rozpěra do motoru
rozpěra do motoru
zdravím, prosím nemáte někdo nákres nebo rozměry rozpěrné tyče mezi tlumiče?? pokusil bych se to vyrobit... dík Fila
- Aleš
- Štamgast
- Příspěvky: 559
- Registrován: 21.1.2008, pon 18:12
- Bydliště: Zaříčany
- Kontaktovat uživatele:
Tady máš fotku tyče,co jsem vyráběl. http://www.cuoresportivo.net/karty/ales/02.jpg
Rozměry nemám.Na soustruhu jsem si vyrobil misky na šrouby uchycení tlumiču a pak jsem nařezal tenkostěnou trubku tak,aby to nikde nepřekáželo(hlavně kapotě).Znát to je řádně
Rozměry nemám.Na soustruhu jsem si vyrobil misky na šrouby uchycení tlumiču a pak jsem nařezal tenkostěnou trubku tak,aby to nikde nepřekáželo(hlavně kapotě).Znát to je řádně
AR 145 1,6 boxer RACE CAR
Buick Regal V8 301 rv 79
Chrysler Neon 2,0
ex-AR 156 2,0 TS
ex-AR 155 V6
ex-AR 33 1,7 Permanent
www.alistrechy.cz
Buick Regal V8 301 rv 79
Chrysler Neon 2,0
ex-AR 156 2,0 TS
ex-AR 155 V6
ex-AR 33 1,7 Permanent
www.alistrechy.cz
rozpěra
To je gut taky jednu beru pokud ji ALEŠ udělá!!!Nejlevnější stojí 1900kč!!!
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3810
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
No nevím ale u 156 si myslím že ona tyč nemá žádné opodstatnění, možná u 147 , ale 156 která má horní i spodní ramena na nápravnici tak se žádné tlaky na uložení tlumičů nepřenáší to má opodstatnění u systému McPerson kde uložení tlumiče je zároveň horní uchycení kola, u 156 toto slouží pouze k udržení svislého pohybu tlumiče nikoliv příčného který obstarávají spodní a horní ramena. Smysl by to mělo asi vzadu kde je právě McPerson. Jo vlastně jednu výhodu to má pokud auto dostane ránu na podběh tak se deformace přenese i na druhou stranu, takže se na stolici nebude rovnat jeden podběh ale hned oba.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
A neni nahodou to ulozeni horniho ramene chyceny v tom hrnci? Ono to mit smysl bude vzdycky, otazka je jak moc to bude poznat.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Aleš
- Štamgast
- Příspěvky: 559
- Registrován: 21.1.2008, pon 18:12
- Bydliště: Zaříčany
- Kontaktovat uživatele:
Smysl to určitě má.Chce to zkusit se svézt před a po montáži.U většiny aut zmizelo vrzání interiéru(jako vedlejší produkt ) ale hlavně to je znát v zatáčkách.S tou hromadnou výrobou to bohužel nedopadne.Není čas
AR 145 1,6 boxer RACE CAR
Buick Regal V8 301 rv 79
Chrysler Neon 2,0
ex-AR 156 2,0 TS
ex-AR 155 V6
ex-AR 33 1,7 Permanent
www.alistrechy.cz
Buick Regal V8 301 rv 79
Chrysler Neon 2,0
ex-AR 156 2,0 TS
ex-AR 155 V6
ex-AR 33 1,7 Permanent
www.alistrechy.cz
- Aleš
- Štamgast
- Příspěvky: 559
- Registrován: 21.1.2008, pon 18:12
- Bydliště: Zaříčany
- Kontaktovat uživatele:
Tak to je hloupost! Proč by to jinak používali v motorsportu? Aby vezli kila navíc?cuhan píše:Ta tyč to je jen frajeřina která nemá žádný význam,akorát jak píše Franik při nárazu z boku budeš mít místo jednoho problému problémy dva
AR 145 1,6 boxer RACE CAR
Buick Regal V8 301 rv 79
Chrysler Neon 2,0
ex-AR 156 2,0 TS
ex-AR 155 V6
ex-AR 33 1,7 Permanent
www.alistrechy.cz
Buick Regal V8 301 rv 79
Chrysler Neon 2,0
ex-AR 156 2,0 TS
ex-AR 155 V6
ex-AR 33 1,7 Permanent
www.alistrechy.cz
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3810
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Jo a všiml jsi si na jakých autech ty tyče jsou na všech co používaj McPherson, ale každeho věc já za to nikoho neodsuzuju pokud se to někomu líbí tak ať si to dá, Já mám též udělaný auto podle sebe. Jen jsem se vyjádřil z profesionálního hlediska k oné tyčy u 156.Aleš píše:Tak to je hloupost! Proč by to jinak používali v motorsportu? Aby vezli kila navíc?cuhan píše:Ta tyč to je jen frajeřina která nemá žádný význam,akorát jak píše Franik při nárazu z boku budeš mít místo jednoho problému problémy dva
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
- Aleš
- Štamgast
- Příspěvky: 559
- Registrován: 21.1.2008, pon 18:12
- Bydliště: Zaříčany
- Kontaktovat uživatele:
Přeci nebudu pochybovat o názoru profesionála,že.(Sparco atd.)Podle mě je rozpěrná tyč pro jízdní vlastnosti důležitější než kdejaký Cadamuro.Bez ohledu na typ nápravy.Franik píše:Jo a všiml jsi si na jakých autech ty tyče jsou na všech co používaj McPherson, ale každeho věc já za to nikoho neodsuzuju pokud se to někomu líbí tak ať si to dá, Já mám též udělaný auto podle sebe. Jen jsem se vyjádřil z profesionálního hlediska k oné tyčy u 156.Aleš píše:Tak to je hloupost! Proč by to jinak používali v motorsportu? Aby vezli kila navíc?cuhan píše:Ta tyč to je jen frajeřina která nemá žádný význam,akorát jak píše Franik při nárazu z boku budeš mít místo jednoho problému problémy dva
AR 145 1,6 boxer RACE CAR
Buick Regal V8 301 rv 79
Chrysler Neon 2,0
ex-AR 156 2,0 TS
ex-AR 155 V6
ex-AR 33 1,7 Permanent
www.alistrechy.cz
Buick Regal V8 301 rv 79
Chrysler Neon 2,0
ex-AR 156 2,0 TS
ex-AR 155 V6
ex-AR 33 1,7 Permanent
www.alistrechy.cz
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Asi takAleš píše:Přeci nebudu pochybovat o názoru profesionála,že.(Sparco atd.)Podle mě je rozpěrná tyč pro jízdní vlastnosti důležitější než kdejaký Cadamuro.Bez ohledu na typ nápravy.Franik píše:Jo a všiml jsi si na jakých autech ty tyče jsou na všech co používaj McPherson, ale každeho věc já za to nikoho neodsuzuju pokud se to někomu líbí tak ať si to dá, Já mám též udělaný auto podle sebe. Jen jsem se vyjádřil z profesionálního hlediska k oné tyčy u 156.Aleš píše: Tak to je hloupost! Proč by to jinak používali v motorsportu? Aby vezli kila navíc?
A když nic, tak je to schovaný pod kapotou. Na druhou stranu má 156-ka v krutu dost tuhou kaarosérii již z výroby, takže asi účinek torzní tyče bude potznat jen v naprosto extrémních situacích, které normálně v provozu nezažijem. Ale tohle tuzing není!
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů