sportovní úpravy-rady tipy atd

všechny transaxle od Alfetty až po 75...
Odpovědět
Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 7.8.2010, sob 22:33

jj pěknej kousek :smt023
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Sejny » 8.8.2010, ned 21:34

Při měření vůlí pozor, u výfukové vačky není problém, ale u sací musíš měrku prohnout a zasouvat mezi vačku a zdvihátko z boku, když měrku zasuneš normálně kolmo k vačce tak to měření dost klame, teď mám vlastnoručně zgenerálkovanou hlavu na stole tak vím o čem mluvím :)
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od RV147 » 8.8.2010, ned 21:55

Sejny : Co jsi nakonec vyřešil s těma vačkama. Dneska mi volal pan Krejbich kam jsem vačky posílal, že ty moje odpovídají údajům výrobce. Dal jsem na nich ale nabrousit o něco ostřejší profil se zdvihem 11,9mm na sání a 10,4 na výfuku, úhel otevření je o něco větší a vše by mělo fungovat s původní jednotkou. Jak se vyjádřil trefně p. Krejbich je to takový maximum z minima. Brousit se bude cca. o 1mm takže vůle půjdou v pohodě doštelovat. Celá vačka pak projde opětovnou nitridací. Celá sranda bude stát 6000 Kč. Jinak při opotřebení do cca. 0,5mm by takhle šla zachránit i odrbaná vačka, už ale pouze s původním profilem.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Sejny » 8.8.2010, ned 22:27

Sací byla v klidu, na výfukové straně mám nová zdvihátka a i novou vačku sériovou. Teď řeším kde sehnat ty štelovací podložky, vůle jsou i přes zabroušení ventilů pořád odost větší než mají být.
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od RV147 » 8.8.2010, ned 22:32

No až mi přijdou vačky budu to řešit taky. Teď jsem měl po zabroušení vůle od 0 až po 0,30, po obroušení to ale bude málo. Přinejhorším je vyrobím. Mat.14 220, CNC Mazak, tepelná úprava v ochranné atmosféře a bruska . Napiš kdybys je někde sehnal.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

jindřich 333
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 312
Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od jindřich 333 » 9.8.2010, pon 15:36

čus kolegové,

tak mi konečně přišla hlava od pana Štráchala a o víkendu jsem vše poskládala a nastartoval.

Teď se pokusím stručně pospat, co jsem na hlavě napáchal.

Prvně jsem si koupil knížku, ve které jsou popsány úpravy motorů Nord od Alfy včetně TS.
Dále jsem postupoval podle knížky - asi 20 hodin jsem strávil na zvětšování sacích a výfukových kanálů -v principu jde o zvýšení průtoku kanálu tím, že se brousí horní polovina kanálu a odstrní se nálitky (npříklad vrstva materiálu která tvoří stěnu mazacího kanálu a dosti ční v sacím kanálu. Dále nálytek pro vodítko. Další úpravou bylo stržení mezi sedlem a psalovací komorou - s serii je tam malý jakoby trychtýř, který usměrňuje tok směsi -je to kvůli emisím, aby při střihání ventilů neunikala čerstvá směs. Dále jsem leštil spalovací komoru včetně dírečk pro svíčky, spasování sací příruby a svodů. Pan Štráchal následně vyměnil vodítka a gufera, hlavu osadil, zabrousil ventily a sedla (pořád jsem od něj chtěl nějakou úpravu ventilů a sedel, nakonec z něj vylezlo, že to udělal jako na superbiku - tak nevím co si o tom myslet :-)) a nastavil vůle.

Jak jsem psal výše, o víkendu jsem auto poskládal a krátce se stihl i projet. Změna je značná, motor získal sílu v otáčkách, výkon graduje až k 6500 otáčkám, má to takovej charakter jako 16v i s tím mrtvým spodkem - prostě dole už to není takovej tahoun, nějakej krou%ták se mi ztratil, ale ten vrch je fakt hustej.

Teď jsem limitovanej hlavně velikostí výfukových svodů - serie 34mm je hodně málo, podle knížky by bylo optimal 37mm, a delká jednotlivých 38 cm - tak nevím jestli je nechat udělat, nebo někde koupit, nemáte nějakej typ? Tím bych se dostal zase k vyšším otáčkám a výkonům.

A co ty vačky Radime, nebude ti vadit, když to tam taky pošlu a nechám to udělt podle tebe??? :-)

Ještě přiložím fotky.
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere

jindřich 333
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 312
Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od jindřich 333 » 9.8.2010, pon 15:43

fotky - bohužel foceno mobilem takže kvalita nic moc
sražení hrany.jpg
ar spalovák 2.jpg
ar spalovák.jpg
hrany 2.jpg
Přílohy
ar kanál sací in.jpg
ar kanál sací.jpg
Naposledy upravil(a) jindřich 333 dne 10.8.2010, úte 10:01, celkem upraveno 2 x.
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1844
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Rasputin » 9.8.2010, pon 20:08

neviem ci to bude vidiet, ja mam sanie takto
jindrich, nad termopaskou na zvody si nerozmyslal? Podla mna to pomohlo, neviem teda ako ak mas origo airbox, ale ja jak mam otvorene sanie je to lepsie, a vobec sa nepotrvdilo ako bolo pisane ze tie zvody prasknu, auto ma najazdene cez 10k kilometrov, pritom som na dovolenke pri nalodovani na trajekt urval cely vyfuk od KATu a zvody drzia doteraz :smt023
Přílohy
S6303206.JPG
S6303201.JPG
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od RV147 » 9.8.2010, pon 20:34

Jindro klidně si tam ty vačky pošli taky, od toho si tu na fóru sdělujeme poznatky. Proč by mi to mělo vadit ? Jenom nevím kdy se k tomu dostane, já čekal dost dlouho. Je fakt, že tomu předcházel výzkum co na vačkách půjde vůbec nabrousit, takže o to by to mohlo bejt rychleji. Prostě to tam v krabici pošli napiš tam na sebe kontakt, odkaž se na mý jméno a že chceš stejnej profil a máš stejný auto i motor. Jinak jednání naprosto super, o aroganci jiných úpravců bych mohl psát romány ( ve stylu : nejde, nechci, nemám z toho kšeft, nemám čas, italský mrdky nedělám), přitom tenhle pán je v oblasti úprav motorů a hlavně vačkových hřídelů špička. Však jeho jméno řekni mezi závodníkama a uvidíš. Dáš letos ještě nějakej závod ?
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

jindřich 333
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 312
Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od jindřich 333 » 10.8.2010, úte 09:58

to RV: jj to jméno je celkem pojem, ale tak říkal jsem si, že se radši zeptám :-). Za ty prachy to není špatný, otázka, je, jestli to bude fungovat. Nebavili jste se o výrobě nových vaček - asi by to byla hrozná cena že ?:-)) Tak mu to zkusím taky poslat - neříkal jaký bude výsledek? - víc koní v otáčkách?

A nad svody jsi nepřemýšlel? na netu jsem našel CSC exhaust, dělají svody za celkem rozumnou cenu, je to asi itálie, ale neznám parametry. Spíš to u někoho nechat udělat, ale to zas bude hrozná rakete. Kdysi mi psal integrale, že na TS fungovaly výborně svody supersprint, prý to měl komplet výfuk a krásně narostl krouťák, ale supersprint dělá dnes jenom na novější alfy.
A nějaké pokusy na hlavě proběhly?? :.--)

to Rasputin:

nad páskou jsem přemýšlel, ale zase je investice u který si nejsem jistej účinkem - chápu že to potom nehycuje pod kapotou, ale má to vliv i na vyplachování??
A to sání jsi napasoval na kanály v hlavě, nebo jaké vyfikundace jsi na tom zkoušel??
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od RV147 » 10.8.2010, úte 19:38

No vačky budou mít cca. o 0,5mm větší zdvih a o maličko delší úhel otevření. Jejich výhodou je to, že jsou profilem alespoň trochu podobný podivnýmu profilu vaček TS a tudíž jde vůbec udělat přebrus a navíc by vše mělo fungovat se sériovou řídící jednotkou. Lepšímu využití těchto vaček by měl pomoct vyšší kompresní poměr tj. moje snížená hlava (doufám, že písty nebudou tlouct do ventilů). Jak to bude fungovat těžko říct, jedině bys musel počkat, ale já teď dělám lak a k motoru se možná ani letos nedostanu. Jinak kanály mám asi stejně, chlapík to udělal pěkně, jenom jsem trochu víc vybral materiál od sedel směrem do spalovacího prostoru. Přírubu na saní jsem spasoval s kanálama v hlavě, tak abys na přejetí prstem necítil schod. Hlavu mám stále pod stolem, čekám na vačky. Co se týká svodů nevím Nechat udělat někomu pr.38 a dál pak už jako série, nic moc jinýho asi nemá valnýho smyslu. Co mi psal Richard Jameson tak ve vejfuku koně u TS moc nejsou. O výrobě jinejch vaček jsem taky uvažoval, problém je to, že pokud budeš chtít variátor tak musíš udělat to ozubení na vačce a to je jak jinak atipyckej modul na kterej nikdo kdo dělá ozubení nemá nástroje. Dokonce mi i p. Krejbich psal, že když si dodám polotovar on je ochotnej do toho nabrousit tvar. Výroba vačky bez variátoru by neměl bejt problém (cca. 25000 Kč/pár), ale potom ztratíš cca. 10 koní v rozsahu 2000-4000 ot./min. Takový vačky už navíc nebudou fungovat se standartním vstřikováním a chce to spíš Webery nebo 4 klapku nebo karburátory z mašiny, prostě něco co jde ladit.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Zbysek-75
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8
Registrován: 7.8.2010, sob 10:10

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Zbysek-75 » 11.8.2010, stř 10:21

Zdar, potřebuju radu: při generálce hlavy se opravářům podařilo zlomit ocel. kroužek, který je mezi výfukovou vačkovou hřídelí a mezi rozdělovačem. Samozřejmě u AR 155 vůbec není a já netuším kde ho mám sehnat. Nemáte ho někdo? CHCI JEZDIT! dík :drivers:

Zbysek-75
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8
Registrován: 7.8.2010, sob 10:10

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Zbysek-75 » 11.8.2010, stř 10:31

Jo sem ze Seče u Chrudimi alfaromeo1

jindřich 333
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 312
Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od jindřich 333 » 11.8.2010, stř 10:54

to Zbysek: tak podívám se doma, ale nic neslibuju, mám dvě hlavy ale obě střežím jako oko v hlavě, mrknu se do harampádí a dám vědět.

to RV147:
Radime, jenom se bojím, že jsem ty kanály trochu dojebal - v knížce se totiž píše, že je dúležité nebrousit spodní stranu kanálu a hlavně nechat ten ostrej zlom, kterej je na začátku hrdla - je tam taková ostrá hrana. Tu se mi bohužel podařilo mírně ohoblovat při závěrečném leštění - neslyšel jsi o tom někdy?? může to mít velký vliv? - bojím se že ano :-(

Díval jsem se na jiné hlavy (Fiat/Lancia) a ty mají taky ostrou hraqnu před hrdlem, takže to asi smysl má.

A tu hlavu jsi stahoval podle manuálu (jestli si dobře pamatuju minimum je 134,5 mm)? nebo jsi šel ještě dál? Někde jsem vyčetl, že na zvýšení k.p. jsou dobrý ojnice z klasického 2.0 nebo 1.8 teď nevím, ale jsou o 1mm delší.
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od RV147 » 11.8.2010, stř 11:46

Zbysek: Jsem z Podhořan u Ronova, od Tebe kousek. Nevím přesně co myslíš, pokud je to ten kroužek co nahání rozdělovač tak ten snad mám (na 75-ku pokud je to stejný).

Jindra: Tu hranu jsem asi taky trochu smetl, pokud to drbeš z tý druhý strany kanálu o nic nejde, jenom se můžeš provalit do mazacího kanálu a to bys už poznal :-D
Hlavu jsem snižoval na minimum podle manuálu, bylo to něco kolem 1mm. Ano ojnice za starých motorů Nord jsou o milimetr delší, ale sežeň si novou..., navíc nevím jestli nejsou jiný i pánvičky a to by potom musel bejt asi brus kliky a nový pánve.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Zbysek-75
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8
Registrován: 7.8.2010, sob 10:10

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Zbysek-75 » 12.8.2010, čtv 12:24

Bomba! Kdy se můžu zastavit? Mam čas skoro pořád. :smt041

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od RV147 » 12.8.2010, čtv 20:51

Zbysek-75 píše:Bomba! Kdy se můžu zastavit? Mam čas skoro pořád. :smt041
Máš SZ.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 17.8.2010, úte 21:45

sakra, sem myslel, že ty progresivní pružiny ZENDER budou stejně vysoké jako originál

ted to sedí u země jako přilepené :???:
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4862
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od A.J.Michal » 17.8.2010, úte 21:56

Milano75 píše:sakra, sem myslel, že ty progresivní pružiny ZENDER budou stejně vysoké jako originál

ted to sedí u země jako přilepené :???:
udelat podlozky pod pruziny :-)
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 17.8.2010, úte 22:06

:-D to by ale šlo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Petr147 » 17.8.2010, úte 22:10

co jsem zaslech od borce se starou 7er, tak je normální podvozek, pak pro výchoní Evropu (nás taky) a ještě paket Ukrajina, kde jsou nad tlumičema nějaké gumové špalky, takže sehnat ty :D

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 17.8.2010, úte 22:30

vadí mi, že je auto nízko, už takhle se nedá nikde projet, uvidím jak to bude sedět na silnici
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

jindřich 333
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 312
Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od jindřich 333 » 17.8.2010, úte 22:34

mám na 75 pružky z felicie z diesela a ty jsou o 25 kg tvrdší než origo z 75 ale asi o 8 cm kratší - budu to řešit podložkama ze silonu který dám nahoru - mezi kastli a takovou tu gumovou podložku která je v serii. Na silnici je to o poznání lepší než s origo měkýma perama - mám tam teda ještě koni, ale ty pera tomu hodně pomohly. Jeden člověk s GTV má dokonce 2 pera - vnitřní a vnější - aale to už je na normální použití moc
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere

jindřich 333
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 312
Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od jindřich 333 » 17.8.2010, úte 22:41

tedy ještě jsem zapoměl říct, že na rovné silnici, na hrbech to uskočí mnohem dřív :-) ale celkově je auto rychlejší v zatáčkách
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4862
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od A.J.Michal » 18.8.2010, stř 18:40

az uvidite na Kameni mou 75 jak se bude pohupovat ze strany na stranu, tak se nedivte, mam to mekke jak bavlnka(na ty nase silnice parada), ale nijak me to nevadi, v zatacce se to sice naklani jak nakladak, ale Alfa drzi jak pribita :-)

Milano, jinak s tema podlozkama to jde, stryc kdyz mel jeste ve vlastictvi mou alfu, tak ji mel na podlozkach a Alfa stala jak koza :smt013
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Odpovědět

Zpět na „Tipo 116...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti