Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Taky si na tu hadici tak blbě čučel když si ten balík otevřel? Já když to uviděl, tak jsem si říkal co mi to poslali za šmejd
Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
jop, je taková hnusně zašedlá ... ale je pěkně pružná a nejeví žádný známky stáří nebo tak něco, tak snad to bude dobrý.
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Tak jsem ještě shodil ventildekly a změřil ventilový vůle:
1) S=0,4 V=0,25
2) S=0,4 V=0,25
3) S=0,4 V=0,2
4) S=0,45 V=0,25
5) S=0,45 V=0,2
6) S=0,45 V=0,2
Mám měrky jen po 0,05, takže udaná hodnota je největší měrka, kterou jsem dostal mezi vačku a zdvihátko, takže reálně můžou ty vůle bejt o 0,01 až 0,04 větší. Musím se podívat do manuálu, kolik tam má bejt. Seřídit výfuk bude hračka, vahadlo a tyčka "jak ve favoritu", ale u sání je podle mě jediná možnost vyndat vačky a dát nový zdvihátka nebo se pletu?
Hlavy a nejspíš i zbytek motoru (vanu jsem ještě nesundaval) jsou dost zakarbonovaný. Řekl bych, že za to může předapsanej olej 10W40, kterej prostě nezvládá ty teploty. Olej byl měněný po 10 tis. podle toho štítku, jestli jsem to dobře rozluštil.
Vačky nevypadají nijak extra zle, zdvihátka těžko soudit, není na ně moc vidět. Ta fotka nic moc, ve skutečnosti jsou všechny pěkně lesklý a hladký.
1) S=0,4 V=0,25
2) S=0,4 V=0,25
3) S=0,4 V=0,2
4) S=0,45 V=0,25
5) S=0,45 V=0,2
6) S=0,45 V=0,2
Mám měrky jen po 0,05, takže udaná hodnota je největší měrka, kterou jsem dostal mezi vačku a zdvihátko, takže reálně můžou ty vůle bejt o 0,01 až 0,04 větší. Musím se podívat do manuálu, kolik tam má bejt. Seřídit výfuk bude hračka, vahadlo a tyčka "jak ve favoritu", ale u sání je podle mě jediná možnost vyndat vačky a dát nový zdvihátka nebo se pletu?
Hlavy a nejspíš i zbytek motoru (vanu jsem ještě nesundaval) jsou dost zakarbonovaný. Řekl bych, že za to může předapsanej olej 10W40, kterej prostě nezvládá ty teploty. Olej byl měněný po 10 tis. podle toho štítku, jestli jsem to dobře rozluštil.
Vačky nevypadají nijak extra zle, zdvihátka těžko soudit, není na ně moc vidět. Ta fotka nic moc, ve skutečnosti jsou všechny pěkně lesklý a hladký.
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Ohledně toho karbonbordelu, mělo by smysl nechat tam zatím ten starej olej a až to poskládám, zvrátit tam nějakej ten proplach motorů, co se prodává a pak to teprve vyměnit? Mám strach aby se toho nerozpustilo/neuvolnilo moc najednou a někde to nenadělalo nějakou paseku. Nebo tam prostě jen dát ENI SPORT 10W60 a po třeba 2-5tis vyměnit?
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Takže podle manuálu by měli mít sací 0,475 až 0,5 a na výfuku 0,31 až 0,345.
Vůle na Spideru jsou teda spíš menší než větší, ale přijde mi to celkem OK. Vačky tahat nebudu, takže se sacíma stejně nic neudělám a s výfukovejma asi maličko hnu abych tam dostal aspoň 0,25 měrku.
Mimochodem ty předepsaný vůle, to jsou slušný mordy, když sem to měřil tak jsem si řikal, jak je to hrozný Ten motor se mi líbí furt víc a víc, všechno je tam tak jako správně veliký
Vůle na Spideru jsou teda spíš menší než větší, ale přijde mi to celkem OK. Vačky tahat nebudu, takže se sacíma stejně nic neudělám a s výfukovejma asi maličko hnu abych tam dostal aspoň 0,25 měrku.
Mimochodem ty předepsaný vůle, to jsou slušný mordy, když sem to měřil tak jsem si řikal, jak je to hrozný Ten motor se mi líbí furt víc a víc, všechno je tam tak jako správně veliký
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8662
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Ta 10/60 je teď skoro škoda. Dal bych tam nějakou obyčejnou 10/40 a jak říkáš, tak dvakrát cca po 3000 km vyměnil. Při druhé naplni bych i přidal nějaký opičí kapky, ale něco prověřenýho a ne agresivního. Máš to zablácený celkem fest. Palec, co je na fotce teda nic moc, ale už jsem viděl i horší. Vůle na sacích se řeší podložkama pod zdvihátko a je to dost ojeb. Máš to ale v normě, neřeš.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Tak po předvánočním shonu a povánoční lenosti jsem se do toho zase dal. Dneska jen krátce, ale vyzkoušel jsem novou zbraň, co přinesl ježíšek. Můj problém vyřešila asi za 2 vteřiny.
Pak jsem shodil řemeny příslušenství a čekal jsem, že řemenice půjde dolů z kliky sama, ale ne. Nemám tyhle věci zrovna v lásce, něco mordovat silou a radši se zeptám, žádnej háček v tom není? Jen ji stáhnout dolů? Takže ideál tříramenej stahovák oproti klice a prostě silou?
Pak jsem shodil řemeny příslušenství a čekal jsem, že řemenice půjde dolů z kliky sama, ale ne. Nemám tyhle věci zrovna v lásce, něco mordovat silou a radši se zeptám, žádnej háček v tom není? Jen ji stáhnout dolů? Takže ideál tříramenej stahovák oproti klice a prostě silou?
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
už tam žádnej háček není, je jen zarezlá nebo minimálně zatuhlá. Chtělo by to stahovák a nebo ju poklepej ze všech stran a chvili se s tim morduj
Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Díky díky, řemenice je dole. No a zítra doufám přijdu o panictví.
Na klice jsem značku nenašel, což nevadí, stejně jsem se na ní nechtěl slepě spoléhat. Vyrobím si přípravek ze svíčky a šroubu, najdu HU na 1. válci, na vačkách jsou rysky oproti klemám. Takže bych to snad měl zvládnout. Jediný co ještě musím pochopit je jak funguje ten napínák, ale to už snad zmáknu. Držte mi palce
Na klice jsem značku nenašel, což nevadí, stejně jsem se na ní nechtěl slepě spoléhat. Vyrobím si přípravek ze svíčky a šroubu, najdu HU na 1. válci, na vačkách jsou rysky oproti klemám. Takže bych to snad měl zvládnout. Jediný co ještě musím pochopit je jak funguje ten napínák, ale to už snad zmáknu. Držte mi palce
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Milý deníčku, postupně na to přicházim. Jelikož sem prvně nenašel rysku na klice, vyrobil sem si přípravek ze starý svíčky.
Hned jak jsem ho dodělal a začal to zkoumat blíž, našel jsem rysku na řemenici příslušenství. Každopádně jsem to aspoň ověřil a vyzkoušel si to. Sedí to perfektně. Ve fabrice to vyrazili správně
Motor byl od předchozího majitele načasován správně.
Takže teď všechno vyčistit, poskládat a jedna epizoda je za mnou
PS: na tý fotce to vypadá divně, ale je to přesně 3,3cm na každou stranu.
Hned jak jsem ho dodělal a začal to zkoumat blíž, našel jsem rysku na řemenici příslušenství. Každopádně jsem to aspoň ověřil a vyzkoušel si to. Sedí to perfektně. Ve fabrice to vyrazili správně
Motor byl od předchozího majitele načasován správně.
Takže teď všechno vyčistit, poskládat a jedna epizoda je za mnou
PS: na tý fotce to vypadá divně, ale je to přesně 3,3cm na každou stranu.
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Jelikož mám teď ke všemu královský přístup, nevím jestli by nestálo za to preventivně vyměnit i komponenty (altík 3000Kč, startér 2000kč, klima kompresor 5000kč, servo 10000kč - to už je trochu dost, ale snad by ho uměl někdo aspoň repasovat za nějakou rozumější cenu). Teď jsem si prošel výměnou altíku u Brery a nadával jsem si, že když sem před cca rokem měnil jeho řemen a volnoběžku, že jsem ho nezahodil rovnou a nevyměnil celej. Snažím se řídit heslem "jen blbec udělá stejnou chybu dvakrát a čeká, že to jinak dopadne", ale nevim, jestli tohle už není trochu přehnaný.
Připoměnu, že auto je 22 let starý, má najeto 200kkm a ani jeden z těch komponent nevypadá nějak nově nebo že by byl měněný.
Třeba bude mít někdo náladu diskutovat
Připoměnu, že auto je 22 let starý, má najeto 200kkm a ani jeden z těch komponent nevypadá nějak nově nebo že by byl měněný.
Třeba bude mít někdo náladu diskutovat
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8662
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Ad ryska.. Značka je na druhý straně motoru na setrvačníku
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Prehnané to určite nie je, nachádzam sa momentálne v podobnej situácii s Thesisom a uvedomujem si, že radšej vymením preventívne aj niečo, čo možno ešte funguje dobre ako rozoberať celé okolie motora o rok znovu.
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Podle mne stačí na altiku ložiska + kroužky + uhlíky, na startéru vyčistit a podle stavu uhlíky . Pak to musí drzet
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Ještě tu mám jednu věc, jelikož prakticky všechny šrouby co vyndám sou v háji a budu kupovat nový, pohrávám si s myšlenkou nakoupit spojovák v nerezu, ale mám strach jak by nerez reagoval s tím hliníkovym blokem, hlavou atd. aby to nějak nesrůstalo, přecejenom to vytvoří článek. Má s tím někdo zkušenosti, nerez nebo se držet pozinku (on teda i ten zinek dostává od toho hliníku težce naprdel).
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Ciao! Podělím se o zkušenost - řešil jsem podobnou "záhadu", podle všeho u první série byly tyhle výztuhy/plechy na šroubech se silentbloky, v dalších evolucích už ne. Když jsem z auta sundal, ty silentbloky se mi úplně rozpadly... řešit to nebudu, půjdou tam pěkně natvrdo
V tvém případě bych se nedivil, kdyby ten zdravější byl v minulosti vyměněný. Je to ve střední části nejspodnější místo, stačí někde spodkem zavadit... myslím, že by to mohlo mít funkci jako ochrana vedení výfuku (vlnovce).
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
@Boomer - No a teď mi do toho ještě hodil vidle FIAT, objednal jsem ty rozpěry nový (podle eperu samozřejmě) a příšli takový
Mno jinak rozebírání mi už celkem jde
Taky dávám dohromady jekejžtakejž seznam a ten už začíná bejt o dost delší, než jsem si na začátku myslel a to nejsem ani v půlce
Ceny radši neuvádím
Auto
Dovoz
Snímač otáček klikové hřídele
Senzor škrtící klapky
Sací ventily
Pístní čepy
Řemenice napínáku
Zátka vany
Řemenice serva
Vačka levá
Klíč k alarmu
Koberec pod kapotu
Plastový kryt motorového prostoru pravý
Pouzdra uchycení prahů
Bezpečnostní pás levý
Proplach chladiče
Vzduchový filtr
Olejový filtr
Palivový filtr
Kabinový filtr
Vodní pumpa
Těsnení pod ventildekly
Těsnění sacího potrubí
Tesnění výpustního šroubu oleje
Těsnění olejové vany
Napínací kladka rozvodového řemene
Rozvodový řemen
Klínové řemeny (3ks)
Zapalovací svíčky (6ks)
Trubka sání
Kulisa řazení
Matka zadního ramene (2ks)
Pouzdro prahové úchytky (12ks)
Šroub zadního ramene (2ks)
Šteft výfukových svodů (6ks)
Příchytka tapecu dveří (8ks)
Zámek přihrádky spolujezdce
Těsnění domku gufera kliky
Těsnění zrcátek (2ks)
Podložka zadního ramene (2ks)
Senzor otevřené kapoty
Zátka na tažné oko
Kabel opotřebení brzd (2ks)
Podpěry nápravnice (2ks)
Vnitřní kryt zrcátka (2ks)
Stabilizátor zadní nápravy
Bočnice sedáku řidiče levá
Tepelný štít výfuku
Korektor výšky světel
Snímač otáček kol ABS (2ks)
Brzdová hadice (2ks)
Opravná sada brzdového třmenu přední (2ks)
Termostat
Vysoušeč klimatizace
Gufero kliky
Těsnění olejové měrky
Manžety poloos (4ks)
Gufero diferenciálu (2ks)
Manžety řízení (2ks)
Tyčky stabilizátoru (2ks)
Rameno přední nápravy (2ks)
Repas chladiče oleje
Mno jinak rozebírání mi už celkem jde
Taky dávám dohromady jekejžtakejž seznam a ten už začíná bejt o dost delší, než jsem si na začátku myslel a to nejsem ani v půlce
Ceny radši neuvádím
Auto
Dovoz
Snímač otáček klikové hřídele
Senzor škrtící klapky
Sací ventily
Pístní čepy
Řemenice napínáku
Zátka vany
Řemenice serva
Vačka levá
Klíč k alarmu
Koberec pod kapotu
Plastový kryt motorového prostoru pravý
Pouzdra uchycení prahů
Bezpečnostní pás levý
Proplach chladiče
Vzduchový filtr
Olejový filtr
Palivový filtr
Kabinový filtr
Vodní pumpa
Těsnení pod ventildekly
Těsnění sacího potrubí
Tesnění výpustního šroubu oleje
Těsnění olejové vany
Napínací kladka rozvodového řemene
Rozvodový řemen
Klínové řemeny (3ks)
Zapalovací svíčky (6ks)
Trubka sání
Kulisa řazení
Matka zadního ramene (2ks)
Pouzdro prahové úchytky (12ks)
Šroub zadního ramene (2ks)
Šteft výfukových svodů (6ks)
Příchytka tapecu dveří (8ks)
Zámek přihrádky spolujezdce
Těsnění domku gufera kliky
Těsnění zrcátek (2ks)
Podložka zadního ramene (2ks)
Senzor otevřené kapoty
Zátka na tažné oko
Kabel opotřebení brzd (2ks)
Podpěry nápravnice (2ks)
Vnitřní kryt zrcátka (2ks)
Stabilizátor zadní nápravy
Bočnice sedáku řidiče levá
Tepelný štít výfuku
Korektor výšky světel
Snímač otáček kol ABS (2ks)
Brzdová hadice (2ks)
Opravná sada brzdového třmenu přední (2ks)
Termostat
Vysoušeč klimatizace
Gufero kliky
Těsnění olejové měrky
Manžety poloos (4ks)
Gufero diferenciálu (2ks)
Manžety řízení (2ks)
Tyčky stabilizátoru (2ks)
Rameno přední nápravy (2ks)
Repas chladiče oleje
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6956
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
seznam jak od p.Schindlera
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
jj, to dobře znám, efekt sněhové koule
AR Giulietta 1.4 16V Multiair Turbo 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Pistni cepy? Hmm ja neviem ale niektoré veci by som asi nemenil, zvlast ak sa idu nejake dobre nahradzovat aftermarketom
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Jestli chceš rád tě těch vzpěr zbavím a nechám ti svoje, ty kratší;) Počkej, ještě se ti ten seznam o dost zvětší
Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
@Danni - pístní čepy jsem jen koupil protože prostě byly, origo a za směšnou cenu :-), to samí ventily a ta vačka.
@Razor - hehe, já si počkám, až bude nápravnice hotová jestli tam půjdou, ale já myslím že jo :-P
@Razor - hehe, já si počkám, až bude nápravnice hotová jestli tam půjdou, ale já myslím že jo :-P
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Mno musím říct, že repas poloos je vážně prácička pro fajnšmekry
Ale zase je vidět výsledek
Ale zase je vidět výsledek
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8662
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Hodně zdaru při skládání, mě to stálo jeden příjemný večer
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Co tě potrápilo? Chvilku jsem taky zaváhal při skládání, ale nakonec sem to (zatím nasucho abych to nepostrácel) poskládal
Ale lámu si hlavu jak stáhnout ložisko z toho delšího unašeče diferáku? Nějaký typy? Nechce se mi tam nechávat starý, přijde mi že šustí víc než je zdrávo.
Ale lámu si hlavu jak stáhnout ložisko z toho delšího unašeče diferáku? Nějaký typy? Nechce se mi tam nechávat starý, přijde mi že šustí víc než je zdrávo.
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů