sportovní úpravy-rady tipy atd

všechny transaxle od Alfetty až po 75...
Odpovědět
Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3718
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Ladis » 1.6.2012, pát 22:40

A safra, jízdenka do pekla :smt077
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od yan.ko » 1.6.2012, pát 22:47

Proc tam konecne nedas neco poradneho a smudlis se s temahle prckama :) S objemem co mas se da slusne vyhrat
Alfa Romeo Perfection

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 2.6.2012, sob 08:09

myslíš jako nějaké kuličkové turbo?? :D

mě vyhovuje VNT turbo (člověk při předjíždění nemusí ani podřazovat), z A6 ky ho jen natočím jak potřebuju a namontuju jej jako by bylo seriové :smt023.

Motor by sice šel vyhonit na víc koní, ale řekl, bych, že jsme na limitu s ostatníma komponentama(musel jsem přidat i chladič oleje)

jeden rok mě vydržela středová Hardy spojka- ted sem dával novou
Obraz253.jpg
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od yan.ko » 2.6.2012, sob 09:56

No, ani jsem nemel na mysli turbo s kulickovym loziskem jako spise turbo adekvatne velke :) To turbo co mas je totez co je v 150HP 2.5 audi, jen je ridici jednotkou vice honene. Mimochodem je velice podobne tomu, co je v 175HP 156/166 2.4JTD (vsechno jsou to GT2052V).

Mimochodem existuje ultimatni GTB turbo s keramickym kulickovym loziskem, VNT a vodnim chlazenim, ve velikosti primo stvorene pro 2.5 s vykonem 260-300HP ale zatim porad stoji majland :)
Alfa Romeo Perfection

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4862
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od A.J.Michal » 2.6.2012, sob 14:14

hmm hmm ten olejovy chladic vypada pekne, ten muj zebrak uz mozna mele z posledniho :-D
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od hondzik » 2.6.2012, sob 17:29

Milo, tvl to je chladič jak na okruhovku. Jak je velikej, resp, kolika řadej. A máš ho napojenej přes termostat, nebo na tvrdku? V zimě to neohřeješ. Oproti tomu mám já fakt žebráka....
Obrázek
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4862
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od A.J.Michal » 2.6.2012, sob 17:34

je fakt ,ze v zime je to na pendrek, to trva hooodne dlouho s tim chladicem, nez se ten olej dostane do provozni teploty.

tak ono na zimu to muzes odpojit, ze jo :-D
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 3.6.2012, ned 07:33

hondzik píše:Milo, tvl to je chladič jak na okruhovku. Jak je velikej, resp, kolika řadej. A máš ho napojenej přes termostat, nebo na tvrdku? V zimě to neohřeješ. Oproti tomu mám já fakt žebráka....
Obrázek

měl by jsi si ten svůj přidělat na boční stěnu, nezavazel by ti před vodním chladičem a lépe by se i přišroubovával

VM motor potřebuje chladič oleje i když motor není upravený, jinak jdou do kopru hlavy- můj chladič má 30 žeber, ten co máš ty sem měl taky, ale byl moc malý.

cenovka byla 71 dolarů :D + poštovné,clo... :smt013
a dost taky stálo výroba hadici na míru, respektive upravení koncovek na hadice so se dají koupit s chladičem.

a mám to vedené přes termostat origi na VM motor z alfy 75, ale nevím jestli funguje :)- kdybys potřeboval redukci pod filtr s termostatem, tak ještě mám z alfy 1642,5td a z nějaké lancie

tak turbo je už přetočené, chtěl jsem tam ještě dát hiigperformenc ovládací kroužekz GT2052v, ale byl o nějakou setinu meší a nepasoval.

krása jak je to vše čisté a nabarvené :)


DSC02646.JPG
DSC02643.JPG
DSC02644.JPG
DSC02645.JPG
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od hondzik » 3.6.2012, ned 08:28

já termostat platli mám a nechám ho tady. Někde už na něj mám vyrobený dural chyty. Mám ho tam takhle, je krásně na vzduchu a přitom chráněn. Z funkční plochy vodního chladiče to ubralo minimum

Obrázek

Obrázek
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4862
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od A.J.Michal » 8.1.2014, stř 10:59

stranka s dilama na upravu motoru :)

http://www.hiperformancestore.com/milano75.htm

nevim jestli by to amici poslali i pres velkou louzi :-k
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od yan.ko » 8.1.2014, stř 11:27

co by neposlali, jen pocitej s clem a DPH
Alfa Romeo Perfection

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Dallen » 8.1.2014, stř 11:33

Zaplať předem a ať to pošlou jako dárek a jsi vklidu :)
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Ladin 164V6 » 8.1.2014, stř 11:39

Amici se prave docela cukaj...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Pivrnec911
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2733
Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
Bydliště: Lysá nad Labem

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Pivrnec911 » 8.1.2014, stř 11:41

Co z toho je IC?:-).
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od yan.ko » 8.1.2014, stř 11:54

Pivrnec911 píše:Co z toho je IC?:-).
:D
Ladin 164V6 píše:Amici se prave docela cukaj...
Par veci uz jsem z US objednaval a nemel jsem problem


Obrázek

cemu to sani neotocili a radeji udelali takovy komin??
Alfa Romeo Perfection

andy_xx
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 360
Registrován: 30.7.2007, pon 07:51
Bydliště: Rožnov p.R.

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od andy_xx » 9.1.2014, čtv 08:15

především z finančních úspor...myslím ale, že několik lidí si to sání otočilo, a nebo ještě lépe použilo komplet sání ze 164 (má větší 38mm průměr trubek). Musí se pak překopat ovládání plynového lanka...
Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4862
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od A.J.Michal » 9.1.2014, čtv 15:53

http://www.alfaclubvic.org.au/forum/ind ... pic=7349.0

ulozil jsem si do zalozek tento projek :-) dosti inspirujici, co a jak ruzne postupy hrani si s kablama , strikani, vylepseni prednich brzd.

Edit: tu neshnilou kastli mu zavidim, na plecharinu nemusi skoro sahnout :shock:
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Pivrnec911
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2733
Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
Bydliště: Lysá nad Labem

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Pivrnec911 » 9.1.2014, čtv 17:23

Díky jeho fotkám konečně chápu jak funguje přední odpružení na 75:-).
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1844
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Rasputin » 10.1.2014, pát 09:52

uff, tak s tou elektrikou sa ekne vyhral. Mozno ju bude/ma bezproblemovu. Fakt slusna praca, nj, kto umi ten umi.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4862
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od A.J.Michal » 9.4.2014, stř 08:25

Zdravím chlapi. Uvazuji o montovanem polorámu/rámu do té mé mrchy. Chci to auto nechat na dokladech, abych s ním mohl normálně jezdit a jen by se tam v případě potřeby namontoval rám čí polorám.

Vím, že mnozí na internetu montované rámy odsuzují, že je lepší bud mit poradny vevareny ram, nebo zadny ram. To auto ale nebude pouziváno na rally, kde hrozi kazdou chvili naraz do stromu, ale auto bude vyuzivano na okruhy a pripadne víkendove výlety, mozna nejake zavody do vrchu.

Co vy na to? Rám, polorám nebo se na to vysrat a prostě když to někde převratím nedej bože do mě někdo na okruhu naboří, tak budou semnou všíchni svatí v té italské konzervě :smt040

Jak říkal Hondzik: Možná to neřešit, protože při čelní srážce stejne to busso skončí někde, kde jsem kdysi mival nohy, protože montovany rám by tomuto asi nedokázal zabránit a musely by se vevarit vyztuhy az dopredu okolo motoru a pak v interiru to nejak napojovat na ten ram. :smt102
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Harous » 17.4.2014, čtv 17:06

Jestli přemýšlíš o rámu tak se mrkni na tohle. Je tam slušnej přehled všech možných variant výztuh.
http://speedpro.cz/download/vyztuhy_ramy_omp_racing.pdf
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4862
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od A.J.Michal » 17.4.2014, čtv 21:24

už jsem našel montovaný za 15 000 Kč... jen to chce ještě zpevnít motorovy prostor příčkama a nabojit to na ten montovaný rám, aby to mělo smysl. Když vidím nějaké ty instalace těch rámů, tak se mi chce blejt :vom: , protože při čelní srážce by si dopadl, jak kdyby tam ten rám nebyl.
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

had&kříž
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 335
Registrován: 3.1.2010, ned 17:29
Bydliště: Ostrava Michálkovice

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od had&kříž » 22.4.2014, úte 12:14

pokud budeš mít rám v autě a nebudeš ho mít v TP tak v případě nehody budeš všechno platit ze svého protože tvoje vozidlo nebylo dle schválené legislativy, a tím pádem jsi porušil smluvní podmínky povinného ručení a nevyseká tě z toho ani ten nejlepší právník, i kdyby jsi tu nehodu nezpůsobil. A platí to jak pro ťukanec, tak pro vážnou nehodu... I při poškození čehokoli - svodidla , světlo, dopravní značení, prostě cizího majetku. Stejně tak výjezd záchranných složek a jejich práci... :-) takže si rozmysli co s tím chceš dělat :-) já s pětasedmou boural ve stokilometrové rychlosti na dálnici a můžu říct že má dost bytelnou kastli
Alfa: 146 1,9 JTD, 75 2.0TS, 75 1.8 ie, 75 1.8 carb, giulietta 1.6 carb
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 22.4.2014, úte 19:40

Had má pravdu, ale vzhlede, k tomu, že už tam máš nepovolené úpravy, tak bych to neřešil :)

ono třeba vyříznutí rezervy je zásah do konstrukce- ale zase to nikdo nepozná jako rám či bezpečnostní pásy
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 8.5.2014, čtv 08:31

Měl bych dotázek


Když mám auto s katem a ten kat je vykuchaný, tak spotřeba se zvedne vlivem vykuchaného katu (rozdílný průměr výfuku) nebo se s níží vlivem odstranění překážky (katu) nebo to je jedno?

Má s tím někdo nějakou zkušenost??

Osobně bych typoval, že když vykuchám jen kat, tak se spotřeba zvedne

Konkrétně tedy mluvím o 75ce V6, kde jsou svody svedené do jedné roury, která se pak rozšiřuje v kat a pak zase zmenšuje na menší průměr
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Odpovědět

Zpět na „Tipo 116...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host