hasící přístroje atd.

Odpovědět
rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

hasící přístroje atd.

Příspěvek od rossogtv » 28.9.2017, čtv 20:56

..jinak Kubu uz jsem varoval, ty 30 let stary benzinovy hadice v motorovem prostoru, zejmena ty kratke na vstrikach, jsou potencialni ohrozeni ktere by se melo resit pri nejblizssim dalsim servisu....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Kubas - Alfa 90 2.5 V6 QO (1984)

Příspěvek od hondzik » 29.9.2017, pát 21:54

Ve 155 mam 2kg pod nohama spolujezdce, kilovku hozenou v kufru. Je mi jasny ze kdyz drapnou na bussu palivovy hadice, nema smysl to ani zkouset otvirat, ale bejt to z ele, zkousel bych to umorit. Alespon pro ten pocit ze jsem to zkusil
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Kubas - Alfa 90 2.5 V6 QO (1984)

Příspěvek od Dallen » 29.9.2017, pát 22:04

Chlapi jen jedna z praxe. Vyserte se na prášky. I přes dobrý hasební účinek si zaserete kompletně interiér, při hašení v motorovém prostoru bude auto prakticky nepojízdné.

Chce to snehak s nějakou ideálně užší proudnici, ten ti je schopen např pořešit i nějaké zhnuti ve ventilaci.

Další věc je, že při nějakém kouření z podpalibky nemá cenu nic hasit dokud není odpojena baterie...
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18495
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Kubas - Alfa 90 2.5 V6 QO (1984)

Příspěvek od Kubas » 29.9.2017, pát 23:41

nechapu proc se to resi ve vlakne meho auta :-) az budu u PC tak to nekam presunu.... urcite jsou to uzitecne komentare....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Kubas - Alfa 90 2.5 V6 QO (1984)

Příspěvek od Petr147 » 30.9.2017, sob 07:56

Když jsme u odpojovaní baterky, nemáte někdo tip na dobrý odpojovač baterky? Co jsem tam našel, tak je to většinou příšerná Čína

pelo
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 281
Registrován: 13.5.2016, pát 08:47

Re: hasící přístroje atd.

Příspěvek od pelo » 30.9.2017, sob 08:50

Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)

Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex

JirCa
Uživatelský avatar

Příspěvky: 65
Registrován: 29.9.2015, úte 21:44
Bydliště: Cheb

Re: hasící přístroje atd.

Příspěvek od JirCa » 30.9.2017, sob 14:07

No toho bych se trošku bál to mít v autě. V létě pod kapotom na motoru bude slušný hic aby se to nespustilo.
Jinak ja vozím v autě 2kg FE-36, cena vyšší ale já to mám z práce za pusu :smt033
Prášek do auta určitě ne, to uděla nehoráznej bordel a ty pul kilový spreje je úpnej nesmysl to je tak na popelník.

Jinak v práci máme speciální nádoby právě na samočiný systém do aut DTM, moc pěkný, každá nádoba z karbonu váha bez hasiva asi 500g ale ta cena :smt077
Moc by se mi to v autě líbilo ale bohužel [-X

EDIT: k tomu sněhu, dá se použít ale vyvaroval bych se mu taky, není na hašení gumy některých kovů, namrzá a po ohřátí se dělá voda což taky není ideání, hlavně s ním můžete rozfoukat prach pod kapotou a tím můžete si akorát přitížit.
Alfa Romeo Giuilleta QV 1750 TBi
Fiat 500X 4x4 - 1.4 MultiAir II 170CV 9AT - Tata
Fiat Bravo II - 1.4 Sport 150 CV - Bro
Renault Megane II - 1.4 72KW - Ex
VW Jetta - 1.8i - Ex

romanc
Štamgast

Příspěvky: 967
Registrován: 22.7.2015, stř 18:40
Bydliště: Vlašim

Re: hasící přístroje atd.

Příspěvek od romanc » 30.9.2017, sob 14:59

Není do auta nejlepší halotronovy? Ten dává (nebo aspoň dávala) do aut škodovka a neměl by mít žádné znehodnocující vlastnosti. Navíc s ním lze hasit i pod napětím.
Alfa Romeo 159 SW 1.9JTD 85KW 2006
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018

JirCa
Uživatelský avatar

Příspěvky: 65
Registrován: 29.9.2015, úte 21:44
Bydliště: Cheb

Re: hasící přístroje atd.

Příspěvek od JirCa » 30.9.2017, sob 15:27

Ano, to je právě ta FE-36 nebo FE-13 apod. je toho více, ale cena za 2kg hasičák je cca 3000,- a prach ve stejné gramáži 500,-, to jen tak pro info.

Jinak kdo má někde doma zašitý Halon 1211, 1301 taky může použít, jen pozor jsou již zakázané.
Alfa Romeo Giuilleta QV 1750 TBi
Fiat 500X 4x4 - 1.4 MultiAir II 170CV 9AT - Tata
Fiat Bravo II - 1.4 Sport 150 CV - Bro
Renault Megane II - 1.4 72KW - Ex
VW Jetta - 1.8i - Ex

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: hasící přístroje atd.

Příspěvek od Dallen » 1.10.2017, ned 11:58

JirCa- Všechny hasičáky jsou pod tlakem, takže nějaké řešení rozvíření prachu je oničem. S CO2 gumu samozřejmně hasit lze, jde jen oto, že nemá moc velký ochlazovací účinek takže může dojít k opětovnému vznícení (ale to se netýká izolace apod. spíše jako hromady pneumatik). Halonové resp. Halotronové hasičáky jsou určitě nejlepší, jenže Halonové se už nevyrábí a halotronové jsou dost drahé.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18495
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: hasící přístroje atd.

Příspěvek od Kubas » 15.10.2017, ned 12:23

na pristi sezonu do svoji bezpecnostni tasky pro ty moje popelnice urcitenneco vyberu.... prozatim neco na pobaveni: https://video.idnes.cz/?c=A171012_18113 ... webtv_vojt
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Odpovědět

Zpět na „Univerzální díly (brzdy, akumulátory, tuningové doplňky, pneu atd.)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti