Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)

Odpovědět
Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2879
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)

Příspěvek od Radim » 8.4.2013, pon 20:43

hondzik píše:tak jsem se povozil a :smt102

jsem z toho auta rozpačitej, je to příjemný, ale nevím jak to popsat. Zženštilý... Mě to přijde hrozně přeposilovaný, pedály jdou strašně lehce, to TSko mi přišlo málo po 5ti minutách. Třeba v tom šestiválu to bude jiný, ale čekal jsem ostrou motokáru a fakt jsem trošku zklamanej. Je to takový mini GT, ale absolutně to postrádá ostrost 75tky, 155 Sport byla oproti tomu malej reaktor. Takže u mě jasno, zamrznul jsem u vrzajících aut z 90tek který mi dávaj víc...
tos mi připomněl moje feelingy. 159 je docela nuda, ale říkám si často - pořád celkem dobrý, ne, Ráďo? :D (to třeba když přesednu z firemní octavie a tak). jenže pak stačí sednout do něčeho staršího, a najednou se člověku otevřou oči - začneš vnímat věci, který jsi skoro zapomněl. dodnes si pamatuju pocit po přesednutí z GT 1300, nebo masse do 156 - přišlo mě že pedály jsou z bahna, řízení je takový "umělý" atd. - a to je 156 celkem "ostře" naladěný auto, vzhledem k tehdejší konkurenci. zkrátka to dává člověku nadhled, bez těch starých aut bychom za chvíli zapomněli ty podstatný emoce, který řízení auta může vzbuzovat.
Alfetta GTV L

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)

Příspěvek od hondzik » 8.4.2013, pon 20:58

jojo, i v espacu maj pedály větší odpor...

Nejhorší bylo že já do toho sedal až jako třetí- první s tím jezdil Milánek když jí poskládal a řekl že to jede jako GTčko Primera, dnes dopoledne to měl táta, taky z toho nebyl úplně vyndanej, taky čekal něco jinýho. A já si to vyzvedl po práci a už jsem do toho sedal s tímhle. Třeba až to vytáhnu na okresku tak změním názor. To auto je dobrý, ale čekal jsem něco jinýho :smt102

155 mi přišla mnohem syrovější, lepší, netahala s sebou 400kg nadváhy. Prte má pravdu, malej tančík. Hlavně může srovnat totožnej motor jak ve 155 tak v GTV

Radim: Zkusím Ti někdy v týdnu cinknout, nějak mi to nevychází a nechci otravovat brzo ráno nebo pozdě večer...
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2879
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)

Příspěvek od Radim » 8.4.2013, pon 21:09

zítra večer klidně brnkni, vadit to nebude.
Alfetta GTV L

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)

Příspěvek od HonzaR » 8.4.2013, pon 22:53

Hondzik: 155 mi přišla mnohem syrovější, lepší, netahala s sebou 400kg nadváhy. Prte má pravdu, malej tančík. Hlavně může srovnat totožnej motor jak ve 155 tak v GTV

Tohle není zcela objektivní...vůči GTV..:-)--porovnávat lze jen srovnatelný..
pokud budeš porovnávat GTV 2.0 TS se 145 2.0 TS taky to není objektivní..


----------------

většinu čísel přehazuju z podkladu, kde nevím absolutně sichr je otazník..
Nejde o koně nahoru nebo dolů ani o pár kilo...jde o základní pravdu kterou dělá jen fyzika..

Proboha--kolik to tvý 2.0 TS GTV reálně váží?..

.........................................
33 1.7 16V.... 1015kg /133 koníků
90 2.0 Q... 1090kg /156 koníků
75 2.0 TS ..1120kg/148 koníků
145.. 1.4 TS...1165kg/ 105 koníků/ 2.0 TS 1165 /1180?/155?
156 2.0 TS...1285 kg/155
156 JTS 1285/166koníků
GTV 2.0TS...1370? /153? koníků
164 3.0V6...1310kg/188 koníků
spider 2.0TS /916/..1370/ 150koníků
GTV 3.0 V6...1415kg /220koníků
156 GTA 3.2 selespeed....1485kg../ 250koníků--čili o 70kilo víc než GTV 3.0 V6..
147 1.9 JTD...1345
166 3.0 V6....1510kg
155GTA..odlehčeno 1360kg to už ale rozhodně nebylo seriový auto

155 2.0 TS / 1204/..143koní

limita 155 V6TI.. která však se sériovou Alfou Romeo 155 neměla nic společného – poháněl ji vidlicový šestiválec 2.5 (později při změně předpisů na ITC to bylo 3.0) s výkonem kolem 250 koní (304 koní ITC) umístěný podélně „emzi“ přední nápravou (hřídel procházel olejovou vanou), který přes šestistupňovou sekvenční převodovkou s dvoukotoučovou kuželovou spojkou poháněl všechna kola s elektrohydraulickými aktivními (mezinápraovým a zadním) diferenciály a předním lamelovým diferenciálem s omezenou svorností. Alfa Romeo 155 V6 TI první generace získala titul v roce premiéry – 1992.

155Q4..Výsledkem snahy milánských konstruktérů byl prostorný čtyřdveřový sedan střední třídy, vybavený dvoulitrovým turbomotorem o výkonu 190 koní při 6000/min. a max. krouticím momentem 291 Nm při 2500/min a trvalým pohonem všech kol, který při pohotovostní hmotnosti 1465 kg zrychlil z 0 na 100 km za 7,0 s, 1000 m s pevným startem zvládl za 28 s a maximální rychlost byla 225 km/h.

155GTA..V roce 1992 na základě modelu 155 Q4 Sportiva 92 vznikla homologační série 711 kusů AR 155 GTA. Jendalo se o tzv. „evoluční sérii“ podle tehdejších pravidel FIA (10 % homologovaných vozů pro sk. N, přičemž tehdy bylo ještě homologační minimum 5.000 identických exemplářů). AR 155 GTA dostala karoserii s pohyblivými díly z hliníkového plechu, byla rozšířena na 1784 mm, dostala větší kola kvůli nové brzdové soustavě Brembo, vpředu se čtyřpístkovými a vzadu s dvoupístkovými pevnými třmeny, dostala zcela přepracovanou zadní nápravu s odlišnou kinematikou, motor dostal upravenou hlavu válců s ostřejším časováním, kompresní poměr 7,7:1, kované písty, odlehčený klikový mechanismus a turbodmychadlo řady T5 s větší komorou. Alfa Romeo GTA v sériovém provedení měla 286 koní a byla odlehčena na 1360 kg, dynamické hodnoty bohužel nejsou nikde oficiálně uváděny (podle měření zrychlení 0–100 km/h za 5,5 s, 0–1000 m za 24,6 s a max. rychlost 243 km/h)


Takže i nejostřejší 155GTA vážila přece jako tvoje GTV..nalazení a charakteristika a typ podvozku+charakteristika motoru a jeho gradace je věc jiná.

Ale 155Q4 není 155GTA..

porovnání....Doslova brutální pak byla verze Alfa Romeo 155 GTA (viz článek), u níž se konstruktéři zcela oprostili od oněch kompromisů ve prospěch komfortu a zůstal jen syrový supersport zrychlující z 0 na 100 km/h za 5,5 s a zvládnuvší kilometr s pevným startem za pouhých 24,6 s. Důved byl zřejmý – homologace pro šampionát C.I.V.T., jehož se AR 155 GTA stala ihned v roce 1993 neohrozitelným vládcem…
Naproti tomu Alfa Romeo 156 přinesla výrazný komerční úspěch a s modelem přišly na svět i některá doslova revoluční řešení, ale .. Verze GTA své předchůdkyni prostě nestačila. Oproti předchůdci tak byla sice charismatickým, ale jen o něco rychlejším autem než sériová 156 2.5 V6, se sportovnějšími prvky navíc. Nebyla už tím nekompromisním sportovním nářadím, které dalo v minulosti vzniknout pojmu GTA..

Čili pokud máš auto těžší o 400kg než třeba 155 2.0 TS / a to nemluvím o 155Q tak ti asi prodali něco jinýho..:-)

GTV reálně potřebuje 300koní v atm. plnění, aby bylo nekompromisní..pak to bude Alfa jako řemen.
Prostě 2.0 TS není špatný motor, ale díky předem známé váze nemůže popřít fyziku..nemůže při známé váze vysloveně ohromit-nebo dynamikou úplně překvapit..nekupuješ zajíce v pytli ale v základním nastavení vlastně cestovní auto..--furt tu píšu, že má o těch zhruba 200kg víc než třeba 145 2.0 TS...takže co od toho čekat je daný těma parametrama dopředu..

Ale fakt--že důkladně vyztužená kastle s prahama z kabria má o nějakých 25kg víc než kompaktní "hatch" 147 JTD mi nepřijde vzhledem k
zaměření auta na cestovní použití jako žádná divočina .

:smt033
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 11.4.2013, čtv 20:44, celkem upraveno 2 x.

Pivrnec911
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2733
Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
Bydliště: Lysá nad Labem

Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)

Příspěvek od Pivrnec911 » 9.4.2013, úte 08:47

:shock: :shock:
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)

Příspěvek od hondzik » 9.4.2013, úte 09:12

uznávám, trochu přestřel...

GTV má v TP 1370kg
155 měla tuším 1160, + jsem měl vyškubanej vnitřek. GTA bych v potaz nebral, tahá s sebou celý zadní transmise.

Dost možná taky dělaj svý 17" na GTV, na 155 jsem vozil to nejmenší co se vlezlo

Jo, asi ta fyzika vochcat nejde, jak píšeš, cestovní auto, příjemný, ženě se líbí. Asi je vše v pořádku. Jdu shánět další peklo, tenhle měsíc jsem si ještě nic nekoupil :-D
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)

Příspěvek od HonzaR » 9.4.2013, úte 09:26

GTV 2.0 naplňuje svůj název celkem slušně- je to malé GT-čili grand turismo, to veloce u 2.0 TS bez přihození pár koní /30/ je pro někoho možná trochu problematickej název..
ale..
v kontextu faktu, že třeba i bmw Z3 R6 váží nějakejch 1250kg, a Z3-coupé M má už nějakých skoro 1500kg..mi váha GTV 2.0 TS s tou kastlí co má -1370kg nepřipadá vůbec tak krutá...jasně že kastle 75 váží pomalu o 2,5 metráků míň..--ale .za všechno se platí--.nechtěl bych si v tom staniolu rozbít hubu..:-)
GTV je ve starý řadě téměř jednoznačně nejodolnější kastle..
...a pokud se natáhne motor TS zhruba směrem na cca 200koní tak je i GTV-TS celkem pěkně zábavný..
...
/jinak-abych jen neplácal---Pokud se mi podaří vydolovat z GTV 3.0 300koní s rozumnou charakteristikou v atm. plnění, hodím to pak do fora ..--teď je ale u mě na pořadu Z3 --u který chci teď přihodit v atm. 50 na klasiku R6 aby měla zatím aspoň cca 250 a zůstala případně pořád otevřená cesta ke kompresoru--../..

Jezdím na 16-kách i s 3.0 .:-) a podvozek -.35-40 tvrdý pružiny..

Když na svoje GTV- 2.0 TS přihodíš ke 200, pořád bude o metrák a něco lehčí než 156 GTA.. :smt044
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 11.4.2013, čtv 20:46, celkem upraveno 1 x.

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)

Příspěvek od hondzik » 9.4.2013, úte 09:35

tohle je taky na eibach pružinách.

asi máš pravdu, čekal jsem to ale trošku jiný
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

PetrGTV
SemTuFurt

Příspěvky: 2545
Registrován: 7.11.2009, sob 12:25
Bydliště: Nymburk

Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)

Příspěvek od PetrGTV » 9.4.2013, úte 10:25

GTV je prostě auto na to, aby ses projížděl ve "Splzněěěááák" po náměstí a koukal na sebe do výloh, no a když ti sedne na lep nějaká ta žabka, tak jí pak pěkně povozíš ....... po okresce k rybníku :wink: :D

To nemyslim blbě, GTV miluju, ikdyž to něni žádný hard core nářadí .... je boží v tom jak je krásný a všestranný a nepraktický a vlastně uplně na nic :smt055
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově

Tonio
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1400
Registrován: 11.11.2010, čtv 13:56
Bydliště: Chrudimsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)

Příspěvek od Tonio » 9.4.2013, úte 10:41

" koukal na sebe do výloh" :-D :-D :smt023
to dělám taky - a nemám GTV (155 na to stačí :smt007 )
Bella macchina AR 155 1.8TS Sport 8v
+ 800 x Alfa Romeo (1:100 až 1:10)
Subaru Outback 2.5i
Suzuki Swift MkIV

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4371
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)

Příspěvek od zde. » 9.4.2013, úte 10:46

To já taky :-)
Až Tě GTV omrzí tak se ozvi :wink:
33

PetrGTV
SemTuFurt

Příspěvky: 2545
Registrován: 7.11.2009, sob 12:25
Bydliště: Nymburk

Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)

Příspěvek od PetrGTV » 9.4.2013, úte 11:06

já si v černý 75 připadám jak těžkej mafiosso - Copo di tutti Capi :-D
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)

Příspěvek od hondzik » 9.4.2013, úte 11:25

v tom případě je vše v nejlepším pořádku. Kdybych do toho naložil nějakou žabku a odvezl jí k rybníku.... Tak mám doma průser jak vrata a ani to není můj styl. To je špatně, měl jsem to auto mít před 10ti lety :-D

Až mě omrzí bude za něj pěkná 155 a něco na barák. Blbý je že nikdo ze známejch mi za to nedá to, kolik to má hodnotu. Nabídek za 20-25 mám dost :-D
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Pivrnec911
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2733
Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
Bydliště: Lysá nad Labem

Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)

Příspěvek od Pivrnec911 » 9.4.2013, úte 11:40

Gran Turismo Veloce je to dokanalej... Jen to se čtyřválem nemá tu auru gran turisma... Musíme to brát tak jak to je,já si taky pořád nejvíc užívám lehkonohé 156 2.0TS:-). GTV ani GTA na tom zatím nic nezměnili...
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)

Příspěvek od HonzaR » 9.4.2013, úte 12:29

Jasně--na holej plech odstrojená 145 bude mít na stejným motoru 2.0 TS naloženo jen +- 1000kg...proto i Reproboy se k ní /145/146/ taky časem pořád dokola občas vrací..taky tu jednu pořád-- na blbnutí-- odstrojenou ještě mám.. :smt044
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 11.4.2013, čtv 20:47, celkem upraveno 1 x.

prte
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1843
Registrován: 15.12.2008, pon 23:09
Bydliště: Cervena Recice / Praha

Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)

Příspěvek od prte » 10.4.2013, stř 07:29

Nevim kam na ty vahy chodite,ale ta moja 155 ma dle technicaku 1350kg :-D


Odesláno z mého Xperia Mini Pro pomocí Tapatalk 2
ex Alfa Romeo 155 2.0 TS 16V Super

.myc155
Štamgast

Příspěvky: 925
Registrován: 5.9.2007, stř 07:24
Bydliště: 8ЯИ0
Kontaktovat uživatele:

Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)

Příspěvek od .myc155 » 10.4.2013, stř 07:43

uploadfromtaptalk1365572512783.jpg
...ale jeste bych (pro sichr) zkusil porovnat treba casy z jizdy verejnosti po nordschleife.

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)

Příspěvek od HonzaR » 10.4.2013, stř 08:08

Ve způsobu udávání hmotnosti auta bohužel není jednota přístupu..čili podle toho, jestli se jedná o" holou ůsuchou-váhu", nebo tzv.pohotovostní /provozní/ se váhy lišej.
.co píšu je přebíráno z ofiko podkladu. Alfa.
+třeba právě u 155-ky kontrolováno i z článku TADY NA FORU zpracovanýho ze slušnýho zdroje--


:smt023
TYS TO SVOJE AUTO SNAD VÁŽIL ?--tomu se mi nechce věřit..

:smt044 :smt044

Čili vezmeš jako každej relevantní podklady a převezmeš, co píšou a čemu pocitově dává za pravdu zkušenost..udávaná váha /výkon /reakce /točivý udávaný moment......./otázka výbavy a rozdílný případný hmotnosti tu pro základní úvahu nemá smysl uvažovat/
------------------------------


Jinak-k srovnávacím továrním testům automobilek na Severní smyšce ..někdo na to kašle, někdo to dělá..:-)----pokud se podíváš, kdo ty auta při udávaných srovnávacích "výsledkcích " na Severní smyčce řídí, má to i jakousi vypovídací schopnost
třeba zrovna Kurosawa není úplný "jelito" z volný jízdy pro veřejnost..
:smt023

..
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 11.4.2013, čtv 20:51, celkem upraveno 3 x.

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)

Příspěvek od HonzaR » 10.4.2013, stř 08:26

Spousta značek se snaží o "tovární časy " na Severní smyčce--pokud se někomu nelíbí, že Alfy mají zoufalé výsledky-může si tu trať zkusit projet a případně tu listinu opravit--určitě s tím nikdo nebude mít problém.. :smt023
......................
Bohužel je fakt, že technická trať se buď zajede za slušnej čas, nebo ne..
Pokud ne--mohl být jezdec jelito../Alfy asi vždycky zatím řídili jelita--dobrá beru/

POKUD SE ALE TECHNICKÁ TRAŤ --třeba právě Severní smyčka --ZAJEDE ZA SKVĚLEJ ČAS--NEMUŽE UŽ TO BOHUŽEL BÝT POUHÁ NÁHODA--TOMU TOTIŽ TAK NĚJAK ODPORUJE ZKUŠENOST.
A HlAVNĚ --FYZIKA..


:smt044
......................

To není nějaká rovinka pro "otuněný TDI"nebo prázdný parkoviště u Lidla, nebo rovinka na letišti v sobotu odpoledne--ale nějakých 174 zatáček a 21 kiláků trasy.. :smt023

.........
Čili stačí sledovat myšlenkovou osu :-)
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 11.4.2013, čtv 20:53, celkem upraveno 1 x.

prte
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1843
Registrován: 15.12.2008, pon 23:09
Bydliště: Cervena Recice / Praha

Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)

Příspěvek od prte » 10.4.2013, stř 08:49

a jaky vahy si tu uvadel ty v tom seznamu? :)

auto sem nevazil, vecer pokud, nezapomenu, skaknu do auta pro origo manual, tam mam pocit byla uvedena vaha zase jeste jina :D
tech 1260kg mas z predFL, ja uz mam sirokou kastli, tak je mozny ze je to i tam narust nejakej, neco ma treba klimacka atd atd atd
ex Alfa Romeo 155 2.0 TS 16V Super

.myc155
Štamgast

Příspěvky: 925
Registrován: 5.9.2007, stř 07:24
Bydliště: 8ЯИ0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od .myc155 » 10.4.2013, stř 09:26

vidim, ze pranostika* o fotce, jako ekvivalentu k tisici slovum, zrejme nelhala...

hondzik: co jsem mel moznost porovnat, tak GTV TS jelo uplne stejne, jako moje 155 se stejnym motorem.
btw. zkousel jsem to venku, na silnici.

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)

Příspěvek od hondzik » 10.4.2013, stř 11:44

já to vzdávám. :) Rozlousknu to tím že koupím 155 a sjedu to objektivně zvážit. 155 jsem měl vyškublou, v 8v , bez klimy....


16v jsem ještě nepaletoval, 2,0 8v nastrojený zvednu na paletu sám.

Možná je to o pocitu... ject 130 třeba 7er a jet 130 v 75tce není stejný. V jednom se nudíte a v druhým "jedete"

Prostě mi bavila 155 víc a tím to končím :wink:
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)

Příspěvek od HonzaR » 10.4.2013, stř 12:58

Jasně--fotky nelžou, jen můžou zbytečně na nesprávným místě plevelit., stačí aspoň občas číst vlákna o technice . :smt023
:smt023

/jinak taky musím občas mezi "zábavným žvaněním"" i pracovat.. :smt044/
Přílohy
166 3.0 24V.jpg
156 2.0 JTS.jpg
156 3.2 GTA.jpg
155 Q4.jpg
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 10.4.2013, stř 13:10, celkem upraveno 1 x.

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)

Příspěvek od HonzaR » 10.4.2013, stř 13:02

./.
Přílohy
Spider 2.0 Twin Spark L.jpg
164 3.0 V6.jpg
90  2.5 Quadrofoglio.jpg
75 TS 2.0.jpg

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)

Příspěvek od HonzaR » 10.4.2013, stř 13:05

./.
Přílohy
Giulia TZ1.jpg
Giulietta 2.0 Turbodelta.jpg
GTV-916- 3-0 V6 24V.jpg
Montreal.jpg

Odpovědět

Zpět na „Naše Alfy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: hno3 a 34 hostů