sportovní úpravy-rady tipy atd
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
Bilsteiny umí na drift foru Harezz- psal mi 4800,- kus, ale nějak jsem to dál neřešil. Vidím to u sebe spíš na avo, popřípadě zkusím přes známýho ty spaxxy. To byla fakt dobrá firma
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
No Koni jsou možná zastaralý, ale někde úplně jinde než původní samo, že 20 let starý BOGE. Já jsem s nima spokojenej, auto podstatně ztvrdlo (vpředu až moc) a daleko mí´se naklání a houpe. Já kupoval za 7000 Kč na celý auto. Za máš 1,5 bilsteinu. Avo je asi dobrý, ale poptal jsem to u ofiko dealera ani se nenamáhal odpovědět. U Spaxxu si tuším na transaxle fóru stěžovali, že při standartní výšce nejdou namontovat (krátký pístnice). Já to vidím jasně, pokud chceš cena vs. výkon tak KONI, a pokud spičku tak RS racing. Bilstein za 4800 jeden mi přijde jako drahá sranda. To už je skoro jako RS racing vpředu s podpůrnejma pružinama a vzadu tlumiče s pérama. Jindro chystáš se na nějaký závody ?
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- jindřich 333
- Pozorovatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
- Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
Ahoj Radime, sorry že jsem se neozval dřív.
Tak auto mi stojí na špalkách Už mě to začíná srát :-))).
Fouklo mi těsnění pod hlavou, tak když už jsem v tom byl, dal jsem se na portování kanálů podle knížky od Jima K. Celý sací kanál jsem udělal podle jeho návrhu - šlo to celkem dobře, ale stejně to bylo 18 hodin práce. Jenom se bojím, že jsem trošku posral hrdlo - když jsem na závěr prováděl leštění a dobrušování, tak se mi podařilo srazit i hranu, která je na spodní straně kanálu ( anglicky tomu říkají podlaha) tam kde přechází do sedla - je tam znatelná hranka. Bojím se, že to bylo spíš na škodu, protože co jsem tak slyšel, tak spodní strana kanálu by měla zůstat beze změny. Výfuk jsem dělal taky podle něj, ale konečné rozšíření na 37 mm se nekonal, protože nechávám seriové svody - takže kanál šel jen na 35 a svody se dosadily - ale opravdu netuším, jak to bude fungovat - teď je hlava u Štráchala, tak jsem zvědavej jak si s tím poradí - provede ještě modifikaci sedel. Jo a abych nezapoměl - srazil jsem náběhovou hranu od sacího sedla do kanálu - prý je tam kvůli emisím a úbírá na výkonu.
No a než mi přijde hlava, tak jsem se dal do zadní nápravy - místo seriových per mám koupené pera z felicie 1,6 - to mi poradil pan Skřička - prý na své alfettě má z 1,3 a je to pořá měký - origo jsou myslím 40kg a ty z 1,6 felicie 65kg. Pružina je taky nižší asi o 7 cm, takže jsem nechal udělat silonové podložky 5cm. Jinak ty péra z felicie jsou hodně rozšířené na 75, aby mě někdo neměl za blázna.
Hondzík mi střelil Koni na zadek, tak to budu mít komplet.
Zkoušel jsem na zadek koupit Powerflex a žádná sláva - ono je to sice tvrdší, ale na Wattův přímovod jsou asi nejlepší unibally - přeci jen logicky se to musí hlavně točit.
Jsem zvědavej na tu hlavu, jestli to bude lepší.
Co ty tvoje vačky - už máš nějaký výsledek??
no a na amaterské vrchy se dostanu asi až v srpnu, nejdřív koncem července.
Tak zatím
Tak auto mi stojí na špalkách Už mě to začíná srát :-))).
Fouklo mi těsnění pod hlavou, tak když už jsem v tom byl, dal jsem se na portování kanálů podle knížky od Jima K. Celý sací kanál jsem udělal podle jeho návrhu - šlo to celkem dobře, ale stejně to bylo 18 hodin práce. Jenom se bojím, že jsem trošku posral hrdlo - když jsem na závěr prováděl leštění a dobrušování, tak se mi podařilo srazit i hranu, která je na spodní straně kanálu ( anglicky tomu říkají podlaha) tam kde přechází do sedla - je tam znatelná hranka. Bojím se, že to bylo spíš na škodu, protože co jsem tak slyšel, tak spodní strana kanálu by měla zůstat beze změny. Výfuk jsem dělal taky podle něj, ale konečné rozšíření na 37 mm se nekonal, protože nechávám seriové svody - takže kanál šel jen na 35 a svody se dosadily - ale opravdu netuším, jak to bude fungovat - teď je hlava u Štráchala, tak jsem zvědavej jak si s tím poradí - provede ještě modifikaci sedel. Jo a abych nezapoměl - srazil jsem náběhovou hranu od sacího sedla do kanálu - prý je tam kvůli emisím a úbírá na výkonu.
No a než mi přijde hlava, tak jsem se dal do zadní nápravy - místo seriových per mám koupené pera z felicie 1,6 - to mi poradil pan Skřička - prý na své alfettě má z 1,3 a je to pořá měký - origo jsou myslím 40kg a ty z 1,6 felicie 65kg. Pružina je taky nižší asi o 7 cm, takže jsem nechal udělat silonové podložky 5cm. Jinak ty péra z felicie jsou hodně rozšířené na 75, aby mě někdo neměl za blázna.
Hondzík mi střelil Koni na zadek, tak to budu mít komplet.
Zkoušel jsem na zadek koupit Powerflex a žádná sláva - ono je to sice tvrdší, ale na Wattův přímovod jsou asi nejlepší unibally - přeci jen logicky se to musí hlavně točit.
Jsem zvědavej na tu hlavu, jestli to bude lepší.
Co ty tvoje vačky - už máš nějaký výsledek??
no a na amaterské vrchy se dostanu asi až v srpnu, nejdřív koncem července.
Tak zatím
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
Radime nevíš z hlavy o kolik bylo potřeba auto položit, aby pístnice došáhla? Nebráním se tomu pustit auto o 4-5 cm dolů, vím kde s tím chci jezdit.
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
Auto myslím muselo o 40mm dolů, ale to fakt vařím z vody. S vačkama se to má tak, že mám zkontrolovanej průběh a zdvihy a vačky jsou OK. Na sací prej půjde něco vytvořit na vejfuku nic moc. Pan Krejbich zkusí vybrat profil co by šel nabrousit a pošle nabídku. Nová vačka by byla dost problém kvůli ozubení pro variátor.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
to by mě až tak neštvalo. Před garáží už jsem to srovnal když jsme tam dostávali 200sx, kámoš s golfem ( nárazník a vana 3,5cm nad zemí se tam taky dostane) Na chalupu to mám hladký, na koráb taky a dálky beztak jezdím rendlem. Takže u mě asi spaxx
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- jindřich 333
- Pozorovatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
- Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
A co úpravy hlavy? zkoušel jsi něco, nebo máš seriovou hlavu?
Vzpomínám si, že jsi mi kdysi psal, že pracuješ na hlavě, tak by mě zajímalo, jak jsi dopadl a jestli máš nějaký výsledek-
Vzpomínám si, že jsi mi kdysi psal, že pracuješ na hlavě, tak by mě zajímalo, jak jsi dopadl a jestli máš nějaký výsledek-
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
Hlava je hotová,sestavená a čeká na ty vačky. Zatím jezdím sérii. Nechci obrousit podložky pod ventily a pak zas schánět větší. Jinak -7cm vzadu to musíš drhnout vejfukem o zem ne ?
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
já to pochopil tak, že -7 je pružina a +5 podložka, takže je -2. To už mi přijde jako rozumný.
Nebylo by lepší použít pružinu z Feli Pickup? Určitě bude delší, odpadnul by tě silon. Aspoň teda u favorita byl pickup delší a tvrdší
Nebylo by lepší použít pružinu z Feli Pickup? Určitě bude delší, odpadnul by tě silon. Aspoň teda u favorita byl pickup delší a tvrdší
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
hondzik : Jo máš pravdu, já to nějak blbě přečet. -20mm je v poho, mně p. Skřička radil právě Fávo pick-up.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- jindřich 333
- Pozorovatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
- Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
JJ favo pick up jsou asi delší, ale co jsem se s ním bavil naposledy, říkal že je to pořád měkota a tak to vyřešil ještě další pružinou uvnitř - ta je prozměnu z felicie ze zadní nápravy takže má na každém kole 2 s tím, že ta vnitřní je kratší a začne zabírat později. (Snad jsem neprozradil rodiné tajemstvíú
Vzhledem k tomu, že podle tohoto odkazu ( http://eshop.autobenex.cz/cz/sortiment/ ... =11189.1.0 ) jsou pera na všech verzích favoritu stejná, napadlo mě použít pružiny z felicie 1,6/1,9d. Ty jsou tvrdší než z 1,3 a přední náprava by měla být podobná s fávem. Škoda, že nemám srovnání s perama na fazola, možná budou opravdu delší.
No budu doufat, že to bude fungovat - v sobotu by snad měla dorazit hlava od Štráchala, tak jsem zvědavej, těším se jako malej kluk :-)))
Vzhledem k tomu, že podle tohoto odkazu ( http://eshop.autobenex.cz/cz/sortiment/ ... =11189.1.0 ) jsou pera na všech verzích favoritu stejná, napadlo mě použít pružiny z felicie 1,6/1,9d. Ty jsou tvrdší než z 1,3 a přední náprava by měla být podobná s fávem. Škoda, že nemám srovnání s perama na fazola, možná budou opravdu delší.
No budu doufat, že to bude fungovat - v sobotu by snad měla dorazit hlava od Štráchala, tak jsem zvědavej, těším se jako malej kluk :-)))
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
v pátek ti snad dorazí tlumiče.
Na tabulku tuhostí a délek per se ti můžu podívat o víkendu. Ale pouze na Fazola, felicii jsem nikdy neměl, takže nemám odbornou literaturu. Ale fav/ fel se trochu liší, uložením nápravnice atd. Podívám se po tom
Na tabulku tuhostí a délek per se ti můžu podívat o víkendu. Ale pouze na Fazola, felicii jsem nikdy neměl, takže nemám odbornou literaturu. Ale fav/ fel se trochu liší, uložením nápravnice atd. Podívám se po tom
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
kdesi v česku jsem nedávno narazil na ,,zátěžové pružiny" přímo na 75 tku.... cena byla někde kolem 120 kč... ale pan gůgl se semnou nebaví... bylo to doprostřed normálních pružin na 75 tku...
jak najdu dám sem info / teda až já sám koupím dvoje/
jak najdu dám sem info / teda až já sám koupím dvoje/
Alfa: 146 1,9 JTD, 75 2.0TS, 75 1.8 ie, 75 1.8 carb, giulietta 1.6 carb
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
had&kříž píše:kdesi v česku jsem nedávno narazil na ,,zátěžové pružiny" přímo na 75 tku.... cena byla někde kolem 120 kč... ale pan gůgl se semnou nebaví... bylo to doprostřed normálních pružin na 75 tku...
jak najdu dám sem info / teda až já sám koupím dvoje/
musíš se seznámit se seznamem
http://pruziny.info/kategorie/20/Alfa-Romeo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- jindřich 333
- Pozorovatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
- Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
to už jsem tady řešil, ta cena je bohužel jiná, jestli si dobře vzpomínám, je to přeš 3000kč.
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
jindřich 333 píše:to už jsem tady řešil, ta cena je bohužel jiná, jestli si dobře vzpomínám, je to přeš 3000kč.
jop už tu to bylo od tebe
nemaj takhle v katalogu cenu 120 kč??
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- jindřich 333
- Pozorovatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
- Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
jj to mají,
možná by nebylo od věci trvat na katalogové ceně :-)
možná by nebylo od věci trvat na katalogové ceně :-)
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
- jindřich 333
- Pozorovatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
- Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
čau kolegové,
chtěl jsem se zeptat, jaký závit mají štefty na kola na TS.
Mám ohoblobvané matice kol a chtěl bych koupit nové - bohužel k autu se přes týden nedostanu. mám matky na 17 klíč ale závit nevím
Děkuji
chtěl jsem se zeptat, jaký závit mají štefty na kola na TS.
Mám ohoblobvané matice kol a chtěl bych koupit nové - bohužel k autu se přes týden nedostanu. mám matky na 17 klíč ale závit nevím
Děkuji
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
M12x1,5 Teda aspoň na mojí je to tak
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
Hondzik mě předběhl, M12x1,5 je to tak.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- jindřich 333
- Pozorovatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
- Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
Ta modrá je z čeho?
a ta rezatá :-) ??
a ta rezatá :-) ??
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
rezatá je z 2,0TD
a modrá je progresivní pružina značky ZENDER a původem je 3,0V6 QV co sem i s autem koupil na vrakáči
a modrá je progresivní pružina značky ZENDER a původem je 3,0V6 QV co sem i s autem koupil na vrakáči
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
Zdar, víte někdo kolik mají být vůle ventilů u 2.0 T.S.? Dík
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
Tady se to řešilo http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f=53&t=5616, podle avataru pěkný auto. Odkud jsi ?Zbysek-75 píše:Zdar, víte někdo kolik mají být vůle ventilů u 2.0 T.S.? Dík
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů