sportovní úpravy-rady tipy atd

všechny transaxle od Alfetty až po 75...
Odpovědět
krosmen

Příspěvky: 74
Registrován: 27.7.2008, ned 22:12
Kontaktovat uživatele:

sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od krosmen » 30.1.2009, pát 18:37

Chtěl bych založit tohle téma kde by sme si mohli poradit kde a jak pořešit nějaký dílečky na naše miláčky...
Můj první dotaz je,jak na přední nápravu,rád bych šel k zemi ale nevim jak,když přesadim torzky,sem už moc nízko a zaslech sem že se dají vyřešit dopředu přídavný pružiny....má s tím někdo zkušenost????
něco italskýho mám....

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RV147 » 30.1.2009, pát 20:07

No torzky můžeš přesadit na dvou místech, u kastle nebo u u ramene. Jedním z toho jde výšku regulovat po mm. Problém to ale neřeší, je to sice nižší ale furt měkký. Navíc torzka co léta torzila v určitým místě po přesazení občas praská. Jako první na přední nápravě je potřeba místo tý gumy jako čokoláda na tyčce horního ramene dát kloub co měly modely 105, popř.spider.
Jako druhý bych dal silnější přední stabilizátor (boční náklon). U 2,0TS (22mm) to jde řešit třeba stabikem z modelu V6 (24mm). Jsou ale i stabiky průměr 28,30mm.
Problém přídavný pružiny je uchycení tlumiče. To na takovou sílu není stavěný a je dobrý ho vyztužit. Super věci má rsracing, ale ta cena. to hroní uložení se tam moc neřeší a pár lidem s tvrdší přídavnou pružibou to už projelo do motoru. Lepší by byly silnější tozky, ale to je cena...
Tohle zaručeně funguje a je odzkoušený
http://www.alfaromeo-performanceparts.c ... =COME20LD1
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

krosmen

Příspěvky: 74
Registrován: 27.7.2008, ned 22:12
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od krosmen » 1.2.2009, ned 17:12

no vypadá to moooc hezky.ještě k tomu mít dopředu komplet ramena jako sou tam a ten stavitelnej přední stabilizátor.v kuse to bude asi rachejtle .....tohle je nějakejch cca 35 plus doprava....ale vypadá to fakt dobře!!!
možná ještě naftovej přední stabík bude silnější než z 3.0 musel bych doma změřit....
něco italskýho mám....

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RV147 » 1.2.2009, ned 18:18

Tak ho změř a kdyby Ti přebejval...
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misokgb » 2.2.2009, pon 02:12

Tak sa pridam...

Co sa tyka motoru, moznosti chipov, asi jedine Squadra Tuning NL:

http://squadra-tuning.nl/EN/EN_chiptuni ... lfa_75.htm



Podvozok, brzdy a pod sa daju zohnat tu:

http://performatek.com/Alfa/alfa.htm



Spojka - renovak.cz

Dobre su lepsie brzdy idealne s vacsim priemerom kotuca, a dosticky EBC idealne yellowstuff, pre "okreskove" zavodenie ale aj pre bezne jazdenie, maju super teplotny rozsah... Samo superprot a powerflex tu asi uz kazdy pozna - prvky na napravy.

Ja podvozok chystam na 16" kolach, Koni zlte - nastavene na najtvrdsie, k tomu zadek -40mm Weitec pruzky a vpredu torzky tak 3-4cm dole k zemi...

Na tej performatek stranke je shortshift, ale na GTV - nevie niekto ci GTV6 ma rovnaku dlzku od prevodovky po radiacu paku ako 75ka? Stoji 130 dolarov a kurz dolara je vcelku nizky...

Existuju aj take veci ako pancierove hadicky prednych brzd - to sa da v kazdom tuningovom online katalogu zohnat. Na upravy R4 motorov som videl uzsie uhlikove tesnenia pod makovice...

Rozpernu tyc sa chystam vo vlastnej rezii, videl som tusim len na zadnu napravu a cena nehorazna :P
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

krosmen

Příspěvky: 74
Registrován: 27.7.2008, ned 22:12
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od krosmen » 2.2.2009, pon 11:18

každá rada dobrá!!!!!něco v plánu mám ale chtěl bych jít co se týče motoru cestou přeplňování a TS oturbit a nebo zastavět 16VT z fiatu coupe....
ještě uvidíme co bude jednodušší a hlavně jestli se na to vůbec letos vzhledem k pracovnímu vytížení dostanu ale někdy mloji milovanou 75 předělám :-)
něco italskýho mám....

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misokgb » 2.2.2009, pon 11:23

krosmen píše:každá rada dobrá!!!!!nìco v plánu mám ale chtìl bych jít co se týèe motoru cestou pøeplòování a TS oturbit a nebo zastavìt 16VT z fiatu coupe....
ještì uvidíme co bude jednodušší a hlavnì jestli se na to vùbec letos vzhledem k pracovnímu vytížení dostanu ale nìkdy mloji milovanou 75 pøedìlám :-)
Z alfabb vypadaji zajimave motory typu 8V twin spark, kdy by pri hodnote 1bar tlaku turba se dostavaji na 280ps :) Tady sou upravy motoru http://www.alfabb.com/bb/forums/engine-conversions/ do jinych aut :smt026
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

krosmen

Příspěvky: 74
Registrován: 27.7.2008, ned 22:12
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od krosmen » 2.2.2009, pon 13:49

pro mě bude jednodušší nacpat tam celej motor z coupe ten se s jinym turbem dá dostat i přes 300PS.....
něco italskýho mám....

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misokgb » 2.2.2009, pon 15:08

krosmen píše:pro mì bude jednodušší nacpat tam celej motor z coupe ten se s jinym turbem dá dostat i pøes 300PS.....
Kdyz uz, tak uz, nac se trocharcit? 20V POWA :)
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

krosmen

Příspěvky: 74
Registrován: 27.7.2008, ned 22:12
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od krosmen » 2.2.2009, pon 17:40

20VT se tam nevejde bez větších zásahů a 16VT je vhodnější pro úpravy a je jich všude haldy....
něco italskýho mám....

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RV147 » 2.2.2009, pon 18:40

Chalapi mi to připadá obojí (Fiat a V6Turbo nereálný). Když už, snažil bych se naroubovat kompresor nebo turbo do motoru 2,0TS. Motor V6 vypadá na první pohled jednoduše (V6 se do 75-tek dával), ale problémy spojený se změnou montáže z napříč na podél jsou větší než by se čekalo. Navíc ten motor je těžkej. Držím vám palce.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misokgb » 2.2.2009, pon 18:57

RV147 píše:Chalapi mi to pøipadá obojí (Fiat a V6Turbo nereálný). Když už, snažil bych se naroubovat kompresor nebo turbo do motoru 2,0TS. Motor V6 vypadá na první pohled jednoduše (V6 se do 75-tek dával), ale problémy spojený se zmìnou montáže z napøíè na podél jsou vìtší než by se èekalo. Navíc ten motor je tìžkej. Držím vám palce.
To rikas ty, ja tam ten fukar chcu :D Ono pry v podstate je to stejnej blok motoru jako 3.0V6 75 ;) Tudiz, silentbloky pasujou, staci pak uz jenom poresit setrvak (nevim jestli sedi roztec setrvaku z 75v6 na 164v6) Tezke to neni, neresi se spojka, kabelaz taky nevim. Akorat svody V6T do 75 bude obtizne zapasovat kvuli napravnici. Taky sem slysel, ze olejova vana a cerpadlo budu muset ze 75 ;) Uvidime, zatim s tim stojim, delam 75TS tedka at jezdim slusne uz arvsvw
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RV147 » 2.2.2009, pon 19:39

Jo to si myslím já, ale když to chceš zkusit, nikdo Ti v tom nezabrání :-D
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

krosmen

Příspěvky: 74
Registrován: 27.7.2008, ned 22:12
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od krosmen » 3.2.2009, úte 09:45

uvidíme až budu mít motor z TS venku a přivezu si motor z coupe tak jak to bude vedle sebe vypadat,jen mi přijde ZATIM jednodušší a levnělší naroubovat už turbomotor než z NA dělat turbínu to už sem jednou dělal a víckrá t už nechci!!!
něco italskýho mám....

andy_xx
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 360
Registrován: 30.7.2007, pon 07:51
Bydliště: Rožnov p.R.

Příspěvek od andy_xx » 7.2.2009, sob 21:36

a čím to kluci chcete řídit?..neříkejte mi, že na to stačí Motronic (u mě ještě starý L-jet) ...řekl bych, že programovatelná Ecu z toho vytáhne daleko víc.
Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misokgb » 7.2.2009, sob 21:42

andy_xx píše:a èím to kluci chcete øídit?..neøíkejte mi, že na to staèí Motronic (u mì ještì starý L-jet) ...øekl bych, že programovatelná Ecu z toho vytáhne daleko víc.
Jako co konkretne ridit? Ono, obtiznost motoru s VVT (variable valve timing - variabilne casovani saci vacky konkretne na TS) predelavat na stand alone ECU jednotku je trochu problem s prekryvanim map do a od 3000rpm... Myslim, ze krosmen vi ohledne tohto vice nez dost... Origo TS motor s chipem origo ze skvadry NL a dalsima upravama s Motronicem se do 200ps da dostat v pohode a vic nez 200ps z 2.0 zase nejak postrada zmysl, pac kazdy konik nad 200 = vysoka cena za upravu, nebo zivotnost motoru, tudiz je to neekonomicke :) No ja delam swap motoru, tudiz jednotka origo (V6T) :smt026
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

krosmen

Příspěvky: 74
Registrován: 27.7.2008, ned 22:12
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od krosmen » 11.2.2009, stř 10:28

přesně tak pro tak "směšné" výkon není potřeba standalone ECU ale i kdyby byla tak není problém,máme dealerstí Vi-PEC jsou to jedny z nej jednotek dle odborníků v tomhle oboru a cena neni tak hrozná navíc si ji člověk při troše zkušeností dokáže naladit sám....zase výkon 300PS z turbomotoru neni nijak vysoký na to abych musel jednotku řešit.dáse koupit na 16VT turbokit na 300PS za nějakejch 1250 euro....
něco italskýho mám....

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misokgb » 17.2.2009, úte 19:33

Obrázek


Co vy na to? Pravy silentblok prevodovky (strana, kde je spojkovy valcek) dost trpi, mal som Alfu so 100 tisic km a bol rozbity... Tak isto na mojej je uz rozbity...

Pochopil som, ze typek prevrtal silentblok skrz a dal cez neho srob, cim vlastne obe kovove casti silentbloku spojil natvrdo a vypln silentbloku - guma tlmi narazy. Urcite to bude tvrdsie a menej setrne na prevodovku kvoli narazom a vibraciam, ale nevybije sa tak skoro... Co vy na to? Pravdepodobne to spravim aj ja. Pretoze pravdupovediac, nemohol spavat s pocitom, ze si vymenim full podvozok na Alfe a o rok budem riesit potrhane silentbloky sposobene mojou jazdou.

Dajte vas nazor :) :smt026
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Příspěvek od Sejny » 17.2.2009, úte 19:38

Převodovce je to šum a fuk... naopak když bude napevno omezí se namáhání vidliček vlivem pohybu převodovky v uložení.... ale téměř určitě se budou víc přenášet hluky do kastle. U mojí byl tentop silent lehce načatý... ale stejně měním...nehodlám řešit za půl roku nějaké problémy.
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hondzik » 17.2.2009, úte 20:56

kupoval jsem taky nový, vyleju tu mezeru mezi gumou a kovovým tělem lepidlem na sklo. Mám s tím zkušenosti ještě z favorita, ztvrdne to, nevytrhává se to, ale je schopný to furt pružit
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misokgb » 23.2.2009, pon 01:39

Takze, opet neco...

Kor toho, ze TS s kompresorem uz na svete mame, ma 330ps a 380Nm, kompresor Rotrex, VVT uplne vyrazeno, pisty komprese 7.5:1 myslim. Zrychleni 4s na stovku :)) Je to na alfabb foru, staci hledat, jezdi to nenormalne a kdyz to v 150km/h zahrabe na ctyrku :P

Dalej k tomu silentbloku... Viac ludi mi radilo, ze nech to nerobim, pretoze vlastne zabijem vlastnosti silentbloku a gumova vypln tam ani nemusi byt... ALE! Ja sice zabranim (v podstate) posunu silentbloku - resp. prevodovky dolu, ale silentblok bude plnit svoju ulohu v posunu prevodovky dopredu/dozadu. Dufam, ze ma chapete. Dalej by nebolo mozno odveci prevrtat ten silentblok uz ked je zatazena prevodovka na naprave, aby bol silentblok "stlaceny". S tym vyliatim neviem, mam tri napravy zadne s odtrhnutym pravym silentblokom prevodovky, kde cast, ktora sa upevnuje na prevodovku je uplne vytrhnuta z tej gumovej casti. Tymto zabranit asi jedine prevrtanim a spevnenim srobom skrz...

Dost ma to trapi, lebo Alfa, ktora ma najazdene 100tkm a mala tento silentblok na dve cast! Ma to moc nepotesilo, dalej moje auto nie je na prechadzkovu jazdu, ale na tvrdu jazdu, skoro jako racecar :D Takze by mi nejake ostrejsie preradovanie (naopak by pomohlo zmiernenie vibracii prevodovky pri radeni - presnejsie radenie kvaltov) vobec asi nevadilo. Horsie by bolo, keby co ja viem touto upravou silentbloku mi nejak sa vibracie karadnu prenasali na cele aut, karoseriu a pod.



Este raz, vyliate spodku silentbloku moc nepomoze, pretoze silentblok sice ostane spevneny smerom DOLE, lenze ja mam problem, ze cast silentbloku sa vytrhne smerom HORE! A toto ten srob by to vyriesilo...


BTW tak zotrvak asi odlahcovat budem, aj spojkovy, aj hlavny, uvidime ako to dopadne, taktiez remenice budem mat asi z duralu vyrobene :)) Dam echo ;)
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misokgb » 25.2.2009, stř 01:19

Takze dalsia otazka: podvozok.



Co som pozeral tak KONI tlmice - zlte, tuhostne nastavitelne. Cena cca 2000-2500Kc za kus.


Pruziny = weitec -40mm, cena cca 3000Kc za par.



Co vy na to? Ake skusenosti? Potrebujem ist s autom vyssie z dovodu mozno vyssich pneu nez seria a i tak je 75 dost vysoko. Ocakavam mnoho lepsi vizualny vzhlad, lepsie jazdne vlastnosti, suchanie vyfuku, naraznik a pod :D Ale to mi nevadi.


Dalej, kde zakupit tieto tlmice a Weitec pruziny? Tu na SK v mojom shope, kde kupujem tak nic moc. Mate nejaku konkretnu realnu firmu/seitu, kde to maju skladom, resp. vedia objednat?


Ako je to s predkom - torzky zhodit nizsie... Je to jednoduche? Samotny torzny system tyci neviem ako funguje, aj ked som to skusal studovat na nic moc som neprisiel...



Vdaka :)
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 25.2.2009, stř 08:56

předek snížíš jednoduše - stačí přesadit torzky na tisícihranu v rameni nebo v karoserii.

integrale

Příspěvky: 46
Registrován: 4.6.2007, pon 21:38
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

V6 TB do 75

Příspěvek od integrale » 25.2.2009, stř 11:28

Do kastle 75 V6 se dá naroubovat 2.0 V6 TB ze 164. největší problémy jsou 2:
1. umístění turbodmychadla - musí se pořešit svody tak, aby se tam turbo vešlo
2. zkrácení sběrnýho sacího potrubí - je dlouhý a musí se posunout u škrticí klapky.
Pak se musí udělat komplet výfuk, ale v principu stačí jednotlumič.
Vana a spodek se použije z původního motoru v 75 - pasuje to.
Samozřejmě motor musí být s kabeláží a ŘJ.
Ta přestavba funguje v Alefettě GTV už pár let docela dobře. Problém pak vznikne na spojce a kardanu - klasika.
V případě, že bych do toho šel, bych se ještě zamyslel nad tím turbem a asi zkusil někde sehnat nějaký jetý právě z Coupé 16v (TB0367), protože je podstatně lepší.
Přední torzky jdou nechat originál, ale chce to nějaký nejetý na našich tankodromech, takže nechat dovézt z I. Když se dají tlumiče HP, tak je to v pohodě, akorát je potřeba tu kastl samozřejmě vyztužit.
Ale když jsem to všechno spočítal, tak jsem se na tu 75 vyprdnul, protože celková cena pak vychází jak za Integrale 16v a nikdy to nebude ono.
Koně motor nedělají a motor nedělá auto!

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: V6 TB do 75

Příspěvek od misokgb » 25.2.2009, stř 11:42

integrale píše:Do kastle 75 V6 se dá naroubovat 2.0 V6 TB ze 164. nejvìtší problémy jsou 2:
1. umístìní turbodmychadla - musí se poøešit svody tak, aby se tam turbo vešlo
2. zkrácení sbìrnýho sacího potrubí - je dlouhý a musí se posunout u škrticí klapky.
Pak se musí udìlat komplet výfuk, ale v principu staèí jednotlumiè.
Vana a spodek se použije z pùvodního motoru v 75 - pasuje to.
Samozøejmì motor musí být s kabeláží a ØJ.
Ta pøestavba funguje v Alefettì GTV už pár let docela dobøe. Problém pak vznikne na spojce a kardanu - klasika.
V pøípadì, že bych do toho šel, bych se ještì zamyslel nad tím turbem a asi zkusil nìkde sehnat nìjaký jetý právì z Coupé 16v (TB0367), protože je podstatnì lepší.
Pøední torzky jdou nechat originál, ale chce to nìjaký nejetý na našich tankodromech, takže nechat dovézt z I. Když se dají tlumièe HP, tak je to v pohodì, akorát je potøeba tu kastl samozøejmì vyztužit.
Ale když jsem to všechno spoèítal, tak jsem se na tu 75 vyprdnul, protože celková cena pak vychází jak za Integrale 16v a nikdy to nebude ono.
A jak se resi setrvak u motoru V6T na pouziti v 75? Z ceho se tam dava setrvacnik? Sani a svody se nebojim, to poresime. Vanu vymenit - je potreba i olejove cerpadlo nebo staci jen vana? Torzky mam z auta, kere ma ujeto 100 tisic km a tomu odpovida celkovy stav auta - jako nova, mozna by sli pouzit...
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Odpovědět

Zpět na „Tipo 116...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti