Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Odpovědět
Vlado
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 760
Registrován: 10.9.2010, pát 13:08
Bydliště: Trnava

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Vlado » 16.2.2018, pát 21:12

Riešime únik oleja....
IMG_20180216_192428.jpg
najskôr asi tadeto... A popri tom drobné nedostatky....
IMG_20180216_192445.jpg
Alfa Romeo 164 QV
Mazda 5 GTA LF

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 16.2.2018, pát 21:24

No, hezka gynekologie...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Vlado
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 760
Registrován: 10.9.2010, pát 13:08
Bydliště: Trnava

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Vlado » 11.3.2018, ned 19:05

Únik oleja sa zdá byť vyriešený, ešte trochu tečie, ale zatiaľ som nenašiel presne miesto...
Dnešný výlet v troch dospelých a dvoch sedačkach s kočíkom v kufri vyšiel na jednotku, ale stále nepoznám rozdiel medzi komfortným pruženim a športovým, všetko je skontrolovane....nechápem.
Alfa Romeo 164 QV
Mazda 5 GTA LF

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od riprex » 11.3.2018, ned 23:10

Ten rozdíl je u dobrých tlumičů takřka neznatelný. V Automatickém módu to jen některé nerovnosti lépe tlumí, ale žádné drama.

Vlado
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 760
Registrován: 10.9.2010, pát 13:08
Bydliště: Trnava

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Vlado » 12.3.2018, pon 07:10

zaujimave co hocoris, cakal som vyraznejsi rozdiel... a mal si pravdu predne ramena, zadne silenty, su riadne mekke.... takze pojdem tiez do powerflexu casom...
Alfa Romeo 164 QV
Mazda 5 GTA LF

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od riprex » 12.3.2018, pon 11:15

Jako na našem QV máme tlumiče, co maj najeto asi 60tkm a od té doby ležely v regálu, takže bych je považoval za blízké novému stavu. Auto se chová tak, že rozdíl mezi sportem a auto poznáš nejvíc na kostkách, kde to na auto méně drnčí. Jinak opravdu žádné drama no... :smt102

Vlado
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 760
Registrován: 10.9.2010, pát 13:08
Bydliště: Trnava

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Vlado » 12.3.2018, pon 11:56

tak to sa ti podarilo dobre zohnat.... nemaju este skladovky :shock:
neviem ale mal by tam byt citelny rozdiel...mozno Hampi by vedel skor povedat...alebo Kleofas? Ten vracal seriove tlmice a nieco pisal v tom zmysle, ze teraz uz pozna rozdiel ....
Alfa Romeo 164 QV
Mazda 5 GTA LF

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8637
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Hampice » 12.3.2018, pon 13:18

No u mě je teda rozdíl markatní a nemám z toho rozhodně pocit, že by to tak nemělo být. Uvidím co teď na těch Eibachách
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Vlado
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 760
Registrován: 10.9.2010, pát 13:08
Bydliště: Trnava

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Vlado » 12.3.2018, pon 13:26

no vidis.... prosim ta mohol by si mi zmerat odpor tlakoveho snimaca na hlavnom brzdovom valci v kludovej polohe?
Alfa Romeo 164 QV
Mazda 5 GTA LF

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8637
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Hampice » 12.3.2018, pon 13:56

To je k ničemu. Je to opravdu jen spínač, takže buď vede, nebo ne (R=0 nebo nekonečno). Pokud na něm naměříš nějaký odpor, tak ho rovnou vyměn.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Vlado
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 760
Registrován: 10.9.2010, pát 13:08
Bydliště: Trnava

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Vlado » 12.3.2018, pon 15:04

no to som si neni uplne isty, lebo v cardisku ma mat odpor 1200 ohm ale rucne je napisane, ze 2200ohm... preto by som chcel vediet aky mas ty....
Alfa Romeo 164 QV
Mazda 5 GTA LF

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od riprex » 12.3.2018, pon 15:48

Tam nemá moc co bejt špatně. Ta jednotka nic moc sofistikovanýho neumí, takže posílá pulzy do tlumičů, čímž je přepne do měkkého nastavení a nebo je neposílá a pak jsou tlumiče tvrdé. Takže si hlavně měř co a jestli jde do tlumičů, podle toho poznáš jestli se ten automatickej mód aktivoval nebo ne :wink: Jinak tlumiče se podařilo sehnat na ebayi, jinak jsme na autě neměli.

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od hondzik » 12.3.2018, pon 15:52

jako nejsem majitelem Alfy s BOGE, ale doteď si pamatuju na Ladinovu Bábu a tam rozdíl mezi normal a Sport byl fakt znatelnej
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 12.3.2018, pon 16:45

Jo bylo to znat i v kombinaci s H&R pruzinama... I kdyz min. Proste na AUTO to bylo takovy plavnejsi, na SPORT to lip kopirovalo silnici. Ta okamzita zmena byla znatelna.
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Vlado
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 760
Registrován: 10.9.2010, pát 13:08
Bydliště: Trnava

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Vlado » 12.3.2018, pon 19:14

Takže spínač ma 2200 po zosliapnuti brzdy pekne zopne, spínače na plyne a prevodovke fungujú, snímač natočenia volantu nastavený a po zapnutí kľúča ide stále 12v do ventilov na tlmičoch. Prepnutie na šport nemá žiaden vplyv. Jedine co som si teraz všimol, že po odpojení akcelerometru sa všetko chová akosom vyššie spomínal. Červená kontrolka nesvieti. Už neviem čo by mohlo mať vplyv na to, že to je stále v športovom režime.
Alfa Romeo 164 QV
Mazda 5 GTA LF

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 12.3.2018, pon 19:33

Pozor, ty tlumice jsou SPORT pokud na ne napeti nejde, jestli si dobre vzpominam. Po privedeni napeti ventil otevre 2. kanal a "zmeknou".
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8637
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Hampice » 12.3.2018, pon 20:17

Ano, je to přesně tak. Navíc mají změknout v auto režimu až na 5km/h, takže při stání by tam nic jít nemělo. Po zapnutí zapalovaní si je jednotka jen očuchá* a po chvíli odpojí. Začne nepájet až po rozjezdu a to každý zvlášť dle potřeby (podélný vs. příčný náklon)
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od riprex » 12.3.2018, pon 21:28

Spínač má hodnotu správnou, je potřeba číst vše, ne jen manuál ale i opravné bulletiny :wink: Každopádně ze schématu je jasné, že 12V je po zapnutí klíčku na všech tlumičích, ovládá se to zemí. Potřebuješ osciloskop a měřit 1khz.

Obrázek
shock164.JPG

Vlado
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 760
Registrován: 10.9.2010, pát 13:08
Bydliště: Trnava

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Vlado » 13.3.2018, úte 07:20

Vlado píše: 12.3.2018, pon 15:04 no to som si neni uplne isty, lebo v cardisku ma mat odpor 1200 ohm ale rucne je napisane, ze 2200ohm... preto by som chcel vediet aky mas ty....
myslim, ze som cital....
osciloskop nemam... takze nepremeram nic... skusim este podla tych navodov to skontrolovat, ale myslim, ze nedoriesim nic a stale to budem mat v sportovom rezime :cry: . Proste nieco urcuje jednotke, ze ma byt v sportovm rezime....este ma napadlo, ze by to mohol byt speedometer, kedze mi blbne tachometer, ale aj ked sa zobudi tak nie je ziadna zmena.
Alfa Romeo 164 QV
Mazda 5 GTA LF

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od riprex » 13.3.2018, úte 08:07

Jaj, sorry, to jsem přehlédl :oops: Nicméně to přeškrtnuté je právě oprava, která je zaznamenaná v těch opravných přílohách. Každopádně chyba může být ještě v tom snímači na volantu, pokud by si to myslelo, že furt zatáčíš, mělo by to být v tvrdém módu. Ono jinak na změření by ti teoreticky mohl stačit i klasický multimetr...fakt je, že ta frekvence je asi nedůležitá, jen to jestli jsou tlumiče sepnuté nebo ne.

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8637
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Hampice » 13.3.2018, úte 08:29

Přesně, stačí změřit napětí na konektorech tlumičů (nesmíš si měřák ukostřit jinde z důvodu co zmínil Vojta - je to spínané přes mínus) a hned uvidíš, jestli jedou tak či tak. Můžeš mít taky špatný ten gyroskop v kufru, že dává trvale signál o přetížení a proto jednotka tlumiče nepovolí. Při stání bohužel nezjistíš nic. Ale jestli ti blbne čidlo rychlosti na diferenciálu, tak je probém téměř jistě tam.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Vlado
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 760
Registrován: 10.9.2010, pát 13:08
Bydliště: Trnava

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Vlado » 13.3.2018, úte 08:58

Myslis jednotku N47 Accelometer... pri jej odpojedni ziadna zmena stavu. Teraz pozeram cardisc (moja ANG je slaba) ale na napajani by som mal namerat 5V, ja som nameral 9,5V... asi bude tu pes zakopany.
Cidlo rychlosti sice blbne ale aj ked prestane blbnut tak ziadna zmena nenastane, skor si myslim, ze budem mat problem v budikoch, ako v cidle.
Alfa Romeo 164 QV
Mazda 5 GTA LF

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8637
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Hampice » 13.3.2018, úte 09:32

Ještě jsi nenapsal jednu zásadní věc, ta červená kontrolka ti zhasne? Jestli ne, tak má jednotka nějakej problém a měkkého režimu se nedočkáš.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8637
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Hampice » 13.3.2018, úte 09:33

Pokud z toho systému cokoli odpojíš, ta červená kontrolka se rozsvítí a tlumiče se odpojí - trvale SPORT...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Vlado
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 760
Registrován: 10.9.2010, pát 13:08
Bydliště: Trnava

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Vlado » 13.3.2018, úte 09:38

Cervna kontrola sa chova: pri zapnuti zapalovania zasvieti na cca 3s potom zhasne, po odpojeni akehokolvek tlmicu zacne hned svietit, po odpojeni snimaca na brzdach zacne svietit, po odpojeni N47, nesvieti (vcera zistene). Ked je vsetko pozapajane tak cervena kontrolka nesvieti ani nepreblikuje proste nic. Ako som uz spominal nie je vobec ziadny rozdiel medzi Auto a Sport rezimom... cize vychadzam s toho, ze v Auto rezime je to hned nastavene na sport rezim a nieco hovori jednotke aby v nej ostala...
Alfa Romeo 164 QV
Mazda 5 GTA LF

Odpovědět

Zpět na „Naše Alfy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů