vše o spojkách pro transaxle

všechny transaxle od Alfetty až po 75...
Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1844
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

vše o spojkách pro transaxle

Příspěvek od Rasputin » 20.5.2008, úte 09:33

aky je vas nazor nato, keby osadim lamelu ktorej chybaju dve pruzinky na "makky" start (alebo ako sa tomu nadava).Z povodnych 6tich su styry. Po zlozeni pritlacaku jedna chybala hned, a druha bola zlomena, teda nic neprusila, a nejakym sposobom sa mi podarila vybrat. Druhe pruzinky by som aj mal, z inej lamely, problem ale je ze tam nejdu vlozit (ak tie co som vyberal z horsej lamy som tu lamelu musel tak poviediac znicit aby som ich dostal von). Neviem ci bude stacit tu lamelui osadit tak jak je, alebo sa to da nejak spravit. Pre vlozenie tych pruziniek by lamelu bolo treba rozdvojit (odnitovat), je mi jasne ze repasy lamiel sa robia bezne, ale v mojom okoli neviem o nikom, tak teda otazka ci je nejaka moznost to spravit doma, s "klasickym" vybavenim. Foto dam ked pridem domov, aj ked kazdy asi vie ako to vyzera.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Lamela 2.4TD

Příspěvek od Milano75 » 9.8.2009, ned 20:12

abych nezakládal nové téma, obzvlášt, když tu je :)


kde vám zabírá spojka u 75????

mě až an hoře

ted jak mi odešlo těsnění pod jednou hlavou tak mi začla NEklouzat spojka :)

mno uvidím až dám nové těsnění co to s tou spojkou zase udělá


jiank tlouštku lameli asi nikdo neví co??? na V6 a 2,4Td???
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Lamela 2.4TD

Příspěvek od Milano75 » 13.8.2009, čtv 16:55

je faj si povídat sám ze sebou :D


mno nic podařilo se mi zjistit:

dle katalogu by měla mít lamela na 2.4TD i 3.0V6 průměr 215mm.
Síla nového obložení má být opravdu 4mm z každé strany. V tomto rozměru je max síla 3,8mm, takže bych tom neviděl problém.

Renovace lamely 215mm by stála 507Kč vč.DPH.



a na BRZDY.CZ

tloustjka 4mm neni problem. Bezne do 3dnu oblozime lepsim materialem coz je
HDS(Heavy Duty Sauleda) cca o 50% lepsi jak seriove oblozeni. Nebo je pak
moznost kovokeramiky, ale to je na 3-4tydny a cena je take vetsi. cca
3500-400,-kč bez DPH.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Lamela 2.4TD

Příspěvek od hondzik » 13.8.2009, čtv 17:23

já bych i odpověděl, ale spojku sem u svý nezmáčknul už půl roku a mezitím mi prošlo rukama asi tak 40 aut. Brala mi ale od cpodu jako TDIčko načipovaný :smt033 :smt033 . Zabírala hned v první třetině :wink:

Jinak to přeložení je dobrá cena, keramiku moc nedoporučuju. Měl jsem tu čest ve třech autech-
můj Favorit- zvyknul jsem si, při podřazování to rádo kousalo kola, po 3tkm šly ven nový silenty na motoru

tátovo A112 abarth- svině kousavá, na závody dobrý, na ježdění a do města šílenost

kámošovo nissan 350 hp, tam je to nezbytnost, jediný auto kde to má smysl, ale auto samo o sobě nepoužitelný
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Lamela 2.4TD

Příspěvek od Milano75 » 13.8.2009, čtv 17:46

mno to je aspon konečně slovo do pranice :)

myslíš, že tím HDS bych nic neměl zmařit, ne??

jinak se tedy asi na dvojlamelku vykjašlu, možná jí příští měsic koupím do foroty :)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Lamela 2.4TD

Příspěvek od hondzik » 14.8.2009, pát 07:16

do HDSky bych chtěl jít i já u 75. Keramiku už nechci pokud bych to auto nestavěl cíleně na drift, nebo jiný závody. Stačí si domyslet co to dělá s hardynama atd, jsou to děsný štosy. Aneb na mokru za 3, na suchu za 2 kousnutý kola u favece mě stačily. V kalupu podřadíš a už se vezeš. Nehledě na to že keramika má spíš polohy sepnuto/ vypnuto. Nic mezi tím moc není, takže vytočit motor a pustit. Do města na křižovatky super. Buď tě to zdechne, nebo proskočíš kufrem auta před sebou :smt040
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Lamela 2.4TD

Příspěvek od Milano75 » 14.8.2009, pát 22:43

mno takhle sem funkci keramiky pochopol takz, d9kz tomu pak na 4 proklouznou mi3ovz kola na 75 :smt023
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Lamela 2.4TD

Příspěvek od hondzik » 14.8.2009, pát 23:06

Copak, páteční večer a alkoholní slavnosti ? :smt040 Nebo anglická klávesnice?

Jo, ale takhle na tvrdo to udrží i to HDSko :wink:
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Re: Lamela 2.4TD

Příspěvek od Sejny » 15.8.2009, sob 07:16

jaj to bych chtěl aby se mi při podřazování blokovaly kola.... to by kočky pištěly :-D já nechal obkládat spojku v renovaku a udajně tam dávali něco lepšího.... co, to ale netuším
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Lamela 2.4TD

Příspěvek od hondzik » 15.8.2009, sob 08:02

tak při fakt tvrdým odřazovaní se kousne i sérivá zadokolka. Aspoň teda 3 sierry a scorpio co jsem měl to dokázaly. Především první se špérou mi tímhle jednou tak nafackovala, až běda... Byl jsem ve 20 mistr světa, když sem dokázal tahat favoritem, proč né zadokolou se 120 koňma a špérou... Takže v kalupu ze 3 na 2 zahvízdlo to a hodilo to krásnej bok a bylo. Mezi svodidlama sem to udržel, ale tep sem měl tak 200... Teď tohle dělám třeba na sněhu, rozhazuju si tím auto do zatáčky a kloužu se
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Lamela 2.4TD

Příspěvek od Milano75 » 15.8.2009, sob 08:27

[quote="hondzik"]Copak, páteční večer a alkoholní slavnosti ? :smt040 Nebo anglická klávesnice?

oboje :smt046
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Lamela 2.4TD

Příspěvek od Milano75 » 15.8.2009, sob 08:29

Sejny píše:jaj to bych chtěl aby se mi při podřazování blokovaly kola.... to by kočky pištěly :-D já nechal obkládat spojku v renovaku a udajně tam dávali něco lepšího.... co, to ale netuším

MNO PRÁVĚ V RENOVAKU MI MOC NEPOMOHLI!!!! KDYŽ TO CHCU OBLOŽIT 4 MM TAK NEMAJ MATROŠ(ANI HDS) a seriový matroš mají jen o tlouštce 3,8, takže renovak mě sklamal

v pondělí posílám lamelu do Brzdy.cz

kde mi to obloží 4 mm HDS :smt026
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: vše o spojkách pro transaxle

Příspěvek od Milano75 » 6.12.2010, pon 20:04

mno když sem odvzdušnil brzdy, tak sem se vrhlnul na spojku a ejhle váleček co se s autem válel 8 let na smetáku, zareznul a to sem ho mohl lehce vyměnit, když sem měnil celou konzoly :(

mno byl to porod, obzvláš, když v dílně bylo -5°C
válec 2.JPG
válec.JPG
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: vše o spojkách pro transaxle

Příspěvek od Milano75 » 8.12.2010, stř 10:44

TAK JDEM NA TO :smt023
Přílohy
spojka válec.jpg
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: vše o spojkách pro transaxle

Příspěvek od Milano75 » 12.12.2010, ned 16:40

mno nevěřil bych, že bude problém odvzdušnit i spojku

pedál jde našlapat, ale při odvzdušnování teče jen kapalina

tak už nevím
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: vše o spojkách pro transaxle

Příspěvek od RV147 » 12.12.2010, ned 18:29

Dělal jsi to jak jsem Ti psal ? Musí se to nasát válcem u spojky, ne našlapat pedálem.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: vše o spojkách pro transaxle

Příspěvek od Milano75 » 12.12.2010, ned 19:36

lol, kdes to psal????

jen sem šplapal jak blbej, protože odsávačkou ani v stylem ponořená hadička to v jedom nešlo, protže novej odvzdušnovák je volnej v závitech, tak sem musekl klasicky- povolovat a utahovat, zatímco tatík šlapal

řadit jde, ale pedál se moc nevrací

EDIT

jinak vyměnit spojkovej válček byl docela porod :-D
porod.JPG
EDIT II

Jde to líp tou odsávačkou ? Spojku víš jak musíš ? Vležeš pod auto, je nutný bejt 2. Ty povolíš odvzdušňovák a pomocník stlačí páku na spojkovým válci, drží stlačený a ty utáhneš, on povolí. A tak dokud nejde pedál v autě, potom pedálem. Možná pomůže odsávačka. Pokus si válec sám nenasaje je hin..

mno dobře a jak pokračovat, když už mi pedál umožnuje zařadit?? stejně??

jakej spojkovej váleček myslíš?? jsou tam dva a oba mají defakto páku- předpokládám pomocný ne??

není tohle normální způsob odvzdušnování???
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: vše o spojkách pro transaxle

Příspěvek od RV147 » 14.12.2010, úte 18:22

Nedorozumnění je v tom, že u V6 vypadá dvojlamela trochu jinak. Začít musíš pod autem, prostě povolit odvzdušňovák na tom válci co je u spojky musíš tu spojku stlačit ručně (porod) a utáhnout odvzdušňovák. Tímhle způsobem pokračuješ dokud si spodní válec nenasaje kapalinu, potom šlapeš na pedál. Já když jsem šláp na pedál ,dole neteklo nic a zůstaval na podlaze. Pokud to na spojce krok udělá ale nevrací se, bude ten u spojky asi blbej. Spojku jsem odvdzušnil na první pokus.
Jinak škoda, že jsem toho nevšiml dřív, včera a dneska jsem jel přes Jihlavu. Mimochodem, že tam schválně děláš tu námrazu ?
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: vše o spojkách pro transaxle

Příspěvek od Milano75 » 14.12.2010, úte 20:10

lol o sněhu ani nemluv, musím kvůli tomu směnovat a sem v práci do půl 8

jiank V6 má jednolamelu, jen je otočené vypínání spojky


mě jde normálně řadit, ale spojka je pořád zavzdušněná, ale vytéká jen kapalina :(

jiank než klasicky to odvzušnit mě nenapadá, váleček u spojky sem přetěsnovla, prptpže novej v nabýdce nikde nejni- pouze na slabší modely
Naposledy upravil(a) Milano75 dne 14.12.2010, úte 20:13, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: vše o spojkách pro transaxle

Příspěvek od RV147 » 14.12.2010, úte 20:12

Ono řadit jde i když to má kork kolem 9mm na pácče, ale má to mít tuším 14.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: vše o spojkách pro transaxle

Příspěvek od Milano75 » 14.12.2010, úte 20:35

já mám k porovnání ameriku, tam jde spojka jak má

u TD mi zabírá u podlahy :(

o vejkendu na to kouknu ještě spolu s brzdama a když to neklapne, tak poprvé navštívím servis
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: vše o spojkách pro transaxle

Příspěvek od Milano75 » 26.2.2011, sob 18:10

:smt021 :smt021 :smt021 :smt021 :smt021 :smt021

co jsem již po druhé nechával vyndavat zalomený odvzdušnovák v pomocném válečku spojky,
sem se nad válečkem zamyslel a při montáži a odvzušnění jsem udělal co jsem měl!!!!!

válečkem jsem v držáku otočil tak, aby byl odvzušnovák nahoře a néé dole, kde na něj mám lepší přístup, takže i když byl odvzušnovák volný v závitě, tak i tak sem to sáám odvzdušnil a ted jde spojka nádherně :smt023

platí pro V6 a 2,4TD
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Re: vše o spojkách pro transaxle

Příspěvek od Sejny » 27.2.2011, ned 14:11

Tebe baví přidělávat si problémy co? :-D tím že jsi ho otočil dolů jsi popřel funkci odvzdušňováku :-D
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: vše o spojkách pro transaxle

Příspěvek od Milano75 » 27.2.2011, ned 15:14

:-D

jnjnj co na to říci

když sem to dělal poprvé u V6ky, tak sem odvzdušnovák dal automat nahoru a ted sem se takhle seknul :smt021
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: vše o spojkách pro transaxle

Příspěvek od Kůrkyn » 27.2.2011, ned 20:28

já se z Tebe picnu :-D

Odpovědět

Zpět na „Tipo 116...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti