rozpěra do motoru
Myslím že každý kdo jen trochu jezdí a zajímá se to pozná.
Když vyměníš gumy letní za zimní se stejným rozměrem, poznáš to?Řekl bych že hned na prvním kruháči.
Nebo poznáš že se auto chová jinak na vodě a jinak na suchu?
S tou tyčí ten rozdíl je cítit a to dost, nevyjímaje Alfy.
Když vyměníš gumy letní za zimní se stejným rozměrem, poznáš to?Řekl bych že hned na prvním kruháči.
Nebo poznáš že se auto chová jinak na vodě a jinak na suchu?
S tou tyčí ten rozdíl je cítit a to dost, nevyjímaje Alfy.
BMW 730d, Superb TDI
Uvědom si že alfa má víceprvkovou přední nápravu tudíž má uchycení horním ramenem ke karoserii takže ta tyč tam nemá žádné opodstatnění jedině že bys jezdil mezi golfisty na jejich párty a necítil se trapně bez tyče
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
- Aleš
- Štamgast
- Příspěvky: 559
- Registrován: 21.1.2008, pon 18:12
- Bydliště: Zaříčany
- Kontaktovat uživatele:
Nějak ta debata ztrácí úroveň.Smát se vlastním rádoby vtipům.No nevím Nejsem žádnej profi závodník ,ale průměrnej řidič co se občas rád rychleji sveze,ale ten rozdíl před a po montáži tyče prostě poznat je.Nikomu jsem to tady nevnucoval,jen jsem reagoval na dotaz.Končím s tímhle tématem.
Rozpěrné tyče jsem vyráběl na 6 typů aut(z toho dvě Alfy) a na všech to znát bylo.Na některých víc,na některých méně,ale bylo.
Rozpěrné tyče jsem vyráběl na 6 typů aut(z toho dvě Alfy) a na všech to znát bylo.Na některých víc,na některých méně,ale bylo.
Naposledy upravil(a) Aleš dne 28.11.2008, pát 18:58, celkem upraveno 1 x.
AR 145 1,6 boxer RACE CAR
Buick Regal V8 301 rv 79
Chrysler Neon 2,0
ex-AR 156 2,0 TS
ex-AR 155 V6
ex-AR 33 1,7 Permanent
www.alistrechy.cz
Buick Regal V8 301 rv 79
Chrysler Neon 2,0
ex-AR 156 2,0 TS
ex-AR 155 V6
ex-AR 33 1,7 Permanent
www.alistrechy.cz
Když tak lpíš na přesnosti vyjadřování, tak nepiš slova ŽÁDNÉ OPODSTATNĚNÍ , protože ho má možná menší, ale rozhodně ne žádné.cuhan píše:Uvědom si že alfa má víceprvkovou přední nápravu tudíž má uchycení horním ramenem ke karoserii takže ta tyč tam nemá žádné opodstatnění jedině že bys jezdil mezi golfisty na jejich párty a necítil se trapně bez tyče
Když už je vedlejší efekt nevrzání interiéru, tak je jasný že se přece nekroutí tolik.
Navíc třeba Octavie RS má rozpěru v kufru.Myslíš že je to taky k ničemu?Proč by ji tam teda dávali.Aby zhoršili využitelnost kufru?
BMW 730d, Superb TDI
Roubrte37 torzní tyč je něco jínýho než o čem se tady bavíte. Asi si se překlep né??? A k tý rozpěrný tyči začali to myslím dávát soutěžáci před asi 30 lety když přišli na to že se to auto potom tolik nekroutí a má lepší vlastnost je jasné ,že hlavně v zatáčkách a na nerovný silnici. Nevím jestli to tam dávají ještě dneska,kdy jsou ty auta z pevnějších konstrukcí ale na tom předku to bude mít opodstatnění podle mě i dneska. Myslím ,že pro nás obyčejné smrtelníky to má význam ten,že je to auto pevnější, mnohdy odpadne různé vrzání a když se dostaneme do extrémní situace v zatáčce nebo vymeteme nějaký výmol tak to lépe udržíme na silnici, tak,že já osobně doporučuju. =D>
JP159
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 159 2,2 JTS
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 159 2,2 JTS
Alfiku na to to forum chodíme proto že nás něco spojuje a to je Alfa Romeo,to že na nějakou věc má někdo jiný názor je věc normální a dovedem o ní diskutovat a samozřejmě že mě nevadí co si kdo dá na svoje auto ale hlavně se navzájem neurážíme a když nevíš proč jsem napsal toto..
Chtěl bych rozpěrnou tyč myslíte že když si ji dám že se v zátačce nerozsekám? Díky za odpověď
tak nato nereaguj
Chtěl bych rozpěrnou tyč myslíte že když si ji dám že se v zátačce nerozsekám? Díky za odpověď
tak nato nereaguj
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Ak to beres ako urazku,tak som asi trafik hrebik po hlavicke.Najskor sa tu z toho vysmievas ze to nema ziadne opodstatnenie,ze je tam viceprvkova naprava a potom napises taku blbost,ci sa v zatacke nerozsekas ked si ju tam das...JASNE,ZE SA ROZSEKAS,KED POJDES JAK BLAZON. Vtedy ti nepomozu ani styri rozperne tyce.Chalani tu hovorili o tom,ze to auto sa kludnejsie v tych zatackach sprava a ja sa k tomu priklanam.Takze asi tak...APROPO: Preco si to napisal?cuhan píše:Alfiku na to to forum chodíme proto že nás něco spojuje a to je Alfa Romeo,to že na nějakou věc má někdo jiný názor je věc normální a dovedem o ní diskutovat a samozřejmě že mě nevadí co si kdo dá na svoje auto ale hlavně se navzájem neurážíme a když nevíš proč jsem napsal toto..
Chtěl bych rozpěrnou tyč myslíte že když si ji dám že se v zátačce nerozsekám? Díky za odpověď
tak nato nereaguj
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel
Takato ironia sa mi nezamluva....Nech si napise svoj nazor,ved od toho sme tu...Ja uz to beriem s rezervou,som tu uz nejaku dobu.A tak isto on moze brat s rezervou mna.Ide o to,ze ked si to zacne citat nejaky novacik,tak z toho bude uplne mimo a my tym novym bez skusenosti chceme predsa poradit,alebo aspon dat moznost,nech si vytvoria vlastny usudok.Richie píše:Alfiku je videt ze Cuhana a jeho ironii jeste neznas
Pestime to k vode.....
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel
Alfíku v sobotu jedu do Sence na mikulášskou párty tam to proberem u pivka
http://www.alfamania.sk/stretnutia_b.php
http://www.alfamania.sk/stretnutia_b.php
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Re: rozpěra do motoru
Tak s rozpěrou na 156 už jsem něco najel tak můžu referovat. Fakt je, že to pomohlo, ale nečekejte od toho bůh ví co. první čeho jsem si všimnul, tak se to na hrbech tolik "neklepe" jak řízení tak malitelé 156 určitě znaj situace kdy jim drnčí palubovka na serii děr, tak tohle už skoro nepozoruju. Další věc je hrbol v zatáčce na odlehčený kolo, dřív to byla rána jako kráva, ted si s tim zavěšení umí poradit mnohem líp, celkově se zpřesnilo řízení a zmírnila se nedotáčivot - přední kola si dýl udržej grip, ale jak řikám, jsou to dílčí zlepšení, na druhou stranu jestli mám říct, jestli se to za ty 3000 vyplatilo, tak řeknu, že pokud si chcete za 3000 něco koupit tak rozpěra je dobrá investice.
PS: moje dojmy jsou z 2.4, což je dost těžkej motor, tak že efekt může bejt u lehčích motorizací menší ....
PS: moje dojmy jsou z 2.4, což je dost těžkej motor, tak že efekt může bejt u lehčích motorizací menší ....
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Re: rozpěra do motoru
je tu někdo kdo by to vyrobil na spider 916 ve 3,0 12v, myslim, že v cabriu s touhle krávou na předku by to asi něco dělat mělo... Teda myslim kromě tý váhy navíc...
ex Schade 120 (Xena)
ex Fiatu Punto 1,1 Ducati Corse (Beruška)
ex Lancia Delta (Barunka)
Alfa Romeo 159 2,2 (Lucinka)
Alfa Romeo Spider 3,0 (Alenka)
Fiat Cinquecento 1,1 SPI (svody, sání, výfuk, chip, vačka, hlava dolů - Vosa)
ex Fiatu Punto 1,1 Ducati Corse (Beruška)
ex Lancia Delta (Barunka)
Alfa Romeo 159 2,2 (Lucinka)
Alfa Romeo Spider 3,0 (Alenka)
Fiat Cinquecento 1,1 SPI (svody, sání, výfuk, chip, vačka, hlava dolů - Vosa)
Re: rozpěra do motoru
1° Coppa Alfa Romeo
5° 50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
12° Crashtovic veselé vánoce 9.12.2022
5° 50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
12° Crashtovic veselé vánoce 9.12.2022
Re: rozpěra do motoru
Trochu o té tyči uvažuju kvůli odskakování na hrbech a pokud se trochu odvrzá interiér, tak bonus.
Ale četl jsem i názory, že je auto dělané tak, aby se někde kroutilo a pokud tomu na jednom místě člověk zabrání, o to víc se bude kroutit jinde a může něco rupnout. Podle mě to je docela divné. Do některých aut to dávaj za příplatek hned při koupi. Ovšem vylučovat to taky nechci, nemám na to školy.
Při nárazu by to ale snad mělo být pro posádku lepší, že se směr deformace rozloží na víc místech, ne? To že to pak hne s oběma nápravama je sice smůla pro auto, ale raděj mít o pár zlomenin míň a auto na odpis, než opačně.
Ale četl jsem i názory, že je auto dělané tak, aby se někde kroutilo a pokud tomu na jednom místě člověk zabrání, o to víc se bude kroutit jinde a může něco rupnout. Podle mě to je docela divné. Do některých aut to dávaj za příplatek hned při koupi. Ovšem vylučovat to taky nechci, nemám na to školy.
Při nárazu by to ale snad mělo být pro posádku lepší, že se směr deformace rozloží na víc místech, ne? To že to pak hne s oběma nápravama je sice smůla pro auto, ale raděj mít o pár zlomenin míň a auto na odpis, než opačně.
Alfa Romeo 147 JTDm 16v FL
Re: rozpěra do motoru
Aplikoval někdo, kromě rozpěrné tyče, i jiné zpěvňující prvky?
Například vícebodové spodní rámy a další výztuhy od Ultaracing?
Na 166 nemužu sehnat horní strutbar, tak uvažuju o spodní variantě.
Yanko, Zde, Rossogtv...?
Například vícebodové spodní rámy a další výztuhy od Ultaracing?
Na 166 nemužu sehnat horní strutbar, tak uvažuju o spodní variantě.
Yanko, Zde, Rossogtv...?
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4868
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: rozpěra do motoru
z toho budes delat racekaru? vyramuj to a budes to mit tuhy dost
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů