Ještě se nerouhej a počkej pár set kilomterů Jinak samozřejmě přeju, ať je to jen toto.
Otázka od běžného uživatele - kde přesně tyto dvě udělátka najdu? Že bych na ně preventivně také kouknul.
Ještě se nerouhej a počkej pár set kilomterů Jinak samozřejmě přeju, ať je to jen toto.
Přímo pod červeným krytem na motoru, ten odšroubuješ, černej plast kterej je s tím spojenej vycvakneš. Jsou na levé straně, drží je jen 2 šrouby.
Ahoj, mohol by si mi prosím ťa poradiť? Mám taký problém s výkonom motora (viac info tu) a bol mi daný tip aby som vyčistil solenoidy. Už som niekde našiel nejaký návod, ako sa ku ním dostať, no bolo to ešte niekedy začiatkom roka. Viem, že sa nachádzajú niekde na strane rozvodov pod nejakým krytom. Vedel by si mi k tomu prosím napísať, ktorý kryt treba zhodiť a na čo si dávať pozor? Díki moc.WhySoSad píše: ↑23.5.2017, úte 06:49 Tak jsem se o víkendu dostal k první fázi, vyndal jsem a vyčistil oba solenoidy, přístup je k nim krásnej. Ta jemná síťka byla celá zasviněná od karbonu z oleje, naložil jsem je do čističe brzd a teď vypadají jako nový. Co můžu zatím říct. O sto procent se zlepšil první start, po vyskočení těch chyb co jsem psal byl najednou problém s prvním startem, to už je v pohodě. Zlepšil se volnoběh, otáčky už vůbec nekolísají. Chyby se zatím neobjevily, takže uvidíme... Obecně bych to doporučil každýmu s JTS aby si to vyndal a vyčistil, je to otázka max 20 minut...
Prohodit mezi sebou můžeš,ale nepřipojíš konektor,protože mají rozdílné koncovkyPetrHladik píše: ↑15.7.2017, sob 13:01 Ale zase,ten horší by mohl dělat nešvar zase na druhé straně,kdyby byl teda špatný,pokud by byl v dobrém stavu a jen špinavý,nemělo by to mít asi vliv?
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů