pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999

Odpovědět
pelo
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 281
Registrován: 13.5.2016, pát 08:47

Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999 - zadřený motor

Příspěvek od pelo » 12.4.2017, stř 20:02

Toz pekny, vidim, ze lidi se s tim u alfy neserou a vrazi tam co je zrovna poruce :-)
Jsem zvedav, co mam vlastne za prevodovku. Kdyz tak si muzu vyskladat vlastni z tech dvou :-D
Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)

Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999 - zadřený motor

Příspěvek od Petr147 » 12.4.2017, stř 20:05

Ta by měla být stejná :)

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999 - zadřený motor

Příspěvek od Danni » 12.4.2017, stř 20:06

Ako mas spojkove lozisko a radenie rychlosti?
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

73.vojta
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 236
Registrován: 3.10.2012, stř 20:49
Bydliště: Bylany u Chrudimi

Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999 - zadřený motor

Příspěvek od 73.vojta » 12.4.2017, stř 20:17

Převodovky jsou na pohled identické, i spojkové ložisko je stejné. Liší se jen převodovým poměrem. Kdyby jsi tam měl převodovku z 1.6, tak to poznáš, protože z 1.6 má hlavně 5ku extra krátkou.
AR 156 sw Ti 2.5 V6 24v 2004 černá
AR 156 sw Ti 2.5 V6 24v 2004 červená
AR 155 Sport 2.0 TS 110kw 1997
AR 147 CNC 1.9 JTDm 88kw 2007
AR 159 sw 1.9 JTDm 88kw 2007
AR Giulietta 2.0 JTDm2 125kw 2011
AR Giulietta 2.0 JTDm2 103kw 2011

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999 - zadřený motor

Příspěvek od Danni » 12.4.2017, stř 20:21

No prevodovka z 1.6 147/156 a prevodovka zo spidera 1.8 ma hlavne ine lozisko spojky a su rovnako dlhe
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

73.vojta
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 236
Registrován: 3.10.2012, stř 20:49
Bydliště: Bylany u Chrudimi

Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999 - zadřený motor

Příspěvek od 73.vojta » 12.4.2017, stř 20:32

Chceš říct, že převodovka od spidera 1.8 je stejně dlouhá jako od 1.6 ze 147/156? Převodovky v 147/156 mají 1.6 a 1.8 jiné poměry. Proč by do 1.8 spidera dávali tu extra krátkou co se jinak dávala jen k 1.6? :D
AR 156 sw Ti 2.5 V6 24v 2004 černá
AR 156 sw Ti 2.5 V6 24v 2004 červená
AR 155 Sport 2.0 TS 110kw 1997
AR 147 CNC 1.9 JTDm 88kw 2007
AR 159 sw 1.9 JTDm 88kw 2007
AR Giulietta 2.0 JTDm2 125kw 2011
AR Giulietta 2.0 JTDm2 103kw 2011

pelo
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 281
Registrován: 13.5.2016, pát 08:47

Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999 - zadřený motor

Příspěvek od pelo » 12.4.2017, stř 20:46

Nehadejte se, stejne je to jedno. Prave jsem mluvil s poslednim majitelem a prevodovka je z 2.0ts GTV :-D

O tom motoru nevedel, ten menil evidentne ten kseftar pred nim co to privezl a stocil tacho... Tomuhle se zase vysypala prevodovka a rekli mu, ze 2.0 a 1.8 gtv jsou stejne, tak tam vrazil 2.0ts...
Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)

Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex

73.vojta
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 236
Registrován: 3.10.2012, stř 20:49
Bydliště: Bylany u Chrudimi

Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999 - zadřený motor

Příspěvek od 73.vojta » 12.4.2017, stř 20:58

My se nehádáme :D No myslím si, že 1.8 a 2.0 jsou stejné.
AR 156 sw Ti 2.5 V6 24v 2004 černá
AR 156 sw Ti 2.5 V6 24v 2004 červená
AR 155 Sport 2.0 TS 110kw 1997
AR 147 CNC 1.9 JTDm 88kw 2007
AR 159 sw 1.9 JTDm 88kw 2007
AR Giulietta 2.0 JTDm2 125kw 2011
AR Giulietta 2.0 JTDm2 103kw 2011

pelo
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 281
Registrován: 13.5.2016, pát 08:47

Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999 - zadřený motor

Příspěvek od pelo » 12.4.2017, stř 21:05

Nemate nekdo tabulky k tem prevodovkam 1.8 a 2.0 gtv? Jestli tam neni treba jinej stalej prevod/diff...
Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)

Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex

73.vojta
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 236
Registrován: 3.10.2012, stř 20:49
Bydliště: Bylany u Chrudimi

Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999 - zadřený motor

Příspěvek od 73.vojta » 12.4.2017, stř 21:11

Někde na netu jsem na to nedávno koukal a mám za to, že je stejný.
AR 156 sw Ti 2.5 V6 24v 2004 černá
AR 156 sw Ti 2.5 V6 24v 2004 červená
AR 155 Sport 2.0 TS 110kw 1997
AR 147 CNC 1.9 JTDm 88kw 2007
AR 159 sw 1.9 JTDm 88kw 2007
AR Giulietta 2.0 JTDm2 125kw 2011
AR Giulietta 2.0 JTDm2 103kw 2011

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999 - zadřený motor

Příspěvek od Danni » 12.4.2017, stř 21:16

Tak viem lebo som mal/mam obe motorizacie aj auta... Proste pri 100km to toci 3000
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

MikeC
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1569
Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
Bydliště: Polsko - někde u Katovic

Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999 - zadřený motor

Příspěvek od MikeC » 13.4.2017, čtv 10:23

Jak tak koukám, když jsou ty Velikonoce tak se nám tu začínají rojit "eastereggy" :D
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007

Jakub_mt
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1180
Registrován: 30.1.2011, ned 21:03
Bydliště: Bratislava

Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999 - zadřený motor

Příspěvek od Jakub_mt » 13.4.2017, čtv 18:45

Keby si tú prevodovku nechcel, možno by som pre ňu našiel miesto :D
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť

pelo
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 281
Registrován: 13.5.2016, pát 08:47

Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999 - zadřený motor

Příspěvek od pelo » 13.4.2017, čtv 19:18

Ktoru? Ostala mi tu este zo 156 1.8ts 16v...
Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)

Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999 - zadřený motor

Příspěvek od rossogtv » 13.4.2017, čtv 21:55

MikeC píše: 13.4.2017, čtv 10:23 Jak tak koukám, když jsou ty Velikonoce tak se nám tu začínají rojit "eastereggy" :D
no jestli to nakonec nebudou "faule Eier"......
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

pelo
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 281
Registrován: 13.5.2016, pát 08:47

Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999 - zadřený motor

Příspěvek od pelo » 18.4.2017, úte 17:39

O svátcích jsem se k tomu moc nedostal, ale alespoň jsem vytáhl písty
pisty1.jpg
pisty2.jpg
Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)

Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999 - zadřený motor

Příspěvek od rossogtv » 20.4.2017, čtv 10:53

vytahl pisty z ceho ? trochu se ti to ted mota s temi 2ma motory, kazdopadne bych pouzil vse z 1,8ky, ( jinej blok, vacky a bacha na to spravne ozubene kolo vyfukove vacky - to budes muset vzit co bylo v aute..), jo a u te prevodovky bych nespolehal na nejake udaje - "Franta rikal" - pokud ji neotevres, nevis co mas.....1,6 kratsi diffec a 1,8 je jak 2.0 ale 2.0 ma chloupek delsi 5.ku - coz se hodi....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

pelo
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 281
Registrován: 13.5.2016, pát 08:47

Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999 - zadřený motor

Příspěvek od pelo » 20.4.2017, čtv 11:25

Jo, jsem to zapoměl upřesnit. Pracuje se teď výhradně na tom "novým" motoru, teda 1.8 bloku. Na repas šla ale hlava z původního (obě byly stejné podle čísla) protože její stav znám alespoň zhruba, jelikož s ní nebyl problémm akorát se musí na ní spravit jeden závit. Vačky vypadaj taky stejně, ty ještě blíž skouknu, jestli najdu nějaká čísla (podle všeho byl v mým autě poskládaný blok z 1.6 a hlava včetně sání z 1.8). Ozubené kola se použijou z mýho motoru (včetně sání a ŘJ), resp. pokud budou vačky stejné, tak vlastně poskládám kombinaci - "nový" blok 1.8, moje hlava včetně rozvodových kol, převodovka 2.0 (nebo co je to vlastně zač)
Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)

Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999 - zadřený motor

Příspěvek od Danni » 20.4.2017, čtv 11:53

Tak to som zvedavy kolko budes tocit pri 100ke lebo mne 1.6 aj 1.8 tocia rovnako
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

hno3
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 899
Registrován: 9.6.2008, pon 09:49
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999 - zadřený motor

Příspěvek od hno3 » 20.4.2017, čtv 12:03

vačky 1.6 a 1.8 by měli bejt jiný (1.8-2L bys měl naměřit 9.5mm zdvih, u 1.6 9mm max na sání a 8.5mm na výfuku, 1.4 má kolem 8mm.), stejně tak hlavy (1.8-2L maj velký kanály a ventily 34.5/38.5mm, kdežto 1.6/1.4 30/26mm...) pokud ne uděla z toho v minulosti někdo kočkopsa :)

ad převodovky- není mi známo, že by FIat/Afa/lancia měla tak "dokonalý" značení jako koncern VW (kde mam pro podélný převodovky vytipovaný 3 typy DCN a pod, z kterejch skládám kámošoj 4q špajz na autokros do buginy a pro příčný uložení platí to samý..).. takže dokud převodovku neotevřeš a nespočítáš kolečka, nevíš na čem jsi, pokud to není originál převodovka v daným autě ... mrzutý je, že k tomu nejsou často data převodovejch poměrů - teda jsou, v e-learningovejch materiálech.. řídit s etím co ukazuje otáčkoměr při daný rychlosti je blbost (každej budík kecá, jiný kola, gumy, poloměr kola při zatížený gumě.. to pak lítaj stovky ot/min..) )
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v

pelo
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 281
Registrován: 13.5.2016, pát 08:47

Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999 - zadřený motor

Příspěvek od pelo » 20.4.2017, čtv 12:20

Hlavy meli stejny cislo 60599491, takze to byl kockopes. Podle vseho nekdo prehodil jen samotnej blok, ostatni zustalo z 1.8
Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)

Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex

hno3
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 899
Registrován: 9.6.2008, pon 09:49
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999 - zadřený motor

Příspěvek od hno3 » 20.4.2017, čtv 12:59

číslu hlavy bych nevěřil :) zkušenosti ze starejch 2l Lampredi DOHC, kde byly 3 varianty kanál/ventil a čísla na odlitku hlavy byly stejný... šuplera pak ukázala rozdíl 3mm..
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v

pelo
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 281
Registrován: 13.5.2016, pát 08:47

Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999 - zadřený motor

Příspěvek od pelo » 20.4.2017, čtv 13:01

Doprdele, to abych to proměřil...to je v prdeli s těmi Italy, ani značit díly pořádně neuměj...

Jinak nemáš v těch rozměrech ventilů chybu? Píšeš:
1.8-2L maj velký kanály a ventily 34.5/38.5mm, kdežto 1.6/1.4 30/26mm
Ten druhý rozměr mi přijde trochu mimo, nemá tam být spíš "28,5mm"?
Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)

Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex

hno3
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 899
Registrován: 9.6.2008, pon 09:49
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999 - zadřený motor

Příspěvek od hno3 » 20.4.2017, čtv 19:04

ano má :)
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999 - zadřený motor

Příspěvek od rossogtv » 21.4.2017, pát 10:24

ty cisla mi nejak nesedi, manual rika 33,4mm a 28,0mm, v toleranci 33,4 - 33,7 a 27,9-28,2, navic 1,6 hlavy tady mam 2 a obe maji velke ventily, male jsem nasel jen na TS 1,4 a na Fiatech, coz take koresponduje s manualy...ale 34,5 saci by se hodily, pokud existujou
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

Odpovědět

Zpět na „Naše Alfy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů