Tom jr. - Spider 916 3,0V6
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8672
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Ta ucpaná hadička to určitě může dělat!
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
No tak já to vyčistím a asi to teda zkusím zase všechno poskládat a projet se stím. No kdyby, tak určitě lepší varianta než hlavy dolů Zase dík!
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8672
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Ty tlaky jsou úplně ok, byla by škoda do toho zbytečně hrabat.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
To je jasný, spíš si tak řikám, když už je to rozházený jestli neudělat rovnou rozvody + nějakou estetiku, ale uplně vidim jak to nakrásno všechno udělám, pak to teprv složim a zjistim že se nic nezměnilo a budu nasranej 3x tolik
EDIT: Každopádně svíčky dám nový rovnou, bo to co jsem vytáhnul, to jsem ještě neviděl nechápu, že to auto jelo. S tím souvisí další otázka - svíčky. Otázka zní, co tam fpálit? Ale to se probhrabu "busso" vláknem a něco najdu, ale rád bych aby to nebylo na 21svíčák, ale na 16/18 bo ta jednadvacítka se do tý šachty prostě skoro nevejde a přes to těsnění po ventildeklem je to hroznej voser a teď jsem musel ventildelky sundavat abych vůbec vyndal svíčky, u kterejch jsem se bál, že je přetrhnu jak šli špatně vyšroubovat...
EDIT: Každopádně svíčky dám nový rovnou, bo to co jsem vytáhnul, to jsem ještě neviděl nechápu, že to auto jelo. S tím souvisí další otázka - svíčky. Otázka zní, co tam fpálit? Ale to se probhrabu "busso" vláknem a něco najdu, ale rád bych aby to nebylo na 21svíčák, ale na 16/18 bo ta jednadvacítka se do tý šachty prostě skoro nevejde a přes to těsnění po ventildeklem je to hroznej voser a teď jsem musel ventildelky sundavat abych vůbec vyndal svíčky, u kterejch jsem se bál, že je přetrhnu jak šli špatně vyšroubovat...
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
NKG?
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
NGK ... jejich svíčky používám v motorce a nemůžu si stěžovat, takže jasně. Jenže to je jak, "dejte mi volej" "a jakej pane?" "no Castrol přeci"
od NGK připadá v úvahu klasika - tedy BPR6ES nebo V-LINE2 (nevím co si o tom myslet?) a nebo iridium BPR6EIX (super, ale ta cena ). Jenže NGK u všech těhle svíček používá rozměr pro 21 svíčák, po čemž moc netoužim. Někde jsem tu študoval, že kdosi (Bosch? Brisk?) dělá svíčky pro 12v busso na 16 vořech, což se mi zamlouvá asi trošku víc i přes to, že to nebude NGK
od NGK připadá v úvahu klasika - tedy BPR6ES nebo V-LINE2 (nevím co si o tom myslet?) a nebo iridium BPR6EIX (super, ale ta cena ). Jenže NGK u všech těhle svíček používá rozměr pro 21 svíčák, po čemž moc netoužim. Někde jsem tu študoval, že kdosi (Bosch? Brisk?) dělá svíčky pro 12v busso na 16 vořech, což se mi zamlouvá asi trošku víc i přes to, že to nebude NGK
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8672
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Na 12V Busso prostě potřebuješ svíčkáš z origo sady nářadí, nebo si ho musíš upravit svépomocí (ztenčit). Se svíčkama nešpekuluj a dej ty, co jsou předepsaný.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Tak jsem nakouknul do uživatelský příručky, čekal jsem že tam bude NGK BPR6ES, no ani prd, je tam LODGE 2HL , což jsou shodou okolností i svíčky, který jsem otamtud vytahal a říkal jsem si co je to za šmejd, jenže co jsem tak zběžně koukal, tak tyhle svíčky se sice na e-bay dají za raketu sehnat, ale celý se mi to nějak nezdá (a cca 1000Kč za 1 svíčku nedám ani kdyby byla vopravdu zlatá)
(že je ta svíčka mastná je tím, že už jsem jí původně vyhodil )
No a podíval jsem se do těch ucpanejch hadiček/klapky no a vytahal jsem z toho takovýhle s prominutím hovna mazlavý lepkavý, jinak to nazvat nejde. Už to začínám chápat, někdo do toho prostě zvrátil nějakej sráč na utěsnění chladiče. Proto byla "voda" šedej kal. Otázka je, co všechno tim ještě bude ucpaný a jak se toho co nejefektivněji zbavit, kanálky v hlavách atd. aby se to dobře chladilo a třeba se ty hlavy nekroutily nebo nepraskly.
(že je ta svíčka mastná je tím, že už jsem jí původně vyhodil )
No a podíval jsem se do těch ucpanejch hadiček/klapky no a vytahal jsem z toho takovýhle s prominutím hovna mazlavý lepkavý, jinak to nazvat nejde. Už to začínám chápat, někdo do toho prostě zvrátil nějakej sráč na utěsnění chladiče. Proto byla "voda" šedej kal. Otázka je, co všechno tim ještě bude ucpaný a jak se toho co nejefektivněji zbavit, kanálky v hlavách atd. aby se to dobře chladilo a třeba se ty hlavy nekroutily nebo nepraskly.
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Tak vše vyčištěno, začínám skládat, vzpomněl jsem si, že tu mám ještě jeden rébus. Na obou ventildeklech je chycená kostra na pravý hlavě(přední) je ukostřená cívka, na levý(zadní) hlavě byl chycený kostřící kabel taky, ale druhý konec tam jen plandal - viz foto - ten kabel je asi jen 15-20cm dlouhý a nemůžu přijít na to, kam patří. Nepodíval by se někdo na 12v motor kam to jde? Na ty fotce je i vidět díra na šroub ke kterýmu byl ten kabel chycenej, druhá strana jen visela ...
No a na ten bordel a hnus v okruhu chlazení jsem spíš ze zoufalství zkusil koupit takýto zázrak, mno je to emerický tak to musí bejt dobrý
No a na ten bordel a hnus v okruhu chlazení jsem spíš ze zoufalství zkusil koupit takýto zázrak, mno je to emerický tak to musí bejt dobrý
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8672
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Ten kablik patří na komoru sání. Na levé starně jsou kostřící body.
EDIT: Našel jsem i foto z mýho motoru
EDIT: Našel jsem i foto z mýho motoru
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
hmmm tak to nekdo blbě poskládal ... před rozebráním jsem vyfotil tohle, tak to bude patřit do tý spodní dírky, ale kam druhej konec? No tu už snad něco v okruho 20cm najdu ... díky!
btw: kucí jak sem dáváte ty fotky, že to máte v takovym menšim formátu? Já když sem dám fotku tak je to jak plakát
EDIT: koukám že tam těch koster mám vůbec nějak málo , ty tam máš 4, já jen 2 a ktomu nějakej "držák" co nic nedrží
btw: kucí jak sem dáváte ty fotky, že to máte v takovym menšim formátu? Já když sem dám fotku tak je to jak plakát
EDIT: koukám že tam těch koster mám vůbec nějak málo , ty tam máš 4, já jen 2 a ktomu nějakej "držák" co nic nedrží
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8672
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Tak je to motor ve 164, navíc ještě téměř původního provedení, takže je víc než pravděpodobný, že v o dost novějším Spideru to bude dost jinak. Nicméně konkrétně tohle bude stejný. Druhy konec patří pod jeden ze šroubů (nejbližší), co drží ventildekl
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Já tam třeba ten kabel mezi ventildeklem a sáním neměl (otázka, jestli ho někdo už dříve nezahodil ). Přeci jen to sání je přišroubované k tomu ventildeklu na těch kovových nožkách, tak naco by se mezi nimi ještě natahoval kabel?
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Oni jsou právě ty nožky na takovým gumovým silentbloku, takže se přímo komora sání a ventildekl nikde nedotýkají. Mimochodem 2 ze tří těch gumových silentbloků, který jsou jakoby navulkanizovaný k ventildeklu mám utrhaný - respektive je tam nemám vůbec a celý sání drželo jen na 1 šroubu a kolenech. Neřešil jste někdo náhradu? V eperu je u toho dílu "není skladem a nevyrábí se". Č. dílu - 60571127
EDIT: Ten gumovej silentblok je vidět na tý fotce s tím kabílkem. Zrovna ten jedinej co to celý držel
EDIT: Ten gumovej silentblok je vidět na tý fotce s tím kabílkem. Zrovna ten jedinej co to celý držel
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Aha, tak to máš jinak, já ty nožky mám totiž čistě kovový
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8672
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Jo, novější motory už to mají na kovových stojkách, protože se právě ty silentbloky trhaly. Proto pak nemají ani to pospojení. Já je měl urvaný všechny, slepil jsem je Sikaflexem a už pár let to drží.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Mno tak jsem to včera poskládal, natočil a vypadá to vskutku dobře! Neměl jsem moc času tak jsem to měl nastartovaný jen cca 10 minut v garáži a pak jsem stím ujel asi 10 km a žádná bublina, topení topí jako nikdy, z nádobky nic nelítá Nerad bych to zakřik, budu to ještě študovat, udělám ještě párkrát klistýr a pak do toho zvrátim ten emerickej zázrak a snad to bude dobrý
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Pěkný svinstvo jsi tam měl, tak dej potom vědět, co z toho systému chlazení po aplikaci "zázraku" vyleješ. Docela by mě zajímalo, jak to funguje .
Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Malej update po nějakym čase, přes léto moc času nebylo tak jsem se ke Spideru dostal zase až teď.
Chladící okruh jsem vyčistil, závada zdá se zmizela, ale stejně se mi to úplně 100% nezdá, při "prošlápnutí" plynu kolísá množství vody v expanze, ale jinak se nic špatnýho neděje, okruh se netlakuje atd. možná už jsem jen paranoidní Každopádně čištění bylo hlavně mechanický, po nalití emerickýho zázraku se nic moc nestalo, vylil jsem stejně čistou vodu jako jsem tam nalil. Nevím jestli to třeba rozpustilo nějaký úsady, ale viditelně bez efektu ...
No a jelikož motor už tak nějak funguje (pořád občas vynechává jeden válec, ale našel jsem trochu šluslej kabel k fajfce a svíčky jsou tam Lodge který už se půl století nevyráběj takže to přisuzuju tomu) tak jsem to konečně pořádně ohřál, projel se, potrápil to v garáži, nechal pořádně všechno rozpálit aby se projevilo něco dalšího a ejhle, ještě je tu jedna věc co mě děsí. Předchozí majitel podlahu (před STK, kterou neprošel ) pořádně nastříkal nějakým "voskem" ... takovou lepkavou srajdou. No a když se rozpálí vejfuk, taví ten vosk na podlaze, ten na něj kape, kouří to a skrze tunel jde kouř do kabiny. Což o to , stím si poradím, ale víc mě děsí to, že celej tunel včetně šaltrpáky a ruční brzdy (rozuměj jen ty kovový části) je rozpálenej, že na něm neudržím ruku. Lezu pod autem, všechny ty tepelný štíty tam jsou a všechny jsou OK. Mohl by mi někdo z GTV/Spider majitelů potvrdit/vyvrátit jestli to je normální? Za jízdy to asi tak horký nebude ale v garáži, ještě společně stím kouřem sem se trochu bál smrti spopelněním
Chladící okruh jsem vyčistil, závada zdá se zmizela, ale stejně se mi to úplně 100% nezdá, při "prošlápnutí" plynu kolísá množství vody v expanze, ale jinak se nic špatnýho neděje, okruh se netlakuje atd. možná už jsem jen paranoidní Každopádně čištění bylo hlavně mechanický, po nalití emerickýho zázraku se nic moc nestalo, vylil jsem stejně čistou vodu jako jsem tam nalil. Nevím jestli to třeba rozpustilo nějaký úsady, ale viditelně bez efektu ...
No a jelikož motor už tak nějak funguje (pořád občas vynechává jeden válec, ale našel jsem trochu šluslej kabel k fajfce a svíčky jsou tam Lodge který už se půl století nevyráběj takže to přisuzuju tomu) tak jsem to konečně pořádně ohřál, projel se, potrápil to v garáži, nechal pořádně všechno rozpálit aby se projevilo něco dalšího a ejhle, ještě je tu jedna věc co mě děsí. Předchozí majitel podlahu (před STK, kterou neprošel ) pořádně nastříkal nějakým "voskem" ... takovou lepkavou srajdou. No a když se rozpálí vejfuk, taví ten vosk na podlaze, ten na něj kape, kouří to a skrze tunel jde kouř do kabiny. Což o to , stím si poradím, ale víc mě děsí to, že celej tunel včetně šaltrpáky a ruční brzdy (rozuměj jen ty kovový části) je rozpálenej, že na něm neudržím ruku. Lezu pod autem, všechny ty tepelný štíty tam jsou a všechny jsou OK. Mohl by mi někdo z GTV/Spider majitelů potvrdit/vyvrátit jestli to je normální? Za jízdy to asi tak horký nebude ale v garáži, ještě společně stím kouřem sem se trochu bál smrti spopelněním
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
No tak můžeme zlehka začít Vánoce jsou tady.
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Taky jsem takhle "z lehka" zacal...
... a uz to trva skoro 3 roky
Te zkusim namotivovat
... ale uz jsem mozna v pulce, tak preju trpelivost
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Tak to si přesně 3 roky předemnou ... já si jako dělal iluze, že až se udělá hnusně tak se zavřu do garáže a až na jaře vyleze sluníčko, bude hotovo ... nicméně začínám si uvědomovat že tak růžový to asi nebude. Ale za motivaci jsem rád, na ty zrenovovaný a nový díly se krásně dívá
PS - ty čtyřpístky byly na Spideru za příplatek origo? Já že mám klasický plovoucí třmeny
PS - ty čtyřpístky byly na Spideru za příplatek origo? Já že mám klasický plovoucí třmeny
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6962
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
nebudu se furt válet v garáži, nebudu se furt válet v garáži, nebudu se furt válet v garáži, nebudu se furt válet v garáži, nebudu se furt válet v garáži, nebudu se furt válet v garáži, nebudu se furt válet v garáži,
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Nedal mi ten kouř v kabině tak jsem se jal vyrubat všechno zespod a ukázalo se že výfuk je jak řešeto kupodivu z horní strany hlavně ve spojích takže vyníka bysme měli. Spodek auta vypadá na 21 letýho staříka vážně pěkně.
To oranžovo hnědý svinstvo je nějakej vosk na dutiny předpokládám, je to vidět i ve všech dírkách do káry atd. otázka je co stím spodkem dál dělat. Nechat bejt tak jak je jen očistit sem tam nějaký ten odřený kousek a zastříknout nebo celý podvozek přes ten vosk vzít nějakým plastizolem? Mám něco strát i do prostoru nad výfukem? Je tam přecijen dost horko, aby to nebylo spíš ke škodě. Rád si nechám poradit, nikdy jsem žádný nástřiky podvozků nedělal.
No a když už sem to scházel, rád bych při tý příležitosti vyřešil kulisu řazení, která je hrozně vyčvachtaná, lanovody jsou OK ale ten kloub šaltrpáky je hrozně vychozenej. Čekal jsem že se to bude tahat ven spodem, ale to jsem se spletl
Celá kulisa by měla jít koupit ve FIATu za bratru příjemných cca 7000 Kč, nechci znít jako lakomec ale jako je to dost ... kdyby měl někdo zkušenost z vyndaváním té kulisy + tip jak ji navrátit pevnost mládí, rád si opět nechám poradit, když bude mít někdo náladu
No a řeším dilema co pak s celým výfukem, kterej je v hajzlu komplet od svodů dál, jelikož disponuju TIGem a potřebuju trénovat, nejradši bych si něco spíchnul sám z nerezu, jenže homologace ... potom katalyzátory s homologací nikdo nedělá v nerezu, jen sportovní bez homologace. Takže buďto tak nebo koupit něco typu ragazzon což bude v milionech za komplet nebo nějak typu ultersport atd. což nebude nerez a levný to taky nebude no a nebo originál nějakej IMASAF nebo co tam bylo, kterej váží 50 kilo a zabíjí zvuk hrozně. Jo a kdyby někdo vědět jak ověřit funkčnost lambda sondy, taky se rád přiučím - na diagnostice žádná chyba nebyla.
Šroubovákům zdar
To oranžovo hnědý svinstvo je nějakej vosk na dutiny předpokládám, je to vidět i ve všech dírkách do káry atd. otázka je co stím spodkem dál dělat. Nechat bejt tak jak je jen očistit sem tam nějaký ten odřený kousek a zastříknout nebo celý podvozek přes ten vosk vzít nějakým plastizolem? Mám něco strát i do prostoru nad výfukem? Je tam přecijen dost horko, aby to nebylo spíš ke škodě. Rád si nechám poradit, nikdy jsem žádný nástřiky podvozků nedělal.
No a když už sem to scházel, rád bych při tý příležitosti vyřešil kulisu řazení, která je hrozně vyčvachtaná, lanovody jsou OK ale ten kloub šaltrpáky je hrozně vychozenej. Čekal jsem že se to bude tahat ven spodem, ale to jsem se spletl
Celá kulisa by měla jít koupit ve FIATu za bratru příjemných cca 7000 Kč, nechci znít jako lakomec ale jako je to dost ... kdyby měl někdo zkušenost z vyndaváním té kulisy + tip jak ji navrátit pevnost mládí, rád si opět nechám poradit, když bude mít někdo náladu
No a řeším dilema co pak s celým výfukem, kterej je v hajzlu komplet od svodů dál, jelikož disponuju TIGem a potřebuju trénovat, nejradši bych si něco spíchnul sám z nerezu, jenže homologace ... potom katalyzátory s homologací nikdo nedělá v nerezu, jen sportovní bez homologace. Takže buďto tak nebo koupit něco typu ragazzon což bude v milionech za komplet nebo nějak typu ultersport atd. což nebude nerez a levný to taky nebude no a nebo originál nějakej IMASAF nebo co tam bylo, kterej váží 50 kilo a zabíjí zvuk hrozně. Jo a kdyby někdo vědět jak ověřit funkčnost lambda sondy, taky se rád přiučím - na diagnostice žádná chyba nebyla.
Šroubovákům zdar
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Hele je to jednoduchý, akorát je to zdlouhavý jako prase Vyndává se to opravdu spodem. Celej ten ansábl jak vidíš se musí sundat dolů, moc nepřemýšleli, když to udělaly tak velky, podle mě zbytečně. Pak stačí odpojit táhla na převodovce a celý to vyndáš. Samotnej ten domeček řadičky se dá koupit novej za 450 + pošta. Zrovna předevčírem jsem to měnil na 156ce, objednával jsem od borce ze sicílie, za 2 dny byl doma.
Ještě se koukám, že ti tam asi chybí ty kryty výfuku co jsou pod tímhle rámem, teda jestli si je už nesundával. Takový dlouhý úzký kryty, fotku nemám.
Ještě se koukám, že ti tam asi chybí ty kryty výfuku co jsou pod tímhle rámem, teda jestli si je už nesundával. Takový dlouhý úzký kryty, fotku nemám.
Naposledy upravil(a) razorcz91 dne 24.10.2018, stř 12:10, celkem upraveno 1 x.
Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: rbiciste a 27 hostů