Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Odpovědět
Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8637
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Hampice » 13.3.2018, úte 11:15

No je dost zvláštní, že po odpojení toho gyroskopu to nehodí chybu a to napětí na něm taky. Jestli nebudeš mit tu jednotku nějak koplou...

EDIT: Při podrobnějším pohledu na schéma to dává smysl. Ten gyroskop bude podle všeho "obyčejný spínač", který má dva výstupy (high a low). Takžeho jednotka (N46) asi nehlídá. V tom případě bych zkusil proměřit ten gyroskop - umístit ho někam na pevnou podložku a při klidu změřit propojení A-C a A-D (pro případ, že by i tohle bylo ovládáný mínusem tak B-C a B-D) a to samý udělat při prudkým pohybu s tou krabičkou. Tím vyzkoušíš, jestli to vůbec chodí
Naposledy upravil(a) Hampice dne 13.3.2018, úte 11:31, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Vlado
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 760
Registrován: 10.9.2010, pát 13:08
Bydliště: Trnava

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Vlado » 13.3.2018, úte 11:24

Bola u elektrikara a ten nic zvlastne nenasiel... ale moznost tam je. Uvidime este to skusim pomerat a uvidime, co dalej. Mohol by si toto skusit spravit co to spravi tebe? Nech nahodou nenahanam ducha. Dik
Alfa Romeo 164 QV
Mazda 5 GTA LF

Vlado
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 760
Registrován: 10.9.2010, pát 13:08
Bydliště: Trnava

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Vlado » 15.3.2018, čtv 20:24

Zender ako zender :-k :hotovej
IMG_20180315_202148.jpg
Alfa Romeo 164 QV
Mazda 5 GTA LF

Honza164
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 279
Registrován: 29.9.2015, úte 19:30
Bydliště: Brno

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Honza164 » 15.3.2018, čtv 21:45

To je hrozné, jak ty kola dělají auto. Ze sexy kočky je zrazu šedá myš. :D
MAZDA 626 2.0 (1998) [2021-present]
BMW e32 740iA (1993) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]

Vlado
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 760
Registrován: 10.9.2010, pát 13:08
Bydliště: Trnava

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Vlado » 19.3.2018, pon 12:45

Po vikendovom merani som zistil, nasledovne: po prepnuti na Auto sa neukaze 0V na pine 8A/2A(stale je tam 8V) pri drzani tlacidla sa zobrazuje 0V, Sport funguje ako je popisane po prepnuti na Sport sa na 12A zobrazi 0V... cize mi z toho vychadza, ze sice led sa prepne na rezim Atuo ale jednotka nie, teraz preco? Co sa tyka speedometra, nasiel som par studenych kontaktov na pristrojov stite, cez tyzden to chcem popreletovavat a potom ho budem este testovat, ci nastane zmena stavu...
Alfa Romeo 164 QV
Mazda 5 GTA LF

Vlado
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 760
Registrován: 10.9.2010, pát 13:08
Bydliště: Trnava

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Vlado » 20.3.2018, úte 21:51

Tak po preletovani prístrojovky, tacho hneď nabehol, ale podvozok nie, meral som výstup zo snímaču a podla car discu tam ma byt niečo okolo 5V, ale je tam len 4.2V, takže skúsim vymeniť čidlo....
Alfa Romeo 164 QV
Mazda 5 GTA LF

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8637
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Hampice » 21.3.2018, stř 00:14

Vsazim na nej, podle toho jak se to chova si podvozek mysli, ze auto porad stoji
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Vlado
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 760
Registrován: 10.9.2010, pát 13:08
Bydliště: Trnava

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Vlado » 21.3.2018, stř 06:52

Som zvedavy co by nameral Riprex... a este zvedavsi kde ho zozeniem - najlepsie novy, ale za to budu chcet nezmysel.
Stale mi ale nejde do hlavy jedna vec a to, ze tachometer ukazuje dobre, nevykazuje ziadne odchylky od normalu...
Alfa Romeo 164 QV
Mazda 5 GTA LF

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8637
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Hampice » 21.3.2018, stř 07:51

Koukám do schámatu.... Jednotka podvozku si bere údaje o rychlosti až z budíků, čili už pravděpodobně ten zdigitalizovanej signál. Takže pokud ti tachometr ukazuje už v pořádku a měl jsem jsi nějakej problém v konektoru budíku, vrať se tam a pořádně zkontroluj na přístrojovým štítu konektor A a dál konekor G252c (ten by měl být pod pravým výdechem ventilace před spolujezdcem, tam co je relé ABS).
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Vlado
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 760
Registrován: 10.9.2010, pát 13:08
Bydliště: Trnava

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Vlado » 21.3.2018, stř 08:10

Meral som priamo vystup zo speedometra na pristrojovy stit...4C Co sa tyka toho co si pisal, tak hodnota na vystupe z budika a na jednotke pre tlmice je rovnaka, cize nepredpokladam, ze by tam bola chyba. Co som nasiel na nete ang. fora, tak by to mohol byt tym speedometrom...
Alfa Romeo 164 QV
Mazda 5 GTA LF

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8637
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Hampice » 21.3.2018, stř 08:38

Počkej, ale 4C je mínus, tam bys neměl naměřit nic. Něco naměřit bys měl měl mezi 4C a 3C a to jen při jízdě. Ale pokud tachometr funguje, neměl by tam být problém.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Vlado
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 760
Registrován: 10.9.2010, pát 13:08
Bydliště: Trnava

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Vlado » 21.3.2018, stř 09:01

nie na 4C ma byt 5V (vystupny signal) a na 3C 12V (napajanie), minus na speedometri je teleso pripojene na prevodovku...
Alfa Romeo 164 QV
Mazda 5 GTA LF

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od riprex » 21.3.2018, stř 09:33

Hampi: Tam žádný jiný, než digitální signál není. Manuál říká nesmysly, čidlo v převodovce je plně digitální a abys ověřil funkčnost, potřebuješ osciloskop. Do čidla jinak vede napájení, kostří se přes převodovku a zpátky leze digitální signál do kapličky, kde ho procesor zpracuje a zobrazí.

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8637
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Hampice » 21.3.2018, stř 10:27

Jo, máte pravdu, blbě koukám, musel jsem si otevřít ještě schéma kaple. To ale pořád nevylučuje problém v kapličce, respektive ve spojení s ecu podvozku, protože vadný speedometer by detekoval nefunkční nebo blbnoucí tachometr. Ten ti ale už jde správně
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Vlado
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 760
Registrován: 10.9.2010, pát 13:08
Bydliště: Trnava

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Vlado » 21.3.2018, stř 10:37

Vlado píše: 21.3.2018, stř 08:10 Meral som priamo vystup zo speedometra na pristrojovy stit...4C Co sa tyka toho co si pisal, tak hodnota na vystupe z budika a na jednotke pre tlmice je rovnaka, cize nepredpokladam, ze by tam bola chyba. Co som nasiel na nete ang. fora, tak by to mohol byt tym speedometrom...
jeden na ang fore pisal, ze tacho mu sice fungoval spravne, ale podvozok nahodne vypadaval, po vymene snimaca sa chyba odstranila, takze skusim ist tymto smerom a uvidime co dalej.
Alfa Romeo 164 QV
Mazda 5 GTA LF

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8637
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Hampice » 21.3.2018, stř 10:49

No, zkazit se tím určitě nemá co. Jen, kde ho sehnat...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Vlado
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 760
Registrován: 10.9.2010, pát 13:08
Bydliště: Trnava

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Vlado » 21.3.2018, stř 13:45

sak toto, z automatu co mam doma nepasuje....
Alfa Romeo 164 QV
Mazda 5 GTA LF

Vlado
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 760
Registrován: 10.9.2010, pát 13:08
Bydliště: Trnava

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Vlado » 23.3.2018, pát 07:23

Vcera mi Radlo priniesol druhy snimac rychlosti a po vymene a vrtackovom teste ziadna zmena stavu, stale sa to tvari rovnako, 4,2V na jednotke pre tlmice. Snimac dava 5V a po zvyseni rychlosti 4V. Dalsia veci co som zistil su, ze v cardiscu je napisane, ze by som mal mat na pristrojovom stite pozici 1 konektore A signal pre riadiacu jednotku tlmicov, tam nie je, je na konktore C posledny pin a tych 4,2V co tam meram mi dava jednotka tlmicov a nie pristrojovy stit... a napajanie snimaca rychlosti nie je 12V ale len 10V, vyskusane aj s druhymi budikmi, kde sa situacia opakovala. Takze uz neviem co dalej skusit...
Alfa Romeo 164 QV
Mazda 5 GTA LF

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8637
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Hampice » 23.3.2018, pát 13:53

To vypadá na problém s kapličkou teda možná
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Vlado
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 760
Registrován: 10.9.2010, pát 13:08
Bydliště: Trnava

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Vlado » 23.3.2018, pát 14:04

no doma su este jedni budiky z turba, ale mozem ich este skusit...
Alfa Romeo 164 QV
Mazda 5 GTA LF

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8637
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Hampice » 23.3.2018, pát 14:06

Ty zase budou mít nejspíš jiný zapojení :/
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Vlado
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 760
Registrován: 10.9.2010, pát 13:08
Bydliště: Trnava

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Vlado » 23.3.2018, pát 14:13

to mas sice pravdu, ale len pre budik na tlak turba ostatne by malo byt zhodne....
Alfa Romeo 164 QV
Mazda 5 GTA LF

Vlado
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 760
Registrován: 10.9.2010, pát 13:08
Bydliště: Trnava

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Vlado » 23.3.2018, pát 14:18

nejde mi do hlavy to pinovanie, cardisc mi hovori, ze je to na konektore A pozicia 1 a ja najdem signal z tlmicov na konektore C pin 10....
Alfa Romeo 164 QV
Mazda 5 GTA LF

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8637
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Hampice » 23.3.2018, pát 14:42

Jestli mluvíš o budíkách, tak na C10 je kontrolka check engine, která není u evropských verzích zapojená a na A1 je výstup speedometru
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Vlado
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 760
Registrován: 10.9.2010, pát 13:08
Bydliště: Trnava

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Vlado » 23.3.2018, pát 14:45

na C10 mam sedy kabel, ktory je spojeny s hnedobielym na tlmicoch 4A..... na A1 neviem teraz s pameti aka je farba....mozno tu je problem....
Alfa Romeo 164 QV
Mazda 5 GTA LF

Odpovědět

Zpět na „Naše Alfy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů