Millers Oils Engine Flush - zkušenosti

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: Millers Oils Engine Flush - zkušenosti

Příspěvek od rossogtv » 18.11.2016, pát 12:00

no, ja se k tomu z technicke stranky uz nebudu vyjadrovat, bo dedecek hribecek uz nam tady zase povida jednu pohadku za druhou, kazdopadne:
"Většina servisů si nemůže účtovat těžký prachy za to, že se v tom povrtá a nevyřeší nic, nebo to ještě víc dojebe... takže v reálu to nebude cenově tak strašné."
V realu to bude tak, ze te kazdy normalni mechanik, ktery ma vsech 5 smyslu pohromade, s takovou zakazkou posle vis kam. Ku.va co si myslite, kolik to zabere hodin ?????? Nehlede na to, ze davat z5 veci jako stare salky, pistni krouzky, srouby do hlavy, je prinejmensim spojene s rizikem.....
Jinak co se tyce motoru benzin u 159, tak tady k tomu neni co dodat:
http://www.autoservisdd.cz/news/smejd-m ... jmeno-jts/
Pokud si tohle David s Martinem daji na sve stranky, muzete to brat jako fakt.
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Millers Oils Engine Flush - zkušenosti

Příspěvek od Petr147 » 18.11.2016, pát 12:31

k těm špatným startům a kvalitě benzínu... nejenom, že prodávaný benzín (obecně všechna paliva) u nás plní absolutní spodní hranice norem, on přidávaná ethanol obsahuje určitý podíl vody a jeho kvalita bývá dost špatná, takže té vody je tam opravdu hodně, ale normy to dovolují... něco se naváže ještě skladováním, manipulací a pak to dělá co to dělá...

WhySoSad
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1106
Registrován: 19.8.2015, stř 07:36
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils Engine Flush - zkušenosti

Příspěvek od WhySoSad » 18.11.2016, pát 12:58

rossogtv píše:Jinak co se tyce motoru benzin u 159, tak tady k tomu neni co dodat:
http://www.autoservisdd.cz/news/smejd-m ... jmeno-jts/
Pokud si tohle David s Martinem daji na sve stranky, muzete to brat jako fakt.
Tak s tím bych byl opatrnej, opět se tu papouškuje ten stupidní zaujatej článek. V DD jsem byl nedávno právě kvůli problémům se startem a jejich zkušenost s JTS je prakticky nulová, jezdil k nim kdysi nějaký pán s 3.2JTS a nic víc. Jejich odpor k těmhle motorů je spíš s přesvědčení člověka jako alfisty, který prostě nechce v alfě motor od GM. Reálný zkušenosti těch, co mají 2.2 JTS jsou naprosto odlišný od toho co se člověk dočte v tom integraleho výblitku. Jo, tady měl s 2.2 flash dost problémů ale jinak ? Víš sám o nějakých 2.2 který by lehli ? Já sem se nikde nic takovýho nedočetl, naopak když se podívám na zahraniční fóra, tak tam berou právě 2.2 jako sázku na jistotu, ale nechci se tu dohadovat, jen mi tohle linkování jednoho stupidního článku už fakt leze ušima...
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Millers Oils Engine Flush - zkušenosti

Příspěvek od riprex » 18.11.2016, pát 13:21

On rosso sežral asi šalamounovo ho...o a mluví o věcech, o kterých nic neví :wink: Já si tyhle motory zažil i v autorizáku a vím co se na nich řeší a neřeší... a ano, ten článek je prostě extrémně tendenční a zaujatej. Dřív jsem k těmto motorům byl taky skeptickej, ale není důvod. Byť prostě v případě V6 to znamená v dost případech nutnost rozborky a pročištění. L61 jsem zadřenejch moc neviděl (stalo se to v extrémním případě, kdy to mělo výměny oleje po těch 30tkm v nějakejch 220tkm celkového nájezdu). Jestli ten motor má problém, tak s rozvody, ale to není fatální pro motor.

Rosso: ano, zabere to dost času, ale zase ne tolik, aby se to nevyplatilo a písty ani rozebírat nemusíš, pokud to má komprese. Šrouby hlavy a to těsnění zas nestojej svět a motor co koupíš na vrakáči na tom nebude líp. Spíš řeš věci, které bys řešit měl a neser se do 159, kterou nemáš rád. A sorry, prostě si myslím že transaxle je sračka, takže jestli tě to uráží, tvůj problém a nemusíš se chovat jak uražená ženská :smt023

Jindra
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 386
Registrován: 20.9.2007, čtv 19:27
Bydliště: Most

Re: Millers Oils Engine Flush - zkušenosti

Příspěvek od Jindra » 18.11.2016, pát 17:42

Ještě k té kvalitě benzinu. V tomto oboru jsem pracoval. Nechci nikomu dělat reklamu, ale např óMV a shel dovážejí svojí benzinovou frakci z Rakouska a přidávají u nás vyrobená aditiva. Věřte tomu že kvalita je sledována normou ISO a nikdo si nedovolí něco zanedbat. Ale firma co dováží individualně a přimíchává cosi do směsi benzinu na tom bude jinak. I tyto firmy jsou pod kontrolou ale.......
P.S1 Transaxl není sračka. :-))
P.S2 JTS je sračka ( Pokud to koupím jako nové auto asi si to udržím, ale pokud to koupím jeté, na 99,9% problémy.)
Alfa romeo GTV6
Alfa romeo GT 1300 junior
Alfa romeo sprint
ex. Alfa romeo 164
ex.Alfa romeo 164
ex. Alfa romeo GTV 1982
ex. Alfa romeo 2.0 GTV 1984
ex.Alfa romeo 33
ex.Alfa romeo 166 3.0

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Millers Oils Engine Flush - zkušenosti

Příspěvek od riprex » 18.11.2016, pát 17:51

Jindra píše:JTS je sračka (Pokud to koupím jako nové auto asi si to udržím, ale pokud to koupím jeté, na 99,9% problémy.)
Nechci rozjíždět flame... ale tohle je poněkud pokrytecké, ne? :wink:

Jindra
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 386
Registrován: 20.9.2007, čtv 19:27
Bydliště: Most

Re: Millers Oils Engine Flush - zkušenosti

Příspěvek od Jindra » 18.11.2016, pát 18:20

No já to tak nemyslel, nooo :D
Alfa romeo GTV6
Alfa romeo GT 1300 junior
Alfa romeo sprint
ex. Alfa romeo 164
ex.Alfa romeo 164
ex. Alfa romeo GTV 1982
ex. Alfa romeo 2.0 GTV 1984
ex.Alfa romeo 33
ex.Alfa romeo 166 3.0

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: Millers Oils Engine Flush - zkušenosti

Příspěvek od rossogtv » 21.11.2016, pon 17:46

WhySoSad píše:
rossogtv píše:Jinak co se tyce motoru benzin u 159, tak tady k tomu neni co dodat:
http://www.autoservisdd.cz/news/smejd-m ... jmeno-jts/
Pokud si tohle David s Martinem daji na sve stranky, muzete to brat jako fakt.
Tak s tím bych byl opatrnej, opět se tu papouškuje ten stupidní zaujatej článek. V DD jsem byl nedávno právě kvůli problémům se startem a jejich zkušenost s JTS je prakticky nulová, jezdil k nim kdysi nějaký pán s 3.2JTS a nic víc. Jejich odpor k těmhle motorů je spíš s přesvědčení člověka jako alfisty, který prostě nechce v alfě motor od GM. Reálný zkušenosti těch, co mají 2.2 JTS jsou naprosto odlišný od toho co se člověk dočte v tom integraleho výblitku. Jo, tady měl s 2.2 flash dost problémů ale jinak ? Víš sám o nějakých 2.2 který by lehli ? Já sem se nikde nic takovýho nedočetl, naopak když se podívám na zahraniční fóra, tak tam berou právě 2.2 jako sázku na jistotu, ale nechci se tu dohadovat, jen mi tohle linkování jednoho stupidního článku už fakt leze ušima...
Neni treba byt opatrnej, s majitelem DD se znam 20 let, dnes jsem se s nim o tom bavil,stoji si zatim, koneckoncu proc jinak by si to daval na sve stranky. Jelikoz motory 2.2JTS/3.2GM sam nedelam, tak o tom taky nic nepisu ( ripak - kde jsi na to prisel ??? )
Kazdopadne na tom clanku asi neco bude, prinejmensim tam nejsou takove vyblitky jako ripes pise o transaxlech ala marmeladovy kola atd.
Link jsem daval jen v souvislosti s danym tematem - 20 let pouzivam vyplachy k naproste spokojenosti a nechapu, proc chcete nechat cistit zrovna tenhle motor rucne za tezky prachy. Je to 200kc vs minimalne +/- 10tis...
A pokud uz teda cisteni rucne, tak zcela urcite chci mit odstranen karbon mezi pistnimy krouzky, nehlede na to, jak bych asi cistil blok, kdyz tam musim nechat pisty s ojnicemi - to jsem fakt jedinej, co si vsimne jaky tady ripak pise kokotiny ???
prikladam foto, viz karbon obzvlast mezera 2-3 krouzek a to ten motor jeste nebyl nijak extra zaprasenej...
Přílohy
s-l1600.jpg
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: Millers Oils Engine Flush - zkušenosti

Příspěvek od rossogtv » 21.11.2016, pon 17:50

riprex píše:On rosso sežral asi šalamounovo ho...o a mluví o věcech, o kterých nic neví :wink: Já si tyhle motory zažil i v autorizáku a vím co se na nich řeší a neřeší... a ano, ten článek je prostě extrémně tendenční a zaujatej. Dřív jsem k těmto motorům byl taky skeptickej, ale není důvod. Byť prostě v případě V6 to znamená v dost případech nutnost rozborky a pročištění. L61 jsem zadřenejch moc neviděl (stalo se to v extrémním případě, kdy to mělo výměny oleje po těch 30tkm v nějakejch 220tkm celkového nájezdu). Jestli ten motor má problém, tak s rozvody, ale to není fatální pro motor.

Rosso: ano, zabere to dost času, ale zase ne tolik, aby se to nevyplatilo a písty ani rozebírat nemusíš, pokud to má komprese. Šrouby hlavy a to těsnění zas nestojej svět a motor co koupíš na vrakáči na tom nebude líp. Spíš řeš věci, které bys řešit měl a neser se do 159, kterou nemáš rád. A sorry, prostě si myslím že transaxle je sračka, takže jestli tě to uráží, tvůj problém a nemusíš se chovat jak uražená ženská :smt023
hele, az pojedes do Brna, zabal cidlo a stav se, vyridime to osobne.
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Millers Oils Engine Flush - zkušenosti

Příspěvek od riprex » 21.11.2016, pon 19:46

rossogtv píše:hele, az pojedes do Brna, zabal cidlo a stav se, vyridime to osobne.
To zní skoro jako bych měl dostat pěstí :smt077

Odpovědět

Zpět na „Renovace (čalounění, odrezování, povrchové úpravy atd.)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů