JirkaS89 - Alfa Romeo 166 3,0 V6 (2000)
- lada.blaha
- Štamgast
- Příspěvky: 524
- Registrován: 27.5.2011, pát 22:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Láďa Bláha - Alfa Romeo 166 3,0 V6 (2000)
Jj od icarra.
Tak stejný to není, s alfou jezdím město těch 12 a dálku 8-9 ;)
Tak stejný to není, s alfou jezdím město těch 12 a dálku 8-9 ;)
Alfa Romeo 166 3,0 V6
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
- lada.blaha
- Štamgast
- Příspěvky: 524
- Registrován: 27.5.2011, pát 22:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Láďa Bláha - Alfa Romeo 166 3,0 V6 (2000)
Dnes jsem si trochu hrál a zabudoval jsem 7" tablet do alfy. Jelikož na přehrávání hudby používám tu mc kazetu s 3,5mm jackem a na tom napojený telefon, tak jsem usoudil že bezpečnější než zaostřovat na malý nepřidělaný displej bude lepší velký a přidělaný. Navíc mám tam funkční a moderní navi narozdíl od té ve 166 a spoustu dalších věcí , zkrátka android.
Ale nebojte, ICS jsem nijak neznásilnil nebo nerozřezal Celé to drží jen suchý zip (proužek nahoře a 2 kolečka dole) Původně jsem to chtěl zabudovat přímo do toho panelu aby to bylo aspon takové ucelené ale to by musela pryč ics a to už pak postrádá smysl protože by nebyl zvuk.
Určitě to tady dost z vás odsoudí ale řekl bych že je to pořád hezčí než nějaké hnusné rameno co mi trčí z čelního skla a ještě po sobě nechává kolečka, nehledě na dobu než to tam namontuji
free upload
[video]https://www.youtube.com/watch?v=xnql_Zn ... 8WUueZGhNA[/video]
Ale nebojte, ICS jsem nijak neznásilnil nebo nerozřezal Celé to drží jen suchý zip (proužek nahoře a 2 kolečka dole) Původně jsem to chtěl zabudovat přímo do toho panelu aby to bylo aspon takové ucelené ale to by musela pryč ics a to už pak postrádá smysl protože by nebyl zvuk.
Určitě to tady dost z vás odsoudí ale řekl bych že je to pořád hezčí než nějaké hnusné rameno co mi trčí z čelního skla a ještě po sobě nechává kolečka, nehledě na dobu než to tam namontuji
free upload
[video]https://www.youtube.com/watch?v=xnql_Zn ... 8WUueZGhNA[/video]
Alfa Romeo 166 3,0 V6
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
Re: Láďa Bláha - Alfa Romeo 166 3,0 V6 (2000)
Ja jsem videl neco podobneho zabudovaneho v te horni prihradce na palubovce..kdyz se to otevrelo , tak se zvednul display a vypadalo to moc dobre. Tohle by me asi taky neurazelo Hlavne tu navigaci bych uvital
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
- lada.blaha
- Štamgast
- Příspěvky: 524
- Registrován: 27.5.2011, pát 22:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Láďa Bláha - Alfa Romeo 166 3,0 V6 (2000)
Alfa Romeo 166 3,0 V6
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8673
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Láďa Bláha - Alfa Romeo 166 3,0 V6 (2000)
Hustej tuning. Maringotku za to máš taky?
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- lada.blaha
- Štamgast
- Příspěvky: 524
- Registrován: 27.5.2011, pát 22:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Láďa Bláha - Alfa Romeo 166 3,0 V6 (2000)
Copak sem nějakej cikán? To není žádný tuning, je to taková "napodobenina" Cinquecento Trofeo. Prostě závoďák
Alfa Romeo 166 3,0 V6
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8673
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Láďa Bláha - Alfa Romeo 166 3,0 V6 (2000)
No měl jsem na mysli ten tablet... Ten Fiat má naopak celkem styl
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- lada.blaha
- Štamgast
- Příspěvky: 524
- Registrován: 27.5.2011, pát 22:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Láďa Bláha - Alfa Romeo 166 3,0 V6 (2000)
Jo tak, no jak jsem psal, pro mě lepší jak mobil. Fiat se líbí každému to by fakt bylo divný Navíc si je s alfou v mnohém podobný, tak například taky žere 10l
Alfa Romeo 166 3,0 V6
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Láďa Bláha - Alfa Romeo 166 3,0 V6 (2000)
Nejdřív jsem chtěl Protože jsem myslel, že to tam je nabastlený, ale takhle to je naprosto OK
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
Re: Láďa Bláha - Alfa Romeo 166 3,0 V6 (2000)
Zdravím. Tak Láďovu 166 ku jsem koupil nedávno já, takže sem budu časem dávat i nějaký fota:). Teď stroj čeká trochu servis, udělá se to co Láďa psal v inzerátu (ventilátor + manžeta) a musím nechat pořešit motor, jelikož se mi v pátek rozsvítila oranžová kontrolka závady motoru a mrcha dle sluchu nejede na všechny válce. Takže doufám že to bude jen nějaká elektro blbost. Budu informovat postupně.
Alfa Romeo 156 1,9 8V 115k EX
Alfa Romeo 166 3,0 V6 24V 220k
Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 16V 150k
Alfa Romeo 166 3,0 V6 24V 220k
Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 16V 150k
- Sgt.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Láďa Bláha - Alfa Romeo 166 3,0 V6 (2000)
Fiat dopadnul takhle:
ale nebyl jsem to jáBMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
Re: JirkaS89 - Alfa Romeo 166 3,0 V6 (2000)
vlákno jsem přejmenoval na novýho majitele....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: JirkaS89 - Alfa Romeo 166 3,0 V6 (2000)
Chtěl sem se zeptat, než se dozvím v servisu jaké jsou teoreticky možnosti proč motor neběží na všechny válce a svítí kontrolka motoru? Lambda, indukční cívka, nebo jen blbé svíčky?
Díky
Díky
Alfa Romeo 156 1,9 8V 115k EX
Alfa Romeo 166 3,0 V6 24V 220k
Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 16V 150k
Alfa Romeo 166 3,0 V6 24V 220k
Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 16V 150k
Re: JirkaS89 - Alfa Romeo 166 3,0 V6 (2000)
Mě to dělala cívka, jinak pěkná 166 s bussem at slouží
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
Re: JirkaS89 - Alfa Romeo 166 3,0 V6 (2000)
Tak první větší a poměrně nechutně drahý servis mám za sebou. Vynechávání motoru byla docela pakárna ajít příčinu. Nejdřív že přeskočil rozvod, po kontrole rozvodu zjištěno že je v pořádku, tak nakonec cívka + origo svíčky dle doporučení výrobce a vyměněno všech 6 gumových těsnění na chromovaných trbkách sání (originál za strašné peníze), zdá se že tedy motor funguje jak má. Zlobící ventilátor se měnit nemuse, chyba byla v kabeláži, vyměněna manžeta na poloose a udělána geometrie náprav. Tak snad dá mašina chvíli pokoj.
Alfa Romeo 156 1,9 8V 115k EX
Alfa Romeo 166 3,0 V6 24V 220k
Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 16V 150k
Alfa Romeo 166 3,0 V6 24V 220k
Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 16V 150k
Re: JirkaS89 - Alfa Romeo 166 3,0 V6 (2000)
Zdravím. Potřeboval bych poradit pokud by někdo věděl jak co nejšetrněji nadzvednout koberec na podlaze před zadními sedačkami. Dostala se mi tam voda a čvachtá pod kobercem. Jde nějak rozumně ten koberec jenom nadzvednout abych to mohl vysušit třeba demontáží prahových lišt u dveří?
Děkuji.
Děkuji.
Alfa Romeo 156 1,9 8V 115k EX
Alfa Romeo 166 3,0 V6 24V 220k
Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 16V 150k
Alfa Romeo 166 3,0 V6 24V 220k
Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 16V 150k
Re: JirkaS89 - Alfa Romeo 166 3,0 V6 (2000)
Vyndat zadní podsedák a pod ním je hrana koberce. Opatrně tam vsunou plastové klíny, aby to mohlo luftovat. A samozřejmě do zblbnutí třít koberec rychloschnoucími utěrkami, aby nasály co nejvíce vlhkosti...
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: JirkaS89 - Alfa Romeo 166 3,0 V6 (2000)
Děkuji. Zkusím co nejdříve Ještě hloupá otázka na konec, ale myslím že lepší se jako lajk zeptat než něco urvat, ten sedák kde všude drží? Jsou i nějaké šrouby ze strany kufru?
Alfa Romeo 156 1,9 8V 115k EX
Alfa Romeo 166 3,0 V6 24V 220k
Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 16V 150k
Alfa Romeo 166 3,0 V6 24V 220k
Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 16V 150k
Re: JirkaS89 - Alfa Romeo 166 3,0 V6 (2000)
Sedák je jen nacvaknutý na dvou místech. Stačí pod něj strčit prsty zepředu na každé straně a trhnout nahoru. Neboj se zabrat.
Chrysler 300C 5,7 Hemi John Varvatos
Alfa 159 sw 2,4jtd Ti 154 kw
EX-Lancia Kappa sw 2,0 20v turbo
EX-Alfa 166 jtd 110 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 99 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 110 kw
Alfa 159 sw 2,4jtd Ti 154 kw
EX-Lancia Kappa sw 2,0 20v turbo
EX-Alfa 166 jtd 110 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 99 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 110 kw
Re: JirkaS89 - Alfa Romeo 166 3,0 V6 (2000)
Přesně. Sedák drží "na tření" uprostřed na přední straně bočních sedáku. A vzadu stačí jen vyháknout z jednoduchých háčku. Nebát se toho a zabrat...
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: JirkaS89 - Alfa Romeo 166 3,0 V6 (2000)
Děkuji za rady, opravdu to nebyl problém, ale přemýšlím že vyndám i přední sedačku řifiče, jeliož vlhko tam je opravdu všude a minulý majitel si toho asi nevšiiml, dle stavu toho druhého koberce a jakési izolace, naštěstí rez tam není. Chtěl bych se tedy zeptat jestli aby mi nezačali potom svítit airbagy.......stačí odpojit baterku? A co se elektriky týče, měli by tam být 2 nějaké konektory pod sedačkou a sedačka drží pouzer na imbus šroubech? nebo je tam ještě nějaký fígl? A když tu sedačku sundám, přetáhnu vůbec ten koberec steejným způsobem jako vzadu? Děkuji.
Sedačku mám komplet v elektrice.
Sedačku mám komplet v elektrice.
Alfa Romeo 156 1,9 8V 115k EX
Alfa Romeo 166 3,0 V6 24V 220k
Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 16V 150k
Alfa Romeo 166 3,0 V6 24V 220k
Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 16V 150k
Re: JirkaS89 - Alfa Romeo 166 3,0 V6 (2000)
Nejlépe sundat i tunel a celý koberec dát ven vysušit
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: JirkaS89 - Alfa Romeo 166 3,0 V6 (2000)
Zdravim, nevíte jakým způsobme lze snížit odklon kol přední nápravy? Hodně se mi sjíždějí vnitřky mám 225/45 R17, provedu samozřejmě kontrolu dílů náprav, ale to s odklonem nic neudělá, dle geometrie je hodně mimo tolerance, dá se to třeba výměnou pružin trochu srovnat?
Díky
Díky
Alfa Romeo 156 1,9 8V 115k EX
Alfa Romeo 166 3,0 V6 24V 220k
Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 16V 150k
Alfa Romeo 166 3,0 V6 24V 220k
Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 16V 150k
Re: JirkaS89 - Alfa Romeo 166 3,0 V6 (2000)
Tohle taky řeším, protože odklony vpředu mám mimo. Horní ramena nový, na geometrii nad tím kroutili hlavou a nebyli schopni přijít na to proč. Někteří mají teoreii, že se po letech bortí kastle, ale to je hovadina - je to konstrukčně shodné se 164, tam tenhle problém nikdy nebyl a nedovedu si ani představit, jak by mohl vzniknout. Zaměřil bych se na stav silentbloků v předních ramenech i toho spodního na vidlici tlumiče. Naopak pružiny bych vyškrtl, nemají na to vliv. Dost lidí to nakonec řešilo ubroušením podložek mezi předním silentblokem ramene a nápravnicí.
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4869
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: JirkaS89 - Alfa Romeo 166 3,0 V6 (2000)
holt druhovyroba ramen ma asi o neco jiny rozmer
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 hostů