Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Odpovědět
Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8637
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Hampice » 30.10.2017, pon 08:43

Jinak byl to úžasnej pocit vidět to auto alespoň chvíli fungovat správně. Zmizely přitom všechny problémy, který s tim normálně jsou. Krom smradu a sazí z výfuku byl nejzjevnější naprosto hladký volnoběh a hlavně přechod z otáček do volnoběhu a zpět, který je normálně* doprovázen šíleným cukáním.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od MichalT » 30.10.2017, pon 10:34

Tak teď už asi zbývá jen proměřit jestli prostě Hampi nemá moc těžkou nohu :D
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8637
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Hampice » 30.10.2017, pon 10:58

Ne, zbývá koupit funkční lambdu... Což se jeví jako docela problém. Nakonec to asi skončí tak, že tam tohle udělátko skončí natrvalo
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

hadXR
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2725
Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
Bydliště: Krkonoše a podhůří
Kontaktovat uživatele:

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od hadXR » 30.10.2017, pon 13:20

bkralik píše: 29.10.2017, ned 21:56 ......

Pokus poměrně zkomplikovala dnešní vychřice rozsáhlým výpadkem proudu, do kterého se zapojila i naše chata s dílnou. Sami si říkáte, co je na tom za problém, no to je tak, když si necháte na sloupovém zvedáku auto z minulého dne. Ano, sice se dá spustit ručně, ale bohužel kliku někdo ztratil a klíčem bychom to spouštěli ještě dneska. Naštěstí nás zachránil kousek betonu v přilehlé garáži, kde jsme provedli ruční vyheverování a instalaci.

......
Jo to sem na tom byl včera stejně :)
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od rossogtv » 1.11.2017, stř 20:11

bkralik píše: 29.10.2017, ned 21:56

"Poté jsme ještě v rámci pokusu zkusili, jak se bude systém chovat, když controller od jednotky odpojíme (a budeme tak simulovat provoz bez lambda-sondy). Chování v openloop režimu (od cca 3500 RPM) se v souladu s očekáváním nezměnilo, jednotka držela 13.8 až 13.5 AFR, zatímco v nižších otáčkách, kde předtím byla vidět regulace podle lambdy, jednotka tentokrát držela přesně 14.7 AFR, pravděpodobně podle mapy. Takže všechno OK."
- k tomu doplnim: volnobeh az tech cca 3500U/min jede motor dle toho, co mu AFM nameri a ne dle mapy. Dle mapy jede prave az ve vyssich otackach, bo pouzivany klapkovy AFM je zde naplno otevren a jiz neni schopen merit. Ze to drzi bez lambdy presne 14,7 AFR je teda pekna haluz, kazdopadne ja bych to pro sebe klasifikoval jako moc chuda smes a pridal bych.....
Zde je pekne videt, ze tyhle stare systemy, kdyz jsou v poradku, muzou jet klidne bez lambdy, stejne to v closed loop zas nejaky extra rozdil neudela, spise negativni, jak tady + stejne zde neni pritomen kat, takze vocogou.
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

bkralik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 26
Registrován: 26.1.2014, ned 10:31

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od bkralik » 2.11.2017, čtv 20:19

rossogtv píše: 1.11.2017, stř 20:11
bkralik píše: 29.10.2017, ned 21:56 "Poté jsme ještě v rámci pokusu zkusili, jak se bude systém chovat, když controller od jednotky odpojíme (a budeme tak simulovat provoz bez lambda-sondy). Chování v openloop režimu (od cca 3500 RPM) se v souladu s očekáváním nezměnilo, jednotka držela 13.8 až 13.5 AFR, zatímco v nižších otáčkách, kde předtím byla vidět regulace podle lambdy, jednotka tentokrát držela přesně 14.7 AFR, pravděpodobně podle mapy. Takže všechno OK."
- k tomu doplnim: volnobeh az tech cca 3500U/min jede motor dle toho, co mu AFM nameri a ne dle mapy. Dle mapy jede prave az ve vyssich otackach, bo pouzivany klapkovy AFM je zde naplno otevren a jiz neni schopen merit. Ze to drzi bez lambdy presne 14,7 AFR je teda pekna haluz, kazdopadne ja bych to pro sebe klasifikoval jako moc chuda smes a pridal bych.....
Zde je pekne videt, ze tyhle stare systemy, kdyz jsou v poradku, muzou jet klidne bez lambdy, stejne to v closed loop zas nejaky extra rozdil neudela, spise negativni, jak tady + stejne zde neni pritomen kat, takze vocogou.
No, já nejsem ladič, jenom prachsprostej teoretik, ale přišlo mi že to takhle je OK - těch 14.7 tam je opravdu jen do cca 3000 RPM, pak to postupně klesne až na těch 13.5. Takže mi to nepřišlo nijak echt špatný...

A pro Hampiho - s tím vstupem do jednotky jsem to myslel tak, že ta úzkopásmová lambda je dost měkkej zdroj napětí - maximální proud kterej z ní můžeš tahat je asi jedna mikroampéra. Zato ten můj controller co tam byl, tak ten má tvrdej výstup (zesílenej tranzistorem), kterej dodá velkej proud. Pokud by tam někde byl svodovej odpor (ať v kabeláži nebo v jednotce), tak by to teoreticky mohlo svést část toho naměřeného proudu jinam, což se u toho controlleru neprojeví, ale u úzkopásmové lambdy ano... Ale to je jenom nápad, muselo by se to změřit :wink:
Alfa Romeo GTV6 116 3.0 V6 (1982) - červená
Mazda MX-5 1.6 I4 (2000) - tmavě modrá
Mini Cooper S 1.6 I4 kompresor (2002) - šedá perleť

Autovrakoviště riprex & bkralik

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8637
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Hampice » 2.11.2017, čtv 20:48

V kabelu to není, ten jsem měřil. Muselo by to být v ecu...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8637
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Hampice » 11.1.2018, čtv 10:02

Po delší době zase udělána nějaká práce. Povedlo se vyměnit šroub držící pravé přední rameno, kde byl stržený závit. Kdo nezná konstrukci 164 - je schovaný za silentblokem motoru, takže přizvednout motor, popustit rám... (výfuk dolu, všechny závěsy...). No 3 hodinky práce, ale je tam. Na pravé straně teda vše rozebráno a připraveno na instalaci nových ramen TRW.
Přílohy
WP_20180110_21_48_52_Pro.jpg
WP_20180110_20_46_19_Pro.jpg
WP_20180110_20_44_11_Pro.jpg
WP_20180110_20_43_58_Pro.jpg
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8637
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Hampice » 15.1.2018, pon 08:54

Pomalu to pokračuje, dnes ještě dosehnat nějaké blbinky jako je smršťovačka na první závit pružiny, na cestě jsou nové gumy na uložení tyček stabilizátoru a může se předek skládat.
Přílohy
WP_20180112_19_42_37_Pro.jpg
WP_20180112_19_42_12_Pro.jpg
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8637
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Hampice » 15.1.2018, pon 08:55

A ráno konečně přijel Ježíšek, co trochu bloudil :)
Přílohy
WP_20180115_08_11_47_Pro.jpg
WP_20180115_08_11_13_Pro.jpg
WP_20180115_08_10_57_Pro.jpg
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od MichalT » 15.1.2018, pon 09:03

No ty jsou! :smt023
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Vlado
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 760
Registrován: 10.9.2010, pát 13:08
Bydliště: Trnava

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Vlado » 15.1.2018, pon 09:26

paradaaaa. to su cele lestene ci iba celne plochy?

PS: kde a za kolko prosim do SS. dik
Alfa Romeo 164 QV
Mazda 5 GTA LF

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8637
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Hampice » 15.1.2018, pon 09:54

Celoleštění z pračky*
cena klidně veřejně - odvrtání plastových šroubků*, vyřezání závitů, nové chromované šroubky!, rovnání všech 4 kol, leštění, doprava z domu/domů - 20.800,-...
http://www.lestimekola.cz/
Přílohy
WP_20180115_08_11_52_Pro.jpg
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Vlado
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 760
Registrován: 10.9.2010, pát 13:08
Bydliště: Trnava

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Vlado » 15.1.2018, pon 10:36

akych plastovych skurtiek, ved to je kov, ci sa mylim?

ta cena je teda hodne vysoko...
Alfa Romeo 164 QV
Mazda 5 GTA LF

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8637
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Hampice » 15.1.2018, pon 10:51

Zkus to sehnat levněji ;)
Ty šroubky co jsou po obvodu jsou jen plastové atrapy ;)
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Vlado
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 760
Registrován: 10.9.2010, pát 13:08
Bydliště: Trnava

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Vlado » 15.1.2018, pon 11:46

ked pridem domov musim na to pozriet, mne sa zda, ze mam nerezove skrutky.
Alfa Romeo 164 QV
Mazda 5 GTA LF

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8637
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Hampice » 15.1.2018, pon 12:33

To by pak už někdo dělal. Originál jsou tam ty plastové špunty
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Tonio
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1397
Registrován: 11.11.2010, čtv 13:56
Bydliště: Chrudimsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Tonio » 15.1.2018, pon 12:47

Pecka :smt023
Bella macchina AR 155 1.8TS Sport 8v
+ 800 x Alfa Romeo (1:100 až 1:10)
Subaru Outback 2.5i
Suzuki Swift MkIV

Boomer
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 434
Registrován: 25.4.2008, pát 18:50
Kontaktovat uživatele:

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Boomer » 15.1.2018, pon 13:27

:smt007 Nadhera! Dik za inspiraci!

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od MichalT » 15.1.2018, pon 13:31

Neskutečný... :smt007 :smt007 :smt007

Asi bych dal na každý kolo všech 5 šroubů bezpečnostních :D
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18495
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Kubas » 15.1.2018, pon 14:08

kola neskutečná nádhera, neumím si je představit na tvém autě, protože ho mám prostě nakoukané na těch originálech.... ale myslím že to bude dobrý ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Honza164
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 279
Registrován: 29.9.2015, úte 19:30
Bydliště: Brno

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Honza164 » 15.1.2018, pon 16:19

Právě tyhle kola to jeho auto potřebovalo. Mazec :smt007 :smt023
MAZDA 626 2.0 (1998) [2021-present]
BMW e32 740iA (1993) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]

enzo156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1252
Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od enzo156 » 15.1.2018, pon 17:29

Velká paráda, Štěpán Marek mi renovoval kola na GTA, je to taky dobrej týpek v tomhle oboru... a jeho stolky z motorů nemají chybu :)
Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6940
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od speedy » 15.1.2018, pon 18:53

bene bene :smt023
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8637
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Hampice » 15.1.2018, pon 21:18

Jde to pomalu, ale jde. Nová ramena připravena na montáž. V rámu vyměněny všechny šrouby k ramenům (kdyby to někdo někdy dělal, je třeba i kvůli levé straně trochu přizvednout motor a popustit rám - překáží diferenciál)... Zítra snad přijdou nové gumy tyček stabíku a pokud bude čas, ramena hodím na auto. Pak se pustím do montáže tlumičů. Tam mám zatím jedinou překážku a tou je ochranná bandáž prvního a posledního závitu. Dnes jsem zkusil smršťovací chráničku s lepidlem, ale nejsem s tím vůbec spokojenej - zkrabatilo se to, tak zkusím něco jinýho, nebo se na to úplně vykašlu a nechám to holé.
Přílohy
WP_20180115_20_28_28_Pro.jpg
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Odpovědět

Zpět na „Naše Alfy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti