jara.busso - 166 V6 (2004)
Re: jara.busso - 166 V6 (2004)
Hammerite je OK na bežné jazdenie, ale pokiaľ človek brzdám naloží, farba zhorí - sčernie.
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: jara.busso - 166 V6 (2004)
hammerite na brzdy používám léta, a že by mi schořel/zčernal si nepamatuju... na stilu přežil den řádění na okruhu (kdy se po 3 kolech musely brzdy dochlazovat, protože byly KO....)
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2576
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: jara.busso - 166 V6 (2004)
Brzdy jsem lakoval dvakrát obyčejnou barvou ve spreji. Normální barva na karoserii ve dvou vrstvách (vzorník škoda) a drží to už léta krásně červené.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Re: jara.busso - 166 V6 (2004)
Stejně tak u mě, naprosto bez problému ... podle mě všechny tyhle Foliateky a spešl barvy jsou jen tahák na peníze
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8672
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: jara.busso - 166 V6 (2004)
Presne, hammerite luxus za normalni peniz. Pripadne alkyton. Upekl jsem na 164 zadni brzdy (zavada), desky se ropadly, roztekly se gumovy manzetky, ale barva nic
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: jara.busso - 166 V6 (2004)
Můžu potvrdit, hammerite přežije i upečené brzdy bez vady na kráse :-) Jediný nedostatek je omezený výběr barev a odstínů.
AR Giulietta 1.4 16V Multiair Turbo 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6962
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: jara.busso - 166 V6 (2004)
Ja brzdy jeste na 156tce delak sprejem na brzdové třmeny od Starlineu a drželo to v pohode. Jde hlavně o to aby se pořadne obrousila stará barva,očistit a odmastit tech. benzínem a pak to drží jak židovská víra
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
-
jara.busso
- Příspěvky: 36
- Registrován: 17.2.2018, sob 11:07
Re: jara.busso - 166 V6 (2004)
Super, dík chlapi. Tak alespoň budu vědět pro příště. Speed yellow vypadá na můj vkus pěkně a není to zas taková divočina.
Tak ještě vyladit klimu a bude to prozatím všechno. Nafoukal jsem do ní trochu vzduchu z kompresoru, po dvou dnech si po zmačknutí ventilku normálně ufoukla. Zatím teda nevím kde je problém, ale okruh vypadá neporušen. Nechám jí vyčistit a naplnit v Auto CB. Kouknou brýlemi po úniku a budu hned vědět na čem sem. Je klidně možný, že předchozí majitel na autě něco dělal, klimu musel odpojit a už ji nenaplnil nebo bude v háji kompresor - no uvidíme ...
Jinak Imasaf UP a je to prostě paráda! Alfička má střední díl od Ragazonu bez trojúhelníku, zvuk auta je hodně decentní, přesně jak jsem chtěl. Spokojenost
Tak ještě vyladit klimu a bude to prozatím všechno. Nafoukal jsem do ní trochu vzduchu z kompresoru, po dvou dnech si po zmačknutí ventilku normálně ufoukla. Zatím teda nevím kde je problém, ale okruh vypadá neporušen. Nechám jí vyčistit a naplnit v Auto CB. Kouknou brýlemi po úniku a budu hned vědět na čem sem. Je klidně možný, že předchozí majitel na autě něco dělal, klimu musel odpojit a už ji nenaplnil nebo bude v háji kompresor - no uvidíme ...
Jinak Imasaf UP a je to prostě paráda! Alfička má střední díl od Ragazonu bez trojúhelníku, zvuk auta je hodně decentní, přesně jak jsem chtěl. Spokojenost
-
jara.busso
- Příspěvky: 36
- Registrován: 17.2.2018, sob 11:07
Re: jara.busso - 166 V6 (2004)
Klimatizace je vyčištěná a naplněná. Únik nezjištěnej, ostatní funkční YES! Nechával jsem to dělat v auto CB, tak jsem si musel vytrpět nejapný, rádoby vtipný koncerňácký žvásty o tom jak se Alfisti nezdraví odpoledne, protože se už ráno viděli v servisu apod. Jinak spokojenost a ani cena nebyla nějak hrozná.
Naposledy upravil(a) jara.busso dne 12.6.2018, úte 22:15, celkem upraveno 1 x.
Re: jara.busso - 166 V6 (2004)
človeče a mne sa zdravia aj poobede
biele auto
biele auto
zelené auto
biele auto
zelené auto
-
jara.busso
- Příspěvky: 36
- Registrován: 17.2.2018, sob 11:07
Re: jara.busso - 166 V6 (2004)
Radost z opravy klimačky byla bohužel předčasná. Fungovala asi tak 14 dní s tím, že její účinnost pozvolna klesala. Nakonec přestala chladit úplně. Vypadá to na nějaký spoj. Snad se to povede najít. Jen stále řeším kam auto dát.
Alfičku jsem koncem května protáhl do Německa na nákupy. Nejelo se po dálnici, ale po okreskách, kousek za hranice. Jelo se skoro předpisově, žádná divočina. Výsledná spotřeba se zastavila na hodnotě 8,7l/100km.
Alfičku jsem koncem května protáhl do Německa na nákupy. Nejelo se po dálnici, ale po okreskách, kousek za hranice. Jelo se skoro předpisově, žádná divočina. Výsledná spotřeba se zastavila na hodnotě 8,7l/100km.
Re: jara.busso - 166 V6 (2004)
Ked to mas jak u mojej tak budes musiet vymenit vsetky O kruzka, pretesnit kompresor, vymenit ventilky, nakoniec mozno este chladic a az potom to bude fungovat
Nechapem ako moze mat niekto spotrebu pod 10 u bussa... Jedine kedy som mal taku spotrebu bolo v kolone kde sa to len tazko dalo nazvat normalna plynula jazda
Nechapem ako moze mat niekto spotrebu pod 10 u bussa... Jedine kedy som mal taku spotrebu bolo v kolone kde sa to len tazko dalo nazvat normalna plynula jazda
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
-
jara.busso
- Příspěvky: 36
- Registrován: 17.2.2018, sob 11:07
Re: jara.busso - 166 V6 (2004)
Tyjo nestraš, snad to nebude tak horký. Černý auto bez klimy je v těhle teplotách marast.
Naposledy upravil(a) jara.busso dne 25.5.2019, sob 16:56, celkem upraveno 1 x.
Re: jara.busso - 166 V6 (2004)
To jej musíš dobre nakladať. S Thesisom, ktorý má o 400kg viac sa na dlhých trasách dostanem k 9, pri 140 tempomatových na diaľnici dokonca pod 9l.
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: jara.busso - 166 V6 (2004)
Tak strašne to neni, cela sada gumiciek sa da kúpiť na Ali za par€ akurat ta robota okolo toho...
Edit: Jakub: no na dialnici RK-PO mam spotrebu 11-13 zalezi od vetra a dopravnych obmedzeni, tempomat nastaveny na 4100ot. co je 145km/h podla gps, z PO-KE uz len 130 (bo to sa uz dialnicou velmi neda nazvat)
Edit: Jakub: no na dialnici RK-PO mam spotrebu 11-13 zalezi od vetra a dopravnych obmedzeni, tempomat nastaveny na 4100ot. co je 145km/h podla gps, z PO-KE uz len 130 (bo to sa uz dialnicou velmi neda nazvat)
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: jara.busso - 166 V6 (2004)
Thesis asi bude taky zpřevodovanej víc do "poticha" (delší převody) ne?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: jara.busso - 166 V6 (2004)
To samozrejme, pri 140 tempomatových to má myslím cca 2800rpm, ale furt - 400kg navyše .
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: jara.busso - 166 V6 (2004)
2800? Nafta? No mne osobne sa zda ze ten 2,5 bude zrat viac nez 3,0
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: jara.busso - 166 V6 (2004)
Thesis Busso nafta nebude.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: jara.busso - 166 V6 (2004)
Tak jasne ale co to za sprevodovsnie ked aj 6st. manual toci cca 4000 pri 140
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
-
jara.busso
- Příspěvky: 36
- Registrován: 17.2.2018, sob 11:07
Re: jara.busso - 166 V6 (2004)
Dnes přetěsněný klimakompresor a opět pročištěná a doplněná klima. Při zapnutí klimy přerušovaně zapínal a vypínal ventilátor sahary, ale pouze na druhou rychlost. Předřadný odpor, je ko. Dá se koupit i v náhražce? Pod číslem 51736774 (eper) mi Autokelly žádnou náhradu bohužel nenabízí. Originál stojí lehce přes 2000kč. V prohlížeči se ještě zobrazí originál (?) z PM-autodíly za 600kč, tak asi zkusím tam, ale ten cenovej rozdíl mě trochu zaráží.
Naposledy upravil(a) jara.busso dne 25.5.2019, sob 16:57, celkem upraveno 1 x.
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8672
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: jara.busso - 166 V6 (2004)
Mají ho ve Fiat díly ve Vojkově. V sekci 156 vycházel něco kolem 160,- ... Kupoval jsem ho onehda na Lybru
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: jara.busso - 166 V6 (2004)
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
-
jara.busso
- Příspěvky: 36
- Registrován: 17.2.2018, sob 11:07
Re: jara.busso - 166 V6 (2004)
No super, dík moc!
-
jara.busso
- Příspěvky: 36
- Registrován: 17.2.2018, sob 11:07
Re: jara.busso - 166 V6 (2004)
Tak se hlásím po delší době s dalším progresem. Konečně a definitivně se podařilo opravit ucházející klimu. Podotýkám, že jsem byl 2x v autorizovaném servisu a klima vždy po 14 dnech ušla. Plnící stroj, který zkouší okruh podtlakem je na dvě věci ... Vždy napsal "OK" a za chvíli jsem už nechladil. Po této zkušenosti jsem už neměl další morální sílu a nechal to odležet. Shodou okolností jsem natrefil na chlapíka, který se zabývá opravami klimatizací. Přijel s bombou dusíku a nahnal do okruhu klimatizace 27 atm. Prostříkali jsme spoje jarovou vodou a tam problém nebyl. Chladivo utíkalo z chladiče. Proto Alfice dostala nový od zn. ACI a nové gumové O-kroužky, které mimochodem nebyly součástí jako třeba u chladiče na octávku (hajzli jedny ). Montáž se neobešla bez komplikací, protože nový chladič měl jinak packy pro uchycení a jiný, který by měl držáky jako originál už není k dostání! Naštěstí stačilo udělat ve stávajících dirkách drážky a chladič sednul na své místo. Po namontování chladiče chlapík znovu přijel, okruh znovu natlakoval na 27 atm a do rána druhého dne tlak spadl na 25,5 atm což je prý normální. Zítra mi klimu ještě naplní R134-kou a bude konečně pokoj. Jenom při pohledu z okna mě napadá otázka, jestli klimu letos ještě vůbec využiju
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů