycnou olochu mezi prevlecnou matkou a trubkou
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

vonkreuz
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2865
Registrován: 2.11.2012, pát 22:45
Bydliště: żelazowe góry

Re: vonkreuz - AR 166 3.0 V6 (1999) "šedá Myš"

Příspěvek od vonkreuz » 11.9.2015, pát 20:21

Děkuju za radu, galerii jsem si už našel a jdu na to... jen... jak a čím jsi povolil/stáhnul segrovku přímo v těle brzdiče? Protože moje kleště nemohu dostat prostorem mezi středem a stěnou brzdiče k segrovce. A co jsem koukal u nas v krámě, tak ani Knipex nemají delší a užší kleště. Takže šroubovák? :-k
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD

Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: vonkreuz - AR 166 3.0 V6 (1999) "šedá Myš"

Příspěvek od Dallen » 11.9.2015, pát 20:52

Plochej srobovak (pevnej, kalenej) zbrouseny(do hrusky) tak, aby se vesel do dirky a taroven z ni nepadal.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

vonkreuz
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2865
Registrován: 2.11.2012, pát 22:45
Bydliště: żelazowe góry

Re: vonkreuz - AR 166 3.0 V6 (1999) "šedá Myš"

Příspěvek od vonkreuz » 12.9.2015, sob 00:06

Kleštím jsem rukojeti narovnal ve svěráku, takže se už vejdou mezi "berany" na brzdiči. A celé hroty jsem obrousil pilníkem tak, aby byly po celé délce co nejtenší a tím se vešly mezi stěnu brzdiče a samostav. Segrovku jsem vyndal. Samostav jsem vyndal. Vše jsem vykoupal a okartáčoval starým_zubnim_kartáčkem v Isopropyl alkoholu. Zadní / spodní těsnění mezi samostavem a dnem brzdiče aj mezi dnem brzdiče a pákou ruční brzdy jsem dal nová, namazal dostatek nové vazelíny. Samostav jsem vrátil zpět na poprvé, ale se zpětným nasazením segrovky mi to šlo jak hladovému sraní.

Teď k samostavu - všechny tři kuličky vidím symetricky vždy v kontrolním okénku a všechny kuličky jsou ve vnější dráze. Je to tak správné?

Těsnění pro pístek jsem namazal brzdovkou, prachovku pístku jsem také namazal brzdovkou. Pístek šel našroubovat jedna radost, tedy snadno.

Složil jsem pákový mechanismus ze zadní strany dna brzdiče.

Když mám brzdič v ruce a zaberu za páku ruční brzdy, pístek se vysune, ale nevrátí se zpět. Nevím, zda se má vracet, když je takto odpojen od brzdové soustavy. Na autě čekám, že na zpětný návrat bude tlačit tlak brzdovky v soustavě? Je to tak správné?

Edit:
Koukal jsem do Dallenovic fotografie a muj samostav je ve stavu jako byl ten tvuj dobrý. Žádné vyosení. Ale stejně jsem "doma" oznámil, že se kupujou nové kotouče a desky. :twisted:

Edit:
Kdyby se někomu zdálo, že se moc rozepisuju, tak A, jsem grafoman a B, mám dětinskou radost, když se mi podaří něco rozbrat, opravit a nezničené to zase složit. :weedman:
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD

Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: vonkreuz - AR 166 3.0 V6 (1999) "šedá Myš"

Příspěvek od Dallen » 12.9.2015, sob 13:47

Vse v poradku. Pokud ti to na aute menude fungovat tak hledej botu v hydraulice a ne trmeni. Lanovod rucky chodi lehce?
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Odpovědět

Zpět na „Naše Alfy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů