Oprava 75 od ApoZ

všechny transaxle od Alfetty až po 75...
Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1844
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Oprava 75 od ApoZ

Příspěvek od Rasputin » 30.4.2012, pon 21:15

jj, presne to ma inak napadlo uz, ze po opieskovani ako rychlo je nutne povrch osetrit, lebo som si vravel ze to bude asi rychlo chytat lisku. Ale pokial by stacil naky pripravok ponatierat/prestriekat, ze to dokaze na par tyzdnov zakonzervovat, bolo by fajn.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Oprava 75 od ApoZ

Příspěvek od RV147 » 1.5.2012, úte 09:37

Já nevím jak rychle rezne kastle, ale když jsem kdysi pískoval veteránistům litinový válce, stalo se mi i, že byly rezatý do druhýho dne. Sice jenom lehounká povrchová koroze, asi jako když lehce oreznou kotouče po umytí.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1844
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Oprava 75 od ApoZ

Příspěvek od Rasputin » 1.5.2012, úte 13:20

budem si to musiet teda premysliet. Uvidim co mi povie este clovek co by to mal vyvarat, ci mu to bude stacit v takomto stave, alebo radsej poslat na pieskovanie.

A teraz pani, potreboval by som pomoc, mam problem, nejde mi startnut motor! Vybral som palubku resp. zatial len budiky ale co viem tak bez toho by mala nastartovat. A zrusil kabelaz vo vsetkych dverach, co by tiez nemal byt problem. Chcel som nastartovat a po 5tich minutach som si vsimol ze nemam nahodenu ECU :smt021 No ale aj po nahodeny nic. Palivo mam, ale iskru nie. Do elektriky som blb, takze systematicky, poistka, rele, co treba checknut? Normalne iskru by mala davat aj bez ECU alebo nie? Obavam sa ze mi zasa odisla ECU :(

edit: predcasne som stresoval, opat sa mi rozpojilo cidlo polohy kluky ked som daval baterku :smt021
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Oprava 75 od ApoZ

Příspěvek od Milano75 » 1.5.2012, úte 16:42

zlatej diesel, ted u Vžky sem měnil málem startér a protže sem línej, tak sem prvně vyměnil relé co bzučelo a startér začla fungovat :)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1844
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Oprava 75 od ApoZ

Příspěvek od Rasputin » 1.5.2012, úte 17:11

este takto, problem so startovanim mi stale petrvava. Dojdem, chcem startovat a nic len cukne pastorok(nie relatko, ale pastorok), myslel som ze to je v baterke, ale nie, myslel som ze v startery(meneny) ale nie, mysleom ze stecker na spinacke, ale tiez nie. Proste staci ak vypnem kluc a znova zacnem akoby startovat, takto to cuka kedy ako 5,6,7..10-15krat, a potom zacne normalne startovat. Uvidim, v ramci tychto prac je naplanovana aj "regeneracia" elektro instalacie, snad to problem definitivne vyriesi.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1844
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Oprava 75 od ApoZ

Příspěvek od Rasputin » 2.5.2012, stř 11:05

dalsie fotky + videjko v postupe prac.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=elMRBq_S ... e=youtu.be[/video]
Přílohy
_IMAG0003.JPG
_IMAG0004.JPG
_IMAG0005.JPG
_IMAG0006.JPG
_IMAG0007.JPG
_IMAG0008.JPG
_IMAG0009.JPG
_IMAG0010.JPG
_IMAG0011.JPG
_IMAG0012.JPG
_IMAG0013.JPG
_IMAG0014.JPG
_IMAG0015.JPG
_IMAG0016.JPG
_IMAG0017.JPG
_IMAG0018.JPG
_IMAG0019.JPG
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Oprava 75 od ApoZ

Příspěvek od Ladin 164V6 » 2.5.2012, stř 12:01

Mas vystrelenej airbag koukam :-D
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1844
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Oprava 75 od ApoZ

Příspěvek od Rasputin » 2.5.2012, stř 12:32

Ladin 164V6 píše:Mas vystrelenej airbag koukam :-D
loool, co si tento nevsimne :smt041 :smt033 :pivko
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Oprava 75 od ApoZ

Příspěvek od RV147 » 2.5.2012, stř 18:05

Jinak ty místa se schnilotinou jsou naprosto identický jako u mý, kromě těch zadků tam jsem to tolik neměl. největší oprc jsou nohy pro zvedák vpředu, jsou tam snad 3 nebo 4 plechy na sobě, blbě se to vyřezává, fuj..
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4862
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: Oprava 75 od ApoZ

Příspěvek od A.J.Michal » 2.5.2012, stř 20:26

tak ta má kastle je ještě celkem oproti té Rasputinovi vcajku :D uvidím po dalších 4 letech používaní a 40 tisících kiláků :smt040
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Oprava 75 od ApoZ

Příspěvek od hondzik » 2.5.2012, stř 21:18

když to tak vidím, tak v garáži nemám 75tku.... Jedinej svědek toho že to mám bez rzi je asi Hampi

držím palce, asi i ta ex Sejnyho kastle je na tom líp. Kdyby nebyla uhnutá vpředu :-(
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2873
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: Oprava 75 od ApoZ

Příspěvek od Radim » 3.5.2012, čtv 10:34

proti mé alfettě GTV pořád krása.. :-D
Alfetta GTV L - 159 2.4 JTDm SW - 500 Vintage '57 - B8 Passat TDI

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Oprava 75 od ApoZ

Příspěvek od RV147 » 3.5.2012, čtv 12:09

Radim: To si nedělej srandu, že to máš víc shnilý. V tomhle stavu bys to sehnal i v čechách. Nakonec i ta Richieho bejvalka vypadala podobně.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2873
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: Oprava 75 od ApoZ

Příspěvek od Radim » 3.5.2012, čtv 12:46

nafotím podběhy, dno kufru a dám to do karty. není to odstrojený, těžko soudit, nikdy jsem nerenovoval. určitě je to lepší než Milanova :-D , Richieho si moc nepamatuju. šel jsem po verzi-chromka, top verze Lusso před plast obdobím, nemohl jsem koupit "lepší" verzi. i když vyvaření bude stát víc, než něco tuzemskýho.
Alfetta GTV L - 159 2.4 JTDm SW - 500 Vintage '57 - B8 Passat TDI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Oprava 75 od ApoZ

Příspěvek od Milano75 » 3.5.2012, čtv 19:12

tak lepší než moje asi určitě :)

ale moje je starší, tak na to má nárok :wink:

to rasputin:

moje 75ka byla schnilejší, zajímavé třeba je, že třeba v podlaze se udělá prostě díra na rovném místě

tuším, že sem zavařoval asi 25dir, různých velikostí- jednu sem si nechal pod řidičem- na horší časy :D
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1844
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Oprava 75 od ApoZ

Příspěvek od Rasputin » 3.5.2012, čtv 19:35

u mna je podlaha chytena pri kazdom to origo otvore, tie padnu v minulost, nechcem ich tam. Co sa tyka farby, aku by ste odporucili? Najradsej by som dal origo PPG, akorat ze sa tazsie zhana, ale co som sa informoval tak to pojde. Kusok od seba mam Spies Hecker, tam som volal, ze by som chcel farbu, pytal sa ma ze co tam mam teraz, vravim ze rosso130 PPG a zrazu somz jeho tonu bolo normlane citit akoby sa vysmeiavl, ze to PPG urcite nieje, preto predpokladam ze ppg patri k tym lepsim. Alebo potom poznam uz len max mayer. Otazka tiez je ci rieditelne vodou, alebo riedidlom :-k Kamos mi nedavno vravel, ze on uz prestal riedit, ze aspon sa tak skoro farba nevytaha, neviem co je natom. Ja by som najradsej 1-3 vrstvy farby, resp. zaklad+2vrstvy farby, a potom este bezbarvy lak, co vy nato. A kolko kilo asi bude treba na skelet ked by sa mal striekat aj motorvy proestor a aj zvnutra, 4x dvere, 2x predny blatnik, 2x kapoty, 2x narazniky, full bodykit. S tym ze strechu chcem ciernu.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Oprava 75 od ApoZ

Příspěvek od Milano75 » 4.5.2012, pát 07:09

tady u nás v jihlavě když chcš nastříkat škodu 120 co nejlaciněji , tak od 10tis nejni problém

být tebou tak jdu do stejné, nemusíš toho tolik stříkat

já mám původní stříbrnou a umělco to nastříkaly jen zvenku, takže vnitřky dveří sloupky atp jsou stříbrné
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Oprava 75 od ApoZ

Příspěvek od RV147 » 4.5.2012, pát 11:33

Takže barva: Origo odstín Rosso Alfa PPG 130 má 4 barevné mutace, takže se můžeš vybrat. Pak se musíš rozhodnout jestli chceš 1 komponentní tzn., že mícháš tužidlo, ředidlo a barvu., dáš 2-3 vrstvy a máš hotovo. Výhoda je při aplikaci doma nebo mimo box, že do toho nenalítá tolik špíny. Nevýhoda, že aby to mělo príma lesk bez pomeranče musíš to víc "nalejt" a má to snahu stýkat. U 2 komponenetu stříkáš metodou báze (barva+ředidlo), 2-3 vrtvy, schne prakticky hned, to necháš zavadnout 20-30min. a následně si námícháš bezbarvej lak+tužidlo+ředidlo a zase 2-3 vrtstvy. Výhoda je větší lesk, nevýhodou podstatně vyšší cena a taky to, že ti nalítá bordel do báze a pak ještě do laku. Kolik barvy je otázka, protože barva se míchá s tuidlem a ředidlem a poměry má každá firma jiný. Mě stačilo na vnějšek 2,5 litrů Mobihelu (poměr 2:1) tj.3,75L směsi (cca. 3750 Kč, u varianty báze+lak počítej zhruba 2x). Stačilo by i 2 litry. S vnitřkem bych to bral tak na těch 2,75L. Firmy dle dostupnosti, a taky podle toho s čím je lakýra zvyklej dělat. Cenově dobře vychází Mobihel,DeBeer pak už třeba ICI, Max Mayer, Spies. Špičku vidím na PPG,RM (dříve Basf), Standox, Glasurit. Tužidla jsou rychlý (na doma), střední (lakovna bez přitápění) a pomalý (box s topením). Voda stojí zaprd, ale lakovny s tím hodně dělaj. Záleží jestli to budeš dělat doma nebo v lakovně. Klidně se ptej. Já to dělal 1 komponentím Mobihelem a dneska bych se nebál 2 komponentu což byl origo lak.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1844
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Oprava 75 od ApoZ

Příspěvek od Rasputin » 4.5.2012, pát 13:48

striekat by som to chcel prave v tom spies hacker, maju box, takze o bordel by som sa nemal bat. A hlavne by sa malo jednat o "profesionalny" celolak resp. v boxe a verim ze so skusenym lakernikom, tudiz ak to skurvi tak by som mal mat pravo otvorit si hubu a nechat to pripadne prerobit, kdesto u kamosa co by to streikal v garazi a dopadlo by to zle, tak co by som mohol... mohol by som byt akurat tak rad ze sa do toho pustil. Na druhej strane sa moze stat, ze to skurvia ja tam, a budu sa vyhovarat ze som dodal zlu farbu abo tak... proste vyhovorka sa vzdy najde len aby nemuslei opravovat, platit skodu atd...
Hej, to ze je viac odtienov som vedel, chcem farbu nech zobere odtien od najmenej poskodenej a najmenej vyblednutej farby a to zadny kufor zvnutornej strany. Tam je farba aj lak pekny neposkodeny, nevytahany. Takze rozdiel medzi vodou a riedidlom rieditelnou farbou nieje v kvalite, ale proste sa len hrame na ECO? :-k
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Oprava 75 od ApoZ

Příspěvek od RV147 » 4.5.2012, pát 20:11

Tak ono by to ani nemusela bejt vyhovarka, když jim doneseš jinou barvu. Každá barva se míchá jinak s tužidlem, jinak se slejvá, jinak reaguje na změny teploty. Když někomu doneseš materiál na kterej není zvyklej, může to dopadnout blbě. Já občas něco láknu kámošům a Alfu jsem 2x zkurvil něž jsem se naučil s tím materiálem alespoň trochu pracovat. Pokud to bude u profi firmy v boxu, tak takhle velký lakovny mají svojí míchárnu a prostě si vezmeš barvy od nich. Pozor ale, občas se stane, že profi firma si řekne, že na ten starej hranatej krám to nějak stačí a pak budeš nešťastnej. Počítej kolem min. 30tis. Kč pokud to chceš i s vnitřkem a systém báze+lak. Ty vodovky asi kvalitativně nebudou špatný, ale musí se přisoušet při cca. 60 °C, kit musí bejt dobře vystárlej a vytvrdlej, všechno trvá dýl. Navíc prostě vodovka není dobovej materiál...
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1844
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Oprava 75 od ApoZ

Příspěvek od Rasputin » 5.5.2012, sob 00:58

Som sa dopocul prave ze kamarat si ide dat lakovat v tom spes hackeri svoju audinu ale cisto len zvonka. Uvidim co ho to vide, a aka bude kvalita.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1844
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Oprava 75 od ApoZ

Příspěvek od Rasputin » 7.5.2012, pon 10:07

Tento vikend nebolo casu na alfu, segra mala svadbu takze som sa venoval inym cinnostiam :partyman:
Ale aspon sme spravili nake videjko. K pracacm sa dostanem snad zajtra - chystam sa oskrabavat podlahu.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=_UDnmJeQc54[/video]
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1844
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Oprava 75 od ApoZ

Příspěvek od Rasputin » 8.5.2012, úte 18:54

dnes som vytahoval krom ineho aj palubku, hrnuli sa mi slzy na krajicky; tolko kablov a pitchovin, vobec sa necudujem ze tej elektrike tak sibe, ale tie slzy som mal skor preto, ze kto to da dohromady. Darmo rozobera sa lahsie. Tiez islo vonka celne sklo, a musim povedat ze to bola mozno aj najjednoduchsia vec co isla z auta dole - prakticky sama, stacilo trocha zatlacit a bolo hotovo. Ale opat prisiel sok co sa skrivalo pod tym bordelom - zmesou bausetu a silikonu, fotky snad zajtraale nebude to pekny pohlad.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1844
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Oprava 75 od ApoZ

Příspěvek od Rasputin » 12.5.2012, sob 19:04

interier nakomplet vonku, plus nadrz. Najblizise von technika, a ostava este zadne sklo. A vyriesena zahada ako sundat horne listy, a vyriesil ju KGB, dnes prisiel k autu a vravi ze co som nesundal aj listy, ze pod tym tesnenim su nity ktore treba odvrtat a je :-D
Přílohy
_IMAG0041.JPG
_IMAG0040.JPG
_IMAG0039.JPG
_IMAG0038.JPG
_IMAG0037.JPG
_IMAG0035.JPG
_IMAG0034.JPG
_IMAG0033.JPG
_IMAG0032.JPG
_IMAG0031.JPG
_IMAG0030.JPG
_IMAG0029.JPG
_IMAG0028.JPG
_IMAG0027.JPG
_IMAG0026.JPG
_IMAG0025.JPG
_IMAG0024.JPG
_IMAG0023.JPG
_IMAG0022.JPG
_IMAG0021.JPG
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1844
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Oprava 75 od ApoZ

Příspěvek od Rasputin » 12.5.2012, sob 19:06

lalala
Přílohy
_IMAG0055.JPG
_IMAG0054.JPG
_IMAG0053.JPG
_IMAG0042.JPG
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Odpovědět

Zpět na „Tipo 116...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host