Ondra156-Alfa Romeo GTV 2.0TS (1997)
Re: Ondra156-Alfa Romeo GTV 2.0TS (1997)
Po nějaké době aktualizace stavu.
No ani není moc co aktualizovat. Auto má po technické, prošlo, tři dny se radujte Šlo na zimáky a konečně jsem se dostal na fajn výšku Prahy necelých 8cm, vana s výfukem cca 6cm A taky bych rád 19". Asi fakt nejsem zdravý No a přes zimu konečně dodělat interiér, progress budu přikládat
No ani není moc co aktualizovat. Auto má po technické, prošlo, tři dny se radujte Šlo na zimáky a konečně jsem se dostal na fajn výšku Prahy necelých 8cm, vana s výfukem cca 6cm A taky bych rád 19". Asi fakt nejsem zdravý No a přes zimu konečně dodělat interiér, progress budu přikládat
Bez srdce bychom byli jen stroje
Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark - Strada
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V - Stradale .....už tam má 3.0 :)
_________________________________
Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark - Strada
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V - Stradale .....už tam má 3.0 :)
_________________________________
Re: Ondra156-Alfa Romeo GTV 2.0TS (1997)
Záda mě berou už od pohledu... vždyť se s tím nemůže dát rozumně jezdit Já bych s tím ani nedojel domů, protože bych zůstal na břiše... a to bydlím ve městě a ne někde v lese. A jízdně bych se divil, kdyby to pomohlo čemukoliv... jakékoliv snížené auto jsem řídil, tak bylo horší než série, byť se třeba míň naklánělo, což je ale úplně jedno...
Re: Ondra156-Alfa Romeo GTV 2.0TS (1997)
Každý vie, že toto je tuzing, ale majiteľ je Ondra.
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: Ondra156-Alfa Romeo GTV 2.0TS (1997)
K nicemu to sice je, ale beztak vam je do toho ho...o
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Ondra156-Alfa Romeo GTV 2.0TS (1997)
Jezditelny to je naprosto normalne, dostanu se kam potrebuju. Na tehle výšce se to da ještě v klidu. Jen se musí u toho přemýšlet a nevybirat každou díru :-) krom toho, že se to nenaklani, to i skvěle sedi, pocit z řízení je uplně někde jinde a v neposlední řadě to taky skvěle vypadá :-) ti co říkají že je to nejezditelne tak... stále jezdím takže asi je. A to by se dalo jít ještě o vic níž :-) tuzingem bych to nenazval, na to jsou tu jini lidé :-)
Bez srdce bychom byli jen stroje
Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark - Strada
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V - Stradale .....už tam má 3.0 :)
_________________________________
Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark - Strada
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V - Stradale .....už tam má 3.0 :)
_________________________________
- Sgt.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ondra156-Alfa Romeo GTV 2.0TS (1997)
Ti podvozek je taky horší než serie? Sportpackety u 156 taky ničemu nepomohly?riprex píše:Záda mě berou už od pohledu... vždyť se s tím nemůže dát rozumně jezdit Já bych s tím ani nedojel domů, protože bych zůstal na břiše... a to bydlím ve městě a ne někde v lese. A jízdně bych se divil, kdyby to pomohlo čemukoliv... jakékoliv snížené auto jsem řídil, tak bylo horší než série, byť se třeba míň naklánělo, což je ale úplně jedno...
Chce mít vanu 6cm nad asfaltem ať jí má, nechte ho žít, je to jeho boj, hraje si nezlobí...
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
Re: Ondra156-Alfa Romeo GTV 2.0TS (1997)
Máš to pěkný A že někdo ještě řeší co píše riprex...v jednom vlákně odkejvá že 916 je auto pro pozéry, tak to je snad v pořádku dělat na tom "pozérský" úravy jako snížení ne
AR 164 2.0 TS 8v
ex AR 145 1.4 TS 16v Junior
ex AR 145 1.4 TS 16v Junior
Re: Ondra156-Alfa Romeo GTV 2.0TS (1997)
Sgt: Když už to chceš vědět, tak ano... Ti podvozek u 159 je horší než ten standartní Ale jinak každopádně každý ať si se svým nakládá, jak chce. Jen, že se tvářil, že to chce okomentovat...
Re: Ondra156-Alfa Romeo GTV 2.0TS (1997)
Mě jen baví, jak obecně lidi odsoudí to, co je nějakým způsobem jiné nebo pěkné jako nefungující a nemožné Níž už nejdu, tohle mi zatím stačí. S podvozkem jsem spokojen, je to určitě krok dopředu a jde to hodně cítit. Chápu, že každý nemá odvahu jezdit s takto nízkým autem, já tu odvahu mám a tak tak jezdím. Ostatně, bylo mi jasné, že tu rozpoutám vášnivou diskuzi, to se mi podaří téměř pokaždé když sem dám nějakou provokaci Prostě pózerský auto s pózerskýma úpravama, kterých bude o hodně víc ;)
Bez srdce bychom byli jen stroje
Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark - Strada
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V - Stradale .....už tam má 3.0 :)
_________________________________
Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark - Strada
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V - Stradale .....už tam má 3.0 :)
_________________________________
Re: Ondra156-Alfa Romeo GTV 2.0TS (1997)
no RIPES casto zbytecne prudi, ale zde se ho musim zastat, geometrie podvozku je vzdy konstruovana na presnou vysku, pokud snizim, oddaluji se od idealni geometrie, jsou napravy ktere na to reaguji neutralne ( dedion 75ky ) a ktere se vyrazne zhorsi - 916ka VZADU je zrovna ten pripad. Na kolik se to zhorsi je typ od typu ruzne, ale vseobecne plati - v kriticke situaci se okradam o zbytkovy chod podvozku coz muze delat rozdil jestli vyletim nebo ne - a to plati i pro tovarni snizeni.
Pri spravnem snizeni sam vyrobce pouziva jiz jine podvozkove komponenty - napriklad jina tehlice u Alfa SZ/RZ versus Alfa 75 a ze 156 GTA ma jine dily nez obyc 156 je snad taky zname....
Tvrdit ze podvozek po snizeni "lepe" sedi, je zcela subjektivni dojem....
Z druhe strany - na suche, hladke silnici to bude ok a opticky urcite vypada lepe ale ty 19" bych si odpustil, to je fakt tuzing....
Velkou roli hraje take nastaveni staticke geometrie - u serie 75ky napriklad vepredu je original zbihavost 1-2mm+ cca 3,5° zaklon, + 0° az minus 1/2° odklon. Snizim o 6-8cm:potrebuji ROZBIHAVOST 1-2mm, 5-6° zaklon, minus 1-2° odklon, takze po snizeni totalne jine parametry.....
Pri spravnem snizeni sam vyrobce pouziva jiz jine podvozkove komponenty - napriklad jina tehlice u Alfa SZ/RZ versus Alfa 75 a ze 156 GTA ma jine dily nez obyc 156 je snad taky zname....
Tvrdit ze podvozek po snizeni "lepe" sedi, je zcela subjektivni dojem....
Z druhe strany - na suche, hladke silnici to bude ok a opticky urcite vypada lepe ale ty 19" bych si odpustil, to je fakt tuzing....
Velkou roli hraje take nastaveni staticke geometrie - u serie 75ky napriklad vepredu je original zbihavost 1-2mm+ cca 3,5° zaklon, + 0° az minus 1/2° odklon. Snizim o 6-8cm:potrebuji ROZBIHAVOST 1-2mm, 5-6° zaklon, minus 1-2° odklon, takze po snizeni totalne jine parametry.....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: Ondra156-Alfa Romeo GTV 2.0TS (1997)
Právě třeba 159 je ten případ, kde snížení podvozku nutně zničí geometrii, zejména vpředu. Aby se to srovnalo, tak by Ti musely mít jiné horní ramena nebo excentry a to nemaj, protože se na to výrobce z vysoka . Navíc i vzadu se to pak posune a sladit to správně jde jen u aut, který nemaj moc volný silenty. Tady mě šlo jen o princip a nepotřeboval jsem vyvolávat flame, tak se toho zas tak nechytejte a v klidu
Re: Ondra156-Alfa Romeo GTV 2.0TS (1997)
Vzhledem k tomu, že se měnilo relativně dost věcí, tak se samozřejmě geometrie změnila. Auto se vzalo na geošku a tam se to naladilo tak, aby vše fungovalo jak má. A funguje, reaguje na změny směru rychleji, opravdu lépe sedí a nemá tendenci poskakovat. Ano, je to tvrdší, ale s tím se dá počítat, ale ne zas jako kamen. Na mé ježdění, kde to mám jen na víkendy potažmo srazy to vydržím. V případě že bych dával stavitelný podvozek, snížil na tyto hodnoty, tak je to taky špatně? To by se ty podvozky snad nedělaly. Je to vážně posun dopředu.
Bez srdce bychom byli jen stroje
Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark - Strada
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V - Stradale .....už tam má 3.0 :)
_________________________________
Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark - Strada
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V - Stradale .....už tam má 3.0 :)
_________________________________
Re: Ondra156-Alfa Romeo GTV 2.0TS (1997)
Hele řeknu ti to takhle... myslíš, že by se dávaly do aut tlačítka "Sport", která přitvrdí tlumiče a změní chování auta a řízení, kdyby to pak bylo horší? Představ si ony se dávají a ono je to horší Akorát zaprvé zákazník to žádá a zadruhé, když je to tvrdší, víc uskákané a míň se to naklání, tak je to automaticky považováno za lepší, byť to tak ve většině případů není. Správně by tam mělo být napsáno "Worse" a ne "Sport", což je třeba případ nového GTI nebo toho španělského... jak se to jen... Cupra.
Re: Ondra156-Alfa Romeo GTV 2.0TS (1997)
Ideálkarossogtv píše:Z druhe strany - na suche, hladke silnici to bude ok a opticky urcite vypada lepe ale ty 19" bych si odpustil, to je fakt tuzing....
Bez srdce bychom byli jen stroje
Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark - Strada
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V - Stradale .....už tam má 3.0 :)
_________________________________
Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark - Strada
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V - Stradale .....už tam má 3.0 :)
_________________________________
Re: Ondra156-Alfa Romeo GTV 2.0TS (1997)
Tady se tě zas musím zastat teda já... protože takhle to vážně nevypadá špatně Jezdit to bude určitě hůř než série, ale vypadá to dobře
Re: Ondra156-Alfa Romeo GTV 2.0TS (1997)
WOW, díky Jasně, že to bude citelné na projevu toho auta, které je pro někoho neúnosné už na 215/40/17, ale vím to, počítám s tím. Co se týče celkového průměru, tak je 225/40/18 téměř identický jako 225/35/19 (rozdíl 2,9mm na průměru). Ale vypadá to konkrétně na tichto kolech, které bych tam taky rád dostal skvěle i tou velikostí. Ano, bude to pomalejší (stejně jako na 18") než na menších kolech, je tam i ta váha, zhorší se cestovní pohodlí, ale nemám to na výkony, na závodění. Mám to jako stylovku.
Bez srdce bychom byli jen stroje
Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark - Strada
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V - Stradale .....už tam má 3.0 :)
_________________________________
Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark - Strada
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V - Stradale .....už tam má 3.0 :)
_________________________________
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ondra156-Alfa Romeo GTV 2.0TS (1997)
Do prvniho natoceni kol a zhoupnuti. Ale jako showcar na otacejici se podnos to vypada dobre.
Alfa Romeo Perfection
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ondra156-Alfa Romeo GTV 2.0TS (1997)
jeho auto, jeho věc. Mě se to líbí
Mám daily auto/MPV/ mínus 7cm na HRku.
Plusy- líp to vypadá, na suchu líp drží, nemám v tom mořskou nemoc, na dálky po hezkých silnich je to úplně super
Mínusy- na rozbitý silnici sykám vzteky, tyčky stablu chodí do kopru po 15tkm, na mokru na zimákách je to svině záludná, nejdřív jde po tečně a pak se urve prdel.
mám s tím autem najeto asi 120t, na HRku asi 80, mám ho 7 let. Tak snad nějaký odhad na něj mám
155 V6 mám na HRku, Sport je serie. A půjde na zem, protože to je jak kachna ( tlumiče jsou nový)
Každý máme něco, já nemám rád houpavý auta pod kterýma podběhne v plný rychlosti můj německý ovčák
Mám daily auto/MPV/ mínus 7cm na HRku.
Plusy- líp to vypadá, na suchu líp drží, nemám v tom mořskou nemoc, na dálky po hezkých silnich je to úplně super
Mínusy- na rozbitý silnici sykám vzteky, tyčky stablu chodí do kopru po 15tkm, na mokru na zimákách je to svině záludná, nejdřív jde po tečně a pak se urve prdel.
mám s tím autem najeto asi 120t, na HRku asi 80, mám ho 7 let. Tak snad nějaký odhad na něj mám
155 V6 mám na HRku, Sport je serie. A půjde na zem, protože to je jak kachna ( tlumiče jsou nový)
Každý máme něco, já nemám rád houpavý auta pod kterýma podběhne v plný rychlosti můj německý ovčák
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Re: Ondra156-Alfa Romeo GTV 2.0TS (1997)
Musím souhlasit do posledního slova s Hondzikem :-) presne tak :-)
To: Yan.ko: proc by něco co vypadá hezky nemohlo fungovat? Jak rikam, ten průměr pneu stejný u 19" jako u 18" a ve spojení s touhle vyskou jsem nikdy neměl problém, ani se zhoupnutim a ani s plnym rejdem ;-)
To: Yan.ko: proc by něco co vypadá hezky nemohlo fungovat? Jak rikam, ten průměr pneu stejný u 19" jako u 18" a ve spojení s touhle vyskou jsem nikdy neměl problém, ani se zhoupnutim a ani s plnym rejdem ;-)
Bez srdce bychom byli jen stroje
Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark - Strada
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V - Stradale .....už tam má 3.0 :)
_________________________________
Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark - Strada
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V - Stradale .....už tam má 3.0 :)
_________________________________
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ondra156-Alfa Romeo GTV 2.0TS (1997)
Protoze GTV mam a pouzivam jako daily car. Mam ho na 225/45/R17 a kombinaci Eibach/Koni Sport. Mohl bych ukazat fotky olesteneho zadniho vnitrniho lemu a prodrenych prednich podbehu. Samozrejme ze to nedela vzdycky, ale jen pri urcite souhre okolnosti. Tolik k te fotce z podzemni garaze s 19kama vytazenyma z podbehu.
Alfa Romeo Perfection
Re: Ondra156-Alfa Romeo GTV 2.0TS (1997)
Tak to se s nami podel, mi co mame taky GTV chceme konkretni udaje - predni naprava/zadni naprava.Ondra156 píše:Auto se vzalo na geošku a tam se to naladilo tak, aby vše fungovalo jak má.
A jaky presny postup byl, kdyz to ladil no a kdo to vubec ladil.....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: Ondra156-Alfa Romeo GTV 2.0TS (1997)
To:rossogtv: Omlouvám se, spatne jsem to napsal. Nemyslel jsem to tak, ze se něco slozite ladilo, ale prostě se po výměně udělala geometrie Tak chill, jen chyba v překladu
To:Yan.ko: zadek mi chytal tak, ale to už je vyresene dorazy. Předek mi teda nikde nedře :-)
To:Yan.ko: zadek mi chytal tak, ale to už je vyresene dorazy. Předek mi teda nikde nedře :-)
Bez srdce bychom byli jen stroje
Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark - Strada
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V - Stradale .....už tam má 3.0 :)
_________________________________
Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark - Strada
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V - Stradale .....už tam má 3.0 :)
_________________________________
Re: Ondra156-Alfa Romeo GTV 2.0TS (1997)
No a ještě nějaké detaily ... udělal jsem si radost, nové znaky, které se ještě barevně upraví a šroubky PasswordJDM s podložkama na chycení krytů co jsou za světlama. No a taky má auto úspěšně po technické, ale to jen taková ptákovina, aby nebyl příspěvek tak plešatý
Bez srdce bychom byli jen stroje
Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark - Strada
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V - Stradale .....už tam má 3.0 :)
_________________________________
Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark - Strada
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V - Stradale .....už tam má 3.0 :)
_________________________________
Re: Ondra156-Alfa Romeo GTV 2.0TS (1997)
no a co se tam vubec davalo za pruziny a predni tlumice - ty jsou kracene ?
jinak ty 19" - pokud budes stat kolmo k autu : ty predni brzdy - pokud se namontuje brzda 320mm budou jeste snesitelne ale ten zadek - kotouc 240mm to je jak pest na oko s tou 19". Kdyz to ma byt hlavne stylovka, mela by brzda opticky sedet ke kolum.....nebo tam das fake kotouce 300mm z papundeklu ?
je to jak baba, ktera ma jednicky, ale misto aby si nechala udelat pekne dvojky nebo trojky, necha si tam narvat petky. no hruuuuza......ty tuningove chyby se delaji proste vsude
btw. doma mam trojky. origo z vyroby. sotva to rukama naberu......
jinak ty 19" - pokud budes stat kolmo k autu : ty predni brzdy - pokud se namontuje brzda 320mm budou jeste snesitelne ale ten zadek - kotouc 240mm to je jak pest na oko s tou 19". Kdyz to ma byt hlavne stylovka, mela by brzda opticky sedet ke kolum.....nebo tam das fake kotouce 300mm z papundeklu ?
je to jak baba, ktera ma jednicky, ale misto aby si nechala udelat pekne dvojky nebo trojky, necha si tam narvat petky. no hruuuuza......ty tuningove chyby se delaji proste vsude
btw. doma mam trojky. origo z vyroby. sotva to rukama naberu......
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: Ondra156-Alfa Romeo GTV 2.0TS (1997)
Jsou tam německé pružiny Supersport a tlumiče Monroe, nic není kráceného, jsou o 5cm kratší (pružiny). Tlumiče to snáší dobře a nechytám. Proč bych tam měl dávat fake brzdy? Na ty kola je ještě čas, uvidím, jak se co nabídne. Z HLEDISKA VZHLEDU: Samozřejmě vím, že nechat tam tyto brzdy tohoto průměru s tímto třmenem by bylo z optického hlediska hrozná hloupost (ono to totiž vypadá trochu vtipně i v 18") Bavíme se teď čistě o pohledové stránce věci, je samozřejmé, že větší brzdy nebudu dávat jen kvůli vzhledu (aby mě tu někdo nenařkl z toho, že se větší lepší brzdy nedávají jen kvůli vzhledu). Ale pokud se máme bavit jen o vzhledu, tak do toho relativně stačí 310mm kotouč a Bremba třmeny, do tich 19". Co se týče zadku...to je dost otázka. Asi by se dalo experimentovat a hodit dozadu brzdy z předku, aby to aspoň trochu vypadalo. Jak jsem napsal, je mi samozřejmě uplně jasné, že pokud to má být stylovka a má to vypadat, tak tyhle brzdy tam zůstat nemůžou. Pro ukázku posílám fotku 310mm kotoučů a 19" kol z naší 156.
Bez srdce bychom byli jen stroje
Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark - Strada
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V - Stradale .....už tam má 3.0 :)
_________________________________
Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark - Strada
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V - Stradale .....už tam má 3.0 :)
_________________________________
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů