RomanoL - Giulietta 1.4TB 125kw

RomanoL

Příspěvky: 28
Registrován: 20.10.2017, pát 18:48

Re: RomanoL - Giulietta 1.4TB 125kw

Příspěvek od RomanoL » 28.11.2017, úte 06:26

Ja ziju v Holandsku mame tu furt 5-10 stupňů. Co sem sledoval auta nekomu se kourilo trochu nekomu vubec kdyz jsem ale videl ten dým za moji alfou šlo videt ze je toho kouře fakt hodne. Oblaka co se táhla az nad auto.
Napadlo me, nemůže to byt praskla hlava? Nebo netesnici? Nebo druha varianta, v servise mi rekli ze mam malou dírku ve výfuku v předni části nekde u motoru. Napadlo me jestli se tam nedrží voda a po zahřátí auta se neodparuje ve velkým množství. Vzhledem k tomu ze se mi zda ze to huli az kdyz se auto zahřeje. Nedovedu si pak ale vysvětlit ten smrad benzinu v kabině.

RomanoL

Příspěvky: 28
Registrován: 20.10.2017, pát 18:48

Re: RomanoL - Giulietta 1.4TB 125kw

Příspěvek od RomanoL » 28.11.2017, úte 07:12

Ja žiji v Holandsku tady je stále 5-10stupnu. Za studena to huli podstatně min (nebo vubec) nez potom, co se motor zahřeje. Koukal jsem na ostatni auta. Nekomu se kourilo trochu nekomu vubec, ale kdyz sem se Koukl na moje auto tak to byl fakt dým co stoupal az nad auto.
Napadlo me, nemůže to byt praskla vana? Nebo netesnici?
Druha varianta co me napadla je, ze v servisu mi rekli, ze mam nekde v předni části u motoru malou díru ve výfuku. Je mozny ze by se tam držela voda a po zahřátí motoru a výfuku se ve velkém množství vypařovala? Potom si ale nedovedu vysvětlit ten smrad benzinu v kabině.

rbiciste
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 248
Registrován: 1.2.2013, pát 12:32
Bydliště: Divec u Hradce Králové

Re: RomanoL - Giulietta 1.4TB 125kw

Příspěvek od rbiciste » 28.11.2017, úte 07:45

RomanoL píše: 28.11.2017, úte 07:12 Ja žiji v Holandsku tady je stále 5-10stupnu. Za studena to huli podstatně min (nebo vubec) nez potom, co se motor zahřeje. Koukal jsem na ostatni auta. Nekomu se kourilo trochu nekomu vubec, ale kdyz sem se Koukl na moje auto tak to byl fakt dým co stoupal az nad auto.
Napadlo me, nemůže to byt praskla vana? Nebo netesnici?
Druha varianta co me napadla je, ze v servisu mi rekli, ze mam nekde v předni části u motoru malou díru ve výfuku. Je mozny ze by se tam držela voda a po zahřátí motoru a výfuku se ve velkém množství vypařovala?
Ohřát motor a pak naložit a podívat se do zrcátka. Nemohu si vzpomenout, jak to bylo u mé Giulietty. Ale například u JTD se tam může lít do nekonečna a hladina je na minimu. Je to prý dané nádobkou. Takže bych kontroloval, jestli to bude klesat dál ...
RomanoL píše: 28.11.2017, úte 07:12 Potom si ale nedovedu vysvětlit ten smrad benzinu v kabině.
Je to závislé na plnosti nádrže? Asi bych šel po hadičkách kolem nádrže ...

Radovan
Volvo V70 D2 (2015)
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino Coconut (2014) - her
ex Alfa Romeo 147 JZD, 85 kW (2005)
ex FIAT 500L Living 1.4 T-Jet (2014)
ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 T-Jet (2012)
a dalších asi 30 aut (Chevrolet,Saturn,SAAB,Ford,Peugeot,Renault

RomanoL

Příspěvky: 28
Registrován: 20.10.2017, pát 18:48

Re: RomanoL - Giulietta 1.4TB 125kw

Příspěvek od RomanoL » 28.11.2017, úte 09:17

Dneska to zkusim.. A pokud tomu teda nalozim a uvidim ve zpětným zrcadku dým, co to znamená?
Moc v to ale neverim, prijde mi ze to kouři jen zahraty a kdyz to stoji na neutrál. Nebo v tu chvili to jde nejvíce videt.
Ten smrad toho benzinu mi prijde ze je závislý jen na tom jak moc to kouři. Takhle hodne mi to kourilo zatim dvakrat a v tu chvili se to vzdy táhlo az do kabiny.
Kdyz je v prdeli vana, je pravidlo ze je olej ve vode nebo voda v oleji? Nebo muze i nemusí?

RomanoL

Příspěvky: 28
Registrován: 20.10.2017, pát 18:48

Re: RomanoL - Giulietta 1.4TB 125kw

Příspěvek od RomanoL » 28.11.2017, úte 14:06

rbiciste píše: 28.11.2017, úte 07:45
RomanoL píše: 28.11.2017, úte 07:12 Ja žiji v Holandsku tady je stále 5-10stupnu. Za studena to huli podstatně min (nebo vubec) nez potom, co se motor zahřeje. Koukal jsem na ostatni auta. Nekomu se kourilo trochu nekomu vubec, ale kdyz sem se Koukl na moje auto tak to byl fakt dým co stoupal az nad auto.
Napadlo me, nemůže to byt praskla vana? Nebo netesnici?
Druha varianta co me napadla je, ze v servisu mi rekli, ze mam nekde v předni části u motoru malou díru ve výfuku. Je mozny ze by se tam držela voda a po zahřátí motoru a výfuku se ve velkém množství vypařovala?
Ohřát motor a pak naložit a podívat se do zrcátka. Nemohu si vzpomenout, jak to bylo u mé Giulietty. Ale například u JTD se tam může lít do nekonečna a hladina je na minimu. Je to prý dané nádobkou. Takže bych kontroloval, jestli to bude klesat dál ...
RomanoL píše: 28.11.2017, úte 07:12 Potom si ale nedovedu vysvětlit ten smrad benzinu v kabině.
Je to závislé na plnosti nádrže? Asi bych šel po hadičkách kolem nádrže ...

Radovan
Hele tak jsem to byl projet. 30km po dalnici 10 po okreskách.. Na dalnici v D režimu a na nájezdu jsem tomu dal zabrat trochu, ale kouř žádnej. Dnes ani po zahřátí motoru. Teda, po příjezdu k baráku jsem to chvilku pozoroval a byl tam dým jen nepatrnej ale nejde to zachytit na kameru ani zdálky videt. To si myslim ze neni špatne a stím vcerejskem se to neda porovnávat. Doma jsem si ale vzpomněl ze vcera jsem na ty křižovatce stal v D režimu. Dnes jsem ho tam dal na chvilku jen na dalnici. To na to ale asi vliv nema ne? Ze by to hulilo jen v D režimu. Po ujeti 100 km od doliti vody z ni neubylo zatim nic.

RomanoL

Příspěvky: 28
Registrován: 20.10.2017, pát 18:48

Re: RomanoL - Giulietta 1.4TB 125kw

Příspěvek od RomanoL » 28.11.2017, úte 14:08

RomanoL píše: 28.11.2017, úte 14:06
rbiciste píše: 28.11.2017, úte 07:45
RomanoL píše: 28.11.2017, úte 07:12 Ja žiji v Holandsku tady je stále 5-10stupnu. Za studena to huli podstatně min (nebo vubec) nez potom, co se motor zahřeje. Koukal jsem na ostatni auta. Nekomu se kourilo trochu nekomu vubec, ale kdyz sem se Koukl na moje auto tak to byl fakt dým co stoupal az nad auto.
Napadlo me, nemůže to byt praskla vana? Nebo netesnici?
Druha varianta co me napadla je, ze v servisu mi rekli, ze mam nekde v předni části u motoru malou díru ve výfuku. Je mozny ze by se tam držela voda a po zahřátí motoru a výfuku se ve velkém množství vypařovala?
Ohřát motor a pak naložit a podívat se do zrcátka. Nemohu si vzpomenout, jak to bylo u mé Giulietty. Ale například u JTD se tam může lít do nekonečna a hladina je na minimu. Je to prý dané nádobkou. Takže bych kontroloval, jestli to bude klesat dál ...
RomanoL píše: 28.11.2017, úte 07:12 Potom si ale nedovedu vysvětlit ten smrad benzinu v kabině.
Je to závislé na plnosti nádrže? Asi bych šel po hadičkách kolem nádrže ...

Radovan
Hele tak jsem to byl projet. 30km po dalnici 10 po okreskách.. Na dalnici v D režimu a na nájezdu jsem tomu dal zabrat trochu, ale kouř žádnej. Dnes ani po zahřátí motoru. Teda, po příjezdu k baráku jsem to chvilku pozoroval a byl tam dým jen nepatrnej ale nejde to zachytit na kameru ani zdálky videt. To si myslim ze neni špatne a stím vcerejskem se to neda porovnávat. Doma jsem si ale vzpomněl ze vcera jsem na ty křižovatce stal v D režimu. Dnes jsem ho tam dal na chvilku jen na dalnici. To na to ale asi vliv nema ne? Ze by to hulilo jen v D režimu. Po ujeti 100 km od doliti vody z ni neubylo zatim nic.
Ale je pravda ze vcera byla tma jak v pytli a o 2 stupně méně. Ve tmě to jde mnohem lépe videt.

rbiciste
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 248
Registrován: 1.2.2013, pát 12:32
Bydliště: Divec u Hradce Králové

Re: RomanoL - Giulietta 1.4TB 125kw

Příspěvek od rbiciste » 28.11.2017, úte 14:48

RomanoL píše: 28.11.2017, úte 09:17 Dneska to zkusim.. A pokud tomu teda nalozim a uvidim ve zpětným zrcadku dým, co to znamená?
Moc v to ale neverim, prijde mi ze to kouři jen zahraty a kdyz to stoji na neutrál. Nebo v tu chvili to jde nejvíce videt.
Vzhledem k dalším příspěvkům bych se na to vykašlal. Pokud není voda v oleji (bílá emulze na měrce nebo pod víčkem oleje). Pokud by se to objevilo při zátěži, mohlo by to být těsnění pod hlavou, ale to musela platit i předchozí věta.
RomanoL píše: 28.11.2017, úte 09:17 Ten smrad toho benzinu mi prijde ze je závislý jen na tom jak moc to kouři. Takhle hodne mi to kourilo zatim dvakrat a v tu chvili se to vzdy táhlo az do kabiny.
Nevím.
RomanoL píše: 28.11.2017, úte 09:17 Kdyz je v prdeli vana, je pravidlo ze je olej ve vode nebo voda v oleji? Nebo muze i nemusí?
Asi bylo myšleno těsnění pod hlavou nebo hlava. Může se stát obojí.

Ještě mne napadlo, že to mohlo být zavzdušněné a pak mohla voda trochu ubýt, když se otevřel naplno termostat. Udělal bych si rysku fixou a pozoroval. Podle mne je to v pohodě. Benzín může při určitém počasí vyfukovat vodu ve formě páry, která zkondenzovala ve výfuku.
Radovan
Volvo V70 D2 (2015)
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino Coconut (2014) - her
ex Alfa Romeo 147 JZD, 85 kW (2005)
ex FIAT 500L Living 1.4 T-Jet (2014)
ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 T-Jet (2012)
a dalších asi 30 aut (Chevrolet,Saturn,SAAB,Ford,Peugeot,Renault

RomanoL

Příspěvky: 28
Registrován: 20.10.2017, pát 18:48

Re: RomanoL - Giulietta 1.4TB 125kw

Příspěvek od RomanoL » 6.12.2017, stř 19:57

Zdravím, myslíte ze je Shell Helix Ultra 5w-40 vhodný olej pro tento motor? Dal ho tam předchozí majitel. Blíží se výměna a tak premyslim, ze tam dam neco jineho. Co myslíte? Nechat, nebo vymenit za jiny popr jaky?

mv_cz
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 139
Registrován: 22.12.2014, pon 09:43
Bydliště: Rathova Středozem

Re: RomanoL - Giulietta 1.4TB 125kw

Příspěvek od mv_cz » 12.12.2017, úte 14:46

Nalil bych tam doporučovaný olej, co tam patří. Tzn. Selenia Star PE případně Selenia K PE
http://www.extranetpli.eu.petronas.com/ ... m_tbl_est=
ex. Alfa Romeo Giulietta 1.4MTA 125 kW (2011)
Fiat Grande Punto 1.4 8V Dualogic 57 kW (2009)

Jarous
Štamgast

Příspěvky: 510
Registrován: 18.7.2007, stř 22:14

Re: RomanoL - Giulietta 1.4TB 125kw

Příspěvek od Jarous » 12.12.2017, úte 19:43

Pro multiair byla specifikace změněna na SELENIA DIGITEK P.E. Vyměnil bych i filtr multiairu.

mv_cz
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 139
Registrován: 22.12.2014, pon 09:43
Bydliště: Rathova Středozem

Re: RomanoL - Giulietta 1.4TB 125kw

Příspěvek od mv_cz » 13.12.2017, stř 11:31

Jo ale nikdo nepíše, proč bych měl najednou začít lít do motoru 0W-30. Navíc to platí ofiko pro MY2016 a novější, takže pozor na to [-X http://www.extranetpli.eu.petronas.com/ ... m_tbl_est= (že by opravdu změna jen kvůli EURO6)
ex. Alfa Romeo Giulietta 1.4MTA 125 kW (2011)
Fiat Grande Punto 1.4 8V Dualogic 57 kW (2009)

RomanoL

Příspěvky: 28
Registrován: 20.10.2017, pát 18:48

Re: RomanoL - Giulietta 1.4TB 125kw

Příspěvek od RomanoL » 5.5.2018, sob 15:30

ObrázekZdravim vas lidicky, dneska se mi stala malá nehoda nedobrzdil jsem paní na kruháči. S autem nic nemám, jen prasklej narazník trošku a tu chromovou masku. Byl jsem vytočenej a chtěl jsem hned objednat masku i nárazník novej. Ale vyšlo by to na nakých 13 tisic a narazník bez barvy :D takže konečná částka 15K? Možná víc? Nevím..
A tak přemýšlím o náký levnější variantě, napadá Vás něco? Jak by jste to řešili vy? Chci ten nárazník dát do puvodního (jako nového) stavu. Finance nejsou problém, jen mi to přijde zbytečný objednávat nový.. koukal jsi na použitý a našel jsem za 4 tisíce nárazník ale v mnohem horším stavu než je ten můj. Tu masku nejspíš objednám novou, to zas taková pálka není. A co s tim nárazníkem?
Přílohy
31944654_10209306076608409_1698127135652184064_n.jpg

RomanoL

Příspěvky: 28
Registrován: 20.10.2017, pát 18:48

Re: RomanoL - Giulietta 1.4TB 125kw

Příspěvek od RomanoL » 5.5.2018, sob 15:33

Obrázek[/img]
Přílohy
31531315_10209306076248400_58808942779695104_n.jpg
maska.jpg

RomanoL

Příspěvky: 28
Registrován: 20.10.2017, pát 18:48

Re: RomanoL - Giulietta 1.4TB 125kw

Příspěvek od RomanoL » 5.5.2018, sob 15:42

Popř nevíte někdo kde sehnat tuhle masku? Já sehnal jen tu novou po faceliftu ale tuhle ne.

jarin
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 315
Registrován: 6.11.2015, pát 12:10
Bydliště: Most

Re: RomanoL - Giulietta 1.4TB 125kw

Příspěvek od jarin » 5.5.2018, sob 16:05

co ho nechat svařit?
Alfa Romeo 156 SW TI 1.9 JTD 16V stále se drží
Alfa Romeo 159 SW TI 1.9 JTDm ex
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v ex

RomanoL

Příspěvky: 28
Registrován: 20.10.2017, pát 18:48

Re: RomanoL - Giulietta 1.4TB 125kw

Příspěvek od RomanoL » 10.6.2018, ned 22:29

Zdravím alfisti :drivers: , už jsem nemohl dál chodit okolo těch zrezlých třmenů tak mě to dneska dokopalo k tomu to stříknout a narazil jsem přitom na pár nepříjemností. :smt035 Řešil jste tu někdo začínající korozi za předními koly? Kde to není nijak krytý a kamínky od kol tak vesele lítají přímo do laku? Jinak, nechápu proč je to takhle řešený, snad každé auto to má chráněný kusem plastu nebo delším podběhem. Řešil jste to někdo? Má smysl to dávat někam k lakýrníkovi nebo je lepší si to udělat sám? Kolik si za takovou práci přibližně lakýrník řekne? Jinak, docela mi udělalo radost když jsem na tlumičích viděl "made in Slovakai" :supz: .. méně mě potěšilo, když na mě po sundaní kola vykoukla prasklá Novitec pružina. Asi při této přiležitosti koupím Eibach všechny čtyři (našel jsem dvě za 106e, nebo komplet čtyři za 136e).. s tím souvisí další moje otázka, máte tu někdo Eibach? Není to moc tvrdé, popř. jaké pružiny by jste doporučili? Díky za každou odpověď. :pivko

Jo jinak, měl jsem možnost se poprvé svézt v GT a byla to paráda. Je to krasný auto s velkým charakerem, a oproti Julině musím říct že příjemnější svezení a osobitější projev motoru. Tohle GT je ted tady v NL v bazaru, má 150tis najeto, stojí 4700e 2006rv., bose, navigace, výhřev, manuál, 2.0benzín. Tak kdyby jste měl někdo zájem neni problém dovézt :drivers:
Přítelkyně byla taky nakažena alfa virusem :smt064
IMG_0573 (1).JPG
Příloha IMG_0573 (1).JPG je dlouhodobě nedostupná.

Hóky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 81
Registrován: 7.10.2012, ned 13:28
Bydliště: Semily/Liberec

Re: RomanoL - Giulietta 1.4TB 125kw

Příspěvek od Hóky » 11.6.2018, pon 20:36

Eibach mi dnes prišly na GT,ale montovat je budu az za 14 dní na seriové tlumiče. Vzal jsem Pro kit -25mm a dle recenzí by to mělo být snesitelné a jsou právě dělané pro seriové tlumiče. Takze jsem také zvědavý jak se auto bude chovat. :) Ona uz serie je trochu pritvrzená,takze to u mě asi nebude takový rozdíl :)
Aktuální:
Alfa Romeo GT JTD - Daily car
Alfa Romeo 156 JTD 8V - sold
"Vlastnit Alfu Romeo,je jako mít nevrlou,náladovou a věčně opilou přítelkyni...Ale vy ji milujete,protože má andělskou tvář a tělo supermodelky."

RomanoL

Příspěvky: 28
Registrován: 20.10.2017, pát 18:48

Re: RomanoL - Giulietta 1.4TB 125kw

Příspěvek od RomanoL » 12.6.2018, úte 12:08

Právě nad těma taky uvažuji. Ty co mám teď jsou Novitec od předchozího majitele. Bylo to celkem dost tuhý, ale snesitelný. Dal bych je tam znovu, ale nenašel jsem je nikde. Tlumiče mám taky stále z výroby, ale obavám se ze už budou na výměnu (možná proto ta pružina praskla?) nevím..mám teď 80tis najeto

rammstein
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1109
Registrován: 9.1.2018, úte 20:19
Bydliště: pod Řípem

Re: RomanoL - Giulietta 1.4TB 125kw

Příspěvek od rammstein » 12.6.2018, úte 12:25

Tlumiče by ještě měly vydržet. 80 tisíc není žádný velký nájezd.
Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic

RomanoL

Příspěvky: 28
Registrován: 20.10.2017, pát 18:48

Re: RomanoL - Giulietta 1.4TB 125kw

Příspěvek od RomanoL » 12.6.2018, úte 21:32

Prosím Vás nevíte někdo kde objednat takový ty gumový úchyty ve kterých jsou uložené ty pružiny? Když je budu měnit, rád bych je vyměnil i s nimi. Nedaří se mi je nikde najít. Jinak, objednal jsem nakonec Eibach Pro-kit 30mm, tak jsem na ně zvědavý. :smt055 Je s pružinami dobré vyměnit ještě něco? Má se dělat geometrie? Jo a sháním řidičovu sedačku (sport packet polokůže) kdyby jste nekdo věděli, platím zlatem!! \:D/

kssg5
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 109
Registrován: 26.9.2015, sob 17:00

Re: RomanoL - Giulietta 1.4TB 125kw

Příspěvek od kssg5 » 13.6.2018, stř 11:32

Ahoj tu koroziu mám aj ja, chcem to dať spraviť, ale koľko to znova vydrží neviem.
AR Giulietta 1.4 turbo Multiair 125kw
AR 159 SW 2011 2.0JTDm 100kw - ex
AR 156 2.4JTD 110kw - ex

RomanoL

Příspěvky: 28
Registrován: 20.10.2017, pát 18:48

Re: RomanoL - Giulietta 1.4TB 125kw

Příspěvek od RomanoL » 13.6.2018, stř 14:59

kssg5 píše: 13.6.2018, stř 11:32 Ahoj tu koroziu mám aj ja, chcem to dať spraviť, ale koľko to znova vydrží neviem.
Ahoj, mohl bys sem pak hodit fotku jak to mas? A potom jak to vypadá po opravě? Kam to budeš dávat spravit? A budeš tam něco montovat aby se to znovu neomlatilo? Hlavně se drží za podbehama bordel, a nejvíce přesně v tom místě kde to i rezne, tak bacha na to. Jestli vidíš tu rez zvenku (jako já) tak uvnitř (za podbehama) to bude pravděpodobně mnohem horší.

Venca.P
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 379
Registrován: 30.7.2012, pon 15:47
Bydliště: Pardubice

Re: RomanoL - Giulietta 1.4TB 125kw

Příspěvek od Venca.P » 13.6.2018, stř 16:39

To máš prorezly až ven na 7 letem autě?
Alfa Romeo Giulietta 1,4 tb 125kw

RomanoL

Příspěvky: 28
Registrován: 20.10.2017, pát 18:48

Re: RomanoL - Giulietta 1.4TB 125kw

Příspěvek od RomanoL » 13.6.2018, stř 20:47

Venca.P píše: 13.6.2018, stř 16:39 To máš prorezly až ven na 7 letem autě?
Ahoj, prorezly ne.. ale je tam omlcenej ten lak až na plech (za tím kolem),a jak je ten plech ničím nechranenej tak to rezne. Neměl by to byt takový problem opravit. Ale chci to udelat před zimou, protože nechci radši vědět jak by to vypadalo po zimě.

kssg5
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 109
Registrován: 26.9.2015, sob 17:00

Re: RomanoL - Giulietta 1.4TB 125kw

Příspěvek od kssg5 » 13.6.2018, stř 21:40

Taktiež to mám iba omlátené na plech a povrchová korózia.
AR Giulietta 1.4 turbo Multiair 125kw
AR 159 SW 2011 2.0JTDm 100kw - ex
AR 156 2.4JTD 110kw - ex

Odpovědět

Zpět na „Naše Alfy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 8 hostů