3,0 V6 rozvody tipo 116

všechny transaxle od Alfetty až po 75...
Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1844
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: 3,0 V6 rozvody

Příspěvek od Rasputin » 13.9.2009, ned 22:37

podla mna tam ta vaha vzduchu asi niekde bude(ASI), ale napr. to sa aj KGB cudoval ked som mu to vravel, moj limited ked som robil prvy krat swap motoru, tak som mal natoceny motor bez vahy vzduchu a siel, sice uplne na ho...o ale siel, ked som mu pridal odrazu a vlastne vobec ked som mu pridal, tak ho to najskor akoby uplne zadusilo a potom siel trocha do otacok, ale nic extra, s autom som takto vysiel z garaze na motore.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: 3,0 V6 rozvody

Příspěvek od Milano75 » 14.9.2009, pon 18:57

mno to co říkáš je nouzovej režim motoru

jiank ta V6 ve videu žádnou váhu vzduchu nemá, ale netuším jak to funguje



jiank sem dnes koukl na ventilovou vůli a vejfukový jsou v rozmezí cca 0,25-0,30, tak sem je nechal

VĚCNÁ: sací ventyly mají předpokládám hydroštely, ne???? jinak by na nich nemohla bejt vůle nějaký 4mm??!!!


ve středu dám motor do kupy a nastartuju, jestli to zase poběží na 4 válce a bude tam zase něco mlátit tak mě vomejou :smt068
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

andy_xx
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 360
Registrován: 30.7.2007, pon 07:51
Bydliště: Rožnov p.R.

Re: 3,0 V6 rozvody

Příspěvek od andy_xx » 14.9.2009, pon 19:34

no na tom videu je opravdu závodní motor a kluci používaj škritící klapky ...používaj se třeba z motorek atd. Je za potřebí, podle mě, jiné řídící jednotky, která si s tím poradí.
Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: 3,0 V6 rozvody

Příspěvek od RV147 » 14.9.2009, pon 19:41

Systém bez váhy funguje jako každý "normální" benzínový auto. Na základě polohy škrtící klapky (množství vzduchu je tím pádem jasný) pak jednoitka spočítá potřebný množství paliva vzhledem k teplotě otáčkám apod. U benzínu je váha zbytečná a nechápu proč tam vlastně je (emise, spotřeba ??) :smt102

Co se týká ventilů, myslím jenom myslím (nevím jistě), že tam žádný hydroštely nejsou a je to klasika zdvihátko, podložky. I kdyby tam hydroštel byl tak ventil nemůže mít 4mm vůli, proto to klape, to by ten hydroštel byl v řiti. Měřil jsi kompres ? Pokus se ohnuly ventily nebudou logicky těsnit na 4 to půjde zas.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: 3,0 V6 rozvody

Příspěvek od Milano75 » 14.9.2009, pon 19:42

mno on v tom motoru má klapky(každej válce jednu) a tuším, že stejné sem viděl na 2,5V6 z 75 nebo tam na tom smetáku ležel závodní motor :D
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: 3,0 V6 rozvody

Příspěvek od Milano75 » 14.9.2009, pon 19:42

DSC00820.JPG
DSC00819.JPG
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: 3,0 V6 rozvody

Příspěvek od Kůrkyn » 14.9.2009, pon 20:26

Nějaký moc čistý, ne? To u gtv jsme to měl samej karbon. :)

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: 3,0 V6 rozvody

Příspěvek od Milano75 » 14.9.2009, pon 20:49

mno ten motor podle tacháče má 25 000, olej co sem z něho vypouštěl vypadal jako by ho tam zrovna někdo nalil, měl sem dole i spodní víko víka a nic, prostě čisto :smt023

člověku se nechce ani věřit, že sem to našel na vrakáči i s celým autem :smt040
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: 3,0 V6 rozvody

Příspěvek od Kůrkyn » 14.9.2009, pon 21:13

Ty hele, a nepřekáží Ti to v garáži? :)

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: 3,0 V6 rozvody

Příspěvek od Milano75 » 14.9.2009, pon 21:27

něvěřil bys tomu, ale překáží jako prase, proto to ted dávám do kupy v domění, že to pojede a já si rozdělám převodovku u diesla

(ještě tam překáží 2x alfetta GT)

a hafo moc bordelu(motory, převodovky,nápravy, kusy karoserie.......)

ti říkám přijed, omrkneš mi aspon tu alfettu v lepším stavu, chtěl bych jí svěřit Vám k renovaci :smt023
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: 3,0 V6 rozvody

Příspěvek od misokgb » 16.9.2009, stř 01:51

Hosi, nejak sa mi dari v poslednom case :( Vcera som na dialnici prehrial trojliter a zacal brat vodu... Dufam, ze neni ohnuta niektora z hlav. Zajtra rano zistim, ci to bere jedna, alebo druha, pripadne obe hlavy. Ako na to? Cez vyrovnavacku dymi - tak odpojim jednu stranu motora (rozumej 3 valce) a uvidim ci prestane dymit. Aka sanca je, ze su poskodene obe hlavy? Problem vo vymene nevidim, jedine v tom, ze ak bude treba dat dole hlavu na vodicovej strane - tak treba demontovat posilovac brzd a z toho mam strach. Dalej ako na rozvody? Mam novy remen, kladky a vodnu pumpu nemam, no chcem zatial aspon remen vymenit, nech nepraskne. Posledna otazka, pokial by boli krive hlavy - pasuju hlavy z 2.0V6 turbo z alfy 164?

Snad to do nedele poskladam - v nedelu je trening na drift :smt102


dik
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1844
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: 3,0 V6 rozvody

Příspěvek od Rasputin » 16.9.2009, stř 20:04

takze jedna hlava je sundana(z pohladu vodica prava), a tesnenie bolo viac menej na cucky. Na znacnej ploche priskvarene o hlavu, a v okoli tych tesniancih otvorov na piesty prerazene na dvoch piestoch. Je mozne ze druha hlava resp. tesnenie to prezilo, ale podla KGB znameno(ktory mu robil hlavu a robi aj moje Ts) vrvel ze mohlo hlavu ohnut tak ako na KGB TSku, takze ju stiahne, a dalsia vec je, podla neho je viac menej nutne to iste spravit aj na druhej strane, aj ked by bola dobra, lebo ze ta stiahnuta hlava by mala vacsie tlaky. Na vykone by to poznat zrejme nebolo, ale motor by bol nevyvazeny a mohlo by to robit problemy. Zajtra by mali byt nove tesnenia, a aj stiahnute hlavy, a mozno vecer aj poskladane. Stale sa ale tlaci otacka, preco sa o prehrialo(120stupne voda). Termostat podla vsetkeho fungoval(kurila jak diva) takze otvaral. Prestala az ked dosla voda, a podla KGB dosla hned nato jak sa prehriala, podla tych dier v tesneni, myslim ze neni ocom, nehovoriac o tom ak je nieco podobne aj na druhej strane. Problem s druhou hlavou je taky, ze jej sundaniu zavadzia brzdovi posilovac. Nakoz tato alfa ma ABS, tak posilovac je oproti obycajnemu jak ober kokot 10x vacsi. Ide donho dvesto trubiek, a 50 kablov. Predbezna cena opravy, tesnenia 120E, stiahnutie hlav 2x20E. Rozvodak je novy nachtsany uz davno(povodne mal ist na V6T). A to sa dostavame k tym rozvodom, milanko, mohol by si datnaky ten navod. Vacky nastavit nebude problem, kedze je dole viko tak vacky sa nastavia na rysky oproti ryskam na domeckoch, kluka, tam naku rysku uz hadam najdeme(dufame ze ich tam nebude 200), ale otazka je ako natsavit rozdelovac. Na jeho vonkajsej strane(ta co sa netoci) naka ryska je, ale neni s cim by mala pasovat :smt075 AutoData nemam instalnute, takze to nemam kde pozret.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: 3,0 V6 rozvody

Příspěvek od Milano75 » 16.9.2009, stř 20:51

výměna rozvodů V6:
potřebujem:
rozvodový řemen , napínací kladku nebo starou namazat rozteklou vazelínou (kaldka se už nedá sehnat- jedině předělat na novější model), těsnění do hydronapínáku- pokud teče, těsnění pod víka ventilů, těsnění pod víka ventilů kde prochází svíčka

1/ zařadíme neutrál a zabrzdíme vozidlo
2/ odpojím baterku
3/ vymontuji svíčky, pro lepší otáčení motorem
4/ vypustíme vodu a odmontujeme obě vodní trubky k vodní pumpě (vypouštím vodu přes čidlo teploty)
5/ sundáme oba řemeny příslušenství (altík, servo)
6/ sundáme sání-komplet odpojit od sacích hrdel- není to nutnost, ale je pak ke všemu lepší přístup
7/ sundáme obě ventilová víka
8/ nastavíme motor, aby se kryl nálitek na levém plastovém krytu rozvodů s ryskou na levém vačkovém ozubeném kole
9/ sundáme plastové víka rozvodů
10/na napínáku řemene vytočíme ty dva šroubky-kladka se bude naklápět tak jí stačí podržet, vypadne stavěcí plech- bude držet na pružině, dál nám nepřekáží, dále povolíme ten větší šroub co drží samotnou kladku, stáhnem kladku a vyjmeme řemen
11/nastavíme vačky na rysky, nastavíme rozdělovač na rysku(palec ukazuje na tečku/rysku v obalu rozdělovače)
mno ted bych tak řekl že dále se postup dělí na motor s motronicem a jetronicem

pozn. ventilová vůle na výfukových ventilech- 0,25-0,30

MOTRONIC
A/překontroluji HÚ za pomocí nějakého šroubováku strčeného na místo první svíčky-udělám si rysku křídou/fixou
B/nasadím řemen na kliku dále na pravé vačkové kolo (pokud dosedá řemen ne zuby, tak pootočit vačkou!!!-ono na ryskách vše zůstane a zároveň zapadne řemen do zubů- samozřejmě nesmí plandat, musí být citelně naplej)
C/nasadím na levé vačkové kolo- zase si pootočím vačkou aby řemen dosedl mezi zuby
D/ trochu poposunu řemen z levého i pravého vačkového kola směrem k sobě, abych mohl řemen nasadit na napínák a kolo rozdělovače
E/ namontuji kryt napínáku a zkontroluji rysky na vačkách a na rozdělovači musí palec ukazovat na rysku v obalu rozdělovače
D/nejdůležitější část!! motorem ručně, pomalu a naprázdno min.2x zatočím!! (nejlépe bez svíček) zjistí se tak , jestli mi neujela ruka když ano tak motor citelně narazí na ventil a vše znovu nastavit, pokud je to ok pokračujeme s montáží

při tom protáčení motoru se mi stalo, že když bylo vše hotové, že mi přeskočil řemen!!(byl teda starej a tvrdej jako podrážka, ale doporučuji vyndat svíšky při protáčení)


dále zjednodušeno všechno nahážem na motor v opačném pořadí

JETRONIC
mno jetronic sem nedělal :D
vzadu za motorem je díra ve zvonu a tam je vidět vyvrtaná díra, bohužel u motronicu neznačí Hú
jiank u jetronicu bych tipoval stejně jen bych si ověřoval ty dvě rysky co jsou na řemenici kliky- jedna je pro HŮ a druhá pro nastavení předstihu
pokud jsme nehejbali s rozdělovačem tak by měl bejt ok, případně ho změřit na PAL testu
Naposledy upravil(a) Milano75 dne 23.2.2014, ned 16:06, celkem upraveno 6 x.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: 3,0 V6 rozvody

Příspěvek od RV147 » 16.9.2009, stř 20:55

Pochlubte se chalani co máte za drift káru. :smt026
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1844
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: 3,0 V6 rozvody

Příspěvek od Rasputin » 16.9.2009, stř 21:02

mno to s tm rozdelovacom (ze nehybat!) si teda uhadol. To bolo asi prve: HEJ PYCO, S TYMTO SA DA OTACAT! :smt035 :-({|=
Naposledy upravil(a) Rasputin dne 16.9.2009, stř 21:05, celkem upraveno 1 x.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: 3,0 V6 rozvody

Příspěvek od Milano75 » 16.9.2009, stř 21:03

Dalej ako na rozvody? Mam novy remen, kladky a vodnu pumpu nemam, no chcem zatial aspon remen vymenit, nech nepraskne. Posledna otazka, pokial by boli krive hlavy - pasuju hlavy z 2.0V6 turbo z alfy 164?


vodní pumpu nepotřebuješ, je poháněná od kliky klínovým řemenem
teoreticky by hlavy nemuseli bejt křivé, protže jsouo namontovaný na hliníkovám bloku, podívej se rovným pravítkem proti světlu, kdž už jí máš sundanou- nesmíé prosvítat

a jestli pasují hlavy?? teoreticky ano- prakticky sem hlavu z V6 nikdy neviděl takže těžko říci, pdole mě nasadit tam půjde a vše bude stejné, otázka je že bude třeba jiná vačka, takže výměna atd
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: 3,0 V6 rozvody

Příspěvek od Milano75 » 16.9.2009, stř 21:04

Rasputin píše:mno to s tm rozdelovacom (ze nehybat!) si teda uhadol. To bolo asi prve: HELE CO SE TO TADY TOCI? :smt035 :-({|=

když si budeš toči palcem tak to nevadí :D neměl bys povolit ten šroubek a točit celou klecí rozdělovače :smt023
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: 3,0 V6 rozvody

Příspěvek od misokgb » 16.9.2009, stř 21:11

Mala by to byt America V6, rok neviem asi 1989, korozia - v pohode celkom, slabe brzdy, cervena farba, startovanie na tlacitko :supz: Tacho 130 tisic km :shock: Stav auta az na brzdy by som povedal tomu zodpoveda, takmer nedotknuty interier ako novy, az na central motorcek na vodicovych dverach. Je na starych 15" 6J elektronoch origo Alfa. Predny naraznik asi z dizla v ciernej farbe - nie v cervenej ako cele auto. Zadny naraznik - ASI Zender, podobny Evo... Predna maska s AMERICA napisom. Auto trpi ABS a inak ziadna dalsia vybava, nema siber, zadne el, okna, proste normal... Bude miesto mojho 2.0 TS - ten dozil, ked mi z napravy pocas jazdy odletelo koleso a utrhlo styri stifty.. :P V nedelu je drift trening, tak snad na mojej 185ps 250Nm Alficke tam nieco dokazem :) Daval som jej vcera na stvorke 220km/h tak to celkom ide :P Je to auto, do ktoreho pocas zimy budem davat 2V6T motor :) S tym treba spojit aj GO podvozku, brzd a pod - vsetko dam zanovne z mojho TSka, ktore ostava na diely a ma vsetko na podvozku nove... Dvojka K.O., spiatocka vyskakuje v kopci, inak v pohode, klepu ventily, motor ale inak suchy jak cuker, celkom tym 130 tisic kilometrom aj verim :P Pouzity olej 10W40, je tam dalej nejaky sportovy tlmic vyfuku - ale aj potrubie je niekde rachnute. Capy, napravy, tlmice tiez vo velmi dobrom stave, elektrika plne funkcna v celom aute... Fotky naviac ;) Takze zatial Drift car 185ps, po zime 300ps+ ? Maybe :smt023 :smt026


To bol akoby instikt zacat krutit tym rozdelovacom, akonahle som zhodil rozvodak - tak isto ako ty Milano, ze som ho na silu stiahol z vackovych kol :D Som sa hral na kolotoc, ze ked tocim kladkou od rozdelovaca, toci sa samotny rozdelovac :supz: Az potom mi doslo, ze som si to moho aspon poznacit :DD
Přílohy
DSC_0226.JPG
DSC_0225.JPG
DSC_0223.JPG
DSC_0222.JPG
DSC_0208.JPG
DSC_0205.JPG
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: 3,0 V6 rozvody

Příspěvek od Harous » 16.9.2009, stř 21:25

To je ta uvařená?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: 3,0 V6 rozvody

Příspěvek od Milano75 » 16.9.2009, stř 21:33

tohle je jetronic, poznáš to podle serepetiček na rozdělovačí a vněm u motronicu je jen palec
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: 3,0 V6 rozvody

Příspěvek od Milano75 » 16.9.2009, stř 21:37

To bol akoby instikt zacat krutit tym rozdelovacom, akonahle som zhodil rozvodak - tak isto ako ty Milano, ze som ho na silu stiahol z vackovych kol :D Som sa hral na kolotoc, ze ked tocim kladkou od rozdelovaca, toci sa samotny rozdelovac :supz: Az potom mi doslo, ze som si to moho aspon poznacit :DD[/quote]

jo to ničemu nevadí- taky sem si zatočil(bylo to neodolatelný)

je tam ale ryksa nan í stačí namířit pak palec rozdělovače a je nastavenej
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: 3,0 V6 rozvody

Příspěvek od misokgb » 16.9.2009, stř 22:50

Harous - ano. Ona bola plne funkcna :( Len som neodolal otestovat, kolko asi da 4ka plny na dialnici. Bolo to 220km/h :D A vtedy vyvrela a prehrial som ju. Do vikendu musi slapat, zajtra to skusim nafotit v stadiu opravy... No jo, rysku som videl, tak to snad nebude taky problem, trochu som nepochopil tomu napinaku remena, zajtra to musim prestudovat. Trochu blba otazka, no co brani rozvodaku aby "nespadol" z rozvodovych koleciek na vackach do predu alebo do zadu? :smt021
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Re: 3,0 V6 rozvody

Příspěvek od Sejny » 16.9.2009, stř 23:47

Brání tomu souosost kol... aby řemen mohl spadnout.... to by museli bejt ti taloši úplně ožralí a zhulení :D

neni to mlátička ale automobilový motor.... asi tak....

No Mišo to už trošku přeháníš těch 220km/h na čtverku :wink: schválně jsem počítal kolik by v takové rychlosti na čtvrtý stupeň musel motor točit a vyšlo mi bez kousíčku 8000ot/min :smt046 tohle říkej 15ctce na diskotéce kterou chceš opíchat, ne tady :wink:

Reálně čtverka na 3.0 V6 75tce jede při motoru v omezovači(6600ot/min) 180km/h :smt046
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: 3,0 V6 rozvody

Příspěvek od Harous » 17.9.2009, čtv 00:05

To ještě neznamená, že mu to těch 220 neukazovalo. :-D Vzhledem k tomu jak motor dopadnul mám pocit, že času na přečtení údaje z palubky měl Mišo dost a dost... :smt044
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: 3,0 V6 rozvody

Příspěvek od misokgb » 17.9.2009, čtv 00:35

Sejny píše:Brání tomu souosost kol... aby řemen mohl spadnout.... to by museli bejt ti taloši úplně ožralí a zhulení :D

neni to mlátička ale automobilový motor.... asi tak....

No Mišo to už trošku přeháníš těch 220km/h na čtverku :wink: schválně jsem počítal kolik by v takové rychlosti na čtvrtý stupeň musel motor točit a vyšlo mi bez kousíčku 8000ot/min :smt046 tohle říkej 15ctce na diskotéce kterou chceš opíchat, ne tady :wink:

Reálně čtverka na 3.0 V6 75tce jede při motoru v omezovači(6600ot/min) 180km/h :smt046
Neviem ako si to pocital, ale 180km/h tocim pri 6500rpm na 2.0TS, samozrejme piseme o TACHO udajoch, to znamena, ze neviem ake kola ma original V6 a o kolko premeriava tacho. Ale 2.0TS mi tocil na obmedzovac 180km/h na stvorke a premeriaval tak max o 5km/h porovnavane s GPS. Nejak si to asi zle vypocital :P Ked to poskladam, zmeriam cez GPS, ze o kolko tacho premeriava, ale o 40km/h to asi nebude :P

EDiT: http://www.youtube.com/watch?v=XLY5m36G ... L&index=97

vidis to aj na tomto videu, ze na stvorke nedaval po obmedzovac... Pri cca 5700rpm mal 185km/h tacho :smt026
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Odpovědět

Zpět na „Tipo 116...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů