MikeC - 164 V6 TB (1995)

Odpovědět
riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od riprex » 22.4.2017, sob 19:17

Za málo :wink: Nejvíc mě na tom ale fascinuje to, že to auto je fakt v pěkném origo stavu, kilometry budou sedět atp. ale ty zdvihátka a tím pádem i vačky (ono i výfukového palce na čtvrtém válci už nemálo chybí :( ) už jsou takhle dojebané. Asi tady soudruzi v Itálii opravdu udělali nějakou chybu :-k

vonkreuz
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2865
Registrován: 2.11.2012, pát 22:45
Bydliště: żelazowe góry

Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od vonkreuz » 22.4.2017, sob 19:37

Měly tyhle problémy i bussa v AR75? Protože ten 2.5 motor co mám doma v garáži pro Ejdžeje má kalíšky i vačky ve stavu.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD

Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18495
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od Kubas » 22.4.2017, sob 19:40

Mike: svíčky se měnit nemusely, ty jsou tam chvilku....
Jinak když se dělaly rozvody a ventilové vůle tak jsem se o tom s mechošem po telefonu bavil a co si vzpomínám tak jsme se bavili že by se ty nové vačky už vyplatily dát.... jenže já ji tehdy ještě neměl (a zároveň jsem věděl že ji mít brzo budu), tak jsme se dohodli že se to udělá za dalších 10tkm až se budou ty vůle dělat znovu.... (resp. při mém nájezdu 2tkm ročně třeba za dalších 6 let s novými rozvody :-)

a ty nové hlavy tam chceš dávat proč?

jinak super že se o to dál staráš, hezky to zapisuj do tabulky, pěkně ty výdaje naskakují, co? to je prostě nekonečný příběh u tak starýho auta, když to chce mít člověk v cajku....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od riprex » 22.4.2017, sob 19:51

Ono nové hlavy hlavně asi proto, že budou i dojebané vodítka a aby to auto co nejkratší dobu stálo. Takže by se nachystaly hlavy včetně vůlí a tak mimo a pak to jen přehodilo. Jinak to totiž znamená bejt nějakou dobu bez auta :wink:

Vonkreuz: Ty starší motory na to netrpěly tak moc, mám tu třílitra ze 164, co má za sebou 350tkm a je jak novej. Průser jsou ty turba, protože velmi pravděpodobně ty zdvihátka prostě nezvládaj ten nápor způsobenej silnějšíma pružinama.

MikeC
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1568
Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
Bydliště: Polsko - někde u Katovic

Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od MikeC » 22.4.2017, sob 19:58

@Kubas: Neboj, já Ti to nemám nějak za zlé nebo tak :) Spíš mě to překvapilo, doufal jsem v o něco lepší stav (resp. že se to nebude muset řešit tak brzo).
Svíčky jsem dával když už to bylo rozdeklovaný tak při jednom - měl jsem z toho výprodeje dvě sady do zásoby :D Jinak ty co tam byly byly v solidním stavu, nebyly upečené ani nic - což i to svědčí o tom, že jinak je ten motor cajk.
A jak píše riprex, ty dvě hlavy by byly aby se to prostě nachystalo a pak jen "bezbolestně" přehodilo a minimalizovalo čas, kdy to někde bude muset stát jako celek.
A výdaje atd. si samozřejmě píšu ;) https://www.spritmonitor.de/en/detail/792422.html Dokonce se s tím učím jezdit "celkem úsporně" - už se držím pod 10l/100 :smt033 Ale aspoň jsem rád, že na rozdíl od 159 je podíl benzínu na výdajích o dost větší než tam byl u nafty :D (byť to bude taky trochu tou spotřebou :D)
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007

MikeC
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1568
Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
Bydliště: Polsko - někde u Katovic

Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od MikeC » 1.5.2017, pon 17:43

Tak, jak tak minulý týden pršelo tak jsem přišel na docela nemilou věc - začalo mi téct kolem antény (té, kterou tam někdo dobastlil :smt075 ) - a evidentně to nebylo poprvé, protože to už někdo zatmelil :roll: Ideální řešení by bylo ji vyhodit, zavařit díru a nechat nalakovat celou střechu... ale to je teď trochu mimo moje časové a finanční možnosti, navíc by to nebylo hned a já nechtěl, ať do auta teče.
Takže během dešťů provizorní řešení :smt033
tecetece.jpg
No a následně jsem koupil novou anténu s novým těsněním + to ještě taky utěsnil zespod tmelem na okna. Test na wapce byl pozitivní a už tam neteče :D Jako pozitivum tam teď mám aspoň origo Alfa anténu (prut), co mi zbyla ze 159 :D
Toto mě ale aspoň při jednom donutil opravit stropnici, která už byla nepěkně prověšená:
stropnic1.jpg
Takže se zbavovalo toho původního molitanu
stropnice2.jpg
a jako lepidlo jsem nakonec použil Chemoprén Extra (měl by být do 120°C tak uvidíme, snad to aspoň něco vydrží. Látku jsem použil původní (sice už byla trochu natažená, ale sedlo to docela hezky, taky jsem z ní vypral asi 5 lavorů špíny :D Jediné dva nedostatky jsou u šroubů, co drží sluneční clony)
stropnice3.jpg
Jinak jak to minule rozebírali (asi když se montovalo tu anténu) tak se s tím moc nepárali - polámané packy záslepek, zapěnované úchytky v A-sloupcích a podobně :evil:
Dále se o víkendu trochu pucovala motorový prostor - nějaká ta očista, nová izolace na kabeláži ke vstřikům a podobně. Vzhledem k tomu, že je to daily tak to nikdy nebude leštěnka jako Ládinova nebo Hampiho 164ka, ale aspoň už se člověk nemusí stydět otevřít kapotu :D
Pro srovnání jak to vypadalo po koupi a teď:
motor_srovnani.jpg
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18495
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od Kubas » 1.5.2017, pon 21:26

motorový prostor prokoukl, jasný, chtělo to trošku práce, sám jsem na to nikdy neměl náladu.... :-)
tekoucí anténa zamrzí, já to nikdy neřešil, protože za celé ty tři roky co jsem to auto měl jsem zmokl jednou a ničeho si nevšiml.... jinak to jezdilo jen za hezkýho počasí a stálo v garáži :-)

Jinak jo, nebude to taková leštěnka jako mají jiní, ale furt je to pěkný auto a dál ho vylepšuješ, takže myslím dobrý.... jen bych fakt na tvém místě řešil tu garáž..... prostě to denní stání na slunci se časem na laku musí projevit a to by byla škoda....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od rossogtv » 19.5.2017, pát 11:19

tak 2.0 turbo V6 ma nejmensi ( = nejlehci ) ventily, ma nejmensi zdvih na vackach a netoci nejak vic jak saci protejsky. Tim padem neni duvod pro nejake extra tvrdsi pruziny. Kalisky saci jsou uz od dob 105ky naprosto identicke a rika se, ze na 105kach byly nejkvalitnejsi ( nedolozeny ). kolem roku 1970, kdyz se poprve zacinaly vyrabet, byl to spickovy vyrobek - a je dodnes. Zatim co ostatni vyrabeli kalisky jako litinovy odlitek ( odleva se do tocici kokily coz je nejlevnejsi zpusob vyroby ) tak alfa kalisky vyrabela jako ocelovy vykovek. nitridovany. I v dnesni dobe jsou original kalisky 1. volba, je to proste vyborna kvalita, jsou az extremne lehke. Ty padelky co jsou tlustci a tezsi ( = oboji je spatne ) jsou mizerne kvality.Ale treba OKP jeste porad nabizi original kalisky, nebo stejnou kvalitu ma druhovyroba INA - cislo 421 0001 10 coz je sice kalisek na modernejsi Mercedes/Audi ale jaksi ma identicke rozmery.....

a nebo extra kvalita zde:
https://www.alfaholics.com/race-parts/1 ... ollower-2/

co se tyce vyfukoveho kalisku, ten je zcela jiste odlitek - tak tlusty ze se da do nekonecna prebrusovat, pokud se teda nezruinuje totalne. V kazde dobre kalirne maji meraky tvrdosti, takze jsou schopni merit pred a po kaleni.
Co se tyce vacek, 99% seriovych vacek jsou litina, bud odlevany do kokil ( coz zpusobuje vytvoreni tvrdeho, cementitoveho povrchu diky prudkemu zchlazeni ) a nebo litina GGG ( kulickovy grafit ) coz je material hodne podobny oceli - da se kalit, kovat, nitridovat....
Nitridovani origo Alfa vacek je nesmysl, pokud je sjeta, stejne se musi navarovat a ten navareny material uz ma tu spravnou tvrdost, takze uz jen brousit.
To, ze to nekdy vypada hrozne, znamena jen, ze tam nekdo nelil zpravny olej, nebo ho proste menil moc pozde. Vetsina aut prochazi fazi levne ojetiny kde se na servis se.e. Ja tady mam napriklad nekolik hlav z 105tek a kalisky jsou nektere jak nove, nektere staci prebrousit pricemz se odebira v ramci tisicin mm, max 1 setinu.
BTW kalisky/vacky se resi temer u vsech veteranu, no nic neni na vecnost, co se tyce veci u Alfy, je to z vyroby nadstandartni kvalita pro roky 1970- 1995.
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od riprex » 19.5.2017, pát 19:03

Zajímavé postřehy... ty pružiny těžko říct, byla to jen teorie, protože třeba u 166 jsou naprosto jiné než kdekoliv jinde a omezovač je 7500rpm. Vysvětlení, že malé turbo, které to dává jen tak tak = moc otáček = moc přepálenej olej = moc karbonu = smrt vaček, turba i spodku se nabízí. Netroufám si odhadovat... Michalovo auto servis dostávalo, najeto má nějakých 130tkm... to je zas v hajzlu nějak moc rychle. Ty jeho výfukový nejsou ani na přebrus... tam byl regulérně problém je vytáhnout z hlavy ty dvě, jak jsou na konci rozklepaný. Ale uvidíš... kdybys Michalovi ty hlavy pořešil, určitě by to uvítal protože tady v ČR od toho dává každej ruce pryč. Já si budu kurvit maximálně vlastní motor :smt023

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 19.5.2017, pát 19:58

Tvl ten omezovac 7500 se mi nejak nezda... 24V ma u 164 7100...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od riprex » 19.5.2017, pát 21:31

Nevim no... vytočit to tam jde :smt033 QV jde do 7000.

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 19.5.2017, pát 22:11

Squadra chip pisou 6500 serie a po cipu 6800... :wink:
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od riprex » 19.5.2017, pát 22:48

Pak nám asi s Hampim oběma kecá otáčkoměr :wink: Pustí tě na 7k a pak to stáhne na 6k8, co si tak pamatuju. U 166 je maximum tušim 7k5, ale možná kecám a je to jen 7k3. V manuálu jsem tenhle údaj nenašel, ale někde tam bude.

MikeC
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1568
Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
Bydliště: Polsko - někde u Katovic

Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od MikeC » 4.6.2017, ned 21:21

Pár potek z nedělní projížďky:
Přílohy
prvni_vlan11.jpg
druha_vlna24.jpg
druha_vlna22.jpg
druha_vlna8.jpg
druha_vlna6.jpg
druha_vlna1.jpg
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007

MikeC
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1568
Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
Bydliště: Polsko - někde u Katovic

Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od MikeC » 22.7.2017, sob 13:55

Tak, jsme s Alfou na 145.000km
Co se na ní za tu dobu udělalo:
- zatmavené fólie (zadek 65%, předek cca 15%, ať to projde STKčkem)
- výměna stropní konzole ve předu s jinou jednotkou dálkáče, takže už mi funguje origo dálkový ovladač :smt035 (za něj děkuju Riprexovi)
- výměna předních brzd (kotouče + destičky -> ty původní kotouče už byly komplet sjeté, holt na Stelviu dostaly dost zabrat :D)
- výměna předních tlumičů + horního uložení + ložisek, prachovek, dorazů (pružiny byly cajk tak se nechaly, ať to nesedí vysoko jak traktor) - jen ten hon za uložením byl docela boj :???: - jedno šlo z Polska (Monroe) a druhé z Itálie (origo), jiná se mi už ani s pomocí známých nepodařilo nikde najít. Tak snad nějakou dobu vydrží...
EDIT: Ještě jsem zapomněl, světla už byly takové bludičky, takže komplet rozborka a vyčištění + lepší žárovky a hned to svítí o třídu líp :)
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18495
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od Kubas » 22.7.2017, sob 15:24

hmmm.... za chvilku to bude uplna vonavka ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 22.7.2017, sob 16:01

Super :smt023
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

MikeC
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1568
Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
Bydliště: Polsko - někde u Katovic

Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od MikeC » 16.8.2017, stř 18:36

Tak zase menší posun. Alfa dosáhla na Miglii celkem pěkného 5. místa, takže si zasloužila nějakou odměnu :D
Takže přibylo samozatmavovací zrcátko (za které velice děkuji Italské Mafii :diky) a Alfa konečně dostala domeček nejen na zimu a oficiálně se přesunula do pozice víkendového auta pro radost :drivers:
Přílohy
garaz.jpg
zrcatko.jpg
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18495
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od Kubas » 16.8.2017, stř 18:45

tak to je skvělá zpráva, teď ji už čeká jen zářná budoucnost :D :smt023 celou dobu jsem věřil že to tak dopadne :D
Myslím že si to užiješ o to víc když s ní budeš jezdit jen tam kam tě to baví a po pěkných cestách.....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 16.8.2017, stř 19:58

Jj je to rozumny, vzhledem k tomu, ze uz poradne nejde koupit ani spotrebak.... :)
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

MikeC
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1568
Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
Bydliště: Polsko - někde u Katovic

Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od MikeC » 24.8.2017, čtv 21:38

No jo no, ale že bych z toho měl moc radost se říct nedá :???: Pravidelné ježdění v tom autě mi chybí.

Jinak dneska opět výměna oleje... Těch 7.5tkm uteklo nějak rychle, měnit olej 3x za 3/4 roku už fakt zavání úchylkou :smt033
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007

MikeC
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1568
Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
Bydliště: Polsko - někde u Katovic

Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od MikeC » 1.9.2017, pát 19:12

Takže pro mě sezóna skončila :(
Po problému popsaném zde viewtopic.php?f=40&t=12407#p450596 následovalo vyčištění sání, seřízení výfukových ventilů no a následně jsem se chytnul proměření kompresí. Pět válců jsem proměřil bez problému a hodnoty byly OK. Načež po našroubování měřáku na válec č. 3 už startér točí jen sám, netočí i motorem (motorem přes kliku otočit jde takže to naštěstí není kouslé). Říkám si "hurá", tak jdeme na startér, takže dolů výfuk až za kat a pustil jsem se do zadních svodů (v garáži jen na nožkách je to fakt sranda :smt021). 4 šrouby celkem šly, ale u 5 to vzdal šteft (utrhl se konec s matkou) :smt089 trčí sice ven, ale to prostě na autě nevyndám... takže stejně bude muset motor ven :roll: (což nevím, kdy se mi podaří zrealizovat :???:)
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18495
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od Kubas » 1.9.2017, pát 20:46

:smt013 co už.... holt zabojuješ a holka pak zas bude dělat radost.... co si budem povídat, takhle to s těma starýma autama mají snad všichni....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od hondzik » 1.9.2017, pát 22:24

Buď v klidu, před startem mille říkám Pavlimu jak auto teď super a po minutě a půl v Bechyni se sesypala jak domeček z karet.
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Honza164
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 279
Registrován: 29.9.2015, úte 19:30
Bydliště: Brno

Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od Honza164 » 2.9.2017, sob 10:34

Aneb proč mít raději Twina a takové problémy neřešit... S tím Bussem pořád něco je. Tak hlavně chladnou hlavu. Neuchyluj se, zabojuješ a holka bude zase na silnici. Oleje bych jen tak nestřídal. Na ten Valvoline nám kdysi okruhová 75 jezdila vytrvalostní závody a pohoda. Byl to ale 3.0 12V - klasika. Čočku ale dostávala. Škoda je to, že s tím jezdíš jak důchodce a stejně se to pose*e. :???:
MAZDA 626 2.0 (1998) [2021-present]
BMW e32 740iA (1993) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]

Odpovědět

Zpět na „Naše Alfy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti