RomanoL - Giulietta 1.4TB 125kw
RomanoL - Giulietta 1.4TB 125kw
Zdravím všechny,
v úvodu bych rád všem sdělil, že jsem začínající motorista. Auta mě baví, a však krom dolití oleje jsem na autě pořádně nic jiného nedělal. Před Giuliettou jsem měl bezproblémové Stilo a když nějaký problém byl, dal jsem to k známému do servisu. Tak mě prosím neukamenujte za nevědomost Ted už k dotazu.
Pořídil jsem Jůlinu asi 3 týdny zpět. Vypadá pěkně, krásnej lak vnitřek taky bez chyby. Má najeto 70 tis., je to 2011 a vyšla na 9500e.
Za ty tři týdny a 2tis najetých km jsem si všiml pár divných věcí. Nemuvím o vrzání zadní nápravy, vrzající spojky která jinak funguje tak jak by dle mého názoru měla a jiných divných zvucích . Obracím se tedy na vás zkušenejší, možná mi budete nápomocní. Druhý den, potom co jsem si auto dovezl z Německa, jsem zvedl kapotu a chtěl jsem zkontrolovat olej a chladící kapalinu. Hladina oleje byla stejná, hladina chladící kapaliny byla ale hluboko pod MIN. Myslel jsem, že jsem se třeba špatně podíval v tom salonu a zajel koupit novou. Kapalinu jsem dolil a zhruba 2 dny jsem jezdil po ČR kde jsem vyřizoval přepis, značky apod. Po dvou dnech a ujetí asi 400km jsem opět zkontroloval hladinu oleje a chladící kapaliny, tentokrát bylo vše tak jak být má. Další den ráno jsem se vydal na cestu do holandska (kde žiji). Po 600 km z toho bylo 500 po dalnici jsem zastavil a podíval se na tu kapalinu, a čekalo mě nemile zjištění. Kapalina byla opět asi 0,5cm pod min. Dolil jsem to a jel dalších 400km. Ted jsem tu asi 3týdny, s autem jezdím spíše město a občas okreska... Naposledy jsem trochu doléval když jsem sem přijel a od té doby jsem to nekontroloval, až včera...a je to zase 1 cm pod min, teda do chvíle než jsem otevřel víčko té nádobky. Zasyčelo to, zabublalo a hladina se trochu zvedla (asi o 1 cm) ale furt je to jen na MIN a ne na MAX kam jsem to doléval. Takže má otázka logicky zní, čím to je? Trochu jsem si o tom četl, z výfuku myslím že nečoudím, v té kapalině olej není, auto drží teplotu, a vše se zdá v pořádku. Jen mizne ta kapalina-na ty 2000 tis. jsem dolil něco málo přes 1l.
Druhá otázka se týká oleje.. Měl jsem tam 3/4 podle měrky když jsem auto kupoval. Teď je tam po 2000km mírně pod půlku, je to v normě nebo není? Má tu někdo tenhle motor? Žere Vám to taky olej?
Třetí a poslední otázka se týká světel. Přestal mi dnes odpoledne svítit levý xenon. Když zapnu světla, parkrát slabě problíkne ale nerozsvítí se a přitom ráno ještě šel. Nevšiml jsem si že by předtím svítil nějak míň, nebo měl jinou barvu.
Děkuji za každou odpověd
v úvodu bych rád všem sdělil, že jsem začínající motorista. Auta mě baví, a však krom dolití oleje jsem na autě pořádně nic jiného nedělal. Před Giuliettou jsem měl bezproblémové Stilo a když nějaký problém byl, dal jsem to k známému do servisu. Tak mě prosím neukamenujte za nevědomost Ted už k dotazu.
Pořídil jsem Jůlinu asi 3 týdny zpět. Vypadá pěkně, krásnej lak vnitřek taky bez chyby. Má najeto 70 tis., je to 2011 a vyšla na 9500e.
Za ty tři týdny a 2tis najetých km jsem si všiml pár divných věcí. Nemuvím o vrzání zadní nápravy, vrzající spojky která jinak funguje tak jak by dle mého názoru měla a jiných divných zvucích . Obracím se tedy na vás zkušenejší, možná mi budete nápomocní. Druhý den, potom co jsem si auto dovezl z Německa, jsem zvedl kapotu a chtěl jsem zkontrolovat olej a chladící kapalinu. Hladina oleje byla stejná, hladina chladící kapaliny byla ale hluboko pod MIN. Myslel jsem, že jsem se třeba špatně podíval v tom salonu a zajel koupit novou. Kapalinu jsem dolil a zhruba 2 dny jsem jezdil po ČR kde jsem vyřizoval přepis, značky apod. Po dvou dnech a ujetí asi 400km jsem opět zkontroloval hladinu oleje a chladící kapaliny, tentokrát bylo vše tak jak být má. Další den ráno jsem se vydal na cestu do holandska (kde žiji). Po 600 km z toho bylo 500 po dalnici jsem zastavil a podíval se na tu kapalinu, a čekalo mě nemile zjištění. Kapalina byla opět asi 0,5cm pod min. Dolil jsem to a jel dalších 400km. Ted jsem tu asi 3týdny, s autem jezdím spíše město a občas okreska... Naposledy jsem trochu doléval když jsem sem přijel a od té doby jsem to nekontroloval, až včera...a je to zase 1 cm pod min, teda do chvíle než jsem otevřel víčko té nádobky. Zasyčelo to, zabublalo a hladina se trochu zvedla (asi o 1 cm) ale furt je to jen na MIN a ne na MAX kam jsem to doléval. Takže má otázka logicky zní, čím to je? Trochu jsem si o tom četl, z výfuku myslím že nečoudím, v té kapalině olej není, auto drží teplotu, a vše se zdá v pořádku. Jen mizne ta kapalina-na ty 2000 tis. jsem dolil něco málo přes 1l.
Druhá otázka se týká oleje.. Měl jsem tam 3/4 podle měrky když jsem auto kupoval. Teď je tam po 2000km mírně pod půlku, je to v normě nebo není? Má tu někdo tenhle motor? Žere Vám to taky olej?
Třetí a poslední otázka se týká světel. Přestal mi dnes odpoledne svítit levý xenon. Když zapnu světla, parkrát slabě problíkne ale nerozsvítí se a přitom ráno ještě šel. Nevšiml jsem si že by předtím svítil nějak míň, nebo měl jinou barvu.
Děkuji za každou odpověd
Re: Giulietta 1.4TB 125kw
vrzání náprav - gumové uložení stabíků..suchý...pokud je kovový, je to něco horšího... pokud ěnoc zezadu bouchá je to kost stabíku..
voda - povolovat víčko za tepla je dobár kaskadéřina (popáleniny), to že hladina vzrostla je přirozený, kvůli zvýšení bodu varu asi o 5°-10°C je v chladícím okruhu udržován přetlak (přirozenej -danej ohřevem a tepelnou roztažností vody)
- to že mizne je známka netěsnosti - nepravděpodobnější je KO chladič, někdy radiátor topení, hadice prořízlá sponkou... stačí kamínek,sežranej od soli atd...je to velmi "příjmený bádání" proč..
- olej - norma daná výrobcem je 0,4/1000km ..což vzhledem k náplni necelý 3l.. kouknul byhc nejdřív na systém odvětrání motoru -může bejt zanesenej sajrajtem a do turba (sundat hadici z turba) jestli v něm je sucho nebo mokro -pokud mokro olej jde tudy... že yb tyhle motory olej žraly (jako třeba TS gen. III) se mi nezdá..to spíš je o individuálním zacházení.. každej motor má minimální spotřebu oleje, normy daný výrobcem si ělaj rezervu na různý stavy (městkej provoz s horšíma kroužkama - zanešenej stírák díky LL oleji..)
zde záleží na co to jezdilo ajak byl olej měněn - viz téma o multiairu...
voda - povolovat víčko za tepla je dobár kaskadéřina (popáleniny), to že hladina vzrostla je přirozený, kvůli zvýšení bodu varu asi o 5°-10°C je v chladícím okruhu udržován přetlak (přirozenej -danej ohřevem a tepelnou roztažností vody)
- to že mizne je známka netěsnosti - nepravděpodobnější je KO chladič, někdy radiátor topení, hadice prořízlá sponkou... stačí kamínek,sežranej od soli atd...je to velmi "příjmený bádání" proč..
- olej - norma daná výrobcem je 0,4/1000km ..což vzhledem k náplni necelý 3l.. kouknul byhc nejdřív na systém odvětrání motoru -může bejt zanesenej sajrajtem a do turba (sundat hadici z turba) jestli v něm je sucho nebo mokro -pokud mokro olej jde tudy... že yb tyhle motory olej žraly (jako třeba TS gen. III) se mi nezdá..to spíš je o individuálním zacházení.. každej motor má minimální spotřebu oleje, normy daný výrobcem si ělaj rezervu na různý stavy (městkej provoz s horšíma kroužkama - zanešenej stírák díky LL oleji..)
zde záleží na co to jezdilo ajak byl olej měněn - viz téma o multiairu...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Giulietta 1.4TB 125kw
Zdravím, předně děkuji za tvou reakci.
Myslím, že zkusím přetěsnit víčko nádobky a znovu tam dolít vodu. Žádnou dirku ani nic podobného jsem nenašel, a nevim kde dál hledat. Jestli to bude pak dále miznout, vyhledám nějaký servis.
Olej byl měnen 20.6.17 při 67 777km a je tam Shell Helix Ultra 5W-40..ted mam 71 700 a mám tam zhruba půlku (jestli nedoléval už předchozí majitel tak by to nemuselo být tak hrozne), to ale uvidím časem. Taky jsem si všiml, že plastovy kryt pod motorem je asi na dvou místech vlhkej od oleje. Vyloženě kaluž tam není, a však jde vidět že to tam někde kapat musí. Na minulém Stilu se mi to dělo taky, ale na měrce oleje jsem to nikdy nepoznal a olej nikdy nedoléval tak uvidíme co tady...
Rád bych se ještě zeptal, jak je to s prvními rozvody? Kdy by se měly měnit? V salonu tvrdili, že byly měněný v květnu tohoto roku ale doklad od toho není. Mě se to zda moc brzo vzhledem k tomu že v té době to mělo najeto 65tis. plus tvrdili, že tam jsou rozvody řetězem? Je tomu tak?
Myslím, že zkusím přetěsnit víčko nádobky a znovu tam dolít vodu. Žádnou dirku ani nic podobného jsem nenašel, a nevim kde dál hledat. Jestli to bude pak dále miznout, vyhledám nějaký servis.
Olej byl měnen 20.6.17 při 67 777km a je tam Shell Helix Ultra 5W-40..ted mam 71 700 a mám tam zhruba půlku (jestli nedoléval už předchozí majitel tak by to nemuselo být tak hrozne), to ale uvidím časem. Taky jsem si všiml, že plastovy kryt pod motorem je asi na dvou místech vlhkej od oleje. Vyloženě kaluž tam není, a však jde vidět že to tam někde kapat musí. Na minulém Stilu se mi to dělo taky, ale na měrce oleje jsem to nikdy nepoznal a olej nikdy nedoléval tak uvidíme co tady...
Rád bych se ještě zeptal, jak je to s prvními rozvody? Kdy by se měly měnit? V salonu tvrdili, že byly měněný v květnu tohoto roku ale doklad od toho není. Mě se to zda moc brzo vzhledem k tomu že v té době to mělo najeto 65tis. plus tvrdili, že tam jsou rozvody řetězem? Je tomu tak?
Re: Giulietta 1.4TB 125kw
Ahoj, rozvody jsou Řemenem. A mění se po 5letech, nebo 90tis km. Podle toho co nastane dřív. Raději je nech udělat. Olej mi to nežere. A voda se mi tratila kolem té tlusté hadice jak jde s chladiče na motor. Ta horní. U motoru byla asi blbá sponka. Bylo to znát, že od té hadice byla růžová cestička na převodovku. Výměna sponky a od té doby je klid. Ona ta Parafla UP dost barví. Tak hledej růžové stopy.
Alfa Romeo Giulietta 1,4 tb 125kw
Re: Giulietta 1.4TB 125kw
Ahoj, děkuji za odpověď.Venca.P píše: ↑21.10.2017, sob 12:31 Ahoj, rozvody jsou Řemenem. A mění se po 5letech, nebo 90tis km. Podle toho co nastane dřív. Raději je nech udělat. Olej mi to nežere. A voda se mi tratila kolem té tlusté hadice jak jde s chladiče na motor. Ta horní. U motoru byla asi blbá sponka. Bylo to znát, že od té hadice byla růžová cestička na převodovku. Výměna sponky a od té doby je klid. Ona ta Parafla UP dost barví. Tak hledej růžové stopy.
Hele a je teoreticky možné, aby se ztrácela ta voda motoru a smíchala se s olejem? Někde jsem tam čel, pán tam i psal, že se to pozná tak že se zvedá hladina oleje. Dnes jsem se chtěl kouknout na olej a ani po dvou hodinách potom co jsem auto zaparkoval mi prostě nejde změřit. Bud je ho tam moc, nebo nevim.
Re: Giulietta 1.4TB 125kw
Tak na zítra je jůlina objednána do Alfy na výměnu rozvodů, oleje v převodovce, a opravu xenonu. + se kouknou na tu chladicí kapalinu a na ty nápravy. Tak snad to dobre dopadne a neztáhnou me z kůže.
Re: Giulietta 1.4TB 125kw
K oleji: Mám aktuálně najeto nějakých 126 XXX km, olej neubývá ani nepřibývá. U Multiairu je důležité dbát na kvalitu oleje, jeho hladinu skoro do plna a hlavně interval výměny. Měním po 10 tkm, leju Milers Nanodrive. Od výměny po výměnu nedoliju ani deci.
k chladicí kapalině: problémový je většinou spoj - hadice od horní komory chladiče k termostatu. Jak se píše výš Venca, kape to na skříň převodovky. Řešil jsem to výměnou hadice, protožě nepomohly ani dvě spony za sebou. Hadice byla u napojení na termostat rozžvýkaná od origo spony. Ještě koukni na expanzku, na několika autech jsem viděl, že rády praskají v prolisech nahoře (od víčka). Asi nějaký nekvalitní plast nebo vadný ventil ve víčku. Má odpustit přetlak nad 1.4 bar.
k chladicí kapalině: problémový je většinou spoj - hadice od horní komory chladiče k termostatu. Jak se píše výš Venca, kape to na skříň převodovky. Řešil jsem to výměnou hadice, protožě nepomohly ani dvě spony za sebou. Hadice byla u napojení na termostat rozžvýkaná od origo spony. Ještě koukni na expanzku, na několika autech jsem viděl, že rády praskají v prolisech nahoře (od víčka). Asi nějaký nekvalitní plast nebo vadný ventil ve víčku. Má odpustit přetlak nad 1.4 bar.
Naposledy upravil(a) Jarouš01 dne 25.10.2017, stř 17:48, celkem upraveno 1 x.
AR Giulietta 1.4 16V Multiair Turbo 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Re: Giulietta 1.4TB 125kw
Dnes jsem našel tohle, nejspíš mi to fakt nekde chcije z hadicky. Mohlo by to byt ono??? Jde to špatne videt ale jsou tam jakoby mapy, místy dost červený.
Re: Giulietta 1.4TB 125kw
Jo jo. Tohle vypadá, že bude asi někde od vodní pumpy myslím. No jakmile ti budou dělat rozvody měli by vidět, kde to jde.
Alfa Romeo Giulietta 1,4 tb 125kw
Re: Giulietta 1.4TB 125kw
Jj, vodní pumpa jak vyšitá. Je pod rozvodovým deklem přesně v těch místech.
AR Giulietta 1.4 16V Multiair Turbo 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Re: Giulietta 1.4TB 125kw
No..tak ted uz aspon vim ze to nechcije nekde do motoru. Jinak, julina je uz v alfě a pro zajímavost, cena výměny rozvodu i s vodní pumpou tady v Holandsku 680€ i s prací. kolik tak v cr? V autorizovaným servise?
Dokonce mi půjčili kolo abych nemusel šlapat po svých
Re: Giulietta 1.4TB 125kw
Tak to nemám tušení, rozvodová sada s pumpou tak 2 litry a za práci jsem se odměnil pivem :-)
AR Giulietta 1.4 16V Multiair Turbo 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Re: Giulietta 1.4TB 125kw
Já jsem nechával měnit v autorizáku rozvody komplet i řemen příslušenství. Paraflu.A vyšlo to myslím kolem 8,5 tisíc.
Alfa Romeo Giulietta 1,4 tb 125kw
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3810
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulietta 1.4TB 125kw
Když se tady o tom zmiňujete, jen dotaz: Na pravém nosníků v místě kde je uložení motoru na silentbloku se jednou za čas objeví suchý nahnědlí povlak od nějaké vyschlé kapaliny. Nic nikde nemizí, Vždy jsem našel jen stopy jako po kaluži. Níčím nezapáchá, není mastný. Nikdo neví co a odkud. Vodou jde spláchnout. nejvíc se objevuje nebo ohnisko je právě okolo silentbloku motoru. Na motoru 1750 TBi.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: Giulietta 1.4TB 125kw
Mňa stály teraz na MiTe komplet rozvody+vodná pumpa, materiál 100 eur, robota 80 eur. V autorizaku by som zacvakal min. 350 eur. Takze som spokojný.
Mercedes Benz A 180 1.6 benzín, 7 st.automat
AR MiTo 1.4MultiAir QVLine TCT 103kW - predané
AR Brera 3.2JTS 191kW 4x4 QTronic, víkendovka - predané
AR MiTo 1.4 TB MultiAir TCT 99kW-predané
ex AR 147 1.6 TS, 77kW-predané
ex AR 147 2.0 TS, selespeed, 110kW-ex
AR MiTo 1.4MultiAir QVLine TCT 103kW - predané
AR Brera 3.2JTS 191kW 4x4 QTronic, víkendovka - predané
AR MiTo 1.4 TB MultiAir TCT 99kW-predané
ex AR 147 1.6 TS, 77kW-predané
ex AR 147 2.0 TS, selespeed, 110kW-ex
Re: Giulietta 1.4TB 125kw
Dnes mi poslali na email součet vsech možných veci co by se měli vyměnit (od zadních gum, pres výfuk, az po anténu) s konečným výsledkem 2350€ v podstatě jsem zjistil ze moje auto je hromada nepojizdneho šrotu
A jinak, vodní pumpa je prasklá! Přitom v alfe v nemecku kde byly delany rozvody tvrdí, ze byly měněny pred pul rokem. Je mozny aby je ty blbci dělali bez vodní pumpy? A je to příčina mé mizící chladicí kapaliny?
A jinak, vodní pumpa je prasklá! Přitom v alfe v nemecku kde byly delany rozvody tvrdí, ze byly měněny pred pul rokem. Je mozny aby je ty blbci dělali bez vodní pumpy? A je to příčina mé mizící chladicí kapaliny?
Re: Giulietta 1.4TB 125kw
no jelikož německej inženýr v servisu je větší hovado než českej mekánik s mokrým výučákem, tak pumpu mohli kledně přetáhnout k prasknutí -vlasová trhlina tam je hned... prasklý hlinikový díly kolem motoru nejsou vyjímečnej stav -momentovej klíč většině lidí co v servisech jsou nic neříká...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Giulietta 1.4TB 125kw
1. Čidlo tlaku oleje a pod ním snímač polohy kliky - směrem k zubatému kolu pod řemenicí
2. vytlačené nadměrné množství těsnícího tmelu po fušersky odvedené výměně vodní pumpy...
2. vytlačené nadměrné množství těsnícího tmelu po fušersky odvedené výměně vodní pumpy...
AR Giulietta 1.4 16V Multiair Turbo 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Re: RomanoL - Giulietta 1.4TB 125kw
Prosim Vas, pujde mi tohle hodit do Giulietty? Popr. jaky výbojky by jste doporučili vy -kompromis cena/výkon a kvalita
https://www.xenons.cz/xenony/xenonova-v ... 1s--6500k/
https://www.xenons.cz/xenony/xenonova-v ... 1s--6500k/
Re: RomanoL - Giulietta 1.4TB 125kw
Koupil bych něco od zaběhaných výrobců. Nákupem tohoto si koleduješ o zničený balast. Philips nebo Osram je za pár kaček (do 1500,- kus)
AR Giulietta 1.4 16V Multiair Turbo 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Re: RomanoL - Giulietta 1.4TB 125kw
Objednal jsem tuhle nakonec https://www.xenonlamp.nl/philips-xenon-vision-d1s-4600k
Doufam ze je problem v ty výbojce. Nenapada te v čem jiným by to mohlo byt? Prijde mi divny ze kdyz zapnu svetlo normalne u volantu tak parkrat slabe problikne a pak zhasne. Ale kdyz odemknu auto tak je uplne bez reakce. Kdyby byla špatná výbojka, tak by to svetlo ani neprobliklo ne? Navic to funkcni svetlo po odemčení auta asi 5 vteřin jakoby piska a to nefunkční neděla proste nic, bez reakce. Myslis ze je to tou výbojkou?
Re: RomanoL - Giulietta 1.4TB 125kw
Nebo balast. Zkus přehodit výbojky a tím vyloučíš lampu. Výbojky se doporučuje měnit v páru, ať mají obě stejné světlo.
AR Giulietta 1.4 16V Multiair Turbo 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Re: RomanoL - Giulietta 1.4TB 125kw
Tak po výměně vodní pumpy chladicí kapalina stále ubývá. Podstatně min, je tomu asi mesic, co byla v servise a kleslo to z MAX na MIN.
Jezdím ale jen město, krátké trasy, takze je možné ze to ubývá takhle pomalu jen proto.
Dnes jsem to ale byl protáhnout na dalnici, a kdyz jsem sjel, a stal na červené všiml jsem si ze jde z výfuku bílý dým. Ne moc, ale sel videt v bočním zrcátku. Na druhy červený uz to kourilo mnohem vic, a smrdelo to v aute benzinem. Po ujeti asi peti km jsem byl u baráku kde jsem nechal auto nastartovany a coudilo to jen minimalne i kdyz jsem seslapl plyn, chtel jsem to natočit ale kamera to ani nezabrala. Nechal
Jsem to stát a po chvilce jsem znovu zmackl plyn a zakourilo to trochu vic. Ne tolik jako na ty červený.
Netušíte co by to mohlo byt?
Olej se neztrácí, a vypada cistej, viz foto nahoře. Chladicí kapalina je čistá bez zápachu a oleje ale opet trochu ubyla. Volnobeh klidnej. Motor nevari a zahřívá se v pohode do normální teploty. Výkon mam pocit neubyl.
Jezdím ale jen město, krátké trasy, takze je možné ze to ubývá takhle pomalu jen proto.
Dnes jsem to ale byl protáhnout na dalnici, a kdyz jsem sjel, a stal na červené všiml jsem si ze jde z výfuku bílý dým. Ne moc, ale sel videt v bočním zrcátku. Na druhy červený uz to kourilo mnohem vic, a smrdelo to v aute benzinem. Po ujeti asi peti km jsem byl u baráku kde jsem nechal auto nastartovany a coudilo to jen minimalne i kdyz jsem seslapl plyn, chtel jsem to natočit ale kamera to ani nezabrala. Nechal
Jsem to stát a po chvilce jsem znovu zmackl plyn a zakourilo to trochu vic. Ne tolik jako na ty červený.
Netušíte co by to mohlo byt?
Olej se neztrácí, a vypada cistej, viz foto nahoře. Chladicí kapalina je čistá bez zápachu a oleje ale opet trochu ubyla. Volnobeh klidnej. Motor nevari a zahřívá se v pohode do normální teploty. Výkon mam pocit neubyl.
Re: RomanoL - Giulietta 1.4TB 125kw
Je otázkou, jestli to neteče ještě někde. Co horní hadice mezi chladičem a termostatem? Co se týče "dýmu" z výfuku, tak ono to pouští vodní páru celkem dost, hlavně když se tomu šlape a není to úplně zahřáté. Navíc máš teď venku mráz, tak tím spíš. Jestli ti auto smrdí do kabiny, tak máš v háji membránu odlučovače oleje nebo celý odlučovač. Pár lidí už to řešilo. Jetli je ucpaný olejovou emulzí (krátké pojížďky po městě tomu vyloženě přispívají), tak pozor ať to nazamrzne a neucpe se.
AR Giulietta 1.4 16V Multiair Turbo 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů