jara.busso - 166 V6 (2004)

Jakub_mt
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1180
Registrován: 30.1.2011, ned 21:03
Bydliště: Bratislava

Re: jara.busso - 166 V6 (2004)

Příspěvek od Jakub_mt » 4.4.2018, stř 15:53

Hammerite je OK na bežné jazdenie, ale pokiaľ človek brzdám naloží, farba zhorí - sčernie.
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť

hno3
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 898
Registrován: 9.6.2008, pon 09:49
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Re: jara.busso - 166 V6 (2004)

Příspěvek od hno3 » 4.4.2018, stř 16:25

hammerite na brzdy používám léta, a že by mi schořel/zčernal si nepamatuju... na stilu přežil den řádění na okruhu (kdy se po 3 kolech musely brzdy dochlazovat, protože byly KO....)
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2575
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: jara.busso - 166 V6 (2004)

Příspěvek od George.KHE » 4.4.2018, stř 16:59

Brzdy jsem lakoval dvakrát obyčejnou barvou ve spreji. Normální barva na karoserii ve dvou vrstvách (vzorník škoda) a drží to už léta krásně červené.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione

Tom jr.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 542
Registrován: 9.4.2012, pon 10:17
Bydliště: Březno 29406

Re: jara.busso - 166 V6 (2004)

Příspěvek od Tom jr. » 4.4.2018, stř 18:32

Stejně tak u mě, naprosto bez problému ... podle mě všechny tyhle Foliateky a spešl barvy jsou jen tahák na peníze :evil:
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8662
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: jara.busso - 166 V6 (2004)

Příspěvek od Hampice » 4.4.2018, stř 19:59

Presne, hammerite luxus za normalni peniz. Pripadne alkyton. Upekl jsem na 164 zadni brzdy (zavada), desky se ropadly, roztekly se gumovy manzetky, ale barva nic
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Jarouš01
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 563
Registrován: 10.12.2015, čtv 15:52
Bydliště: Ostrava

Re: jara.busso - 166 V6 (2004)

Příspěvek od Jarouš01 » 4.4.2018, stř 20:11

Můžu potvrdit, hammerite přežije i upečené brzdy bez vady na kráse :-) Jediný nedostatek je omezený výběr barev a odstínů.
AR Giulietta 1.4 16V Multiair Turbo 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6956
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: jara.busso - 166 V6 (2004)

Příspěvek od speedy » 5.4.2018, čtv 16:41

Ja brzdy jeste na 156tce delak sprejem na brzdové třmeny od Starlineu a drželo to v pohode. Jde hlavně o to aby se pořadne obrousila stará barva,očistit a odmastit tech. benzínem a pak to drží jak židovská víra
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

jara.busso

Příspěvky: 36
Registrován: 17.2.2018, sob 11:07

Re: jara.busso - 166 V6 (2004)

Příspěvek od jara.busso » 6.4.2018, pát 08:12

Super, dík chlapi. Tak alespoň budu vědět pro příště. Speed yellow vypadá na můj vkus pěkně a není to zas taková divočina.
Tak ještě vyladit klimu a bude to prozatím všechno. Nafoukal jsem do ní trochu vzduchu z kompresoru, po dvou dnech si po zmačknutí ventilku normálně ufoukla. Zatím teda nevím kde je problém, ale okruh vypadá neporušen. Nechám jí vyčistit a naplnit v Auto CB. Kouknou brýlemi po úniku a budu hned vědět na čem sem. Je klidně možný, že předchozí majitel na autě něco dělal, klimu musel odpojit a už ji nenaplnil nebo bude v háji kompresor - no uvidíme ...

Jinak Imasaf UP a je to prostě paráda! Alfička má střední díl od Ragazonu bez trojúhelníku, zvuk auta je hodně decentní, přesně jak jsem chtěl. Spokojenost :smt023

jara.busso

Příspěvky: 36
Registrován: 17.2.2018, sob 11:07

Re: jara.busso - 166 V6 (2004)

Příspěvek od jara.busso » 21.4.2018, sob 14:20

Klimatizace je vyčištěná a naplněná. Únik nezjištěnej, ostatní funkční YES! Nechával jsem to dělat v auto CB, tak jsem si musel vytrpět nejapný, rádoby vtipný koncerňácký žvásty o tom jak se Alfisti nezdraví odpoledne, protože se už ráno viděli v servisu apod. 😆 Jinak spokojenost a ani cena nebyla nějak hrozná.
Naposledy upravil(a) jara.busso dne 12.6.2018, úte 22:15, celkem upraveno 1 x.

Jojo
Štamgast

Příspěvky: 654
Registrován: 5.2.2018, pon 11:08

Re: jara.busso - 166 V6 (2004)

Příspěvek od Jojo » 22.4.2018, ned 10:34

človeče a mne sa zdravia aj poobede :D
biele auto
biele auto
zelené auto

jara.busso

Příspěvky: 36
Registrován: 17.2.2018, sob 11:07

Re: jara.busso - 166 V6 (2004)

Příspěvek od jara.busso » 12.6.2018, úte 22:11

Radost z opravy klimačky byla bohužel předčasná. Fungovala asi tak 14 dní s tím, že její účinnost pozvolna klesala. Nakonec přestala chladit úplně. Vypadá to na nějaký spoj. Snad se to povede najít. Jen stále řeším kam auto dát.

Alfičku jsem koncem května protáhl do Německa na nákupy. Nejelo se po dálnici, ale po okreskách, kousek za hranice. Jelo se skoro předpisově, žádná divočina. Výsledná spotřeba se zastavila na hodnotě 8,7l/100km.

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: jara.busso - 166 V6 (2004)

Příspěvek od Danni » 13.6.2018, stř 17:35

Ked to mas jak u mojej tak budes musiet vymenit vsetky O kruzka, pretesnit kompresor, vymenit ventilky, nakoniec mozno este chladic a az potom to bude fungovat :-D
Nechapem ako moze mat niekto spotrebu pod 10 u bussa... Jedine kedy som mal taku spotrebu bolo v kolone kde sa to len tazko dalo nazvat normalna plynula jazda
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

jara.busso

Příspěvky: 36
Registrován: 17.2.2018, sob 11:07

Re: jara.busso - 166 V6 (2004)

Příspěvek od jara.busso » 13.6.2018, stř 19:08

Tyjo nestraš, snad to nebude tak horký. Černý auto bez klimy je v těhle teplotách marast.
Naposledy upravil(a) jara.busso dne 25.5.2019, sob 16:56, celkem upraveno 1 x.

Jakub_mt
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1180
Registrován: 30.1.2011, ned 21:03
Bydliště: Bratislava

Re: jara.busso - 166 V6 (2004)

Příspěvek od Jakub_mt » 13.6.2018, stř 21:15

Danni píše: 13.6.2018, stř 17:35 Nechapem ako moze mat niekto spotrebu pod 10 u bussa... Jedine kedy som mal taku spotrebu bolo v kolone kde sa to len tazko dalo nazvat normalna plynula jazda
To jej musíš dobre nakladať. S Thesisom, ktorý má o 400kg viac sa na dlhých trasách dostanem k 9, pri 140 tempomatových na diaľnici dokonca pod 9l.
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: jara.busso - 166 V6 (2004)

Příspěvek od Danni » 13.6.2018, stř 21:27

Tak strašne to neni, cela sada gumiciek sa da kúpiť na Ali za par€ akurat ta robota okolo toho...
Edit: Jakub: no na dialnici RK-PO mam spotrebu 11-13 zalezi od vetra a dopravnych obmedzeni, tempomat nastaveny na 4100ot. co je 145km/h podla gps, z PO-KE uz len 130 (bo to sa uz dialnicou velmi neda nazvat)
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: jara.busso - 166 V6 (2004)

Příspěvek od Harous » 13.6.2018, stř 21:57

Thesis asi bude taky zpřevodovanej víc do "poticha" (delší převody) ne?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Jakub_mt
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1180
Registrován: 30.1.2011, ned 21:03
Bydliště: Bratislava

Re: jara.busso - 166 V6 (2004)

Příspěvek od Jakub_mt » 15.6.2018, pát 12:51

To samozrejme, pri 140 tempomatových to má myslím cca 2800rpm, ale furt - 400kg navyše :-D.
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: jara.busso - 166 V6 (2004)

Příspěvek od Danni » 15.6.2018, pát 16:57

2800? Nafta? No mne osobne sa zda ze ten 2,5 bude zrat viac nez 3,0
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: jara.busso - 166 V6 (2004)

Příspěvek od Harous » 15.6.2018, pát 17:27

Thesis Busso nafta nebude. :D
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: jara.busso - 166 V6 (2004)

Příspěvek od Danni » 15.6.2018, pát 19:43

Tak jasne ale co to za sprevodovsnie ked aj 6st. manual toci cca 4000 pri 140
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

jara.busso

Příspěvky: 36
Registrován: 17.2.2018, sob 11:07

Re: jara.busso - 166 V6 (2004)

Příspěvek od jara.busso » 29.6.2018, pát 22:56

Dnes přetěsněný klimakompresor a opět pročištěná a doplněná klima. Při zapnutí klimy přerušovaně zapínal a vypínal ventilátor sahary, ale pouze na druhou rychlost. Předřadný odpor, je ko. Dá se koupit i v náhražce? Pod číslem 51736774 (eper) mi Autokelly žádnou náhradu bohužel nenabízí. Originál stojí lehce přes 2000kč. V prohlížeči se ještě zobrazí originál (?) z PM-autodíly za 600kč, tak asi zkusím tam, ale ten cenovej rozdíl mě trochu zaráží.
Naposledy upravil(a) jara.busso dne 25.5.2019, sob 16:57, celkem upraveno 1 x.

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8662
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: jara.busso - 166 V6 (2004)

Příspěvek od Hampice » 29.6.2018, pát 23:03

Mají ho ve Fiat díly ve Vojkově. V sekci 156 vycházel něco kolem 160,- ... Kupoval jsem ho onehda na Lybru
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: jara.busso - 166 V6 (2004)

Příspěvek od Dallen » 30.6.2018, sob 12:37

Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

jara.busso

Příspěvky: 36
Registrován: 17.2.2018, sob 11:07

Re: jara.busso - 166 V6 (2004)

Příspěvek od jara.busso » 30.6.2018, sob 19:58

No super, dík moc! :smt023

jara.busso

Příspěvky: 36
Registrován: 17.2.2018, sob 11:07

Re: jara.busso - 166 V6 (2004)

Příspěvek od jara.busso » 23.9.2018, ned 13:35

Tak se hlásím po delší době s dalším progresem. Konečně a definitivně se podařilo opravit ucházející klimu. Podotýkám, že jsem byl 2x v autorizovaném servisu a klima vždy po 14 dnech ušla. Plnící stroj, který zkouší okruh podtlakem je na dvě věci ... Vždy napsal "OK" a za chvíli jsem už nechladil. Po této zkušenosti jsem už neměl další morální sílu a nechal to odležet. Shodou okolností jsem natrefil na chlapíka, který se zabývá opravami klimatizací. Přijel s bombou dusíku a nahnal do okruhu klimatizace 27 atm. Prostříkali jsme spoje jarovou vodou a tam problém nebyl. Chladivo utíkalo z chladiče. Proto Alfice dostala nový od zn. ACI a nové gumové O-kroužky, které mimochodem nebyly součástí jako třeba u chladiče na octávku (hajzli jedny :smt075 ). Montáž se neobešla bez komplikací, protože nový chladič měl jinak packy pro uchycení a jiný, který by měl držáky jako originál už není k dostání! Naštěstí stačilo udělat ve stávajících dirkách drážky a chladič sednul na své místo. Po namontování chladiče chlapík znovu přijel, okruh znovu natlakoval na 27 atm a do rána druhého dne tlak spadl na 25,5 atm což je prý normální. Zítra mi klimu ještě naplní R134-kou a bude konečně pokoj. Jenom při pohledu z okna mě napadá otázka, jestli klimu letos ještě vůbec využiju :-D
Přílohy
20180922_101426.jpg

Odpovědět

Zpět na „Naše Alfy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů