sportovní úpravy-rady tipy atd

všechny transaxle od Alfetty až po 75...
Odpovědět
Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Dallen » 8.5.2014, čtv 09:34

Se spotřebou to skoro asi nepoznáš.
Nicméně moje zkušenost je taková. že po výměně prádzného obalu (to je víceméně uplně k hovnu, lepší dát trubku) mám dlouhodobku menší, ale je to v takových číslech, že to těžko přisuzovat katu..
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

had&kříž
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 335
Registrován: 3.1.2010, ned 17:29
Bydliště: Ostrava Michálkovice

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od had&kříž » 11.5.2014, ned 22:40

když vyboucháš kat tak musíš vyndat i relé které je u řídící jednotky pod nohama spolujezdce a tam to přemostit drátem. Sejny o tom ví hromadu informací.

když jsem měl kat venku a relátko na místě tak to žralo až dva litry navíc.

teď jezdím v poho s ts i za 6,5 na sto. ale při střelbě jdu na 14 :-D ( ale to je špatně krokový motorek)
Alfa: 146 1,9 JTD, 75 2.0TS, 75 1.8 ie, 75 1.8 carb, giulietta 1.6 carb
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 12.5.2014, pon 12:20

tak s tím relé netuším

jenže už tam mám motronic a nepamatuje se jaký výfuk u toho motronica byl jestli s katem či bez nebo jestli tam výfuk vůbec byl

i když má america QV kat??

protže ted tam mám výfuk z původního motoru a to je jetronic a tam je kat vykuchaný
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od yan.ko » 12.5.2014, pon 13:19

relatko ceho?
Alfa Romeo Perfection

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1844
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Rasputin » 12.5.2014, pon 16:52

ja som mal na TS odpojenu lambdu, a vtedy bolo zasa treba to relatko len vybrat z patice.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 12.5.2014, pon 19:31

odpojená lambda je něco jiného. to tu neřeším a o tom Sejny ví svoje- díky němu sem vyráběl i vyblikávací inštrument na pamět závad
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

ethicon
Nováček

Příspěvky: 220
Registrován: 14.4.2011, čtv 20:40

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od ethicon » 13.5.2014, úte 10:11

neviem či to je športová úprava, teda či som v správnom vlákne, nemáte niekto skúsenosti s výmenov krytov na spätné zrkadlá? Mám kúpené na moju G karbónové kryty /sedia an na 159, MITO/ len nechcem to dať meniť v servise /minule pri rovnakej výmene poškodili držiak na spätné zrkadlo, myslím, že to páčili šrobovákom :shock: / chcel som si tam dat aj ten karbónový spojler nad zadným oknom, ale z rovnakého dôvodu sa bojím tej výmeny/ starý spojler treba ztrhnút/
Alfa Romeo Giulietta QV /facelift/ 2013-
Alfa Romeo Giulietta QV, nero etna 2010-2013
Alfa Romeo 147/Sport/120cv, čierna metalýza, facelift 2006-2010

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 13.5.2014, úte 12:15

seš vedle jak ta jedle, už jen v tom, že jsi v jiné sekci tady to je pro typo 116 né pro předohraby, dotaz si dej někam do vlákna 147 nebo mito

nicméně, než si nechat auto zničit v servise, tak si to zničím raději sám,podívej sekde máš úchyty na tom novém krytu a podle toho rozeber ten na autě
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

ethicon
Nováček

Příspěvky: 220
Registrován: 14.4.2011, čtv 20:40

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od ethicon » 13.5.2014, úte 12:23

ta sorry...ale dakujem aj tak za radu :D
Alfa Romeo Giulietta QV /facelift/ 2013-
Alfa Romeo Giulietta QV, nero etna 2010-2013
Alfa Romeo 147/Sport/120cv, čierna metalýza, facelift 2006-2010

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4862
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od A.J.Michal » 26.5.2014, pon 09:12

Jen takova otazka, spise mozna jen vas nazor, kde nejlepe nechat vyvest vzadu a kde ve predu tazne oka?

Vim ze vepredu je oko dole u vany u nosniku, ale kdyby to clovek poslal nahodou do kacirku, tak se tam clovek nedostane a v zadu jsem rezervu i s taznym okem odstranil a nyni premyslim kde ho tam dat. Pripadne nematne nekdo nejake fotky? zatim jsem hledal a nikde nic nenasel :???:
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 26.5.2014, pon 12:26

fotky někde mám, ale pořid si kurtu- nějakou starou vyřazenou

vzadu zaháknout u nápravy a kurtu přidělat na nárazníku- nějak tak aby se to dalo odendat

a ve předu asi jedině za tažné oko a taky kurtou
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1844
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Rasputin » 26.5.2014, pon 15:10

ten zadek o tu napravu by som videl skor len ako nudzove riesenie. Nevravim, my sme dokonca tiez tahali za napravu do srotu jeden vrak, ale bola to jola kastla. Nieco tazsie by som sa za napravu asi bal tahal, hlavne ked ten zamnou dupne na brzdu ci nieco ine.... Riesil by som to od kastle jak je to original, maximalne na inom mieste.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Sejny » 10.3.2015, úte 22:36

ad odebrání katu a "relé":

Pokud se jen ruší katalyzátor a lambda zůstává tak není třeba nic upravovat. Samozřejmě ta lambda musí být funkční! V tomto stavu řízení směsi lambdou zůstává, katalyzátor není a vše funguje jak má, spotřeba je v normálu.

Pokud by někdo chtěl rušit lambda regulaci, je to možné právě vyndáním toho žlutého "relátka", pak motronik běží bez lambdy a směs pro volnoběh se nastaví potenciometrem na váze vzduchu.

Pokud po vyndání "relé" jde spotřeba dolů(i o dva litry to může být), znamená to, že je nejspíš vadná lambda a dává nesmyslné hodnoty.

To relé je jen krabička s vývodama a ty jsou vevnitř různě propojené, touto kombinací se mění nastavení map v motroniku. Výměnou krabičky se vybírá mezi řízením lambdou nebo bez lambdy a pak jde volit oktanové číslo 95 anebo 98. Dělá se to jen změnou propojení vývodů. V dílenské příručce toto relé nazívají "Fuel quality plug".
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 11.3.2015, stř 07:33

díky za objasnění :smt023 :smt023 :smt023
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Eidy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 337
Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Eidy » 11.3.2015, stř 08:06

Kdyby to někoho zajímalo, můžu to schéma, o kterém se Sejny zmiňuje, nafotit. Někde to doma mám.
Bez lambdy to jede čistě z mapy a předstih je nastaven dle OČ (propojení kontaktů).
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 11.3.2015, stř 08:34

Jako klidném muzes :smt023 sice se do toho pouštět nebudu, ale az mi odejde nova leda tak o tom považuji :)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Sejny » 11.3.2015, stř 14:37

Joo někde jsem měl poznačené jaké piny se mají propojit pro změny map.

a hele, google ví všechno: http://www.users.on.net/~craigf/fuelquality.htm

open loop je režim bez lambdy a closed loop je s lambdou, zbytek už je asi jasnej :)
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

Eidy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 337
Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Eidy » 11.3.2015, stř 18:09

Sejny: Tak tohle je ještě lepší než můj obrázek.
Obrázek
screen capture freeware

Edit: Akorát koukám, že to spolu úplně nesedí. Podle výkresu se má spojit i pin 30 dle KATu nebo neKATu, ale na tom webu o tom nic není. Divný. :smt064
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Sejny » 12.3.2015, čtv 13:31

na svorkách 87 a 30 je kostra. Sice jsou jinak značené, ale jinak totožné a navzájem záměnné.

Craig to má takto: 86 spojená na zem,85 spojená na zem=====91oktanů a s lambdou
86 nezapojeno, 85 spojená na zem=======95oktanů s lambdou
86 spojená na zem, 85 nezapojená=======95oktanů bez lambdy
86 nezapojená, 85 nezapojená==========98oktanů bez lambdy

Svorku 87a ale Craig vůbec neřeší, možná jsou i nějaké další kombinace o kterých se neví. Nebo 87a řeší ovládání nějakých jiných funkcí.

Totiž zapojením/nezapojením různých pinů jednotky se ještě definuje jestli má auto klimu nebo ne, automatická převodovka ano/ne a myslím, že jde i blokovat variabilní časování sací vačky.

Určitě by to šlo zjistit, potřeba je k tomu auto, osciloskop a čas :)
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

andy_xx
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 360
Registrován: 30.7.2007, pon 07:51
Bydliště: Rožnov p.R.

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od andy_xx » 27.3.2015, pát 15:25

zdarec, mám teď nový volant do GTV - konkrétně Momo Prototipo 350. Ale protože nemá odsazení potřeboval bych adaptér. Nevíte, jestli by se dal použít tento? http://www.highperformanceparts.cz/prod ... 82-gtv6-94
Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4

Eidy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 337
Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Eidy » 27.3.2015, pát 15:40

To záleží na tom, jakou rozteč šroubů má tvůj volant. Pokud 70mm, tak ok.
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0

jindřich 333
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 312
Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od jindřich 333 » 13.7.2015, pon 18:55

Zdravim
schanim sedacky Recaro ze 75ky Limited Edition, nejlepe predni, zadni a vyplne dveri.
cenu respektuji.

pripadne bych vzal i sedacky z Lancie Delty HF turbo, stejny typ jako v 75, ale jiny potah.
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere

PetrGTV
SemTuFurt

Příspěvky: 2545
Registrován: 7.11.2009, sob 12:25
Bydliště: Nymburk

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od PetrGTV » 23.4.2018, pon 13:51

Řeším teď šasi na tom třílitru, torzka je hodně dole, vzadu pera eibach, ale problém je přední náprava - je to prostě měkký, předek se hodně boří při brždění a pokud jsou na silnici takový ty "houpáky" tak to propružení dolů je kolikrát takový, že si hrcnu vejfukem. Můžou tohle eliminovat stavitelný tlumiče na stavený do tvrda?
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 23.4.2018, pon 14:18

Mám koni nastavené na soft a nikde neskrtam, ale mám origo světlou výšku jak me byt. Teď jsem na akci řidič vysocina nastavil předky na hard a to auto je jak jednak. S tímhle nastavením se ti předek jen tak neprooruzi.

Mám jedny predni koni stavitelne na prodej kdybys potreboval.
A to nejdulezitejsi: koní mi přišli bez dorazů, co se dává na pistnici. Dával jsem to ze starých tlumicu. Třeba proto ti jde předek at na zem.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

PetrGTV
SemTuFurt

Příspěvky: 2545
Registrován: 7.11.2009, sob 12:25
Bydliště: Nymburk

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od PetrGTV » 23.4.2018, pon 15:33

Ty Koni mas nové, nebo?
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově

Odpovědět

Zpět na „Tipo 116...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host