upgrade brzd 147/156/GT s použitím brzdičů ze 166 3.0V6

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: upgrade brzd 147/156/GT s použitím brzdičů ze 166 3.0V6

Příspěvek od Dallen » 17.11.2013, ned 15:20

Redukce si musis vyrobit.
A ted nechapu jakej mas problem. Velikosti kruznice myslis velikost diry?
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

johny1979
Uživatelský avatar

Příspěvky: 41
Registrován: 24.10.2013, čtv 19:24

Re: upgrade brzd 147/156/GT s použitím brzdičů ze 166 3.0V6

Příspěvek od johny1979 » 17.11.2013, ned 17:26

veľkosť diery je rovnaka mam pocit, ale diery na tehlici jtd su bližšie ku stredu a na GTA su dalej od stredu, viac vzdialené od stredu na väčšom polomery. Takže nielen inu rozteč ale aj musia byť širšie. Nemám šajn ako by som to od "oka" vyrobil.
aktual: Alfa Romeo GT 1,9JTD
history: Fiat coupe 20VT 370PS/480Nm, Citroen saxo VTS 140,7PS/785kg, BMW E30 325, Opel Calibra and many more ...

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: upgrade brzd 147/156/GT s použitím brzdičů ze 166 3.0V6

Příspěvek od Dallen » 17.11.2013, ned 17:42

Asi si sedím na vedení.
Pochopil někdo o čem je řeč? :smt040
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

johny1979
Uživatelský avatar

Příspěvky: 41
Registrován: 24.10.2013, čtv 19:24

Re: upgrade brzd 147/156/GT s použitím brzdičů ze 166 3.0V6

Příspěvek od johny1979 » 17.11.2013, ned 18:45

Velmi jednoducho: Tehlice su rôzne nielen v rozteči ale aj vo vzdialenosti od stredu poloosi. Keby boli otvory na rovnakom priemere tak by to bola relatívne brnkačka.

Skusim kontaktovať tohoto frajera http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=20251598 možno bude mať pre mňa riešenie.
aktual: Alfa Romeo GT 1,9JTD
history: Fiat coupe 20VT 370PS/480Nm, Citroen saxo VTS 140,7PS/785kg, BMW E30 325, Opel Calibra and many more ...

Eidy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 337
Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: upgrade brzd 147/156/GT s použitím brzdičů ze 166 3.0V6

Příspěvek od Eidy » 17.11.2013, ned 18:50

Jestli chceš dostat třmen dál od těhlice, tak je to jednoduchý. Stačí podložit třmen na radiálním držáku. Nebo to taky nechápu.
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0

johny1979
Uživatelský avatar

Příspěvky: 41
Registrován: 24.10.2013, čtv 19:24

Re: upgrade brzd 147/156/GT s použitím brzdičů ze 166 3.0V6

Příspěvek od johny1979 » 17.11.2013, ned 18:56

:smt021 :smt023

Tak niekedy nepožívam hlavu :smt075

Ale aj tak mi to asi nepomôže lebo moja redukcia je v tvare L
Takže asi to nieje riešenie, moju v tvare L nenahodím na JTD tehlici kvôli inej rozteči a JTD redukciu nenahodím na GTA trmen kvoli tomu že tam nieje v rovine uchyt ale kolmo.

:smt021 :smt021 :smt021 :smt021
aktual: Alfa Romeo GT 1,9JTD
history: Fiat coupe 20VT 370PS/480Nm, Citroen saxo VTS 140,7PS/785kg, BMW E30 325, Opel Calibra and many more ...

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: upgrade brzd 147/156/GT s použitím brzdičů ze 166 3.0V6

Příspěvek od Dallen » 17.11.2013, ned 19:47

Samozřejmně, že gta těhlice má to uchení šroubu "dál" od osy kola.
Možnost a: Tu redukci co tam máš (ve tvaru L) na tom necháš. A uděláš další redukci mezi těhlici a redukci ve tvar L. Ta redukce by měla být stejná jako tady kluci házeli nákres (akorát jiná rozteč)
Druhá a lepší možnost je vyrobit si redukci ve (ve tvaru L) kde už stím budeš počítat a budeš to mít celé v kuse.

Ilustrační obrázky
možnost a,
Obrázek
možnost b,
http://www.creationsmotorsport.com/imag ... BR0012.jpg
Obrázek

Např. tohle
Obrázek

To je prostě nová redukce (L) která je na 100. Pokud by její jedna strana byla delší (asi o 23mm) tak ten třmen přijde na 330mm kotouč.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

johny1979
Uživatelský avatar

Příspěvky: 41
Registrován: 24.10.2013, čtv 19:24

Re: upgrade brzd 147/156/GT s použitím brzdičů ze 166 3.0V6

Příspěvek od johny1979 » 17.11.2013, ned 21:53

OK, posuňme sa ďalej :smt026

-vzdialenosť otvorov na skrutky vieme
-hrúbku materiálu a tvar podla originálnej okopčíme

posledná neznáma hodnota je ta červená, koľko presne je vzdialenosť od stredu otvoru pre tehlici ku kolmej stene na trmen ??? ak toto budem vedieť môžem to dať vyrobiť :supz:
Přílohy
projekt brzdy.jpg
aktual: Alfa Romeo GT 1,9JTD
history: Fiat coupe 20VT 370PS/480Nm, Citroen saxo VTS 140,7PS/785kg, BMW E30 325, Opel Calibra and many more ...

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: upgrade brzd 147/156/GT s použitím brzdičů ze 166 3.0V6

Příspěvek od Dallen » 17.11.2013, ned 22:04

Ty díry (co jsou na těhlici) by si měl posunout o 21mm. Ale ruku do ohně za to nedám, celej den se učím a už mi to moc nemyslí :wink:

Nasaď kotouče na těhlici i s třmenem a zkus to jen orientačně změřit. Já myslím, že by to mělo sedět těch 21.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Eidy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 337
Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: upgrade brzd 147/156/GT s použitím brzdičů ze 166 3.0V6

Příspěvek od Eidy » 17.11.2013, ned 22:15

Proč to komplikovat, stačí udělat kulatý podložky a fertig. Tak se to normálně řeší.
Přílohy
projekt brzdy.jpg
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: upgrade brzd 147/156/GT s použitím brzdičů ze 166 3.0V6

Příspěvek od Dallen » 17.11.2013, ned 22:17

To mu nic nepomůže, protože tu redukci stejně musí vyrobit.
Na té co má teď je rozteč uchycení 130mm a on potřebuje 100mm.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Eidy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 337
Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: upgrade brzd 147/156/GT s použitím brzdičů ze 166 3.0V6

Příspěvek od Eidy » 17.11.2013, ned 22:47

*plesk aha :D
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0

GTAlfaCZE
Uživatelský avatar

Příspěvky: 53
Registrován: 19.2.2013, úte 11:26

Re: upgrade brzd 147/156/GT s použitím brzdičů ze 166 3.0V6

Příspěvek od GTAlfaCZE » 18.11.2013, pon 21:01

je potřeba udelat novou redukci na nový třmen podle vzoru origo L redukce. Samosebou ta nova bude mit 100 roztec u naboje.Na brickem foru toho je plno. Uplne nejlepší by bylo sehnat tehlici z GTA nebo GT V6

johny1979
Uživatelský avatar

Příspěvky: 41
Registrován: 24.10.2013, čtv 19:24

Re: upgrade brzd 147/156/GT s použitím brzdičů ze 166 3.0V6

Příspěvek od johny1979 » 18.11.2013, pon 23:32

do GTAčkovej tehlice mi nebudu pasovať poloosy, GTA ma väčší priemer poloosy. nemaš nejaký link na tie "brické toho plno" ? :D
aktual: Alfa Romeo GT 1,9JTD
history: Fiat coupe 20VT 370PS/480Nm, Citroen saxo VTS 140,7PS/785kg, BMW E30 325, Opel Calibra and many more ...

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: upgrade brzd 147/156/GT s použitím brzdičů ze 166 3.0V6

Příspěvek od yan.ko » 18.11.2013, pon 23:46

Alfa Romeo Perfection

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: upgrade brzd 147/156/GT s použitím brzdičů ze 166 3.0V6

Příspěvek od Dallen » 19.11.2013, úte 09:46

@johny: Když všechny informace už tady máš :wink:
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

johny1979
Uživatelský avatar

Příspěvky: 41
Registrován: 24.10.2013, čtv 19:24

Re: upgrade brzd 147/156/GT s použitím brzdičů ze 166 3.0V6

Příspěvek od johny1979 » 19.11.2013, úte 14:45

Mám tu leda tak ho...o :-) brzdy mam už vyčistené, pojdu do laku to je asi tak všetko :smt021
Nemam ani tehlice, ani dalšie náboje, jednoducho musim dať vyrobiť ten L držiak. Stačila by ta hodnota v "?" nexcem to dať vyrabať len tak od "oka"

Včera som ešte montoval z GTA vystuhy pod auto, neodjebal som si zavity v podlahe ??? ďalej v napravnici žiadne otvory so zavitmy neboli na tie plechy tak som tam navaril "štifty" aby som to mal ako uchytiť, proste všetko sa serie :-( talian :twisted: :twisted: :twisted:
aktual: Alfa Romeo GT 1,9JTD
history: Fiat coupe 20VT 370PS/480Nm, Citroen saxo VTS 140,7PS/785kg, BMW E30 325, Opel Calibra and many more ...

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: upgrade brzd 147/156/GT s použitím brzdičů ze 166 3.0V6

Příspěvek od Dallen » 19.11.2013, úte 14:50

Hodnoty jsem Ti napsal. Vyrob si to nejdříve zkušebně ať víš jestli to sedí.
Co víc chceš...
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: upgrade brzd 147/156/GT s použitím brzdičů ze 166 3.0V6

Příspěvek od Petr147 » 19.11.2013, úte 15:06

johny1979 píše:Mám tu leda tak ho...o :-) brzdy mam už vyčistené, pojdu do laku to je asi tak všetko :smt021
Nemam ani tehlice, ani dalšie náboje, jednoducho musim dať vyrobiť ten L držiak. Stačila by ta hodnota v "?" nexcem to dať vyrabať len tak od "oka"

Včera som ešte montoval z GTA vystuhy pod auto, neodjebal som si zavity v podlahe ??? ďalej v napravnici žiadne otvory so zavitmy neboli na tie plechy tak som tam navaril "štifty" aby som to mal ako uchytiť, proste všetko sa serie :-( talian :twisted: :twisted: :twisted:
To bych zrovna na taliany neházel, když tam cpeš co tam nebylo a očividně o tom víš kulové...

johny1979
Uživatelský avatar

Příspěvky: 41
Registrován: 24.10.2013, čtv 19:24

Re: upgrade brzd 147/156/GT s použitím brzdičů ze 166 3.0V6

Příspěvek od johny1979 » 19.11.2013, úte 15:36

zajtra to rozhodím a skusim dačo s tým vyšpekulovať , riadne to po fotím a budem robiť result priebežne.

Petr147: Nebuď chytrí, ked to na jednu stranu ide no problem a na druhej strane sa odfajčia dva zavity tak asi bude chyba niekde uprostred. A ked cpem niekde niečo čo tam nebolo neznamená že o to viem kulový. Budem tu mať asi prvý na JTDčku vystuhy z GTA a taktiež 330mm brzdy. Radšej netáraj a podpor taketo projekty, či to naozaj je len o tom sa v 85 prispevkoch furt baviť o EGR ventile ???
aktual: Alfa Romeo GT 1,9JTD
history: Fiat coupe 20VT 370PS/480Nm, Citroen saxo VTS 140,7PS/785kg, BMW E30 325, Opel Calibra and many more ...

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: upgrade brzd 147/156/GT s použitím brzdičů ze 166 3.0V6

Příspěvek od Petr147 » 19.11.2013, úte 15:45

Aha, tak taliani můžou za to, že jsis nevzal zavitník a odjebal* závity v podlaze a o tom, že budeš první s 330 na jtd taky dost pochybuju :smt033

johny1979
Uživatelský avatar

Příspěvky: 41
Registrován: 24.10.2013, čtv 19:24

Re: upgrade brzd 147/156/GT s použitím brzdičů ze 166 3.0V6

Příspěvek od johny1979 » 19.11.2013, úte 16:01

OK, tak kto ich tu má? rad ho budem kontaktovať o tomto je toto forum nie ? či o podjebávaní sa ??? *plesk
Nemam chuť sa tu doťahovať o píčovinách.
Zajtra dám result či bude stačiť teoreticky tých 21mm ako písal Dallen.
Ked už dám do výroby tie uchyty tak dám spraviť nejaké navyše ak by potom niekto potreboval a nemusel toto absolvovať ako ja.
aktual: Alfa Romeo GT 1,9JTD
history: Fiat coupe 20VT 370PS/480Nm, Citroen saxo VTS 140,7PS/785kg, BMW E30 325, Opel Calibra and many more ...

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: upgrade brzd 147/156/GT s použitím brzdičů ze 166 3.0V6

Příspěvek od Petr147 » 19.11.2013, úte 16:12

K tomu ať se ti přizná konkrétní majitel... Pak k tomu napiš, co je to přesně za matroš, ze kterého jsou redukce...

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: upgrade brzd 147/156/GT s použitím brzdičů ze 166 3.0V6

Příspěvek od Dallen » 19.11.2013, úte 16:18

21mm není ta hodnota na obrázku. O 21mm posuň ty původní díry.

Jinak samozřejmně si to nejdříve odzkoušej. Vyrob si tu redukci z něčeho (ABS plast, případně hodně tvrdé dřevo, nebo nějaký hliník) A jen to zkus jestli to správně sedí.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: upgrade brzd 147/156/GT s použitím brzdičů ze 166 3.0V6

Příspěvek od yan.ko » 19.11.2013, úte 16:26

Tak vim minimalne o dvou lidech co maj 330ky na JTD a jednom co ma (nejen) vyztuhy z GTA.
Alfa Romeo Perfection

Odpovědět

Zpět na „Univerzální díly (brzdy, akumulátory, tuningové doplňky, pneu atd.)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti