Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Odpovědět
vonkreuz
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2865
Registrován: 2.11.2012, pát 22:45
Bydliště: żelazowe góry

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od vonkreuz » 6.9.2017, stř 13:49

Bude to nějaká 3,14čovina. Jako jsi měl dírku v kolinku sání a pak myslím v olejovém separátoru. A co DFensova, sice ne zcela chtěná a dost náhodná, varianta a to oprava v Itálii? :-k
http://dfens-cz.com/stazione-di-servicio-it-style/
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD

Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8662
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Hampice » 6.9.2017, stř 13:50

Rosso, co přesně si s tím rozdělovačem udělal a jak to vrátit, alespoň na zkoušku, zpátky?
Naposledy upravil(a) Hampice dne 6.9.2017, stř 13:55, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8662
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Hampice » 6.9.2017, stř 13:55

hno3 píše: 6.9.2017, stř 13:24 ještě mě napadá "špunt" ve vejfuku ...
Kat už není a jeho náhrada je provedená stejně jako na riprexově autě, který funguje na opačným extrému... Zbytek dál je všechno nový, imasaf seriový tlumiče
hno3 píše: 6.9.2017, stř 13:24 WB sondu kdyžtak mam - jediný co potřebuješ je další M18*1,25 závit někde ve vejfuku před katem..
To je na stávajícím výfuku dost problém...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od riprex » 6.9.2017, stř 14:23

Jako jo no... loni to Španělsko s plnou zátěží a non stop klimou vyšlo kolem 10.5L/100km a to bylo tak nějak nejvíc, co se dá. Víc to pak žere jen po městě.

bkralik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 26
Registrován: 26.1.2014, ned 10:31

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od bkralik » 6.9.2017, stř 15:28

Hampice píše: 6.9.2017, stř 13:55
hno3 píše: 6.9.2017, stř 13:24 WB sondu kdyžtak mam - jediný co potřebuješ je další M18*1,25 závit někde ve vejfuku před katem..
To je na stávajícím výfuku dost problém...
Není úplně potřeba dělat místo na další lambdu (i když by to samo bylo lepší), dost širokopásmovejch lambdasond má druhej výstup, kterej "simuluje úzkopásmovou lambdu". Tak se to dá zapojit do originální jednotky která umí jenom NB lambdu...
Alfa Romeo GTV6 116 3.0 V6 (1982) - červená
Mazda MX-5 1.6 I4 (2000) - tmavě modrá
Mini Cooper S 1.6 I4 kompresor (2002) - šedá perleť

Autovrakoviště riprex & bkralik

hno3
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 899
Registrován: 9.6.2008, pon 09:49
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od hno3 » 6.9.2017, stř 17:56

pokud tam jsou jinačí, byť trochu lepší vačky, tak už může bejt stávajicí vejfuk už zcela nedostatečnej (atmosferický motory jsou nehorázně citlivý -narozdíl od turbomotorů..), motor nemusí dobře vypalchovat (a přestože jede dobře-i líp než serie) prostě do sání můžou jít větší tlakový rázy co ovlivňujou MAP senzor, AFM atd... a celkově způsobujou problémy s "dobrým naladěním"..vím co mi na coupe (kde je motor upraven víc než dost) dělaly postupný změny na vejfuku vč. kompeltního překopání vč. svodů...

ad LS- ano mnoho LS má druhej výstup pro řj (vč. té mojí - resp. přímo LS výstup nemá, ale jde použítsignál z budíku kde se musí nakonfigurovat jen co z toho poleze..jetsli WB, či NB signál..) ale nebylo mi to doporučeno ho používat.. některé řj zjistí nepřítomnost původní LS díky nezapojenýmu předehřevu...

hlavně pokud to dělá od výměny vaček, jsou příčinou ony, resp. neadekvátní soft v řj a bude to chtít kompletně naladit - chip od stolu nemá smysl, a ani chip dělanej "od pocitu" jak to jede, posunutí předstihu trochu kompenzuje nárok na větší předstih v nízkejch otáčkách... tím jsme si prošel za těch 10 let u coupe a byl to vyhozený prachy - pak se to naladilo za jízdy s WB sondou, stetoskopem atd a jede to po letech úplně jinak :)
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8662
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Hampice » 6.9.2017, stř 18:32

Vačky jsou original, jen v rámci opravy (leštění a nitridace) přišly o trochu zdvihu (to rosso přeměřoval). Časování a zásadně ani tvar se neměnil. A jak se to chovalo před go motoru pořádně nevim, bo jsem s tim moc nenajel.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Danni » 6.9.2017, stř 22:09

Myslim ze uz to tu niekto robil na 145... Kupit viac pasmovu lambdu rj jednotku a nechať to nacipovat, zrejme najlacnejsie riesienie tohto problemu... Taky pekny zachovalý kusok auta je trosku skoda nechat na pospas zastaralej technike ktora uz asi nepocita tak jak by mala
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

hno3
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 899
Registrován: 9.6.2008, pon 09:49
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od hno3 » 7.9.2017, čtv 08:50

pokud nejsou katy, je situace jednodušší, LS lze strčit do koncovky vejfuku (podmínkou těsnost potrubí..)

programovatelná řj je v tomto případě nesmysl=znehodnocení auta (přestože by se zjednodušil sytsém řízení a díky odstranění AFM případně i zvýšil výkon motoru...

zde bude problém, na kterej běžnej mechani-měnič dílů nepřijde... chce to změřit jak tlaky ve vejfuku, tak v sání co dělaj a na jaký jsou úrovni.. jak na to a co ěmřit je zde: http://www.aa1car.com/library/exhaust_backpressure.htm
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v

bkralik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 26
Registrován: 26.1.2014, ned 10:31

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od bkralik » 7.9.2017, čtv 13:23

No, se strkáním LS do koncovky výfuku bych byl fakt opatrnej - širokopásmový lambdasondy fungujou (zhruba) na tom principu, že porovnávají koncentraci kyslíku ve vzduchu a ve výfukových plynech. Jenže někde tu referenci musí vzít a konkrétně třeba nejvíc používané Bosch LSU4.2 / 4.9 to berou ze svého druhého konce (z bužírky kabelů). Takže bych se bál, že pouhým zastrčením do koncovky výfuku to fakt nebude ukazovat dobře. Nehledě na teplotu plynů/sondy...

S tím měřením protitlaku výfukového potrubí - nápad to špatnej není, ověření určitě neuškodí, ale nepřijde mi to pravděpodobný. Sám píšeš, že u tebe restriktivní katalyzátor posunul AFR o cca 5-10%, Hampimu to přitom žere tak o 50% víc (jinak by to neřešil, předpokládám). Navíc pokud vidím, tak u tebe to ucpanej kat posunul do chuda, to je opačnej problém než u Hampiho...

Nejvíc rozumu dává zkusit tu širokopásmovou lambdu, minimálně aby se ukázalo jestli to opravdu je bohatý nebo to jenom moc žere...
Alfa Romeo GTV6 116 3.0 V6 (1982) - červená
Mazda MX-5 1.6 I4 (2000) - tmavě modrá
Mini Cooper S 1.6 I4 kompresor (2002) - šedá perleť

Autovrakoviště riprex & bkralik

hno3
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 899
Registrován: 9.6.2008, pon 09:49
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od hno3 » 7.9.2017, čtv 14:01

ano malej kat/a hustá mřížka (vzhledem k vačkám a dalším úpravám na motoru) to posunul do chuda.. holt nevěřit prodejcům v "performance shopech" ale něoc si nastudovat a probrat to s motoráři co už nějakej kat někdy použily... :)

do koncovky myšleno obrazně.. je an to takovej přípravek (trubka strčená do koncovky) http://www.fuelairspark.com/fas/ez-clam ... t-kithtml/ ..je tu menší ale- ve vejfuku nemsí bejt moc vítr (tlakový rázy) jinak to neukáže nic - toť poznatek z ladění...

chudá směs (dle WB sondy) je i v případě že polovina benzínu proletí z libovolnýho důvodu vejfukem a není spálena... (např. sfouknutí jiskry vlivem velkýho tlaku ve válci -způsobenýho např. restrikcí ve vejfuku, vadnou cívkou či jinou závadou v zapalování atd.)
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8662
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Hampice » 7.9.2017, čtv 14:26

To všechno by byly zajímavý příčiny, ale to by se nějak projevilo. Ten motor jde ale úplně sametově a od 1000 do 7000 jede jako kráva...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od rossogtv » 7.9.2017, čtv 18:46

.....ubrat tomu ted predstih neudela nic, maximalne to pojede hur a bude to zrat jeste vic ....nesahat na to !
Tu seriovou LS vyndat a misto toho tam dat WB s budikem, nezajima nas ani volnobeh ani closed loop, zajima nas zatez a vysoke otacky, pri klidne jizde to nemuze zrat 4l extra.....to uz bych spise podezrival souseda, ze si chodi odlevat od tebe benzin, nebo ze jezdis s ruckou atd.
Jinak samozrejme ta spotreba je takova vec - slipka jezdi za podezrele malo - Busso drzet pod deset jedine kdyz se courate. Normalni Busso se pohybuje mezi 10 - 12l, 24v 12-14l a Q4 pod 15 ani nahodou....
Jako pokud je nejdulezitejsi spotreba, jsem schopny s tim neco udelat, ale ze to pojede jako ted je nerealne, odezva na plyn bude malatnejsi, ve vysokych otackach to prestane jet a za propalene pisty nerucim.....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

bkralik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 26
Registrován: 26.1.2014, ned 10:31

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od bkralik » 7.9.2017, čtv 19:09

No, Vojta možná kecá, ale jenom trochu - raději jsem zkouknul originální údaje (fotky GPSky s ujetou vzdáleností a dokument s tankováníma) a loni jsme ujeli (cesta do Španělska, po Španělsku a zpět) 7050 kilometrů, přičemž to sežralo 792 litrů benzínu. Průměrná rychlost (z GPSky) byla 83 km/h, přičemž po dálnicích se jelo průměrně cca 120 km/h (měli jsme ssebou 1.6 Astru EcoTec žeroucí dost oleje a tu jsme nechtěli moc trápit). Z těch rychlostí se dá usoudit, že se dost najezdilo i ve městech, po okreskách a v kopcích (na severu španělska jsou docela hory, překvapivě :D ). Auto bylo naložený dost po strop (většinou 4 lidi, fakt plnej kufr, vzadu skoro na dorazech), což bylo fest znát, po návratu a vyložení z toho bylo pocitově najednou dost raketa.

Závěr mé (nepovedené a třeba zbytečné) slohové práce zní, že v normálním provozu by se s tím na deset mělo dát dostat. Ale nikdo netušíme jak na to Hampi běžně šlape, to ví jenom řídící jednotka. A jestli to je / není bohatý rozsekne určitě jenom lambda :wink:
Alfa Romeo GTV6 116 3.0 V6 (1982) - červená
Mazda MX-5 1.6 I4 (2000) - tmavě modrá
Mini Cooper S 1.6 I4 kompresor (2002) - šedá perleť

Autovrakoviště riprex & bkralik

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od riprex » 7.9.2017, čtv 22:41

rosso: Hele jeden příklad za všechny. V HK jsem natankoval do plné, jel jsem do Jeseníku, Opavy a zpět do HK. Ujeto celkem 472.5km a do plné nádrže bylo dotankováno 38.4L na té samé benzince. To dle mé kalkulačky vychází lehce přes osm litrů a to se i shoduje s údaji výrobce pro meziměstský provoz. Samozřejmě nějaká odchylka tam bude, ale ne taková aby z toho bylo 12... Ale ber to jako svoje vítězství, prostě jsi ty hlavy udělal dobře :smt023
Přílohy
QVTANK.JPG

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od rossogtv » 8.9.2017, pát 09:59

.... no tobe jsem jen frezoval sedla a zatesnil ventily, kdybych delal cely hlavy, mas tam 10 HP extra :smt040 mohl bych ty hlavy udelat i Hampimu, ale mam zato ze uz je nekdo delal a nevim jestli by do toho chtel vrazet dalsi balik s nejistym vysledkem. Jestli ty komprese chybi pres ventily ( asi tezko ) nebo pres krouzky nebo pres vacky nikdo nevi....
Kazdopadne se umis courat, tak jako kazda slipka, ze se za osum teoreticky da, vim taky ale komu by se chtelo..to pak postrada smysl mit 3.0 V6. A uprime, mit Hampiceho auto, me to bude zrat taky 14, minimalne.....Ja jsem rad, kdyz se s 2.0 TSkem dostanu nekdy pod 10, na "courani" mam Fiata 2.0 petivalec a taky zadna slava, v prumeru 8-9l.... Ja kdyz sednu do Alfy, vetsinou si chci i uzivat :smt033
No mohli byste si vy dva ty auta vymenit a uvidime za kolik bude jezdit Hampi s
tvou a naopak....a srovnani acelerace/pruznosti treba na srazu by taky nebyla od veci, ta tvoje musi jet vyrazne lepe - diky kompresim + ty 4 litry navic musi Hampiho motor nepochybne brzdit.
Jinak btw. Porsche 928 4,5L jsem jezdil na silnici za 20-25 L a na okruhu 944 turbo 47 L/100 a Alfa 75 3.0 nam taky papkala tesne pod 30 :smt023
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

hadXR
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2725
Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
Bydliště: Krkonoše a podhůří
Kontaktovat uživatele:

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od hadXR » 8.9.2017, pát 10:23

No já si myslím, že pokud by to žralo o 50% víc jen z důvodu bohatý směsi tak ten benzín buď teče z výfuku nebo ho máš plnou vanu.
Jednen kluk měl na Sieře 2.9 nahovno zapojený vstřiky, tak že stříkali stále všechny a jezdil za 20 (normál tam je tak 12) a z vany se tenkrát vypustilo asi 10 litrů olejobenzínu.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od riprex » 8.9.2017, pát 13:34

rosso: Můj osobní názor je taky ten, že prostě jen Hampiho jízdní styl a nízké komprese. Tam to nejspíš bude souviset s tím, jak byla udělaná ta generálka a co za pístní kroužky se použily. Plus bych se divil, kdyby někdo nějak víc hrotil drážky v pístech atd... Zkrátka a dobře WB lambda a bude hned jasno. Je dost pravděpodobné, že se Hampi honí za duchem :) Jinak jo, já jezdím většinou piánko do těch 3000rpm, no stress. Abych ušetřil pár minut, to mi za to nestojí... :smt033 S turbínou 166 jezdím taky do deseti... :smt026

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3810
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Franik » 8.9.2017, pát 14:02

S 2,5 ve 156 jsem též jezdil něco přes 8 dle předpisů v ČR někdy i malinko přes limit. ale spíše se pohybuji v rámci předpisů. Ale Hampi už vyzkoušel tolik možností že se ztrácím v tom zda je to jen něco je rozbitý nebo cihla na pravém pedálu.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4865
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od A.J.Michal » 8.9.2017, pát 20:54

hadXR píše: 8.9.2017, pát 10:23 No já si myslím, že pokud by to žralo o 50% víc jen z důvodu bohatý směsi tak ten benzín buď teče z výfuku nebo ho máš plnou vanu.
Jednen kluk měl na Sieře 2.9 nahovno zapojený vstřiky, tak že stříkali stále všechny a jezdil za 20 (normál tam je tak 12) a z vany se tenkrát vypustilo asi 10 litrů olejobenzínu.
U bussa se ale otviraji vsechny vstriky za raz :-D , jen tak aby se vedelo :)))
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Harous » 8.9.2017, pát 21:00

Jak můžou otvírat všechny najednou???
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

bkralik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 26
Registrován: 26.1.2014, ned 10:31

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od bkralik » 8.9.2017, pát 21:04

No snadno, není to přímovstřikovej motor, takže když stříkneš benzín do té sací trubky, tak on tam vydrží než na válec přijde řada a otevře se ventil...

Pěkně popsaný Motronic ML4.1 je v dokumentu Opel_MotronicML4.1.pdf - je to popis pro Opely, ale to je jedno, v Alfě je to stejně. Vstřikuje se dvakrát za "pracovní cyklus", tzn každou otočku klikové hřídele. Je jasný že některý válce to budou mít "lepší" a některý "horší", ale holt je to starej vergl a nemá to čidlo vačky, které je pro plně sekvenční vstřikování potřeba...
Alfa Romeo GTV6 116 3.0 V6 (1982) - červená
Mazda MX-5 1.6 I4 (2000) - tmavě modrá
Mini Cooper S 1.6 I4 kompresor (2002) - šedá perleť

Autovrakoviště riprex & bkralik

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4865
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od A.J.Michal » 8.9.2017, pát 21:26

Harous píše: 8.9.2017, pát 21:00 Jak můžou otvírat všechny najednou???
Přílohy
M3.JPG
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Harous » 8.9.2017, pát 22:05

Takže je to vlastně něco mezi SPI a MPI?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

bkralik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 26
Registrován: 26.1.2014, ned 10:31

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od bkralik » 8.9.2017, pát 22:08

Harous píše: 8.9.2017, pát 22:05 Takže je to vlastně něco mezi SPI a MPI?
No, je to MPI, ale není to sekvenční vstřikování :wink:. Prakticky máš skoro pravdu, je to takový mezistupeň, který dlouho netrval...
Alfa Romeo GTV6 116 3.0 V6 (1982) - červená
Mazda MX-5 1.6 I4 (2000) - tmavě modrá
Mini Cooper S 1.6 I4 kompresor (2002) - šedá perleť

Autovrakoviště riprex & bkralik

Odpovědět

Zpět na „Naše Alfy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů