Příspěvek
od hno3 » 9.4.2021, pát 13:18
ani z fabriky není v tomto místě zinek, je to sbouchaný z holejch plechů, a pak nanešena kataforéza...
oboustranej zinek maji povrchový panely,
jednostranej části podlahy a prahy.. a vnitřní nosník předních šavlí, tento krycí plech nemá nic...
takže pro svařování pouze odtsranit to nejnutnější, a po svaření to vykydat dinitrolem na dutiny...¨
sám jsem dělal loni podobnou výměnu na svém tipu kdy mi vyhnil tento plech zevnit - byl tam bazének na pěnové izolaci...teklo tam od torpéda.. pokud to není moc, vzal bych úhlopříčky ze zdravýho auta a zkusil to potahat na stolici, než bych nh tom azčal řezat a svářet..
když už jsme měl svářečku v ruce, tak jsem kompletně sestehoval motorovej prostor pro větší tuhost předku... měl jsme sto chudí dát i výstuhy ala coupe/156/gtv na podlahu jdoucí od přední přepážky..nakonec jsme to neudělal... kvůli trochu jinýmu tvaru podlahy
-
Přílohy
-
-
-
-
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v