jara.busso - 166 V6 (2004)
-
jara.busso
- Příspěvky: 36
- Registrován: 17.2.2018, sob 11:07
jara.busso - 166 V6 (2004)
Ahoj chtěl bych vám představit svoji 166 tku v6, rok 2004.
Co se na autu udělalo:
30.09.2017 - konec 10.2017
1) servis před přihlášením
- Oleje Selenia racing 10w60
- Filtry - olej, vzduch
- Plastový dekl pod motor
- Rozvody - všechny řemeny a kladky
- Vodní pumpa
- Svíčky
- Obě přední horní ramena
- Levé přední spodní rameno
- Termostat
- Dutiny
- Očištění podběhů a podvozku a následné zakonzervování
- Zakázkové velurové koberečky
- Impregnace koženého interiéru
- Výměna plastových cvoků v obou lištách u prahů
- Stěrače Bosch
- Odstranění zatékání do kufru
- Výměna dvou vadných motůrků centrálu (pravá strana auta)
- Nová baterie
2) STK, přihlášení auta:
Prošlo bez problémů, 0 závád
03.02.2018
- Výměna plynových tlumičů přední kapoty
- Výměna komfortní jednotky klimatizace
- Oprava studeňáku u občasně zblázněných stěračů
- Zakoupeno těsnění pod dekly - udělá se, až bude teplo
19.02.2018
- Výměna omšelých znaků, předek + zadek
10. - 11.03.2018
- Výměna gumových těsnění u deklů vaček
- Výměna servo kapaliny
- Výměna plastových cvoků lišty u okna
31.03.2018 - 01.04.2018
- Koncový díl výfuku UP (Imasaf)
- nové gumové závěsy tlumiče Starline
29.06.2017 - 01.07.2018
- přetěsněn klimapresor
- vyčištěná + naplněná klima 510gr R134a
- prostříkané dutiny
04.07.2018
- výměna předřadného odporu sahary
22.09.2018 - 23.09.2018
- výměna chladiče klimatizace zn ACI
- přetesnění okruhu (výměna gumových O-kroužků
- tlaková zkouška dusíkem -> OK 25 barů vydrželo přes noc
- vystříkané dutiny u předních nosníků
24.09.2018
- naplnění klimy 510 gr R134a
Co se na autu udělalo:
30.09.2017 - konec 10.2017
1) servis před přihlášením
- Oleje Selenia racing 10w60
- Filtry - olej, vzduch
- Plastový dekl pod motor
- Rozvody - všechny řemeny a kladky
- Vodní pumpa
- Svíčky
- Obě přední horní ramena
- Levé přední spodní rameno
- Termostat
- Dutiny
- Očištění podběhů a podvozku a následné zakonzervování
- Zakázkové velurové koberečky
- Impregnace koženého interiéru
- Výměna plastových cvoků v obou lištách u prahů
- Stěrače Bosch
- Odstranění zatékání do kufru
- Výměna dvou vadných motůrků centrálu (pravá strana auta)
- Nová baterie
2) STK, přihlášení auta:
Prošlo bez problémů, 0 závád
03.02.2018
- Výměna plynových tlumičů přední kapoty
- Výměna komfortní jednotky klimatizace
- Oprava studeňáku u občasně zblázněných stěračů
- Zakoupeno těsnění pod dekly - udělá se, až bude teplo
19.02.2018
- Výměna omšelých znaků, předek + zadek
10. - 11.03.2018
- Výměna gumových těsnění u deklů vaček
- Výměna servo kapaliny
- Výměna plastových cvoků lišty u okna
31.03.2018 - 01.04.2018
- Koncový díl výfuku UP (Imasaf)
- nové gumové závěsy tlumiče Starline
29.06.2017 - 01.07.2018
- přetěsněn klimapresor
- vyčištěná + naplněná klima 510gr R134a
- prostříkané dutiny
04.07.2018
- výměna předřadného odporu sahary
22.09.2018 - 23.09.2018
- výměna chladiče klimatizace zn ACI
- přetesnění okruhu (výměna gumových O-kroužků
- tlaková zkouška dusíkem -> OK 25 barů vydrželo přes noc
- vystříkané dutiny u předních nosníků
24.09.2018
- naplnění klimy 510 gr R134a
Naposledy upravil(a) jara.busso dne 26.9.2018, stř 14:50, celkem upraveno 16 x.
-
jara.busso
- Příspěvky: 36
- Registrován: 17.2.2018, sob 11:07
Re: jara.busso - 166 3,2 v6 TI - 2004
...
Naposledy upravil(a) jara.busso dne 4.3.2018, ned 20:39, celkem upraveno 3 x.
Re: jara.busso - 166 3,2 v6 TI - 2004
U klimatizácie drzim palce, ja uz som pretesnil vsetko a stale mam unik
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: jara.busso - 166 3,2 v6 TI - 2004
Až na tú koncovku výfuku krása
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
-
jara.busso
- Příspěvky: 36
- Registrován: 17.2.2018, sob 11:07
Re: jara.busso - 166 3,2 v6 TI - 2004
Přesně, z toho Remusu taky nejsem nadšený. Byl tam dávaný původním majitelem ve Švýcarsku. Sice je k výfuku i homologační list, ale je hodně hlučný. Spíš by se mi líbil originální, nebo jiný decentnější, ale zatím nebyla příležitost.
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6962
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: jara.busso - 166 3,2 v6 TI - 2004
fakt krásný auto a výfuk bych dal jiný, určitě tam patří decentní dvojitá koncovka
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
-
jara.busso
- Příspěvky: 36
- Registrován: 17.2.2018, sob 11:07
Re: jara.busso - 166 3,2 v6 TI - 2004
Tak jsem tady na fóru něco pohledal a objevil výfuk značky IMASAF. Cena přívětivá, asi do něj půjdu a bude po problému.
Vlezl bych se do 4.000 kč. Jen doufám, že je výfuk stejný na 2.5, 3.0 i 3.2 v6. Podle tabulky prodejce totiž ano, tak snad se neplete :-)
Vlezl bych se do 4.000 kč. Jen doufám, že je výfuk stejný na 2.5, 3.0 i 3.2 v6. Podle tabulky prodejce totiž ano, tak snad se neplete :-)
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6962
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: jara.busso - 166 3,2 v6 TI - 2004
imasaf je hodně solidní volba
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3584
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Re: jara.busso - 166 3,2 v6 TI - 2004
Taky jsem ho vloni kupoval na 3.0 a dobrý.
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Re: jara.busso - 166 3,2 v6 TI - 2004
Tu jsem na podzim u pana viděl,akorat byla klekla baterka a nesla projet.moc pěkná.
Alfetta GTV L
-
jara.busso
- Příspěvky: 36
- Registrován: 17.2.2018, sob 11:07
Re: jara.busso - 166 3,2 v6 TI - 2004
to coyote : Super děkuju za referenci. Už jsem víceméně rozhodnutý.
to Radim: Při první návštěvě bazaru měl prodejce ještě jednu, o rok mladší 166 Ti. Na první pohled stejná, ale měla asi origo výfuk a nebyla očtyřlístkovaná. V té době už byla údajně zálohovaná, ale kam přišla nevím - tady na fóru jsem ji nenašel. Baterii jsem kupoval novou, měla toho dost.
to Radim: Při první návštěvě bazaru měl prodejce ještě jednu, o rok mladší 166 Ti. Na první pohled stejná, ale měla asi origo výfuk a nebyla očtyřlístkovaná. V té době už byla údajně zálohovaná, ale kam přišla nevím - tady na fóru jsem ji nenašel. Baterii jsem kupoval novou, měla toho dost.
Re: jara.busso - 166 3,2 v6 TI - 2004
To jsme tam museli byt v podobnou dobu protože to samy řekl i me. Ja primárně přijel projet GTA.. ale je pravda ze za ty penize versus stav byla v tu dobu tohle 166 lepsi volba.
Alfetta GTV L
Re: jara.busso - 166 3,2 v6 TI - 2004
Busso 3.2 V6, v černé, poFL, co dodat, snad jen tichá závist. Tohle auto bych si možná ještě rád splnil. Ale asi to už neklapne.
MAZDA 626 2.0 (1998) [2021-present]
BMW e32 740iA (1993) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
BMW e32 740iA (1993) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
- Ježura
- Nováček
- Příspěvky: 142
- Registrován: 29.5.2012, úte 01:05
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: jara.busso - 166 3,2 v6 TI - 2004
Honza164: Černá sice není, ale jinak z fotek vypadá dost lahůdkově...
https://www.sauto.cz/osobni/detail/alfa ... oFrom=list
https://www.sauto.cz/osobni/detail/alfa ... oFrom=list
Saab 9-5 Aero MY 2004 (2.3 Turbo, 184 kW)
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8672
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: jara.busso - 166 3,2 v6 TI - 2004
Taky cena je dost lahůdková...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- Ježura
- Nováček
- Příspěvky: 142
- Registrován: 29.5.2012, úte 01:05
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: jara.busso - 166 3,2 v6 TI - 2004
O ceně nebyla řeč ;)
Saab 9-5 Aero MY 2004 (2.3 Turbo, 184 kW)
-
jara.busso
- Příspěvky: 36
- Registrován: 17.2.2018, sob 11:07
Re: jara.busso - 166 3,2 v6 TI - 2004
Včera jsem objevil Ameriku, když jsem našel knoflík doposud nezmáčknutý. Bylo to elekrický sklápění zrcátek. 166-tkaře pohybujícího se v problematice to jistě nepřekvapí, ale protože jsem vůbec nevěděl, že to holka umí, jsem příjemně ohromen
Re: jara.busso - 166 3,2 v6 TI - 2004
V této barvě se mi taky líbí, ale byly by to starosti navíc. Proto jsem se jednoho auta zřekl.
Sklápění zrcátek měla i 164, kde to bylo ještě poněkud překvapivější.
Sklápění zrcátek měla i 164, kde to bylo ještě poněkud překvapivější.
MAZDA 626 2.0 (1998) [2021-present]
BMW e32 740iA (1993) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
BMW e32 740iA (1993) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
- Ježura
- Nováček
- Příspěvky: 142
- Registrován: 29.5.2012, úte 01:05
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: jara.busso - 166 V6 (2004)
Honza164: Jo, zejména když to člověk zmáčknul a ty zrcátka se vážně sklopily
Saab 9-5 Aero MY 2004 (2.3 Turbo, 184 kW)
-
jara.busso
- Příspěvky: 36
- Registrován: 17.2.2018, sob 11:07
Re: jara.busso - 166 V6 (2004)
Tak jsem se minulý vikend konečně někam posunul a vyměnil gumová těsnění u deklů vaček. Užil jsem si hezký počasí, ale bylo to zdlouhavý a jsem rád, že to mám za sebou. Při té příležitosti jsem pucnul i hliníkové dekly a nastříkal vstřikovací lišty. Barvu jsem použil zlatou, odolávající vysokým teplotám. Celkově motor hrozně prokounul, radost pohledět :-) Taky jsem vyměnil olej v servo řízení. Výfuck od IMASAFU už leží v garáži na podlaze a snad ho příští týden namontuji. Zitra se má ochladit, tak se nechci pouštět do žadných větších akcí
Naposledy upravil(a) jara.busso dne 21.3.2018, stř 19:06, celkem upraveno 4 x.
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6962
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: jara.busso - 166 V6 (2004)
olej v servu jsem měnil taky minulý týden,
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
-
jara.busso
- Příspěvky: 36
- Registrován: 17.2.2018, sob 11:07
Re: jara.busso - 166 V6 (2004)
Já jsem právě koukal u Tebe ve vlákně. Měl jsem tam taky pěknou Coca-Colu
Edit: Jinak pánové myslíte si, že by se hodily ke 166 žluté brzdiče? Dost o tom uvažuju, ale nechci z auta udělat cirkusový povoz. Být to GT nebo 156 tak to neřeším, protože to jsou podle mého názoru sportovněji tvářící se auta. Stále nevím jestli raději nezůstat u decentní stříbrné
Edit: Jinak pánové myslíte si, že by se hodily ke 166 žluté brzdiče? Dost o tom uvažuju, ale nechci z auta udělat cirkusový povoz. Být to GT nebo 156 tak to neřeším, protože to jsou podle mého názoru sportovněji tvářící se auta. Stále nevím jestli raději nezůstat u decentní stříbrné
Re: jara.busso - 166 V6 (2004)
To tesnenie som pouzil na svojom aute a ok potom na dalsom a tam uz presaka na prednej hlave svina
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
-
jara.busso
- Příspěvky: 36
- Registrován: 17.2.2018, sob 11:07
Re: jara.busso - 166 V6 (2004)
Tak jsem se v neděli pustil do nátěru brzd. Bohužel mi do toho něco vlezlo a stihl jsem natřít jen předek. Bohužel jsem koupil barvu s tuzidlem od Foliatecu, a smíchal obě složky. Nedal jsem si dvě a dvě dohromady a barva v plechovce zgelovatela. Nalil jsem do ní trochu ředidla a barvu jakš takš rozmichal. Otázka zni: až budu zítra natírat zadek, bude barva držet a uschne? V plechovce zůstal takovej šlem co nejde rozmichat, to bude asi tužidlo?
Re: jara.busso - 166 V6 (2004)
Spíš bych se bál, aby ta barva potom správně vytvrdla a nezůstala gumová a lepkavá. Kdybych Ti mohl poradit, tak na brzdiče jedině Hammerite, vydrží nesmysl, krásně se slije takže nejsou vidět tahy štetečku. Samozřejmě když bys brzdiče sundaval, tak jsou lepší varianty, třeba komaxit.
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů