romuscz - Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V Distinctive (2002)
romuscz - Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V Distinctive (2002)
Moje první vlastní pořádné auto Alfu jsem sice už měl, ale ta zrezlá nebrzdící 146 s 1.6 boxerem není něco na co bych byl pyšnej.
Nebudu složitě popisovat 156 v kombíku, to každej zná, takže spíš story jak jsem se k ní dostal.
Někdy loni na jaře jsem si vymyslel ,že chci ke služební Oktávce ještě nějaké auto na víkendy, které bude radost řídit. No 156 byla první co mě napadlo, byl to takovej můj pubertální sen, protože když jsem měl jeětě mokrý papíry, tak se mi strašně líbila, ale úplně mimo finanční možnosti.
Jakej motor? No určitě benzín, ale kterej? Věděl jsem že existuje nějaké GTA, ale jako první jsem se díval 2 litr Twin Spark. No měl jsem z toho docela strach, protože nějaké tyhle motory se v okolí objevovali, ale zadřené v kopřivách. Vím že 90% problémů způsobí blbý majitelé, ale riskovat že zrovna můj kousek bude načatej jsem vážně nechtěl.
A pak jsem narazil na nějakém foru na baby Busso a zamiloval si ho už jenom kvůli pohledu pod kapotu
Auto jsem hledal asi půl roku v ČR, ale když už se nějaká V6 objevila, tak většinou stříbrná, zrezlá a s 8 předchozími majiteli. Občas jsem mrknul i na autoscout a mobile.de, ale přišlo mi jako nesmysl jet pro takové levné auto někam daleko.
Pak někdy v listopadu si jel jeden známej pro auto do německa a poslal mi link na ten bazar, no a byla tam Zavolal jsem bazarníkovi slovo dalo slovo, dohodla se sleva a jelo se pro ni.
Na místě zaprášené odřené auto, špinavý interiér, děravý výfuk, ale se servisní historií, po 1. majiteli (relativně) a jen 120 000 najeto, navíc interiér po faceliftu. Kromě výfuku a mrtvého displeje palubáku bez problému. Zaplatilo se, přezulo na zimní a letělo se 500 km po vlastní ose domů, nervy hrozný, přece jen auto nějakou dobu stálo.
přez zimu 2013/2014 se udělalo:
filtry, olej, baterka
oprava výfuku - zadní díl nový, repase středního a navaření nových vlnovců na přední díly.
lakování nárazníků a zrcátek, s tím související výměna předních zrezlých nosníků a různé drobnosti když už byly nárazníky dole.
technická, přihlášení
pořízena 17" kola z GTA
Teď mě čeká vyčištění interiéru, ošetření podlahy, geometrie a nějaká další kosmetika, jinak je auto zatím bez problému, no kromě cesty z Německa jsem s ním najel asi 20 km
1. fotka po dnešním nasazení značek pouze lehce umytého auta, další foto později
upload pics
P.S.: Brilliant Blue metalíza je bez diskuze nejkrásnější barva na 156
Nebudu složitě popisovat 156 v kombíku, to každej zná, takže spíš story jak jsem se k ní dostal.
Někdy loni na jaře jsem si vymyslel ,že chci ke služební Oktávce ještě nějaké auto na víkendy, které bude radost řídit. No 156 byla první co mě napadlo, byl to takovej můj pubertální sen, protože když jsem měl jeětě mokrý papíry, tak se mi strašně líbila, ale úplně mimo finanční možnosti.
Jakej motor? No určitě benzín, ale kterej? Věděl jsem že existuje nějaké GTA, ale jako první jsem se díval 2 litr Twin Spark. No měl jsem z toho docela strach, protože nějaké tyhle motory se v okolí objevovali, ale zadřené v kopřivách. Vím že 90% problémů způsobí blbý majitelé, ale riskovat že zrovna můj kousek bude načatej jsem vážně nechtěl.
A pak jsem narazil na nějakém foru na baby Busso a zamiloval si ho už jenom kvůli pohledu pod kapotu
Auto jsem hledal asi půl roku v ČR, ale když už se nějaká V6 objevila, tak většinou stříbrná, zrezlá a s 8 předchozími majiteli. Občas jsem mrknul i na autoscout a mobile.de, ale přišlo mi jako nesmysl jet pro takové levné auto někam daleko.
Pak někdy v listopadu si jel jeden známej pro auto do německa a poslal mi link na ten bazar, no a byla tam Zavolal jsem bazarníkovi slovo dalo slovo, dohodla se sleva a jelo se pro ni.
Na místě zaprášené odřené auto, špinavý interiér, děravý výfuk, ale se servisní historií, po 1. majiteli (relativně) a jen 120 000 najeto, navíc interiér po faceliftu. Kromě výfuku a mrtvého displeje palubáku bez problému. Zaplatilo se, přezulo na zimní a letělo se 500 km po vlastní ose domů, nervy hrozný, přece jen auto nějakou dobu stálo.
přez zimu 2013/2014 se udělalo:
filtry, olej, baterka
oprava výfuku - zadní díl nový, repase středního a navaření nových vlnovců na přední díly.
lakování nárazníků a zrcátek, s tím související výměna předních zrezlých nosníků a různé drobnosti když už byly nárazníky dole.
technická, přihlášení
pořízena 17" kola z GTA
Teď mě čeká vyčištění interiéru, ošetření podlahy, geometrie a nějaká další kosmetika, jinak je auto zatím bez problému, no kromě cesty z Německa jsem s ním najel asi 20 km
1. fotka po dnešním nasazení značek pouze lehce umytého auta, další foto později
upload pics
P.S.: Brilliant Blue metalíza je bez diskuze nejkrásnější barva na 156
Alfa Romeo 156 SW 2.5 V6 Distinctive 2002
Mazda RX-8 1.3 Kuro 2008
služ. Mazda CX-7 2.3 DISI 2008
ex. Tempra r.92, 146 r.96, Fabia r.02, Octavia r.12, Leon r.15
Mazda RX-8 1.3 Kuro 2008
služ. Mazda CX-7 2.3 DISI 2008
ex. Tempra r.92, 146 r.96, Fabia r.02, Octavia r.12, Leon r.15
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8662
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: romuscz - Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V Distinctive (2002)
Vypadá moc hezky! Kombik s V6 je prostě paráda!!!
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- Tonio
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1399
- Registrován: 11.11.2010, čtv 13:56
- Bydliště: Chrudimsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: romuscz - Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V Distinctive (2002)
Nevím jestli je to přesně můj sen, ale rozhodně si ji dovedu dobře představit v garáži Ať dobře slouží
Bella macchina AR 155 1.8TS Sport 8v
+ 800 x Alfa Romeo (1:100 až 1:10)
Subaru Outback 2.5i
Suzuki Swift MkIV
+ 800 x Alfa Romeo (1:100 až 1:10)
Subaru Outback 2.5i
Suzuki Swift MkIV
Re: romuscz - Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V Distinctive (2002)
Nejhezčí je blue cosmo
Jinak nejsem si jistej, ale přesně takovej SW byl na prodej už v cca před rokem a půl tak snad to není tenhle ležák.
Ale jinak pěkný kola
Jinak nejsem si jistej, ale přesně takovej SW byl na prodej už v cca před rokem a půl tak snad to není tenhle ležák.
Ale jinak pěkný kola
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- Tonio
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1399
- Registrován: 11.11.2010, čtv 13:56
- Bydliště: Chrudimsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: romuscz - Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V Distinctive (2002)
...Jinak nejsem si jistej, ale přesně takovej SW byl na prodej už v cca před rokem a půl tak snad to není tenhle ležák...
v Německu?
v Německu?
Bella macchina AR 155 1.8TS Sport 8v
+ 800 x Alfa Romeo (1:100 až 1:10)
Subaru Outback 2.5i
Suzuki Swift MkIV
+ 800 x Alfa Romeo (1:100 až 1:10)
Subaru Outback 2.5i
Suzuki Swift MkIV
Re: romuscz - Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V Distinctive (2002)
Soráč, přehlídl jsem
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: romuscz - Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V Distinctive (2002)
Vypadá dobře.
Alfa Romeo 147 1.9 85kW r.v.2004
Re: romuscz - Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V Distinctive (2002)
barva: to byla trošku provokace, když je auto zaprášený, tak to vypadá jak barva na Avii, ale jak se umeje tak úplně září
kola: ty mě stály 3 měsíce sledování aukra, bazose a zdejšího prodeje, opravdu se často neobjeví ( díky uživateli Jamajka )
ležák: bazarník mi na rovinu řekl že tam auto už půl roku stojí, holt 10 let stará 2.5 benzín alfa není v DE bazarech zrovna horký zboží
kola: ty mě stály 3 měsíce sledování aukra, bazose a zdejšího prodeje, opravdu se často neobjeví ( díky uživateli Jamajka )
ležák: bazarník mi na rovinu řekl že tam auto už půl roku stojí, holt 10 let stará 2.5 benzín alfa není v DE bazarech zrovna horký zboží
Alfa Romeo 156 SW 2.5 V6 Distinctive 2002
Mazda RX-8 1.3 Kuro 2008
služ. Mazda CX-7 2.3 DISI 2008
ex. Tempra r.92, 146 r.96, Fabia r.02, Octavia r.12, Leon r.15
Mazda RX-8 1.3 Kuro 2008
služ. Mazda CX-7 2.3 DISI 2008
ex. Tempra r.92, 146 r.96, Fabia r.02, Octavia r.12, Leon r.15
Re: romuscz - Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V Distinctive (2002)
Tahle modrá, sportwagon, šestivál a tyhle kola? Tady se rodí sen
Bez srdce bychom byli jen stroje
Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark - Strada
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V - Stradale .....už tam má 3.0 :)
_________________________________
Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark - Strada
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V - Stradale .....už tam má 3.0 :)
_________________________________
Re: romuscz - Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V Distinctive (2002)
Po půl roce přidávám pár dalších fotek, najely jsme cca. 4000km ( půl táta, půl já )
Zatím nebylo řešit třeba nic než kosmetika, takže se trošku opravoval lak, vyměnil palubní PC, udělala geometrie, trošku se opravila podlaha ( pár trošku orezlých míst a vystříkání dutin )
Co mě trápí a z čím bych potřeboval poradit:
1. při delším stání sedne na pravou zadní stranu ( rozdíl cca. 4-5 cm oproti levé straně ) při jízdě se to po pár stech metrech zase srovná (zvedne), podle toho si myslím že mám ty nivomaty. Teď je otázka co s tím, je špatná pružina, nebo ten tlumič?
2. Včera při těch 35 stupních to nějak nedávalo chlazení na dálnici :-(, ručička se pohybovala mezi 100-110, chvilku i trošku nad 110, přitom žádný šílený tempo -> tempomat na 140 a zapnutá klima. Na 90 to kleslo jenom když jsem vypnul klimu a zpomalil na 80 ( zúžení na D1 ). Čím to může být? Případně na co se dívat v diagnostice ( mám )?
windows 7 print screen
post image
photo upload
Zatím nebylo řešit třeba nic než kosmetika, takže se trošku opravoval lak, vyměnil palubní PC, udělala geometrie, trošku se opravila podlaha ( pár trošku orezlých míst a vystříkání dutin )
Co mě trápí a z čím bych potřeboval poradit:
1. při delším stání sedne na pravou zadní stranu ( rozdíl cca. 4-5 cm oproti levé straně ) při jízdě se to po pár stech metrech zase srovná (zvedne), podle toho si myslím že mám ty nivomaty. Teď je otázka co s tím, je špatná pružina, nebo ten tlumič?
2. Včera při těch 35 stupních to nějak nedávalo chlazení na dálnici :-(, ručička se pohybovala mezi 100-110, chvilku i trošku nad 110, přitom žádný šílený tempo -> tempomat na 140 a zapnutá klima. Na 90 to kleslo jenom když jsem vypnul klimu a zpomalil na 80 ( zúžení na D1 ). Čím to může být? Případně na co se dívat v diagnostice ( mám )?
windows 7 print screen
post image
photo upload
Alfa Romeo 156 SW 2.5 V6 Distinctive 2002
Mazda RX-8 1.3 Kuro 2008
služ. Mazda CX-7 2.3 DISI 2008
ex. Tempra r.92, 146 r.96, Fabia r.02, Octavia r.12, Leon r.15
Mazda RX-8 1.3 Kuro 2008
služ. Mazda CX-7 2.3 DISI 2008
ex. Tempra r.92, 146 r.96, Fabia r.02, Octavia r.12, Leon r.15
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8662
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: romuscz - Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V Distinctive (2002)
S tou teplotou nevim jestli je to normální, ale dělají mi to obě stejně jak píšeš... Respektive, leze to lehce přes kilo.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3810
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: romuscz - Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V Distinctive (2002)
Uplně stejný problém taky na 2,5 V6 jsem měl já, zkoukni odpory na chladiči spíš teda na tom krycím plechu. U 2,5 jsou dva ventilátory tudíž dva odpory. Jsou mezi vetrákama jeden nahoře jeden dole. Takovej porcelánovej váleček jdou k němu dva drátky. Ventilátory spínají až v tý vyšší teplotě a ve větší rychlosti.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
- enzo156
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1252
- Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: romuscz - Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V Distinctive (2002)
Teplota mi lezla ke 110ti pod náloží, bylo prasklý oběžný plastový kolo na vodním čerpadle. Dělal jsi už rozvody?
Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Re: romuscz - Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V Distinctive (2002)
to prasklý kolo na vodním čerpadle se nechá nějak jednoduše poznat?? Rozvody chci dělat ideálně příští rok před sezonou. To auto najede tak málo že se budou stejně měnit stářím...
Na autě byly rozvody dělaný 2x, jednou v autorizáku i s pumpou a jednou v obyč. servise bez pumpy.
Na autě byly rozvody dělaný 2x, jednou v autorizáku i s pumpou a jednou v obyč. servise bez pumpy.
Alfa Romeo 156 SW 2.5 V6 Distinctive 2002
Mazda RX-8 1.3 Kuro 2008
služ. Mazda CX-7 2.3 DISI 2008
ex. Tempra r.92, 146 r.96, Fabia r.02, Octavia r.12, Leon r.15
Mazda RX-8 1.3 Kuro 2008
služ. Mazda CX-7 2.3 DISI 2008
ex. Tempra r.92, 146 r.96, Fabia r.02, Octavia r.12, Leon r.15
Re: romuscz - Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V Distinctive (2002)
Tak je dosť možné, že je to práve ona. Meniť rozvody bez pumpy je nezmysel.
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8662
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: romuscz - Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V Distinctive (2002)
Já mám na obou pumpu novou, na velký dokonce novej chladič a jak v tomhle horku zapnu klimu a začnu tomu trochu šlapat, leze to ke kilu jak prd. Má sice jednostupňovou saharu, ale ono se to děje i na malý, kde je dvoustupňová...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3810
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: romuscz - Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V Distinctive (2002)
Je pravda že po tom co jsem 2,5 přivezl domů tak jsme zjistily že leze teplota šíleně nahoru a spínala sahara až na druhou rychlost. Takže se přichystaly rozvody včetně pumpy, při vypouštění se přišlo na zarostlej chladič a rozpadlý odpory. Dělalo se vše najednou a pak byl klid. Ale to že spínala sahara až na druhej stupeň mělo podle mě největší vliv.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8662
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: romuscz - Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V Distinctive (2002)
Za jízdy je ten první stupeň naprosto bezvýznamnej.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: romuscz - Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V Distinctive (2002)
konec sezony se blíží, takže pár fotek z focení s kamrády. Alfice funguje jak má, dneska ji asi naposled proženu cestou na bowling a pak hurá zimovat do garáže. Přes zimu nás čekají rozvody a renovace liťáků.
host images
posted image
host images
posted image
Alfa Romeo 156 SW 2.5 V6 Distinctive 2002
Mazda RX-8 1.3 Kuro 2008
služ. Mazda CX-7 2.3 DISI 2008
ex. Tempra r.92, 146 r.96, Fabia r.02, Octavia r.12, Leon r.15
Mazda RX-8 1.3 Kuro 2008
služ. Mazda CX-7 2.3 DISI 2008
ex. Tempra r.92, 146 r.96, Fabia r.02, Octavia r.12, Leon r.15
Re: romuscz - Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V Distinctive (2002)
pěkná AR..hlavně ty GTA kola
mám doma něco podbnýho - SW 2.5V6 s motorem po celkové GO (rozhozen do šroubku, co šlo nové), 6Q, podvozkem po GO, sportovním koncákem, chipem od Squadry+3l trubky a nemůžu si stěžovat..teda až na brzdy..ty jsou teď po chipu daleko mimo možnosti motoru
jinak k tomu přehřejvání... 90°C je normál, srovnej hodnotu co ukzuje budík a co diagnostika... pokud ukazujou stejně, je problém v zarostlým chladiči... (zažil jsem ho na 3 autech tak už vím že laborovat se saharama je nesmysl..) to má totiž problém se uchladit i při svižný jízdě..a sahary maj účinnost do 40km/h, pak je zcela dokáže nahradit náporový chlazení..pokud ne je prostě někde problém...
první stupeň je spíš pro klimu, ale má smysl i pro chlazení, protože z HGT a AR vím, že pokud fungoval on tak druhej mi nikdy nesepnul-až opravdu ve velkejc hicech někd ev pořádný koloně, kde člověk trávil víc než 15minut...... když schnil odpor na chladiči, a začal spínat druhej stupeň tak spínal relativně pozdě a pak srazit tu teplotu trvalo výrazně déle...
mám doma něco podbnýho - SW 2.5V6 s motorem po celkové GO (rozhozen do šroubku, co šlo nové), 6Q, podvozkem po GO, sportovním koncákem, chipem od Squadry+3l trubky a nemůžu si stěžovat..teda až na brzdy..ty jsou teď po chipu daleko mimo možnosti motoru
jinak k tomu přehřejvání... 90°C je normál, srovnej hodnotu co ukzuje budík a co diagnostika... pokud ukazujou stejně, je problém v zarostlým chladiči... (zažil jsem ho na 3 autech tak už vím že laborovat se saharama je nesmysl..) to má totiž problém se uchladit i při svižný jízdě..a sahary maj účinnost do 40km/h, pak je zcela dokáže nahradit náporový chlazení..pokud ne je prostě někde problém...
první stupeň je spíš pro klimu, ale má smysl i pro chlazení, protože z HGT a AR vím, že pokud fungoval on tak druhej mi nikdy nesepnul-až opravdu ve velkejc hicech někd ev pořádný koloně, kde člověk trávil víc než 15minut...... když schnil odpor na chladiči, a začal spínat druhej stupeň tak spínal relativně pozdě a pak srazit tu teplotu trvalo výrazně déle...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: romuscz - Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V Distinctive (2002)
Tak protože na firmě vzdechlo jedno auto ( zadřená stará Mazda 6 ), tak teď musím chvilku používat 156 na denní dojíždění.
Chuděra je celá špinavá a na 15" plechách
windows 7 screen shot
Jinak je to super denní povoz, na 15" funguje tak nějak líp než na 17". Když je zima, tak vrže přední náprava a něco tam trochu klepe.
Štve mě rejd, tam kde se otočím s Octávkou na pohodu, tak s Alfou musím couvat. Spotřeba se dá za 10litrů, ale já se neumím krotit takže spíš 12-13litrů.
Kola jsou připravený na lak a v dubnu jde na rozvody, který budou stát víc než moje minulá 146
images hosting
Chuděra je celá špinavá a na 15" plechách
windows 7 screen shot
Jinak je to super denní povoz, na 15" funguje tak nějak líp než na 17". Když je zima, tak vrže přední náprava a něco tam trochu klepe.
Štve mě rejd, tam kde se otočím s Octávkou na pohodu, tak s Alfou musím couvat. Spotřeba se dá za 10litrů, ale já se neumím krotit takže spíš 12-13litrů.
Kola jsou připravený na lak a v dubnu jde na rozvody, který budou stát víc než moje minulá 146
images hosting
Alfa Romeo 156 SW 2.5 V6 Distinctive 2002
Mazda RX-8 1.3 Kuro 2008
služ. Mazda CX-7 2.3 DISI 2008
ex. Tempra r.92, 146 r.96, Fabia r.02, Octavia r.12, Leon r.15
Mazda RX-8 1.3 Kuro 2008
služ. Mazda CX-7 2.3 DISI 2008
ex. Tempra r.92, 146 r.96, Fabia r.02, Octavia r.12, Leon r.15
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8662
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: romuscz - Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V Distinctive (2002)
Jaký máš datum výroby? Koukám, že máš zvenku ještě předFL, ale kapličku už máš tu novější (menší)
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: romuscz - Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V Distinctive (2002)
9.2002, ale mel jsem mrtvej displej toho palubaku a sehnal jsem ho i s tou novější kaplickou.
Ta menší kaplicka se mi líbí víc, tak jsem to tam dal takto.
Ta menší kaplicka se mi líbí víc, tak jsem to tam dal takto.
Alfa Romeo 156 SW 2.5 V6 Distinctive 2002
Mazda RX-8 1.3 Kuro 2008
služ. Mazda CX-7 2.3 DISI 2008
ex. Tempra r.92, 146 r.96, Fabia r.02, Octavia r.12, Leon r.15
Mazda RX-8 1.3 Kuro 2008
služ. Mazda CX-7 2.3 DISI 2008
ex. Tempra r.92, 146 r.96, Fabia r.02, Octavia r.12, Leon r.15
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8662
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: romuscz - Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V Distinctive (2002)
Jo takhle Taky se mi líbí víc ta novější.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: romuscz - Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V Distinctive (2002)
Taky jsem vyměnil starší palubák i s kapličkou za novější!Za prvé vypadá fakt lépe a hlavně funguje jak má !Teda až na ty hauznumera průměrné a aktuální spotřeby a taky dojezdu !Já ho po haluzi sehnal za litr
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů