vše o spojkách pro transaxle

všechny transaxle od Alfetty až po 75...
Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1844
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: vše o spojkách pro transaxle

Příspěvek od Rasputin » 20.3.2013, stř 15:19

KGB si daval lamelu davat robit aj tu http://www.renovak.cz/ ak to tu niekde nieje...
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: vše o spojkách pro transaxle

Příspěvek od Milano75 » 20.3.2013, stř 16:36

renovak viz můj příspěvek výše

jinak sem obkládal u brzdy.cz tím lepším matrošem

pošli lamelu a já ti jí nechám obložit za 500 stačit bude na benzínu je houby krouták
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

had&kříž
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 335
Registrován: 3.1.2010, ned 17:29
Bydliště: Ostrava Michálkovice

Re: vše o spojkách pro transaxle

Příspěvek od had&kříž » 14.4.2013, ned 22:16

Milano75 píše:3,5mm z každé strany :wink:
tak je tohle mylná informace ... protože moje co jsem vyndal z auta má 3,7 a najeto kolem dvaceti tisíc
Alfa: 146 1,9 JTD, 75 2.0TS, 75 1.8 ie, 75 1.8 carb, giulietta 1.6 carb
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Lamela 2.4TD

Příspěvek od Milano75 » 14.4.2013, ned 22:21

Milano75 píše:je faj si povídat sám ze sebou :D


mno nic podařilo se mi zjistit:

dle katalogu by měla mít lamela na 2.4TD i 3.0V6 průměr 215mm.
Síla nového obložení má být opravdu 4mm z každé strany. V tomto rozměru je max síla 3,8mm, takže bych tom neviděl problém.

Renovace lamely 215mm by stála 507Kč vč.DPH.



a na BRZDY.CZ

tloustjka 4mm neni problem. Bezne do 3dnu oblozime lepsim materialem coz je
HDS(Heavy Duty Sauleda) cca o 50% lepsi jak seriove oblozeni. Nebo je pak
moznost kovokeramiky, ale to je na 3-4tydny a cena je take vetsi. cca
3500-400,-kč bez DPH.

novidíš, už si ani nepamatuju co sem napsal :)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: vše o spojkách pro transaxle

Příspěvek od Milano75 » 31.5.2016, úte 20:47

takže u brzd.cz přeobloženo na 4mm (čekalo se 3 týdny na extra výrobu tlouštky 4 mm) a spojka bere až na hoře- nevíte někdo co by to mohlo dělat??

zavzdušněné to není, to se chová jinak
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

bobas
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1551
Registrován: 8.9.2011, čtv 13:51
Bydliště: Ostrava

Re: vše o spojkách pro transaxle

Příspěvek od bobas » 17.9.2016, sob 17:21

nevim zda to je idealni tema, ale na Alfette mi prestala pojkovat spojka, byl vytekly valec u prevodovky, vymenil se a ono nic, hlavni byl taky uz temer mrtvy, koupil jsem teda novy i ho a pro jistotu jsem vymenil i hadici.... No k dotazu, spojkova hydraulika porad nefunguje, moc to nechapu, naslapat to nejde, kdyz to necham"odkapat" nedeje se taktez nic, nekdo nejaky napad, cim to muze byt? :evil: Je to porad jako do lejna a zadny pokrok tam neni, ovladaci paka se nepohne ani o kousek :)....
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: vše o spojkách pro transaxle

Příspěvek od Milano75 » 18.9.2016, ned 19:47

zmáčkneš na spojku a pedál zůstane dole?

je to zavzdušněné, už si nepamatuji jak to je u slabších verzí, ale pomocný válec nejde dát jinak, že? (u v6ky se s pomocným válcem dá točit kolem osy a pak to samozřejmě nešlo odvzdušnit, když byl odvzdušnovák dole)

Doporučuji odvzdušovat do zblbnutí :)pokud si to někde nepřisává- potrubí je přeci jen hodně dlouhé, sám jsem s tím měl také problémy
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

bobas
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1551
Registrován: 8.9.2011, čtv 13:51
Bydliště: Ostrava

Re: vše o spojkách pro transaxle

Příspěvek od bobas » 18.9.2016, ned 20:14

hm, odvzdusnovak mam dole :( takze zkusim otocit, ja odvzdusnoval do zblbnuti :D a nic...
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: vše o spojkách pro transaxle

Příspěvek od RV147 » 31.10.2016, pon 11:58

Vlýz pod auto, povolit odvzušňovák, pomocník vhodným nástrojem (šroubovák atd) stlačí válec, ty utáhneš a tak do zblbnutí. Až pak šlapat na pedál.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: vše o spojkách pro transaxle

Příspěvek od Milano75 » 31.10.2016, pon 21:49

Vystrachal jsem dvojspojkovou spojku, je to k něčemu? Krom toho ze víc namaham synchronizaci
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

PetrGTV
SemTuFurt

Příspěvky: 2545
Registrován: 7.11.2009, sob 12:25
Bydliště: Nymburk

Re: vše o spojkách pro transaxle

Příspěvek od PetrGTV » 26.1.2017, čtv 09:12

Ještě k tomu odvzdšňování:

tak že v první řadě odvzdušňovák na pracovnim válci aby byl nahoře, nejdřív se povolí a okruh se tlakuje přímo na hlavnim válci bez pedálu. Pak už normální postup?
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově

Odpovědět

Zpět na „Tipo 116...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti