tos mi připomněl moje feelingy. 159 je docela nuda, ale říkám si často - pořád celkem dobrý, ne, Ráďo? (to třeba když přesednu z firemní octavie a tak). jenže pak stačí sednout do něčeho staršího, a najednou se člověku otevřou oči - začneš vnímat věci, který jsi skoro zapomněl. dodnes si pamatuju pocit po přesednutí z GT 1300, nebo masse do 156 - přišlo mě že pedály jsou z bahna, řízení je takový "umělý" atd. - a to je 156 celkem "ostře" naladěný auto, vzhledem k tehdejší konkurenci. zkrátka to dává člověku nadhled, bez těch starých aut bychom za chvíli zapomněli ty podstatný emoce, který řízení auta může vzbuzovat.hondzik píše:tak jsem se povozil a
jsem z toho auta rozpačitej, je to příjemný, ale nevím jak to popsat. Zženštilý... Mě to přijde hrozně přeposilovaný, pedály jdou strašně lehce, to TSko mi přišlo málo po 5ti minutách. Třeba v tom šestiválu to bude jiný, ale čekal jsem ostrou motokáru a fakt jsem trošku zklamanej. Je to takový mini GT, ale absolutně to postrádá ostrost 75tky, 155 Sport byla oproti tomu malej reaktor. Takže u mě jasno, zamrznul jsem u vrzajících aut z 90tek který mi dávaj víc...
Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
Alfetta GTV L
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
jojo, i v espacu maj pedály větší odpor...
Nejhorší bylo že já do toho sedal až jako třetí- první s tím jezdil Milánek když jí poskládal a řekl že to jede jako GTčko Primera, dnes dopoledne to měl táta, taky z toho nebyl úplně vyndanej, taky čekal něco jinýho. A já si to vyzvedl po práci a už jsem do toho sedal s tímhle. Třeba až to vytáhnu na okresku tak změním názor. To auto je dobrý, ale čekal jsem něco jinýho
155 mi přišla mnohem syrovější, lepší, netahala s sebou 400kg nadváhy. Prte má pravdu, malej tančík. Hlavně může srovnat totožnej motor jak ve 155 tak v GTV
Radim: Zkusím Ti někdy v týdnu cinknout, nějak mi to nevychází a nechci otravovat brzo ráno nebo pozdě večer...
Nejhorší bylo že já do toho sedal až jako třetí- první s tím jezdil Milánek když jí poskládal a řekl že to jede jako GTčko Primera, dnes dopoledne to měl táta, taky z toho nebyl úplně vyndanej, taky čekal něco jinýho. A já si to vyzvedl po práci a už jsem do toho sedal s tímhle. Třeba až to vytáhnu na okresku tak změním názor. To auto je dobrý, ale čekal jsem něco jinýho
155 mi přišla mnohem syrovější, lepší, netahala s sebou 400kg nadváhy. Prte má pravdu, malej tančík. Hlavně může srovnat totožnej motor jak ve 155 tak v GTV
Radim: Zkusím Ti někdy v týdnu cinknout, nějak mi to nevychází a nechci otravovat brzo ráno nebo pozdě večer...
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
Hondzik: 155 mi přišla mnohem syrovější, lepší, netahala s sebou 400kg nadváhy. Prte má pravdu, malej tančík. Hlavně může srovnat totožnej motor jak ve 155 tak v GTV
Tohle není zcela objektivní...vůči GTV..:-)--porovnávat lze jen srovnatelný..
pokud budeš porovnávat GTV 2.0 TS se 145 2.0 TS taky to není objektivní..
----------------
většinu čísel přehazuju z podkladu, kde nevím absolutně sichr je otazník..
Nejde o koně nahoru nebo dolů ani o pár kilo...jde o základní pravdu kterou dělá jen fyzika..
Proboha--kolik to tvý 2.0 TS GTV reálně váží?..
.........................................
33 1.7 16V.... 1015kg /133 koníků
90 2.0 Q... 1090kg /156 koníků
75 2.0 TS ..1120kg/148 koníků
145.. 1.4 TS...1165kg/ 105 koníků/ 2.0 TS 1165 /1180?/155?
156 2.0 TS...1285 kg/155
156 JTS 1285/166koníků
GTV 2.0TS...1370? /153? koníků
164 3.0V6...1310kg/188 koníků
spider 2.0TS /916/..1370/ 150koníků
GTV 3.0 V6...1415kg /220koníků
156 GTA 3.2 selespeed....1485kg../ 250koníků--čili o 70kilo víc než GTV 3.0 V6..
147 1.9 JTD...1345
166 3.0 V6....1510kg
155GTA..odlehčeno 1360kg to už ale rozhodně nebylo seriový auto
155 2.0 TS / 1204/..143koní
limita 155 V6TI.. která však se sériovou Alfou Romeo 155 neměla nic společného – poháněl ji vidlicový šestiválec 2.5 (později při změně předpisů na ITC to bylo 3.0) s výkonem kolem 250 koní (304 koní ITC) umístěný podélně „emzi“ přední nápravou (hřídel procházel olejovou vanou), který přes šestistupňovou sekvenční převodovkou s dvoukotoučovou kuželovou spojkou poháněl všechna kola s elektrohydraulickými aktivními (mezinápraovým a zadním) diferenciály a předním lamelovým diferenciálem s omezenou svorností. Alfa Romeo 155 V6 TI první generace získala titul v roce premiéry – 1992.
155Q4..Výsledkem snahy milánských konstruktérů byl prostorný čtyřdveřový sedan střední třídy, vybavený dvoulitrovým turbomotorem o výkonu 190 koní při 6000/min. a max. krouticím momentem 291 Nm při 2500/min a trvalým pohonem všech kol, který při pohotovostní hmotnosti 1465 kg zrychlil z 0 na 100 km za 7,0 s, 1000 m s pevným startem zvládl za 28 s a maximální rychlost byla 225 km/h.
155GTA..V roce 1992 na základě modelu 155 Q4 Sportiva 92 vznikla homologační série 711 kusů AR 155 GTA. Jendalo se o tzv. „evoluční sérii“ podle tehdejších pravidel FIA (10 % homologovaných vozů pro sk. N, přičemž tehdy bylo ještě homologační minimum 5.000 identických exemplářů). AR 155 GTA dostala karoserii s pohyblivými díly z hliníkového plechu, byla rozšířena na 1784 mm, dostala větší kola kvůli nové brzdové soustavě Brembo, vpředu se čtyřpístkovými a vzadu s dvoupístkovými pevnými třmeny, dostala zcela přepracovanou zadní nápravu s odlišnou kinematikou, motor dostal upravenou hlavu válců s ostřejším časováním, kompresní poměr 7,7:1, kované písty, odlehčený klikový mechanismus a turbodmychadlo řady T5 s větší komorou. Alfa Romeo GTA v sériovém provedení měla 286 koní a byla odlehčena na 1360 kg, dynamické hodnoty bohužel nejsou nikde oficiálně uváděny (podle měření zrychlení 0–100 km/h za 5,5 s, 0–1000 m za 24,6 s a max. rychlost 243 km/h)
Takže i nejostřejší 155GTA vážila přece jako tvoje GTV..nalazení a charakteristika a typ podvozku+charakteristika motoru a jeho gradace je věc jiná.
Ale 155Q4 není 155GTA..
porovnání....Doslova brutální pak byla verze Alfa Romeo 155 GTA (viz článek), u níž se konstruktéři zcela oprostili od oněch kompromisů ve prospěch komfortu a zůstal jen syrový supersport zrychlující z 0 na 100 km/h za 5,5 s a zvládnuvší kilometr s pevným startem za pouhých 24,6 s. Důved byl zřejmý – homologace pro šampionát C.I.V.T., jehož se AR 155 GTA stala ihned v roce 1993 neohrozitelným vládcem…
Naproti tomu Alfa Romeo 156 přinesla výrazný komerční úspěch a s modelem přišly na svět i některá doslova revoluční řešení, ale .. Verze GTA své předchůdkyni prostě nestačila. Oproti předchůdci tak byla sice charismatickým, ale jen o něco rychlejším autem než sériová 156 2.5 V6, se sportovnějšími prvky navíc. Nebyla už tím nekompromisním sportovním nářadím, které dalo v minulosti vzniknout pojmu GTA..
Čili pokud máš auto těžší o 400kg než třeba 155 2.0 TS / a to nemluvím o 155Q tak ti asi prodali něco jinýho..:-)
GTV reálně potřebuje 300koní v atm. plnění, aby bylo nekompromisní..pak to bude Alfa jako řemen.
Prostě 2.0 TS není špatný motor, ale díky předem známé váze nemůže popřít fyziku..nemůže při známé váze vysloveně ohromit-nebo dynamikou úplně překvapit..nekupuješ zajíce v pytli ale v základním nastavení vlastně cestovní auto..--furt tu píšu, že má o těch zhruba 200kg víc než třeba 145 2.0 TS...takže co od toho čekat je daný těma parametrama dopředu..
Ale fakt--že důkladně vyztužená kastle s prahama z kabria má o nějakých 25kg víc než kompaktní "hatch" 147 JTD mi nepřijde vzhledem k
zaměření auta na cestovní použití jako žádná divočina .
Tohle není zcela objektivní...vůči GTV..:-)--porovnávat lze jen srovnatelný..
pokud budeš porovnávat GTV 2.0 TS se 145 2.0 TS taky to není objektivní..
----------------
většinu čísel přehazuju z podkladu, kde nevím absolutně sichr je otazník..
Nejde o koně nahoru nebo dolů ani o pár kilo...jde o základní pravdu kterou dělá jen fyzika..
Proboha--kolik to tvý 2.0 TS GTV reálně váží?..
.........................................
33 1.7 16V.... 1015kg /133 koníků
90 2.0 Q... 1090kg /156 koníků
75 2.0 TS ..1120kg/148 koníků
145.. 1.4 TS...1165kg/ 105 koníků/ 2.0 TS 1165 /1180?/155?
156 2.0 TS...1285 kg/155
156 JTS 1285/166koníků
GTV 2.0TS...1370? /153? koníků
164 3.0V6...1310kg/188 koníků
spider 2.0TS /916/..1370/ 150koníků
GTV 3.0 V6...1415kg /220koníků
156 GTA 3.2 selespeed....1485kg../ 250koníků--čili o 70kilo víc než GTV 3.0 V6..
147 1.9 JTD...1345
166 3.0 V6....1510kg
155GTA..odlehčeno 1360kg to už ale rozhodně nebylo seriový auto
155 2.0 TS / 1204/..143koní
limita 155 V6TI.. která však se sériovou Alfou Romeo 155 neměla nic společného – poháněl ji vidlicový šestiválec 2.5 (později při změně předpisů na ITC to bylo 3.0) s výkonem kolem 250 koní (304 koní ITC) umístěný podélně „emzi“ přední nápravou (hřídel procházel olejovou vanou), který přes šestistupňovou sekvenční převodovkou s dvoukotoučovou kuželovou spojkou poháněl všechna kola s elektrohydraulickými aktivními (mezinápraovým a zadním) diferenciály a předním lamelovým diferenciálem s omezenou svorností. Alfa Romeo 155 V6 TI první generace získala titul v roce premiéry – 1992.
155Q4..Výsledkem snahy milánských konstruktérů byl prostorný čtyřdveřový sedan střední třídy, vybavený dvoulitrovým turbomotorem o výkonu 190 koní při 6000/min. a max. krouticím momentem 291 Nm při 2500/min a trvalým pohonem všech kol, který při pohotovostní hmotnosti 1465 kg zrychlil z 0 na 100 km za 7,0 s, 1000 m s pevným startem zvládl za 28 s a maximální rychlost byla 225 km/h.
155GTA..V roce 1992 na základě modelu 155 Q4 Sportiva 92 vznikla homologační série 711 kusů AR 155 GTA. Jendalo se o tzv. „evoluční sérii“ podle tehdejších pravidel FIA (10 % homologovaných vozů pro sk. N, přičemž tehdy bylo ještě homologační minimum 5.000 identických exemplářů). AR 155 GTA dostala karoserii s pohyblivými díly z hliníkového plechu, byla rozšířena na 1784 mm, dostala větší kola kvůli nové brzdové soustavě Brembo, vpředu se čtyřpístkovými a vzadu s dvoupístkovými pevnými třmeny, dostala zcela přepracovanou zadní nápravu s odlišnou kinematikou, motor dostal upravenou hlavu válců s ostřejším časováním, kompresní poměr 7,7:1, kované písty, odlehčený klikový mechanismus a turbodmychadlo řady T5 s větší komorou. Alfa Romeo GTA v sériovém provedení měla 286 koní a byla odlehčena na 1360 kg, dynamické hodnoty bohužel nejsou nikde oficiálně uváděny (podle měření zrychlení 0–100 km/h za 5,5 s, 0–1000 m za 24,6 s a max. rychlost 243 km/h)
Takže i nejostřejší 155GTA vážila přece jako tvoje GTV..nalazení a charakteristika a typ podvozku+charakteristika motoru a jeho gradace je věc jiná.
Ale 155Q4 není 155GTA..
porovnání....Doslova brutální pak byla verze Alfa Romeo 155 GTA (viz článek), u níž se konstruktéři zcela oprostili od oněch kompromisů ve prospěch komfortu a zůstal jen syrový supersport zrychlující z 0 na 100 km/h za 5,5 s a zvládnuvší kilometr s pevným startem za pouhých 24,6 s. Důved byl zřejmý – homologace pro šampionát C.I.V.T., jehož se AR 155 GTA stala ihned v roce 1993 neohrozitelným vládcem…
Naproti tomu Alfa Romeo 156 přinesla výrazný komerční úspěch a s modelem přišly na svět i některá doslova revoluční řešení, ale .. Verze GTA své předchůdkyni prostě nestačila. Oproti předchůdci tak byla sice charismatickým, ale jen o něco rychlejším autem než sériová 156 2.5 V6, se sportovnějšími prvky navíc. Nebyla už tím nekompromisním sportovním nářadím, které dalo v minulosti vzniknout pojmu GTA..
Čili pokud máš auto těžší o 400kg než třeba 155 2.0 TS / a to nemluvím o 155Q tak ti asi prodali něco jinýho..:-)
GTV reálně potřebuje 300koní v atm. plnění, aby bylo nekompromisní..pak to bude Alfa jako řemen.
Prostě 2.0 TS není špatný motor, ale díky předem známé váze nemůže popřít fyziku..nemůže při známé váze vysloveně ohromit-nebo dynamikou úplně překvapit..nekupuješ zajíce v pytli ale v základním nastavení vlastně cestovní auto..--furt tu píšu, že má o těch zhruba 200kg víc než třeba 145 2.0 TS...takže co od toho čekat je daný těma parametrama dopředu..
Ale fakt--že důkladně vyztužená kastle s prahama z kabria má o nějakých 25kg víc než kompaktní "hatch" 147 JTD mi nepřijde vzhledem k
zaměření auta na cestovní použití jako žádná divočina .
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 11.4.2013, čtv 20:44, celkem upraveno 2 x.
- Pivrnec911
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2733
- Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
- Bydliště: Lysá nad Labem
Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
uznávám, trochu přestřel...
GTV má v TP 1370kg
155 měla tuším 1160, + jsem měl vyškubanej vnitřek. GTA bych v potaz nebral, tahá s sebou celý zadní transmise.
Dost možná taky dělaj svý 17" na GTV, na 155 jsem vozil to nejmenší co se vlezlo
Jo, asi ta fyzika vochcat nejde, jak píšeš, cestovní auto, příjemný, ženě se líbí. Asi je vše v pořádku. Jdu shánět další peklo, tenhle měsíc jsem si ještě nic nekoupil
GTV má v TP 1370kg
155 měla tuším 1160, + jsem měl vyškubanej vnitřek. GTA bych v potaz nebral, tahá s sebou celý zadní transmise.
Dost možná taky dělaj svý 17" na GTV, na 155 jsem vozil to nejmenší co se vlezlo
Jo, asi ta fyzika vochcat nejde, jak píšeš, cestovní auto, příjemný, ženě se líbí. Asi je vše v pořádku. Jdu shánět další peklo, tenhle měsíc jsem si ještě nic nekoupil
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
GTV 2.0 naplňuje svůj název celkem slušně- je to malé GT-čili grand turismo, to veloce u 2.0 TS bez přihození pár koní /30/ je pro někoho možná trochu problematickej název..
ale..
v kontextu faktu, že třeba i bmw Z3 R6 váží nějakejch 1250kg, a Z3-coupé M má už nějakých skoro 1500kg..mi váha GTV 2.0 TS s tou kastlí co má -1370kg nepřipadá vůbec tak krutá...jasně že kastle 75 váží pomalu o 2,5 metráků míň..--ale .za všechno se platí--.nechtěl bych si v tom staniolu rozbít hubu..:-)
GTV je ve starý řadě téměř jednoznačně nejodolnější kastle..
...a pokud se natáhne motor TS zhruba směrem na cca 200koní tak je i GTV-TS celkem pěkně zábavný..
...
/jinak-abych jen neplácal---Pokud se mi podaří vydolovat z GTV 3.0 300koní s rozumnou charakteristikou v atm. plnění, hodím to pak do fora ..--teď je ale u mě na pořadu Z3 --u který chci teď přihodit v atm. 50 na klasiku R6 aby měla zatím aspoň cca 250 a zůstala případně pořád otevřená cesta ke kompresoru--../..
Jezdím na 16-kách i s 3.0 .:-) a podvozek -.35-40 tvrdý pružiny..
Když na svoje GTV- 2.0 TS přihodíš ke 200, pořád bude o metrák a něco lehčí než 156 GTA..
ale..
v kontextu faktu, že třeba i bmw Z3 R6 váží nějakejch 1250kg, a Z3-coupé M má už nějakých skoro 1500kg..mi váha GTV 2.0 TS s tou kastlí co má -1370kg nepřipadá vůbec tak krutá...jasně že kastle 75 váží pomalu o 2,5 metráků míň..--ale .za všechno se platí--.nechtěl bych si v tom staniolu rozbít hubu..:-)
GTV je ve starý řadě téměř jednoznačně nejodolnější kastle..
...a pokud se natáhne motor TS zhruba směrem na cca 200koní tak je i GTV-TS celkem pěkně zábavný..
...
/jinak-abych jen neplácal---Pokud se mi podaří vydolovat z GTV 3.0 300koní s rozumnou charakteristikou v atm. plnění, hodím to pak do fora ..--teď je ale u mě na pořadu Z3 --u který chci teď přihodit v atm. 50 na klasiku R6 aby měla zatím aspoň cca 250 a zůstala případně pořád otevřená cesta ke kompresoru--../..
Jezdím na 16-kách i s 3.0 .:-) a podvozek -.35-40 tvrdý pružiny..
Když na svoje GTV- 2.0 TS přihodíš ke 200, pořád bude o metrák a něco lehčí než 156 GTA..
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 11.4.2013, čtv 20:46, celkem upraveno 1 x.
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
tohle je taky na eibach pružinách.
asi máš pravdu, čekal jsem to ale trošku jiný
asi máš pravdu, čekal jsem to ale trošku jiný
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
GTV je prostě auto na to, aby ses projížděl ve "Splzněěěááák" po náměstí a koukal na sebe do výloh, no a když ti sedne na lep nějaká ta žabka, tak jí pak pěkně povozíš ....... po okresce k rybníku
To nemyslim blbě, GTV miluju, ikdyž to něni žádný hard core nářadí .... je boží v tom jak je krásný a všestranný a nepraktický a vlastně uplně na nic
To nemyslim blbě, GTV miluju, ikdyž to něni žádný hard core nářadí .... je boží v tom jak je krásný a všestranný a nepraktický a vlastně uplně na nic
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
- Tonio
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1400
- Registrován: 11.11.2010, čtv 13:56
- Bydliště: Chrudimsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
" koukal na sebe do výloh"
to dělám taky - a nemám GTV (155 na to stačí )
to dělám taky - a nemám GTV (155 na to stačí )
Bella macchina AR 155 1.8TS Sport 8v
+ 800 x Alfa Romeo (1:100 až 1:10)
Subaru Outback 2.5i
Suzuki Swift MkIV
+ 800 x Alfa Romeo (1:100 až 1:10)
Subaru Outback 2.5i
Suzuki Swift MkIV
Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
já si v černý 75 připadám jak těžkej mafiosso - Copo di tutti Capi
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
v tom případě je vše v nejlepším pořádku. Kdybych do toho naložil nějakou žabku a odvezl jí k rybníku.... Tak mám doma průser jak vrata a ani to není můj styl. To je špatně, měl jsem to auto mít před 10ti lety
Až mě omrzí bude za něj pěkná 155 a něco na barák. Blbý je že nikdo ze známejch mi za to nedá to, kolik to má hodnotu. Nabídek za 20-25 mám dost
Až mě omrzí bude za něj pěkná 155 a něco na barák. Blbý je že nikdo ze známejch mi za to nedá to, kolik to má hodnotu. Nabídek za 20-25 mám dost
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- Pivrnec911
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2733
- Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
- Bydliště: Lysá nad Labem
Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
Gran Turismo Veloce je to dokanalej... Jen to se čtyřválem nemá tu auru gran turisma... Musíme to brát tak jak to je,já si taky pořád nejvíc užívám lehkonohé 156 2.0TS:-). GTV ani GTA na tom zatím nic nezměnili...
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
Jasně--na holej plech odstrojená 145 bude mít na stejným motoru 2.0 TS naloženo jen +- 1000kg...proto i Reproboy se k ní /145/146/ taky časem pořád dokola občas vrací..taky tu jednu pořád-- na blbnutí-- odstrojenou ještě mám..
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 11.4.2013, čtv 20:47, celkem upraveno 1 x.
Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
Nevim kam na ty vahy chodite,ale ta moja 155 ma dle technicaku 1350kg
Odesláno z mého Xperia Mini Pro pomocí Tapatalk 2
Odesláno z mého Xperia Mini Pro pomocí Tapatalk 2
ex Alfa Romeo 155 2.0 TS 16V Super
- .myc155
- Štamgast
- Příspěvky: 925
- Registrován: 5.9.2007, stř 07:24
- Bydliště: 8ЯИ0
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
...ale jeste bych (pro sichr) zkusil porovnat treba casy z jizdy verejnosti po nordschleife.
Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
Ve způsobu udávání hmotnosti auta bohužel není jednota přístupu..čili podle toho, jestli se jedná o" holou ůsuchou-váhu", nebo tzv.pohotovostní /provozní/ se váhy lišej.
.co píšu je přebíráno z ofiko podkladu. Alfa.
+třeba právě u 155-ky kontrolováno i z článku TADY NA FORU zpracovanýho ze slušnýho zdroje--
TYS TO SVOJE AUTO SNAD VÁŽIL ?--tomu se mi nechce věřit..
Čili vezmeš jako každej relevantní podklady a převezmeš, co píšou a čemu pocitově dává za pravdu zkušenost..udávaná váha /výkon /reakce /točivý udávaný moment......./otázka výbavy a rozdílný případný hmotnosti tu pro základní úvahu nemá smysl uvažovat/
------------------------------
Jinak-k srovnávacím továrním testům automobilek na Severní smyšce ..někdo na to kašle, někdo to dělá..:-)----pokud se podíváš, kdo ty auta při udávaných srovnávacích "výsledkcích " na Severní smyčce řídí, má to i jakousi vypovídací schopnost
třeba zrovna Kurosawa není úplný "jelito" z volný jízdy pro veřejnost..
..
.co píšu je přebíráno z ofiko podkladu. Alfa.
+třeba právě u 155-ky kontrolováno i z článku TADY NA FORU zpracovanýho ze slušnýho zdroje--
TYS TO SVOJE AUTO SNAD VÁŽIL ?--tomu se mi nechce věřit..
Čili vezmeš jako každej relevantní podklady a převezmeš, co píšou a čemu pocitově dává za pravdu zkušenost..udávaná váha /výkon /reakce /točivý udávaný moment......./otázka výbavy a rozdílný případný hmotnosti tu pro základní úvahu nemá smysl uvažovat/
------------------------------
Jinak-k srovnávacím továrním testům automobilek na Severní smyšce ..někdo na to kašle, někdo to dělá..:-)----pokud se podíváš, kdo ty auta při udávaných srovnávacích "výsledkcích " na Severní smyčce řídí, má to i jakousi vypovídací schopnost
třeba zrovna Kurosawa není úplný "jelito" z volný jízdy pro veřejnost..
..
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 11.4.2013, čtv 20:51, celkem upraveno 3 x.
Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
Spousta značek se snaží o "tovární časy " na Severní smyčce--pokud se někomu nelíbí, že Alfy mají zoufalé výsledky-může si tu trať zkusit projet a případně tu listinu opravit--určitě s tím nikdo nebude mít problém..
......................
Bohužel je fakt, že technická trať se buď zajede za slušnej čas, nebo ne..
Pokud ne--mohl být jezdec jelito../Alfy asi vždycky zatím řídili jelita--dobrá beru/
POKUD SE ALE TECHNICKÁ TRAŤ --třeba právě Severní smyčka --ZAJEDE ZA SKVĚLEJ ČAS--NEMUŽE UŽ TO BOHUŽEL BÝT POUHÁ NÁHODA--TOMU TOTIŽ TAK NĚJAK ODPORUJE ZKUŠENOST.
A HlAVNĚ --FYZIKA..
......................
To není nějaká rovinka pro "otuněný TDI"nebo prázdný parkoviště u Lidla, nebo rovinka na letišti v sobotu odpoledne--ale nějakých 174 zatáček a 21 kiláků trasy..
.........
Čili stačí sledovat myšlenkovou osu :-)
......................
Bohužel je fakt, že technická trať se buď zajede za slušnej čas, nebo ne..
Pokud ne--mohl být jezdec jelito../Alfy asi vždycky zatím řídili jelita--dobrá beru/
POKUD SE ALE TECHNICKÁ TRAŤ --třeba právě Severní smyčka --ZAJEDE ZA SKVĚLEJ ČAS--NEMUŽE UŽ TO BOHUŽEL BÝT POUHÁ NÁHODA--TOMU TOTIŽ TAK NĚJAK ODPORUJE ZKUŠENOST.
A HlAVNĚ --FYZIKA..
......................
To není nějaká rovinka pro "otuněný TDI"nebo prázdný parkoviště u Lidla, nebo rovinka na letišti v sobotu odpoledne--ale nějakých 174 zatáček a 21 kiláků trasy..
.........
Čili stačí sledovat myšlenkovou osu :-)
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 11.4.2013, čtv 20:53, celkem upraveno 1 x.
Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
a jaky vahy si tu uvadel ty v tom seznamu?
auto sem nevazil, vecer pokud, nezapomenu, skaknu do auta pro origo manual, tam mam pocit byla uvedena vaha zase jeste jina
tech 1260kg mas z predFL, ja uz mam sirokou kastli, tak je mozny ze je to i tam narust nejakej, neco ma treba klimacka atd atd atd
auto sem nevazil, vecer pokud, nezapomenu, skaknu do auta pro origo manual, tam mam pocit byla uvedena vaha zase jeste jina
tech 1260kg mas z predFL, ja uz mam sirokou kastli, tak je mozny ze je to i tam narust nejakej, neco ma treba klimacka atd atd atd
ex Alfa Romeo 155 2.0 TS 16V Super
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
já to vzdávám. Rozlousknu to tím že koupím 155 a sjedu to objektivně zvážit. 155 jsem měl vyškublou, v 8v , bez klimy....
16v jsem ještě nepaletoval, 2,0 8v nastrojený zvednu na paletu sám.
Možná je to o pocitu... ject 130 třeba 7er a jet 130 v 75tce není stejný. V jednom se nudíte a v druhým "jedete"
Prostě mi bavila 155 víc a tím to končím
16v jsem ještě nepaletoval, 2,0 8v nastrojený zvednu na paletu sám.
Možná je to o pocitu... ject 130 třeba 7er a jet 130 v 75tce není stejný. V jednom se nudíte a v druhým "jedete"
Prostě mi bavila 155 víc a tím to končím
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
Jasně--fotky nelžou, jen můžou zbytečně na nesprávným místě plevelit., stačí aspoň občas číst vlákna o technice .
/jinak taky musím občas mezi "zábavným žvaněním"" i pracovat.. /
/jinak taky musím občas mezi "zábavným žvaněním"" i pracovat.. /
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 10.4.2013, stř 13:10, celkem upraveno 1 x.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 26 hostů