WhySoSad - Alfa 159 Ti, 2.2jts, 2008

Odpovědět
Fallion
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6
Registrován: 27.7.2017, čtv 11:23

Re: WhySoSad - Alfa 159 Ti, 2.2jts, 2008

Příspěvek od Fallion » 31.7.2017, pon 12:46

Pro zábavu rozdělený solenoid:
Obrázek
AR 159 SW 2.2 JTS
Mazda MX5 1.6 NB 1999

malzoor
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 308
Registrován: 24.3.2015, úte 18:12
Bydliště: Šumperk

Re: WhySoSad - Alfa 159 Ti, 2.2jts, 2008

Příspěvek od malzoor » 31.7.2017, pon 20:52

ahoj. v otvorech po solenoidech je to kentus, mam se bat to necim vycistit nebo pouzit pouze hadru ?
159 SW 2.2 JTS

Renault Twingo - už je v kostce

WhySoSad
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1106
Registrován: 19.8.2015, stř 07:36
Bydliště: Brno

Re: WhySoSad - Alfa 159 Ti, 2.2jts, 2008

Příspěvek od WhySoSad » 31.7.2017, pon 22:31

Tam bacha, namočená vata do benzínu jde, ale pokus se tam nic nenechat, to by sis mohl zadělat na prušvih.
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD

malzoor
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 308
Registrován: 24.3.2015, úte 18:12
Bydliště: Šumperk

Re: WhySoSad - Alfa 159 Ti, 2.2jts, 2008

Příspěvek od malzoor » 2.8.2017, stř 15:54

u jednoho chybi podlozka pod pruzinou, normalni ?
Přílohy
20170801_142956_resized.jpg
159 SW 2.2 JTS

Renault Twingo - už je v kostce

jan.machacek
Uživatelský avatar

Příspěvky: 73
Registrován: 28.5.2017, ned 20:34
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: WhySoSad - Alfa 159 Ti, 2.2jts, 2008

Příspěvek od jan.machacek » 3.9.2017, ned 15:53

Vyčistit solenoidy je super rada :-) Auto sem tam pocukávalo a po vyčištění pohoda, tak jsem si představoval, že by to mělo bejt.
Takže mockrát díky.
Alfa Romeo Brera 2.2 JTS 2006
OIII 2017 1.4 TSI - firemní + péče o přítelkyně Mitsu Galant 2.5 V6
Ford Escort '93

WhySoSad
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1106
Registrován: 19.8.2015, stř 07:36
Bydliště: Brno

Re: WhySoSad - Alfa 159 Ti, 2.2jts, 2008

Příspěvek od WhySoSad » 26.9.2017, úte 10:38

Pecka! Ja jsem si jinak po tom lonskym prasklym sklu s krizkem po funuse nove sklo pripojistil, na 10k s 0% spoluucasti v ramci povinnyho, takze predpokladam ze uz se myho skla nedotkne ani ptaci bobek :D
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD

WhySoSad
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1106
Registrován: 19.8.2015, stř 07:36
Bydliště: Brno

Re: WhySoSad - Alfa 159 Ti, 2.2jts, 2008

Příspěvek od WhySoSad » 6.10.2017, pát 14:08

Tak jsem se presvedcil, ze na Shell a jejich slavny V-Power 100 se uz zvysoka vyseru, po nekolika nádržích stovky od Benziny jsem natankoval na Shellce pres pul nádrže protoze po ruce nebyl VIF ani jina benzinka a problemy se startem, ktery jsou proste a jednoduse vzdycky zpusobeny spatnym benzinem jsou zpet. Takze tenhle hnuj si do nadrze uz fakt lit nebudu...
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD

Nadkachna
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 535
Registrován: 4.2.2009, stř 10:44
Bydliště: Kolín

Re: WhySoSad - Alfa 159 Ti, 2.2jts, 2008

Příspěvek od Nadkachna » 6.10.2017, pát 15:34

Co přesně ti to při startování dělá? Já jedu výhradně VP 100 už půl roku a vždy naskočí na první drcnutí. Jen občas po prvních desítkách metrů lehounce cukne, ale jinak v cajku.
AR 159 SW 2,2 JTS Ti
ex: AR 156 SW 1,9 JTDm
ex: AR 155 1,8 TS
ex: AR 33 SW 1,7 4x4

WhySoSad
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1106
Registrován: 19.8.2015, stř 07:36
Bydliště: Brno

Re: WhySoSad - Alfa 159 Ti, 2.2jts, 2008

Příspěvek od WhySoSad » 6.10.2017, pát 23:25

No abych to vzal od zacatku. Na prvni nadrz z nemecka po pritazeni do cr dobry, pak jsem vzal nejakou vesnickou 95 a zacal byt problem s prvnim startem po 8+ hodinach stani, proste nechtel chytnout nebo chytil a chcipl, na druhy natoceni uz ba drcnuti naprosto bez problemu. Koumal jsem cim to muze byt a jina moznost proste neni, dojel jsem nadrz, nalil 95 s Vifem a hned bylo po problemu, zkusil jsem behem toho roku jeste v ramci testovani zkusit vzit obyc 95 a opakovalo se uplne to stejny, ted jsem snad 4 mesice tankoval jen 100 z Benziny a naprosto bez problemu. Ted jsem ale vzal z Shellky a problem je tu zase, takze cekam az to vyjedu a naliju tam zase to na co je auto zvykly. Asi to je proste zhyckany tim nemeckym benzinem :D
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD

malzoor
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 308
Registrován: 24.3.2015, úte 18:12
Bydliště: Šumperk

Re: WhySoSad - Alfa 159 Ti, 2.2jts, 2008

Příspěvek od malzoor » 6.10.2017, pát 23:54

Naprosty souhlas
159 SW 2.2 JTS

Renault Twingo - už je v kostce

LukasR75
Uživatelský avatar

Příspěvky: 31
Registrován: 20.10.2015, úte 21:55
Bydliště: Bratislava - okolie

Re: WhySoSad - Alfa 159 Ti, 2.2jts, 2008

Příspěvek od LukasR75 » 7.10.2017, sob 09:13

Tiež mám rovnaký problém. Na Shell prebiehala nejaká akcia na modely áut. Kolega zbiera nálepky na tie autá pre svojho vnuka. Tak som tam natankoval V-Power Racing, a problém so štartom po určitej dobe, sa začal. Odvtedy som už zopár krát tankoval na DaliOil ich 100 oktánový benzín (kde bežne tankujem ich 100 oktán), no zatiaľ žiadna výrazna zmena nenastala. Asi budem musieť vyskúšať nejaké aditívum. Nejaké návrhy na aditívum?
Alfa Romeo Brera 2.2 JTS 136 kW 12/2006

enzo13
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 483
Registrován: 8.1.2011, sob 19:51

Re: WhySoSad - Alfa 159 Ti, 2.2jts, 2008

Příspěvek od enzo13 » 7.10.2017, sob 09:42

ALFA ROMEO GIULIA 2.2 JTD 210K AT AWD VELOCE R.V. 2017
Spider 2,2 JTS, r.v. 2008
BMW X6 F16 xDrive 30d m-paket

WhySoSad
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1106
Registrován: 19.8.2015, stř 07:36
Bydliště: Brno

Re: WhySoSad - Alfa 159 Ti, 2.2jts, 2008

Příspěvek od WhySoSad » 9.10.2017, pon 15:26

Ono jako dobra volba je i klasicka 95 a aditivovat to VIFem tak jak je predepsany na lahvi. S tim jsem tak nemel problém. Bral jsem 95 prevazne na OMV... Jenze sem linej tam u stojanu jak lojza pokazde odmerovat odmerky do nadrze, tak sem zacal jezdit na 100 na Benzinu... :D Vcera vecer jsem mel uz poslednich asi 10 litru v nadrzi, tak jsem zajel pro osvedcenej benal a dnes rano hned nastartovala krasne, tak jsem si to jen potrvdil...
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD

LukasR75
Uživatelský avatar

Příspěvky: 31
Registrován: 20.10.2015, úte 21:55
Bydliště: Bratislava - okolie

Re: WhySoSad - Alfa 159 Ti, 2.2jts, 2008

Příspěvek od LukasR75 » 9.10.2017, pon 19:09

Ja som naposledy tankoval do plnej nádrže teraz v piatok. Bol to 100 oktán od DaliOil. S nimi som nikdy nemal žiadny problém. No po tej V Power Racing od Shell sa to stále nejako nespamätalo. Však vo štvrtok pôjdem zasa zobrať 100 oktán od DaliOil, ale dám tam aj ten VIF, čo som v sobotu kúpil. Vyskúšam a po vyjazdení nádrže (cca týždeň) budem snáď o niečo múdrejší.
Alfa Romeo Brera 2.2 JTS 136 kW 12/2006

WhySoSad
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1106
Registrován: 19.8.2015, stř 07:36
Bydliště: Brno

Re: WhySoSad - Alfa 159 Ti, 2.2jts, 2008

Příspěvek od WhySoSad » 10.10.2017, úte 14:44

Ono 100 oktan uz nema smysl aditivovat, to bych nedelal, spis zkus zajet na benzinu, s tou co jsem cetl jsou vsichni vcetne me spokojeni, staci treba 20 litru, aby si videl jestli to je lepsi...
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD

LukasR75
Uživatelský avatar

Příspěvky: 31
Registrován: 20.10.2015, úte 21:55
Bydliště: Bratislava - okolie

Re: WhySoSad - Alfa 159 Ti, 2.2jts, 2008

Příspěvek od LukasR75 » 17.10.2017, úte 19:07

Vyskúšal som ten VIF s obyčajnou 95 natural. Vo štvrtok som natankoval plnú nádrž, prilial cca 20 ml aditíva VIF a spravil som cca 280 km. Od nasledujúceho dňa auto štartuje bez akýchkoľvek problémov. Vďaka za tip na to aditívum VIF.
Naposledy upravil(a) LukasR75 dne 18.10.2017, stř 19:16, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo Brera 2.2 JTS 136 kW 12/2006

rakonek
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 499
Registrován: 12.10.2012, pát 13:03
Bydliště: Linde

Re: WhySoSad - Alfa 159 Ti, 2.2jts, 2008

Příspěvek od rakonek » 17.10.2017, úte 20:34

Trocha od jiného soudku mám 2,4 jtdm a docela řeším kvalitu nafty,nemám sice problém se starty,ale za to s cuknutím okol 3 tis /ot je to pumpa od pumpy když beru obyč naftu u Alberta + VIF tak nikdy nic necukne nikdy !!! :wink:
AR 159 sw 2,4 jtdm 147 kw

WhySoSad
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1106
Registrován: 19.8.2015, stř 07:36
Bydliště: Brno

Re: WhySoSad - Alfa 159 Ti, 2.2jts, 2008

Příspěvek od WhySoSad » 18.10.2017, stř 12:36

Sem rad ze pomohlo :) Je fajn ze vetsina problemu na ktery jsme s timhle motorem narazili jsou naprosty prkotiny, je to fajn :)
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD

WhySoSad
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1106
Registrován: 19.8.2015, stř 07:36
Bydliště: Brno

Re: WhySoSad - Alfa 159 Ti, 2.2jts, 2008

Příspěvek od WhySoSad » 21.3.2018, stř 16:00

Tak já mám 19" přezutý na nový pneu Nexen n8000 a jen čekám na pátek abych to konečně umyl a přezul. Jinak opět bude kůra s voskováním a Dodo Juice na kůži interiéru. Příští týden výměna oleje Selenia Racing 10w-60 spolu s olejovým, vzduchovým a kabinovým filtrem a jsme ready na oteplení.
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD

tuta146
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4051
Registrován: 16.3.2009, pon 22:56
Bydliště: Kladno

Re: WhySoSad - Alfa 159 Ti, 2.2jts, 2008

Příspěvek od tuta146 » 21.3.2018, stř 17:39

DO 2,2 JTS 10-60?
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS

WhySoSad
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1106
Registrován: 19.8.2015, stř 07:36
Bydliště: Brno

Re: WhySoSad - Alfa 159 Ti, 2.2jts, 2008

Příspěvek od WhySoSad » 22.3.2018, čtv 09:55

Jop, přešel jsem na něj loni a je motor má na volnoběh podstatně hladší chod. Je to sice o pár korun dražší než 5W-40 Star, ale nějak u mě převažuje pocit že pro ten motor dělám trochu víc.
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: WhySoSad - Alfa 159 Ti, 2.2jts, 2008

Příspěvek od riprex » 22.3.2018, čtv 10:59

Jo jo... určitě děláš. Tím, že ten olej má výrazně vyšší hustotu, než ten původně předepsaný a teď v zimě má konzistenci medu, tak celkem značně urychluješ zničení motoru. Jen tak dál :smt023

WhySoSad
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1106
Registrován: 19.8.2015, stř 07:36
Bydliště: Brno

Re: WhySoSad - Alfa 159 Ti, 2.2jts, 2008

Příspěvek od WhySoSad » 22.3.2018, čtv 12:33

Zkus si v zimě nechat venku lahev s 10w60 a 5w40 a pak se podívej jak po noci v mrazu vypadají, ano 10w60 je hustší, ale je to úplně nicotnej rozdíl. Nebo je nějaký jiný důvod proč tam nemít lepší olej? Laboruju trochu s tím, jestli neudělat proplach a nedát tam zase Star, jediněj důvod je ale to, že se ten olej při 140+ víc hřeje...

Vůbec bych chtěl vědět víc informací o záměně za tenhle olej. Na zahraničních Uk fórech jsem koukal že spousta lidí tam má práve Racing a pochavlují si to, já ho tam mám od května a taky nemám jedinou vítku, jenže dovnitř nikdo z nás nevidí, pocitově je ten motor ale tišší a klidnější na volnoběhu. Bavil jsem se i s několika lidma co mají s alfama a jejich servisem hromadu zkušeností a všichni by tam s klidným srdcem Racing dali taky a do svých i dávají.
Naposledy upravil(a) WhySoSad dne 22.3.2018, čtv 12:53, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: WhySoSad - Alfa 159 Ti, 2.2jts, 2008

Příspěvek od riprex » 22.3.2018, čtv 12:52

Něco si o těch olejích přečti, zjisti a pak mudruj. Schválně se koukni, jaká je viskozita těch olejů při 100°C a zjistíš, že u 10W-60 je prakticky dvojnásobná. Rozhodně to není lepší olej, je to prostě jen jiný olej. Chceš-li se bavit o lepších olejích, pak můžeš lít syntetické oleje třídy 5W-40 (tzn. ne selénia, která je pokud vím HC olej). Další věc, která velmi pomůže je zkrátit interval výměny, což u tvého přímovstřikového motoru platí dvojnásob. Rozhodně ale nalít tam tenhle med není rozumné. Ale co už... je to tvůj motor, dělej jak chceš. Můžeš to zadřít a taky nemusíš... :wink:

WhySoSad
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1106
Registrován: 19.8.2015, stř 07:36
Bydliště: Brno

Re: WhySoSad - Alfa 159 Ti, 2.2jts, 2008

Příspěvek od WhySoSad » 22.3.2018, čtv 12:53

Poupravil jsem si příspěvěk abych tak nebrblal ;) Mohli bysme to rozvést víc i pro ostatní. Četl jsem o tom právě tuny a nikde jsem nenašel jasný pro i proti, pro určitý podmínky jsou plus v jednom a pro jiný zase v druhým oleji...

Olej měním dvakrat do roka po max 8k km, čímž si myslím že i kdyby tam byl Motul, tak ten motor bude ok, samozřejmě v uvozovkách...
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD

Odpovědět

Zpět na „Naše Alfy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů