Marty - Alfa Romeo 155 2.0 16V Turbo Q4 (1992)

Odpovědět
hadXR
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2725
Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
Bydliště: Krkonoše a podhůří
Kontaktovat uživatele:

Re: Marty - Alfa Romeo 155 2.0 16V Turbo Q4 (1992)

Příspěvek od hadXR » 9.4.2013, úte 17:55

Přesně :smt023
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Marty - Alfa Romeo 155 2.0 16V Turbo Q4 (1992)

Příspěvek od Kubas » 9.4.2013, úte 22:07

no tak já teda taky, no.... :smt023
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Marty
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 829
Registrován: 25.3.2009, stř 17:52

Re: Marty - Alfa Romeo 155 2.0 16V Turbo Q4 (1992)

Příspěvek od Marty » 14.4.2013, ned 21:40

Už jdu s GTA do finále.
Nový ramena spodní i vrchní,vnitřní manžety poloos v četně šroubů na unašečích poloos.
Nové matice pro nastavení výšky podvozku,nové matky na kola, a konečně jsem přehodil brzdiče tak jak mají být. Nějakej umělec je namontoval obráceně.
V týdnu mě čeká nahodit nový destičky a doladit výšku podvozku.
Přílohy
IMAG0119.jpg
IMAG0122.jpg
ex: 147 3.2 GTA
ex: 155 Q4 Rosso Red,155 1.7 TS,155 Q4 Nero
ex: 166 2.0 TS
ex: 156 2.4 JTD SW
ex: 33 1.7 i,33 1.7 S 16V

Marty
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 829
Registrován: 25.3.2009, stř 17:52

Re: Marty - Alfa Romeo 155 2.0 16V Turbo Q4 (1992)

Příspěvek od Marty » 15.4.2013, pon 21:55

Dnes jsem vyčistil brzdiče a namontoval nové destičky,a trošku jsem to přizvedl aby to tak neleželo na zemi. Teď musim vyměnit matice na zadních tlumičích a rovnou to taky malinko přizvednu. Tento týden chci ještě vyměnit olej a seřídit geometrii.
Stihl jsem to lehce protáhnout a je to pecka s novou nápravou. Nic nebouchá a nevrže.
Přílohy
IMAG0123.jpg
ex: 147 3.2 GTA
ex: 155 Q4 Rosso Red,155 1.7 TS,155 Q4 Nero
ex: 166 2.0 TS
ex: 156 2.4 JTD SW
ex: 33 1.7 i,33 1.7 S 16V

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Marty - Alfa Romeo 155 2.0 16V Turbo Q4 (1992)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 15.4.2013, pon 22:01

Ta se fakt povedla :smt023
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Marty
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 829
Registrován: 25.3.2009, stř 17:52

Re: Marty - Alfa Romeo 155 2.0 16V Turbo Q4 (1992)

Příspěvek od Marty » 15.4.2013, pon 22:08

Je celkem slušná ale těch hodin natom zase už :(
ex: 147 3.2 GTA
ex: 155 Q4 Rosso Red,155 1.7 TS,155 Q4 Nero
ex: 166 2.0 TS
ex: 156 2.4 JTD SW
ex: 33 1.7 i,33 1.7 S 16V

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2574
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Marty - Alfa Romeo 155 2.0 16V Turbo Q4 (1992)

Příspěvek od George.KHE » 15.4.2013, pon 22:14

Je luxusní. Tvoje GTA mě zase nahlodalo na 147 GTA. Škoda jen, že venku nic pěknýho není :(
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione

Marty
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 829
Registrován: 25.3.2009, stř 17:52

Re: Marty - Alfa Romeo 155 2.0 16V Turbo Q4 (1992)

Příspěvek od Marty » 16.4.2013, úte 11:00

To má být nabídka? :-D Já myslim že je jich pořád celkem dost akorát si to venku nechaj zaplatit.
Osobně si myslím že v cenovém rozmezí cca 150-230 tisíc budou ty auta zhruba ve stejném stavu.
A vždycky do toho něco nateče pokud to chceš mít ve slušném stavu to znáš sám . . . . .

V podstatě máš to samé v jiný budce. A hlavně to máš v pěkném stavu tak proč si přidělávat starosti :wink:
ex: 147 3.2 GTA
ex: 155 Q4 Rosso Red,155 1.7 TS,155 Q4 Nero
ex: 166 2.0 TS
ex: 156 2.4 JTD SW
ex: 33 1.7 i,33 1.7 S 16V

man.el
Uživatelský avatar

Příspěvky: 67
Registrován: 27.11.2011, ned 23:10

Re: Marty - Alfa Romeo 155 2.0 16V Turbo Q4 (1992)

Příspěvek od man.el » 16.4.2013, úte 13:00

No moc pekny, uz bych chtel taky jezdit, ale asi jsem vybral spatny auto :D
155q4 - červena
159ti 3,2jts - cervena
ex: 156 2,4 sportwagon - cervena
ex: 146 1.9 td

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2574
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Marty - Alfa Romeo 155 2.0 16V Turbo Q4 (1992)

Příspěvek od George.KHE » 16.4.2013, úte 20:39

Třeba i jako nabídku :-D Jako musím uznat, že tvoje GTA je opravdu hodně povedená. Nebo jí máš aspoň opravdu moc pěkně nafocenou. Doufám, že jí brzo uvidím někde na nějakém srazu, protože je opravdu brutální. Nějak takto si GTA představuji, pěkně nasranou. GT působí oproti GTA moc mile. Nemá takové "namakané" tělo jako GTA.
Jako venku se i ted objeví něco pěknýho to máš pravdu, ale většinou to i zaplatíš. Škoda i té Kleofášové. Ta byla taky libová, jen škoda, že jsem v té době už GT měl a to poměrně čerstvě. Jako kvůli stavu GTčka se mi jej nechce moc dávat pryč, protože je fakt netknuté. Kdyby to bylo nějaký doprzněný, tak nepřemýšlím a je už dávno pryč.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione

Marty
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 829
Registrován: 25.3.2009, stř 17:52

Re: Marty - Alfa Romeo 155 2.0 16V Turbo Q4 (1992)

Příspěvek od Marty » 17.4.2013, stř 11:58

Jako nejhezčí GTA v CZ a SK to sice neni :-D ale nějaký velký vady na kráse nemá a když tak nic co by se nedalo doladit,sem tam nějaká oděrka, běžná věc. . . . . Tak se nato vyprdni nebo si počkej až se oběví něco čemu nebudeš moct odolat :D
ex: 147 3.2 GTA
ex: 155 Q4 Rosso Red,155 1.7 TS,155 Q4 Nero
ex: 166 2.0 TS
ex: 156 2.4 JTD SW
ex: 33 1.7 i,33 1.7 S 16V

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2574
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Marty - Alfa Romeo 155 2.0 16V Turbo Q4 (1992)

Příspěvek od George.KHE » 17.4.2013, stř 12:25

Tak nejhezčí GTA v CZ a SK je jenom jedna, to je jasný :-D Horší je, že když se něco pěknýho objeví, tak mi doma stojí to moje :smt102. No nic, nebudu ti to tady zasírat. Tak ať dobře slouží. :smt023
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione

Marty
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 829
Registrován: 25.3.2009, stř 17:52

Re: Marty - Alfa Romeo 155 2.0 16V Turbo Q4 (1992)

Příspěvek od Marty » 17.4.2013, stř 18:41

V poho. Díky doufám že poslouží když už je o ní postaráno :)
ex: 147 3.2 GTA
ex: 155 Q4 Rosso Red,155 1.7 TS,155 Q4 Nero
ex: 166 2.0 TS
ex: 156 2.4 JTD SW
ex: 33 1.7 i,33 1.7 S 16V

Marty
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 829
Registrován: 25.3.2009, stř 17:52

Re: Marty - Alfa Romeo 155 2.0 16V Turbo Q4 (1992)

Příspěvek od Marty » 19.4.2013, pát 20:49

Opět menší posun,dnes jsem vyměnil matice na zadních tlumičích abych mohl dorovnat výšku
vůči předku a rovnou jsem udělal geometrii. Pohrál jsem si i se zadníma odklonama, lze je na tomto podvozku štelovat a hlavně tak jak to někdo udělal bylo na prd. Auto se chová parádně nikam netáhne volant rovně prostě pecka. :D
Přílohy
IMAG0125.jpg
ex: 147 3.2 GTA
ex: 155 Q4 Rosso Red,155 1.7 TS,155 Q4 Nero
ex: 166 2.0 TS
ex: 156 2.4 JTD SW
ex: 33 1.7 i,33 1.7 S 16V

Vavri - Corse
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 153
Registrován: 9.1.2013, stř 10:44
Bydliště: Praha/Kroměříž

Re: Marty - Alfa Romeo 155 2.0 16V Turbo Q4 (1992)

Příspěvek od Vavri - Corse » 19.4.2013, pát 21:21

Doslova brutální pojízdná strojovna :smt023
Alfa Romeo 166 2.0 V6 TB Super

ex. 156 2.0 TS, 155 2.0 TS

Marty
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 829
Registrován: 25.3.2009, stř 17:52

Re: Marty - Alfa Romeo 155 2.0 16V Turbo Q4 (1992)

Příspěvek od Marty » 6.5.2013, pon 16:56

Vše není tak růžové jak se zdá, měl jsem problém na GTA a to takový že při ostřejší jízdě se auto
neuchladilo a přehřívalo se. Po konzultaci jsem tam dal nový chladič ale závada stále neodstraněna. Po další konzultaci mi bylo řečeno koukni na vodní pumpu. Auto jsem kupoval od pana Krempla s tím že jsou hotové komplet rozvody. Každý kdo už dělal ví jaká je to pakárna vyndat vodní pumpu na V6 24V . No nic půjčil jsem si přípravky a začal jsem kuchat ven rozvody a následně vodní pumpu která byla ještě originál a samozřejmě prasklá plastová část. Při demontáži jsem oběvil podmazaný ventil víka silikonem,nepřidělaný držáčky s elektrikou, dokonce nezapáskovanou vodní hadici (vratka do expanzní nádobky),poškozený krycí plech rozvodových kol (asi jak je srážel) kladky a řemen byly namontovány nové. Nechápu když už to dělal proč tam nedal to čerpadlo. Koupil jsem ho od Grafu za 1403,- a je celý kovový.

Potom co jsem četl nějaký recenze na Krempl Motors jsem tohle opravdu nečekal. Obrázek si udělejte sami já už ho mám.

A jak se říká vše špatný je k něčemu dobrý,včera jsem chtěl zpět namontovat rozvodový řemen který má najeto 2000 km a je v jednom místě naprasklý,udělám foto. Nikdo neví proč a od čeho to může být-možná neodborná montáž. Tak jsem dnes přivezl nový řemen.
Přílohy
IMAG0129.jpg
IMAG0138.jpg
ex: 147 3.2 GTA
ex: 155 Q4 Rosso Red,155 1.7 TS,155 Q4 Nero
ex: 166 2.0 TS
ex: 156 2.4 JTD SW
ex: 33 1.7 i,33 1.7 S 16V

enzo156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1252
Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Marty - Alfa Romeo 155 2.0 16V Turbo Q4 (1992)

Příspěvek od enzo156 » 6.5.2013, pon 19:30

Na kolik stupňů ti to vylezlo? Mě se uchladí, ale zdá se mi, že teploměr lítá nějak moc až ke 110C, když jedu zostra. Jinak s tím řemenem jsi měl asi kliku, obrázek o prodejci je asi jasnej.
Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní

Pivrnec911
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2733
Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
Bydliště: Lysá nad Labem

Re: Marty - Alfa Romeo 155 2.0 16V Turbo Q4 (1992)

Příspěvek od Pivrnec911 » 6.5.2013, pon 20:12

Já po ostré jízdě max. 100stupňů.
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...

Marty
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 829
Registrován: 25.3.2009, stř 17:52

Re: Marty - Alfa Romeo 155 2.0 16V Turbo Q4 (1992)

Příspěvek od Marty » 6.5.2013, pon 21:40

Dle budíku se to nad 100stupňů nedostalo,ale hned jak to vylítlo tak jsem vždycky zvolněl a větráky to dochladily, ale jsem přesvědčenej že by se to uvařilo jak brambory. Ta pumpa když jí teď vezmu držim řemenici tak s tou vrtulkou točim celkem snadno, takže v autě při ohřátém a natlakovaném vodním okruhu ta pumpa při vyžší zátěži prostě stála.

Jinak foto řemenu, i s mizerným foťákem je vidět že to není ok. Je to jen na jednom místě a řemen má najeto 2000 km. Klika že jsem si toho všiml. Na fotce nejsou vidět zpřetrhaný vlákna.
Buď vadnej kus a nebo ho pan mistr natrh při montáži,jinak si to neumím vysvětlit.

Alespoň jsem vyčistil ventil dekly,vyměnil svíčky,zítra dorazí nové těsnění pod víka. Tak to snad doskládám. Rozvody jsou nastavený a zadeklovaný,drážkový řemen taktéž a motor zase visí tam kde má.

Jinak si teda myslim že ta teplota by se neměla dostávat až ke kilu. Myslim že by se to z 90tky nemělo dál hýbat,max kousíček nad ale to kilo mi přijde moc. Ale nemám až tak velkou zkušenost s těmito motory. Ale rozvody už umim :D
Přílohy
IMAG0145.jpg
ex: 147 3.2 GTA
ex: 155 Q4 Rosso Red,155 1.7 TS,155 Q4 Nero
ex: 166 2.0 TS
ex: 156 2.4 JTD SW
ex: 33 1.7 i,33 1.7 S 16V

Slíma
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 375
Registrován: 14.3.2008, pát 22:39
Bydliště: BRNO (převážně)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slíma » 6.5.2013, pon 21:59

kilo s chladicem klimy dosahnes na okresce po 20min, na draze* po 5min
bez chladice klimy je to cajk, na okresce to pres 90 neleze

aspon v kombiku ;-)
mozek je sám o sobě hologram
hmatatelný svět je jen druhotná skutečnost a co je "tam venku" je jen změt..

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6940
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Marty - Alfa Romeo 155 2.0 16V Turbo Q4 (1992)

Příspěvek od speedy » 6.5.2013, pon 22:07

do kombiku se ale vejde větší chladič, aspon do kufru teda,

však vim ne :-D
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Marty - Alfa Romeo 155 2.0 16V Turbo Q4 (1992)

Příspěvek od Dallen » 6.5.2013, pon 22:15

Kde si sehnal přípravky na GTA?
Jinak odklony si rovnal asi v rámci sbíhavosti ne? Tam se stím trošká dá hnout.

edit: Jinak nějak je u dost lidi zvykem prostě pumpu neměnit. A zrovna u 24V to je celkem drbačka :)
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Marty
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 829
Registrován: 25.3.2009, stř 17:52

Re: Marty - Alfa Romeo 155 2.0 16V Turbo Q4 (1992)

Příspěvek od Marty » 6.5.2013, pon 23:15

Přípravky jsem si půjčil, kde to neřeš.

V předu se odklon mění jen podle toho jak nastavuju výšku, a vzadu má to KW profrézovanou jednu
díru v tom oku tlumiče kde se šroubuje k těhlici, díky tomu lze štelovat odklon.

S tim že né každej pumpu mění společně s rozvodama máš sice pravdu
ale od člověka kterej tyhle auta dělá a prodává je bych teda čekal že to udělá
automaticky,když sám ví jaká je to pakárna navíc měl ty rozvody sundaný.

O tom jak to bylo údělaný se raději bavit nebudu.
ex: 147 3.2 GTA
ex: 155 Q4 Rosso Red,155 1.7 TS,155 Q4 Nero
ex: 166 2.0 TS
ex: 156 2.4 JTD SW
ex: 33 1.7 i,33 1.7 S 16V

Milhaus
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 140
Registrován: 25.3.2008, úte 01:49
Bydliště: BRNO

Re: Marty - Alfa Romeo 155 2.0 16V Turbo Q4 (1992)

Příspěvek od Milhaus » 7.5.2013, úte 13:34

Mě se taky Alfa hřála, tak se měnil termostat a nic, takže podezření na vodní pumpu. Auto kupováno v Německu a byla už po rozvodech. Jenže tam pumpy společně s rozvodama asi nedělají. Prasklé plastové kolečko uvnitř ještě původní pumpy. Vyměněno za celokovovou pumpu Bugatti a klid.
AR Giulietta 1750 QV 177 KW
Lancia Thema 8.32
Opel Corsa E 1.4

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Marty - Alfa Romeo 155 2.0 16V Turbo Q4 (1992)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 7.5.2013, úte 13:52

Nedelaji to s rozvodama. Ja mam taky v zaznamech k babe z DE, r2006/100tkm - komplet rozvody, r2006/103tkm - vymena vodni pumpy (+ faktura rozvody sundat/nahodit). :D
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Odpovědět

Zpět na „Naše Alfy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů