rozpěra do motoru

Fila

Příspěvky: 5
Registrován: 18.11.2008, úte 07:34
Kontaktovat uživatele:

rozpěra do motoru

Příspěvek od Fila » 23.11.2008, ned 15:46

zdravím, prosím nemáte někdo nákres nebo rozměry rozpěrné tyče mezi tlumiče?? pokusil bych se to vyrobit... dík Fila

Aleš
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 559
Registrován: 21.1.2008, pon 18:12
Bydliště: Zaříčany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Aleš » 23.11.2008, ned 19:23

Tady máš fotku tyče,co jsem vyráběl. http://www.cuoresportivo.net/karty/ales/02.jpg
Rozměry nemám.Na soustruhu jsem si vyrobil misky na šrouby uchycení tlumiču a pak jsem nařezal tenkostěnou trubku tak,aby to nikde nepřekáželo(hlavně kapotě).Znát to je řádně :drivers:
AR 145 1,6 boxer RACE CAR
Buick Regal V8 301 rv 79
Chrysler Neon 2,0
ex-AR 156 2,0 TS
ex-AR 155 V6
ex-AR 33 1,7 Permanent
www.alistrechy.cz

Ferro
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 189
Registrován: 19.4.2007, čtv 13:11
Bydliště: Stod--> Dobřany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ferro » 24.11.2008, pon 06:44

Vypada to pekne :smt023 chces jich vyrobit vic? *varim varim
AR 156 Crosswagon
AR Giulietta 2,0
Aprilia RSV Mille R
ex AR 156 2,5 V6

kupis p
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5
Registrován: 26.10.2008, ned 09:40
Kontaktovat uživatele:

rozpěra

Příspěvek od kupis p » 24.11.2008, pon 13:31

To je gut taky jednu beru pokud ji ALEŠ udělá!!!Nejlevnější stojí 1900kč!!!

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3810
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Franik » 24.11.2008, pon 18:05

No nevím ale u 156 si myslím že ona tyč nemá žádné opodstatnění, možná u 147 :-k , ale 156 která má horní i spodní ramena na nápravnici tak se žádné tlaky na uložení tlumičů nepřenáší to má opodstatnění u systému McPerson kde uložení tlumiče je zároveň horní uchycení kola, u 156 toto slouží pouze k udržení svislého pohybu tlumiče nikoliv příčného který obstarávají spodní a horní ramena. Smysl by to mělo asi vzadu kde je právě McPerson. Jo vlastně jednu výhodu to má pokud auto dostane ránu na podběh tak se deformace přenese i na druhou stranu, takže se na stolici nebude rovnat jeden podběh ale hned oba.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 24.11.2008, pon 18:54

A neni nahodou to ulozeni horniho ramene chyceny v tom hrnci? Ono to mit smysl bude vzdycky, otazka je jak moc to bude poznat.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

cuhan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2148
Registrován: 28.9.2007, pát 15:58
Bydliště: Zlaté Hory

Příspěvek od cuhan » 24.11.2008, pon 20:28

Ta tyč to je jen frajeřina která nemá žádný význam,akorát jak píše Franik při nárazu z boku budeš mít místo jednoho problému problémy dva
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw

Aleš
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 559
Registrován: 21.1.2008, pon 18:12
Bydliště: Zaříčany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Aleš » 24.11.2008, pon 20:35

Smysl to určitě má.Chce to zkusit se svézt před a po montáži.U většiny aut zmizelo vrzání interiéru(jako vedlejší produkt :) ) ale hlavně to je znát v zatáčkách.S tou hromadnou výrobou to bohužel nedopadne.Není čas :(
AR 145 1,6 boxer RACE CAR
Buick Regal V8 301 rv 79
Chrysler Neon 2,0
ex-AR 156 2,0 TS
ex-AR 155 V6
ex-AR 33 1,7 Permanent
www.alistrechy.cz

Aleš
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 559
Registrován: 21.1.2008, pon 18:12
Bydliště: Zaříčany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Aleš » 24.11.2008, pon 20:37

cuhan píše:Ta tyč to je jen frajeřina která nemá žádný význam,akorát jak píše Franik při nárazu z boku budeš mít místo jednoho problému problémy dva
Tak to je hloupost! Proč by to jinak používali v motorsportu? Aby vezli kila navíc? :smt102
AR 145 1,6 boxer RACE CAR
Buick Regal V8 301 rv 79
Chrysler Neon 2,0
ex-AR 156 2,0 TS
ex-AR 155 V6
ex-AR 33 1,7 Permanent
www.alistrechy.cz

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 24.11.2008, pon 20:40

Myslim, ze jakykoliv zpevneni karoserie v krutu jizdnim vlastnostem pomuze.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

cuhan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2148
Registrován: 28.9.2007, pát 15:58
Bydliště: Zlaté Hory

Příspěvek od cuhan » 24.11.2008, pon 20:51

Já nejezdím vrchy ani okruhy ani rallye takže tak :smt023
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 24.11.2008, pon 21:22

To ale jeste neznamena, ze to nema vyznam. :smt023
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Fila

Příspěvky: 5
Registrován: 18.11.2008, úte 07:34
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fila » 25.11.2008, úte 08:18

no to je fuk, ja to tam proste chci... :smt097 :-D :-D

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3810
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Franik » 25.11.2008, úte 19:06

Aleš píše:
cuhan píše:Ta tyč to je jen frajeřina která nemá žádný význam,akorát jak píše Franik při nárazu z boku budeš mít místo jednoho problému problémy dva
Tak to je hloupost! Proč by to jinak používali v motorsportu? Aby vezli kila navíc? :smt102
Jo a všiml jsi si na jakých autech ty tyče jsou na všech co používaj McPherson, ale každeho věc já za to nikoho neodsuzuju pokud se to někomu líbí tak ať si to dá, Já mám též udělaný auto podle sebe. Jen jsem se vyjádřil z profesionálního hlediska k oné tyčy u 156. *varim varim
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

Aleš
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 559
Registrován: 21.1.2008, pon 18:12
Bydliště: Zaříčany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Aleš » 25.11.2008, úte 21:02

Franik píše:
Aleš píše:
cuhan píše:Ta tyč to je jen frajeřina která nemá žádný význam,akorát jak píše Franik při nárazu z boku budeš mít místo jednoho problému problémy dva
Tak to je hloupost! Proč by to jinak používali v motorsportu? Aby vezli kila navíc? :smt102
Jo a všiml jsi si na jakých autech ty tyče jsou na všech co používaj McPherson, ale každeho věc já za to nikoho neodsuzuju pokud se to někomu líbí tak ať si to dá, Já mám též udělaný auto podle sebe. Jen jsem se vyjádřil z profesionálního hlediska k oné tyčy u 156. *varim varim
Přeci nebudu pochybovat o názoru profesionála,že.(Sparco atd.)Podle mě je rozpěrná tyč pro jízdní vlastnosti důležitější než kdejaký Cadamuro.Bez ohledu na typ nápravy.
AR 145 1,6 boxer RACE CAR
Buick Regal V8 301 rv 79
Chrysler Neon 2,0
ex-AR 156 2,0 TS
ex-AR 155 V6
ex-AR 33 1,7 Permanent
www.alistrechy.cz

cuhan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2148
Registrován: 28.9.2007, pát 15:58
Bydliště: Zlaté Hory

Příspěvek od cuhan » 26.11.2008, stř 08:29

Když budou dvě 156ky a jedna s tyčí a ty si to projedeš tak poznáš v které je tyč? :smt044
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 26.11.2008, stř 08:32

kdyz budes dobrej ridic tak jo :smt098
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

cuhan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2148
Registrován: 28.9.2007, pát 15:58
Bydliště: Zlaté Hory

Příspěvek od cuhan » 26.11.2008, stř 08:41

:smt044 :smt044 :smt044 :smt044 :smt044
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw

Aleš
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 559
Registrován: 21.1.2008, pon 18:12
Bydliště: Zaříčany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Aleš » 26.11.2008, stř 21:05

No jistěééé. :-D A když ne,tak se aspoň povozím :drivers: :D
AR 145 1,6 boxer RACE CAR
Buick Regal V8 301 rv 79
Chrysler Neon 2,0
ex-AR 156 2,0 TS
ex-AR 155 V6
ex-AR 33 1,7 Permanent
www.alistrechy.cz

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3356
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od roberto37 » 26.11.2008, stř 21:23

Aleš píše:
Franik píše:
Aleš píše: Tak to je hloupost! Proč by to jinak používali v motorsportu? Aby vezli kila navíc? :smt102
Jo a všiml jsi si na jakých autech ty tyče jsou na všech co používaj McPherson, ale každeho věc já za to nikoho neodsuzuju pokud se to někomu líbí tak ať si to dá, Já mám též udělaný auto podle sebe. Jen jsem se vyjádřil z profesionálního hlediska k oné tyčy u 156. *varim varim
Přeci nebudu pochybovat o názoru profesionála,že.(Sparco atd.)Podle mě je rozpěrná tyč pro jízdní vlastnosti důležitější než kdejaký Cadamuro.Bez ohledu na typ nápravy.
Asi tak :smt023
A když nic, tak je to schovaný pod kapotou. Na druhou stranu má 156-ka v krutu dost tuhou kaarosérii již z výroby, takže asi účinek torzní tyče bude potznat jen v naprosto extrémních situacích, které normálně v provozu nezažijem. Ale tohle tuzing není!
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou

modenaboy
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 817
Registrován: 25.1.2008, pát 16:06
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od modenaboy » 27.11.2008, čtv 17:16

cuhan píše:Když budou dvě 156ky a jedna s tyčí a ty si to projedeš tak poznáš v které je tyč? :smt044
TUTOVĚ!!!
BMW 730d, Superb TDI

HeSH
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 222
Registrován: 23.8.2008, sob 16:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HeSH » 27.11.2008, čtv 17:17

po rovině to nepoznáš :D
Fiat Stilo 1.6 16v 3dv. r.v. 2002 - Rodičů
Renault Mégane Coupe Coach - Yellow, momentální mazel.
EX: Alfa Romeo 146, 1.4 i.e Boxer.

modenaboy
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 817
Registrován: 25.1.2008, pát 16:06
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od modenaboy » 27.11.2008, čtv 17:18

Když mám poznat rozdíly, nepojedu přece jen rovně, to umí i cvičená opice.
BMW 730d, Superb TDI

HeSH
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 222
Registrován: 23.8.2008, sob 16:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HeSH » 27.11.2008, čtv 17:20

však jsem to bral jako příspěvek s nadsázkou.
Fiat Stilo 1.6 16v 3dv. r.v. 2002 - Rodičů
Renault Mégane Coupe Coach - Yellow, momentální mazel.
EX: Alfa Romeo 146, 1.4 i.e Boxer.

cuhan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2148
Registrován: 28.9.2007, pát 15:58
Bydliště: Zlaté Hory

Příspěvek od cuhan » 27.11.2008, čtv 18:56

modenaboy píše:Když mám poznat rozdíly, nepojedu přece jen rovně, to umí i cvičená opice.
Tobě věřím ty to poznáš :smt023 :smt023 :smt023 :smt023 :smt023 :smt023
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw

Odpovědět

Zpět na „Univerzální díly (brzdy, akumulátory, tuningové doplňky, pneu atd.)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti