Projekt 147 GTA

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6940
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Projekt 147 GTA

Příspěvek od speedy » 25.9.2017, pon 21:01

je fakt, že 330ky brzděj skvěle i na 159. už je to pořádná plocha kam se ty desky můžou zahryznout :)
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2574
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Projekt 147 GTA

Příspěvek od George.KHE » 25.9.2017, pon 21:08

159 ale nemá 32mm široké kotouče :smt016 , Každopádně i ty brzdí dobře :D
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: Projekt 147 GTA

Příspěvek od rossogtv » 25.9.2017, pon 21:49

...ja bych zkusil prvni treba EBC Yellowstuff na 305ky a pokud to nejak nenapadne jde, pridat lepsi privod vzduchu k brzdam. 330ky urcite zhorsi akceleraci a zvysi spotrebu....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6940
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Projekt 147 GTA

Příspěvek od speedy » 25.9.2017, pon 21:52

George.KHE píše: 25.9.2017, pon 21:08 159 ale nemá 32mm široké kotouče :smt016 , Každopádně i ty brzdí dobře :D
to neva, protože oproti GTA má i vzadu dvojáky, neboli s vnitřním chlazením :)
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

hno3
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 893
Registrován: 9.6.2008, pon 09:49
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Re: Projekt 147 GTA

Příspěvek od hno3 » 26.9.2017, úte 06:20

jsem též pro zachování 305 a kvalitního materiálu (DS2500, EBC.. + kvalitní kotouče- dejme tomu TAROX..)

.. výrazně menší hmotnost na kole -neodpružená a rotační hmota..

a můžeš na to s výhodou natáhnout 16" kola s menším obvodem než 17" pro případ potřeby lepšího celkovýho zpřevodování...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2574
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Projekt 147 GTA

Příspěvek od George.KHE » 26.9.2017, úte 08:51

speedy píše: 25.9.2017, pon 21:52
George.KHE píše: 25.9.2017, pon 21:08 159 ale nemá 32mm široké kotouče :smt016 , Každopádně i ty brzdí dobře :D
to neva, protože oproti GTA má i vzadu dvojáky, neboli s vnitřním chlazením :)
Má pravdu předsedo :D
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6940
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Projekt 147 GTA

Příspěvek od speedy » 26.9.2017, úte 10:23

hno3 píše: 26.9.2017, úte 06:20
a můžeš na to s výhodou natáhnout 16" kola s menším obvodem než 17" pro případ potřeby lepšího celkovýho zpřevodování...
tak urcite si nekdo da na GTA 16ky :D to snad nemyslite vazne. Pochybuju ze s tim v zime bude jezdit a jestli jo,tak na to hodi zimaky v 17 at to vypada dustojne,navic i zimni gumy v 17 rozmeru dneska nestoji batoh
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

hno3
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 893
Registrován: 9.6.2008, pon 09:49
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Re: Projekt 147 GTA

Příspěvek od hno3 » 26.9.2017, úte 10:44

tady nejde o zimáky, ale o možnost lehce změnit zpřevodování a hmotnost, pokud chci honit desetinky na okruhu...

já třeba na coupe zvažoval možnost dát 4 písty bremba a kotouče 305 mm...ale radši jsem upgradoval materiál (brzdiče ze stila JTD s větším průměrem pístu a větší destičkou, kotouče 281*26mm) a zachoval si možnost volit 15 či 16 " kolo čímž si elegantně ladím "celkovej" stálej převod - na sprinty a okruh 15", na běžný ježdění 16"...

jen změnou rozměru kol a pneu změnit SP o 10% je elegantní oproti neustálýmu měnění stálýho převodu v převodovce...teď schálně - už je tu dost GTAček s upravenou převodovkou resp. vyměněným stálým převodem za kratší (nejkratší co jde sehnat a kupodivu- jde zas o změnu v rámci 10%..)... vím minimálně o 3....
Naposledy upravil(a) hno3 dne 26.9.2017, úte 10:46, celkem upraveno 1 x.
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v

Jakub_mt
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1180
Registrován: 30.1.2011, ned 21:03
Bydliště: Bratislava

Re: Projekt 147 GTA

Příspěvek od Jakub_mt » 26.9.2017, úte 10:44

On ale nehovorí ani o peniazoch ani o dôstojnosti, ale o jazdných vlastnostiach.
Tiež som za 305, najjednoduchšie riešenie a s kvalitným matrošom to brzdiť bude.

EDIT: tak hno bol rýchlejší.
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť

Martyx

Příspěvky: 24
Registrován: 9.9.2017, sob 20:04
Bydliště: Plzeň

Re: Projekt 147 GTA

Příspěvek od Martyx » 26.9.2017, úte 13:48

Moc všem děkuji za komentáře a náměty... Co se brzd týká, po dnešní poradě s Mr. Benešem půjdu asi do rozumné varianty 330 mm origo nových brzdičů ( případně pokud by měl někdo použité v rozumném stavu...) + nějaké slušné kotouče a desky. Jak jsem již psal, nebudu s autem závodit, takže nehoním desetinky na okruhu, ale řeším optimální variantu za "rozumné" peníze a s dobrou funkčností... Nebudu psát, že mi nejde o peníze, ale na brzdách určitě šetřit nebudu.
147 GTA...

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: Projekt 147 GTA

Příspěvek od rossogtv » 26.9.2017, úte 17:30

..no me to prave pripada jako vyhozeni penez z okna, za ty prachy mas lehci kovane kola + lehci setrvak, ktery posunou auto dopredu a ne dozadu jak ty 330mm....ale samozrejme proc ne, opticky jsou ty 330mm pekne :smt023
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

forza156
Pozorovatel

Příspěvky: 347
Registrován: 8.1.2007, pon 18:42
Bydliště: Brno

Re: Projekt 147 GTA

Příspěvek od forza156 » 26.9.2017, úte 17:54

Ty 305 jsou dobry akorat tak na korzovani po statlu,jinak jsou ku hovnu.Ja to tenkrat resil ebc kotouce a ebc desky.Zlepseni tak 10-20%.Pak jsem tam dal 330 a uz to konecne brrzdilo.Pamatuju kolegu s GTA co na okruhu v hradci udelal pred vracakem s veruny loupak,protoze tam mel ty podelany 305.
+++No sound,no fun+++

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2574
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Projekt 147 GTA

Příspěvek od George.KHE » 26.9.2017, úte 19:38

rossogtv: když srovnám o kolik jsou dražší jetý 330 než 305, tak je to zanedbatelný. A není problém koupit plovoucí kotouče, pokud budu chtít honit hmotnost. Případně není problém nasadit lehký kola.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: Projekt 147 GTA

Příspěvek od rossogtv » 29.9.2017, pát 00:52

no ale ty brzdice 305 uz preci ma, staci koupit kotouce, oblozeni, nezapomenout na DOT 5.1 a stat mechanikovi za zady. Myslim si, ze zmenu z 305 na 330 provedla Alfa hlavne kvuli faktoru "KOKOTx2 "
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2574
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Projekt 147 GTA

Příspěvek od George.KHE » 29.9.2017, pát 11:53

jsem to myslel tak, že jetý 305 se prodávají většinou kolem 5-6 tis a jetý 330 chodí kolem 10-12. Proto když by prodal 305 tak na jetý 330 si zas tolik doplácet nemusí.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6940
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Projekt 147 GTA

Příspěvek od speedy » 29.9.2017, pát 20:27

A 305kx se prodaj raz dva,já o nich taky uvažoval že s nimi nahradím 284mm kotouče na 156 2.4 20V. S nima to auto se na dálnici krotilo celkem blbě
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

hno3
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 893
Registrován: 9.6.2008, pon 09:49
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Re: Projekt 147 GTA

Příspěvek od hno3 » 30.9.2017, sob 07:40

nevím jak jezdíš, že ti na dálnici nestačej seriový brzdy? ... nikdy sem je na 156tce neuštval a to jezdím velmi svižně... je to o materiálu (ATE + co 2 roky nová brzdovka s kompletním vypuštěním systému..)

kdo má problém s brzdným účinkem, nechť vymění brzdovku, ale né stylem, že vytáhne nádobku a naleje novou kapalinu (jak to dělá 90% servisů - a pozor, odpušťení odvzdušňovákem nepomůže, jelikož je většinou odvzdušňovací kanál na stejným vývrtu jako plnící.. takže to chce vylejt třmen a to je práce na 2 hodiny a s tím se v servisech dělat nebudou..)... takhle tu emulzi ve třmenech s bodem varu 120°C nevyměníš a není divu, že po 3 ostrým zabrždění šlapeš do hovna

to že to někomu po instalaci velkejch brzd brzdí "neúnavně" (no seriovej materiál jsem na technickým okruhu teda uštval za 4 kola..) je právě tím, že je ve třmenech čerstvá brzdovka... v kombinaci s materiálem, co má součinitel tření 0,35 a víc s teplotou rostoucí (klidně k 0,6 - zde předsudek -závodní destičky nebrzděj... ano za studena brzděj jak seriovky..) a stabilní i kolem 500-600°C to je potom v běžným provozu naprosto dostačující , i když jezdím jako prase.... seriovej materiál, co má součinitel tření 0,3 a s teplotou kolem 300-400 začíná opadat nezachrání ani 330mm kotouče...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Projekt 147 GTA

Příspěvek od Petr147 » 30.9.2017, sob 07:53

Takže připojení na servisní plničku je na prd? Myslím takovou, co od nadobky až k odvzdušňováku procpe novou brzdovku... s nějakým vylitím třmemu se v servise nebudou chtít dělat nebo se na to rovnou vykašlou... 156 (2.4 20V) brzdí opravdu zoufale

hno3
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 893
Registrován: 9.6.2008, pon 09:49
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Re: Projekt 147 GTA

Příspěvek od hno3 » 30.9.2017, sob 08:11

jak servisní plnička může odsát třmeny?

fabrický plničky většinou vytvořej v "čerstvě složeným" systému, kde je jen vzduch podtlak a naserou tam brzdovku pod tlakem 8-12 bar (poslední době jsou požadavky 15bar...) - to je absolutně čistý a jasný...

ale jak to provede servisní plnička na již plným systému a jak to vytáhnou z třmenů? vzhledem k minimálním tlakům oproti fabrickejm plničkám je to jen usnadnění práce již tak línýho mechanika...

ad brzdnej účinek - předpokládám že 2.4 váží stejně jako busso, tak jak může brzdit zoufale? moje busso brzdí fajn a nikdy , opravdu nikdy nebyl problém...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6940
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Projekt 147 GTA

Příspěvek od speedy » 1.10.2017, ned 12:59

Ja jsem s tou 156kou najezdil hodne po dalnicich i v nemecku a bylo to fakt spatny. Brzdy brembo max na vsech ctyrech a kapalina taky v cajku,ale kdyz bylo opakovane potreba to zkrotit ze 180 km/h tak proste bylo citit jak vadnou. A to nemluvim o tom,kdyz jsem do auta nalozil par lidi
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

Duso
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 417
Registrován: 27.8.2010, pát 20:36
Bydliště: SR Banská Bystrica

Re: Projekt 147 GTA

Příspěvek od Duso » 1.10.2017, ned 20:15

sice neviem ako GTA ale nemohlo by byť toto prehrievanie z časti spôsobené aj tým že 156 má úplne uzavreté podblatníky ? Je mi jasné že sa to nedá moc porovnávať ale keď som mal feliciu (kotúč v predu) ako som tam dodatočne namontoval takéto isté uzavreté podblatníky brzdy sa začali cítelne prehrievať a vadnúť aj pri bežnej jazde...vačšina aut tam má z predu v podblatníku "prieduchy" aby prúdil vzduch tu nič čo som bol prekvapený. Inak ja som zatial problém s brzdami na V6 nemal, v porovaní so škodovkou brzdí alfa ďaleko lepšie aj citlivejšie.
AR 159 1.9 8v (12/2005) tichý pohodlný leňochod na jazdenie do práce
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: Projekt 147 GTA

Příspěvek od rossogtv » 3.10.2017, úte 15:31

jak pise hno3, nejvice zalezi na servisu, pokud se vratim k konkretnimu GTA, jestli se udela 305ka jak ma, je to vyrazny upgrade oproti serii a minimalne se vyrovna seriove 330ce, holt pri zatezi pojede na vetsi teplotu, EBC yellow vydrzi 900° to je kotouc pomalu doruda....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

Tazdevil
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 524
Registrován: 22.2.2007, čtv 22:05
Bydliště: Zbiroh

Re: Projekt 147 GTA

Příspěvek od Tazdevil » 6.10.2017, pát 10:25

Držím palce. Zrovna jsem v podobném procesu taky.
- 305 mm brzdy měním za 330mm (sehnal jsem z Crosse a udělal celkový repas)
- stahuji celopolep a pak mě čeká celolak
- motor ven, komplet rozebrat, zkontrolovat (už jsem měnil vačky, fouká trochu do chlazení), vyčistit
- komplet podvozek
- komplet výfuk (možná změna na CF2 jak zmiňoval Enzo), duplex
- repase světel
- a pak plno drobností

Přeju skvělou zábavu... (y)
Alfa Stelvio 2.0 Veloce '21
Alfa 147 GTA '05 by Autodelta
Alfa 159 SW 2.4 JTDm '07 pseudo Ti
ex Alfa GT 1.9 JTD '05
ex Alfa 147 2.0 TS Selespeed '01
ex Alfa 156 2.0 TS '00
ex Mazda 323f 1.9 GT '94
a další Alfa 147 1.6 TS '06 v rodině

Martyx

Příspěvky: 24
Registrován: 9.9.2017, sob 20:04
Bydliště: Plzeň

Re: Projekt 147 GTA

Příspěvek od Martyx » 18.10.2017, stř 19:39

Na autě se pomalu pokračuje ale není bohužel moc času...
Dnes přišel z Polska kobereček do kufru 😍
Už se těším jak ho tam hodím ...
Přílohy
4FD4800A-8609-4BF9-9937-511E3325F201.jpeg
147 GTA...

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2574
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Projekt 147 GTA

Příspěvek od George.KHE » 18.10.2017, stř 21:42

Pěkný Mase :-D
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione

Odpovědět

Zpět na „Naše Alfy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů