sportovní úpravy-rady tipy atd

všechny transaxle od Alfetty až po 75...
Odpovědět
hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od hondzik » 29.6.2010, úte 18:07

Bilsteiny umí na drift foru Harezz- psal mi 4800,- kus, ale nějak jsem to dál neřešil. Vidím to u sebe spíš na avo, popřípadě zkusím přes známýho ty spaxxy. To byla fakt dobrá firma
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od RV147 » 29.6.2010, úte 20:03

No Koni jsou možná zastaralý, ale někde úplně jinde než původní samo, že 20 let starý BOGE. Já jsem s nima spokojenej, auto podstatně ztvrdlo (vpředu až moc) a daleko mí´se naklání a houpe. Já kupoval za 7000 Kč na celý auto. Za máš 1,5 bilsteinu. Avo je asi dobrý, ale poptal jsem to u ofiko dealera ani se nenamáhal odpovědět. U Spaxxu si tuším na transaxle fóru stěžovali, že při standartní výšce nejdou namontovat (krátký pístnice). Já to vidím jasně, pokud chceš cena vs. výkon tak KONI, a pokud spičku tak RS racing. Bilstein za 4800 jeden mi přijde jako drahá sranda. To už je skoro jako RS racing vpředu s podpůrnejma pružinama a vzadu tlumiče s pérama. Jindro chystáš se na nějaký závody ?
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

jindřich 333
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 312
Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od jindřich 333 » 29.6.2010, úte 20:49

Ahoj Radime, sorry že jsem se neozval dřív.

Tak auto mi stojí na špalkách :) Už mě to začíná srát :-))).

Fouklo mi těsnění pod hlavou, tak když už jsem v tom byl, dal jsem se na portování kanálů podle knížky od Jima K. Celý sací kanál jsem udělal podle jeho návrhu - šlo to celkem dobře, ale stejně to bylo 18 hodin práce. Jenom se bojím, že jsem trošku posral hrdlo - když jsem na závěr prováděl leštění a dobrušování, tak se mi podařilo srazit i hranu, která je na spodní straně kanálu ( anglicky tomu říkají podlaha) tam kde přechází do sedla - je tam znatelná hranka. Bojím se, že to bylo spíš na škodu, protože co jsem tak slyšel, tak spodní strana kanálu by měla zůstat beze změny. Výfuk jsem dělal taky podle něj, ale konečné rozšíření na 37 mm se nekonal, protože nechávám seriové svody - takže kanál šel jen na 35 a svody se dosadily - ale opravdu netuším, jak to bude fungovat - teď je hlava u Štráchala, tak jsem zvědavej jak si s tím poradí - provede ještě modifikaci sedel. Jo a abych nezapoměl - srazil jsem náběhovou hranu od sacího sedla do kanálu - prý je tam kvůli emisím a úbírá na výkonu.

No a než mi přijde hlava, tak jsem se dal do zadní nápravy - místo seriových per mám koupené pera z felicie 1,6 - to mi poradil pan Skřička - prý na své alfettě má z 1,3 a je to pořá měký - origo jsou myslím 40kg a ty z 1,6 felicie 65kg. Pružina je taky nižší asi o 7 cm, takže jsem nechal udělat silonové podložky 5cm. Jinak ty péra z felicie jsou hodně rozšířené na 75, aby mě někdo neměl za blázna.
Hondzík mi střelil Koni na zadek, tak to budu mít komplet.

Zkoušel jsem na zadek koupit Powerflex a žádná sláva - ono je to sice tvrdší, ale na Wattův přímovod jsou asi nejlepší unibally - přeci jen logicky se to musí hlavně točit.

Jsem zvědavej na tu hlavu, jestli to bude lepší.

Co ty tvoje vačky - už máš nějaký výsledek??

no a na amaterské vrchy se dostanu asi až v srpnu, nejdřív koncem července.

Tak zatím
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od hondzik » 29.6.2010, úte 21:28

Radime nevíš z hlavy o kolik bylo potřeba auto položit, aby pístnice došáhla? Nebráním se tomu pustit auto o 4-5 cm dolů, vím kde s tím chci jezdit.
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od RV147 » 30.6.2010, stř 08:59

Auto myslím muselo o 40mm dolů, ale to fakt vařím z vody. S vačkama se to má tak, že mám zkontrolovanej průběh a zdvihy a vačky jsou OK. Na sací prej půjde něco vytvořit na vejfuku nic moc. Pan Krejbich zkusí vybrat profil co by šel nabrousit a pošle nabídku. Nová vačka by byla dost problém kvůli ozubení pro variátor.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od hondzik » 30.6.2010, stř 10:48

to by mě až tak neštvalo. Před garáží už jsem to srovnal když jsme tam dostávali 200sx, kámoš s golfem ( nárazník a vana 3,5cm nad zemí se tam taky dostane) Na chalupu to mám hladký, na koráb taky a dálky beztak jezdím rendlem. Takže u mě asi spaxx
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

jindřich 333
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 312
Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od jindřich 333 » 30.6.2010, stř 10:52

A co úpravy hlavy? zkoušel jsi něco, nebo máš seriovou hlavu?

Vzpomínám si, že jsi mi kdysi psal, že pracuješ na hlavě, tak by mě zajímalo, jak jsi dopadl a jestli máš nějaký výsledek-
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od RV147 » 30.6.2010, stř 10:58

Hlava je hotová,sestavená a čeká na ty vačky. Zatím jezdím sérii. Nechci obrousit podložky pod ventily a pak zas schánět větší. Jinak -7cm vzadu to musíš drhnout vejfukem o zem ne ?
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od hondzik » 30.6.2010, stř 12:49

já to pochopil tak, že -7 je pružina a +5 podložka, takže je -2. To už mi přijde jako rozumný.

Nebylo by lepší použít pružinu z Feli Pickup? Určitě bude delší, odpadnul by tě silon. Aspoň teda u favorita byl pickup delší a tvrdší
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od RV147 » 30.6.2010, stř 20:17

hondzik : Jo máš pravdu, já to nějak blbě přečet. -20mm je v poho, mně p. Skřička radil právě Fávo pick-up.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

jindřich 333
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 312
Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od jindřich 333 » 30.6.2010, stř 20:35

JJ favo pick up jsou asi delší, ale co jsem se s ním bavil naposledy, říkal že je to pořád měkota a tak to vyřešil ještě další pružinou uvnitř - ta je prozměnu z felicie ze zadní nápravy takže má na každém kole 2 s tím, že ta vnitřní je kratší a začne zabírat později. (Snad jsem neprozradil rodiné tajemstvíú
Vzhledem k tomu, že podle tohoto odkazu ( http://eshop.autobenex.cz/cz/sortiment/ ... =11189.1.0 ) jsou pera na všech verzích favoritu stejná, napadlo mě použít pružiny z felicie 1,6/1,9d. Ty jsou tvrdší než z 1,3 a přední náprava by měla být podobná s fávem. Škoda, že nemám srovnání s perama na fazola, možná budou opravdu delší.

No budu doufat, že to bude fungovat - v sobotu by snad měla dorazit hlava od Štráchala, tak jsem zvědavej, těším se jako malej kluk :-)))
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od hondzik » 30.6.2010, stř 20:48

v pátek ti snad dorazí tlumiče.

Na tabulku tuhostí a délek per se ti můžu podívat o víkendu. Ale pouze na Fazola, felicii jsem nikdy neměl, takže nemám odbornou literaturu. Ale fav/ fel se trochu liší, uložením nápravnice atd. Podívám se po tom
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

had&kříž
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 335
Registrován: 3.1.2010, ned 17:29
Bydliště: Ostrava Michálkovice

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od had&kříž » 6.7.2010, úte 21:30

kdesi v česku jsem nedávno narazil na ,,zátěžové pružiny" přímo na 75 tku.... cena byla někde kolem 120 kč... ale pan gůgl se semnou nebaví... bylo to doprostřed normálních pružin na 75 tku...

jak najdu dám sem info / teda až já sám koupím dvoje/ :-D
Alfa: 146 1,9 JTD, 75 2.0TS, 75 1.8 ie, 75 1.8 carb, giulietta 1.6 carb
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 6.7.2010, úte 21:33

had&kříž píše:kdesi v česku jsem nedávno narazil na ,,zátěžové pružiny" přímo na 75 tku.... cena byla někde kolem 120 kč... ale pan gůgl se semnou nebaví... bylo to doprostřed normálních pružin na 75 tku...

jak najdu dám sem info / teda až já sám koupím dvoje/ :-D

musíš se seznámit se seznamem :)


http://pruziny.info/kategorie/20/Alfa-Romeo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

jindřich 333
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 312
Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od jindřich 333 » 6.7.2010, úte 22:11

to už jsem tady řešil, ta cena je bohužel jiná, jestli si dobře vzpomínám, je to přeš 3000kč.
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 6.7.2010, úte 22:12

jindřich 333 píše:to už jsem tady řešil, ta cena je bohužel jiná, jestli si dobře vzpomínám, je to přeš 3000kč.

jop už tu to bylo od tebe


nemaj takhle v katalogu cenu 120 kč??
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

jindřich 333
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 312
Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od jindřich 333 » 7.7.2010, stř 11:19

jj to mají,

možná by nebylo od věci trvat na katalogové ceně :-)
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere

jindřich 333
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 312
Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od jindřich 333 » 20.7.2010, úte 12:20

čau kolegové,


chtěl jsem se zeptat, jaký závit mají štefty na kola na TS.

Mám ohoblobvané matice kol a chtěl bych koupit nové - bohužel k autu se přes týden nedostanu. mám matky na 17 klíč ale závit nevím

Děkuji
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od hondzik » 20.7.2010, úte 13:20

M12x1,5 Teda aspoň na mojí je to tak
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od RV147 » 20.7.2010, úte 17:33

Hondzik mě předběhl, M12x1,5 je to tak.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 29.7.2010, čtv 23:47

:smt023
pružky.JPG
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

jindřich 333
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 312
Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od jindřich 333 » 30.7.2010, pát 08:17

Ta modrá je z čeho?
a ta rezatá :-) ??
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 30.7.2010, pát 08:36

rezatá je z 2,0TD
a modrá je progresivní pružina značky ZENDER a původem je 3,0V6 QV co sem i s autem koupil na vrakáči :)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Zbysek-75
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8
Registrován: 7.8.2010, sob 10:10

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Zbysek-75 » 7.8.2010, sob 10:20

Zdar, víte někdo kolik mají být vůle ventilů u 2.0 T.S.? Dík

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od RV147 » 7.8.2010, sob 11:26

Zbysek-75 píše:Zdar, víte někdo kolik mají být vůle ventilů u 2.0 T.S.? Dík
Tady se to řešilo http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f=53&t=5616, podle avataru pěkný auto. Odkud jsi ?
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Odpovědět

Zpět na „Tipo 116...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů