nástřik dutin a konzervace podlahy

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18495
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: nástřik dutin a konzervace podlahy

Příspěvek od Kubas » 15.10.2012, pon 22:10

já v takovýchto případech aplikuji metodu RTFM ("read the fucking manual") :wink:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: nástřik dutin a konzervace podlahy

Příspěvek od Petr147 » 15.10.2012, pon 22:12

z pruhledneho plastu, cvakleho klancelarskou sponkovackou, jsem toho moc nevycet, proto se ptam tady :)

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: nástřik dutin a konzervace podlahy

Příspěvek od Kůrkyn » 15.10.2012, pon 22:14

v trubici v nádobce se tvoří podtlak na principu ejektoru
Obrázek

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: nástřik dutin a konzervace podlahy

Příspěvek od Petr147 » 15.10.2012, pon 22:15

díky, takže příště líp utěsním pokusnou dádobku a jdu schánět práznou kartuši :)

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: nástřik dutin a konzervace podlahy

Příspěvek od Kůrkyn » 15.10.2012, pon 22:18

to musí nasát z jakékoli nádobky i z kbelíku. POkud ne, tak je ten injektor špatně nastavený

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: nástřik dutin a konzervace podlahy

Příspěvek od Petr147 » 15.10.2012, pon 22:24

se na to zitra podívám a zkusím to rozebrat :)

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: nástřik dutin a konzervace podlahy

Příspěvek od Dallen » 15.10.2012, pon 23:26

Přesně tak, dle rovnice kontinuity by to mělo i fungovat v praxi :smt023
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

crashta
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3531
Registrován: 5.6.2008, čtv 13:13

Re: nástřik dutin a konzervace podlahy

Příspěvek od crashta » 16.10.2012, úte 09:12

je treba zmacknout tu vec na rukojeti, jinak to nefunguje...
Coppa Alfa Romeo
50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
12° Crashtovic veselé vánoce 9.12.2022

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: nástřik dutin a konzervace podlahy

Příspěvek od Petr147 » 16.10.2012, úte 09:39

hahaha... :roll:

takže jsem se na to koukal a problém bude asi v te trysce, když neni na hadici koncovka, tak to bere, ale sotva se tam udela malej odpor, tak to zacne tlacit zpet do lahve

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: nástřik dutin a konzervace podlahy

Příspěvek od Kůrkyn » 16.10.2012, úte 10:15

tak to se s tím budeš trápit, profi pistole má hadici v hadici (jednou je vedený vzduch a druhou kapalina

juraz3nca
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 756
Registrován: 15.5.2010, sob 22:52
Bydliště: 3nec

Re: nástřik dutin a konzervace podlahy

Příspěvek od juraz3nca » 16.10.2012, úte 22:25

jj, to jsou ti mladí a nezkušení, za mojich mladých let, stačily 2 trubičky jako fixírka a starý vysavač..
jinak napatlej to štětcem, protože než tady doteorizuješ nějakou stříkací pistoli a kompresor, bude už zase jaro.. :)
AR 156 1.8 TS 16V r.v 2000 LPG
ex AR 156 SW 2,0 TS 16V r.v.2000 LPG

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: nástřik dutin a konzervace podlahy

Příspěvek od Kůrkyn » 17.10.2012, stř 07:59

on to potřebuje dostat do dutin...

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3718
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: nástřik dutin a konzervace podlahy

Příspěvek od Ladis » 17.10.2012, stř 19:17

Hlavně bych to řešil v létě při pořádných vedrech ať to krásně všude zateče :)
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

mareček

Příspěvky: 25
Registrován: 1.8.2011, pon 10:33
Bydliště: Praha 4 - Modřany

Re: nástřik dutin a konzervace podlahy

Příspěvek od mareček » 2.3.2013, sob 00:19

Ahoj kluci, chtěl jsem se Vás zeptat.
Kolega z práce si u Alfa Romeo 156 (rok 1999) namazal lemy nad kolama vazelínou. A tvrdí, že na těch lemech se nemůže vytvořit koroze. Je to pravda?
Automechanik v Praze mi řekl, že je to hloupost. Že tu vazelínu voda oprejská. A je to proto, aby byl člověk jen klidnější a že tam stejně vznikne koroze. Ale vystříkání dutin je dobré.
Díky Marek.
Alfa Romeo 145 1,9 JTD (rok 2000)

jiras
Nováček

Příspěvky: 163
Registrován: 23.3.2008, ned 22:39
Bydliště: Kutná Hora

Re: nástřik dutin a konzervace podlahy

Příspěvek od jiras » 27.6.2016, pon 21:23

Muj dotaz.Spodek na mé 156 je celkem ok ale chtěl bych ten origo nátěr kapánek oživit ale nechci přes to matlat další vrstvu.Jak jsem to pročítal tak to mohu stříknout konkorem 500 nebo nějakým jiným olejem-voskem?Budu to klidně aplikovat každý rok.Díky za rady.
Alfa romeo 156 1.9jtd 85kw r.v03
ex Alfa romeo 33 1.4boxer r.v92.

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3810
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: nástřik dutin a konzervace podlahy

Příspěvek od Franik » 28.6.2016, úte 01:44

mam spodek vzatej lanolinem co pouzivaji v zelezarne na konzervaci svarecich civek do COcek. az na to ze to drzi prach zatim dobre.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

Venca.P
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 379
Registrován: 30.7.2012, pon 15:47
Bydliště: Pardubice

Re: nástřik dutin a konzervace podlahy

Příspěvek od Venca.P » 28.6.2016, úte 08:34

Franík, dělal jsi s tim i dutiny? Taky uvažuji, že bych někam dál Giu na ošetření spodku a dutin.
Alfa Romeo Giulietta 1,4 tb 125kw

bobas
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1551
Registrován: 8.9.2011, čtv 13:51
Bydliště: Ostrava

Re: nástřik dutin a konzervace podlahy

Příspěvek od bobas » 28.6.2016, úte 08:52

Lanolinem jsme meli vystrikane punto kdysi a je to z meho pohledu a vyzkouseni plno veci asi to nejlepsi, co do tech dutin nacpat, kara byla cajk po 18letech a 380tkm :)
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3810
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: nástřik dutin a konzervace podlahy

Příspěvek od Franik » 28.6.2016, úte 19:21

Ne dutiny jsem nechal originál.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

jiras
Nováček

Příspěvky: 163
Registrován: 23.3.2008, ned 22:39
Bydliště: Kutná Hora

Re: nástřik dutin a konzervace podlahy

Příspěvek od jiras » 28.6.2016, úte 20:19

Kde se dá koupit ten lanolin,nikde sem ho nenašel.
Alfa romeo 156 1.9jtd 85kw r.v03
ex Alfa romeo 33 1.4boxer r.v92.

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3810
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: nástřik dutin a konzervace podlahy

Příspěvek od Franik » 28.6.2016, úte 20:39

to je to že se běžně mimo 200kg sudů kupuje hodně špatně. Jinak je to přírodní vosk který mají v srsti třeba ovce. Udajně se tím natírají i zaoceanské lodě. jelikož je možno nanášet i na mokrý povrch, vodu vytěsní na povrch. Ale nevím nejsem chemik. prostě ho bylo přebytek a tak jsem to zkusil. (ESAB)
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

Marek_3L
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 118
Registrován: 1.10.2015, čtv 19:14
Bydliště: Rozsochatec (HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: nástřik dutin a konzervace podlahy

Příspěvek od Marek_3L » 4.2.2017, sob 21:08

Zatím jsem nikoho neslyšel mluvit o důkladném umytí auta před následnýma procedůrama .-) Takže, můj postup zjednodušeně v bodech:
1)počkat na léto
2) odstrojit vše co jde-podběhy, kryty motoru, gumové zátky dutin, plastové vložky pro vruty....
3) koupit 10l nafty, WAP na 140 st.C a max. tlak. Nekompromisně vymýt vše kam se vejde tryska. I do dutin. Průmyslový stroj, šidítka nemají smysl
4) sušit. Týden-14 dní v největších vedrech vše otevřít na slunci. Když zmokne, GOTO (4)
5) odrb. všechno co je zasaženo rzí. Povrchovku ocelákem(flexou), díry vyřezat a vyvařit novým plechem. (proto přednostně kupuju auta v itálii)
6)Odrezovač bezoplachový. pouze kde byla rez.
7)umíchám si SUŘÍKOVOU OLEJOVOU ZÁKLADNÍ BARVU. Nic jiného nemá smysl. postup zde http://www.trabime.cz/trabi.php?id=5&aid=54
tím natřu všechny holé plechy a všechno co bylo zasaženo korozí. Žádná jiná barva nemá smysl. Jen kryje místo kde se rakovina metastázuje plechem.
8) Kůrkynův mix dutinového vosku a oleje do dutin. Pod auto kyblíky, co vyteče se filtruje a dává zpátky do pistole, několikrát dokola a pořádně. Do koktejlu můžete přimíchat práškový suřík, pokud je podezření na rez. Pokud je v dutinách pokročilá koroze, použít hustý olej a minimum vosku. Tady už lze jen zpomalovat.
9) Nástřik bílým body 950 (bobkárna). používám i černý 930 nepřelakovatelný, ale nevýhoda je že když chci za rok dělat něco na spodku, bílé bobky umeju wapkou a pod autem vidím, nezaseru se atd. vidím i potenciální nově vzniklou korozi.
Lepší než stříkání je nátěr štětcem, tzv. bobkováním. Nevýhoda je že týden nemůžete do společnosti :smt098, tenhle fajrajt drží i na kůži.

Kdo neřeší vzhled a práci na spodku auta, může natírat levnějším Tlumexplastem. Zůstane ale lepavý a každá budoucí oprava na spodku bude znamenat ušpinění.
10) ideální je to načasovat tak, že půjdou dolů i nápravnice (otryskat+komaxit) a vnitřní koberec (wap). Všechny závity do karoserie matlám olejíčkem nebo vazelínou.
11) vrátit vše zpět.

Všechno ostatní je jen operace metastáz. Tento postup jsem aplikoval v roce 2005 na svůj fiat tipo dovezený z Itálie (bez koroze). Dnes (2017) je auto z 95 procent zdravé, díry nejsou, všechny vnější plechy jsou bez známek důlkování, vč. zadních blatníků. Spodní plechy a vnitřní nosníky začínající povrchová koroze. tuhost karoserie je blízká původní hodnotě. Najelo po čr 200.tisíc km. Kdyby nebylo dalších investic, auto by stran koroze prošlo normálně další STK, ale celkový nájezd 370 tisíc km už je na autě znát, takže z něj bude jen zdroj ND pro moje druhé Tipo. stoptalk
2001 AR 156 Sportwagon 2,5 SP3 verze 141kW
2002 Fiat Doblo JTD pojízdná dílna
1996 Fiat Boxer DoKa odtahový speciál 2.5 TDi 79kW (DJ5TED) naviják 5.5t, měchy, klima, bufík, nádrže, spaní, 225Ah (stále ještě v rekonstrukci)
776.490.174

MM-TECH.cz

Jakub_mt
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1180
Registrován: 30.1.2011, ned 21:03
Bydliště: Bratislava

Re: nástřik dutin a konzervace podlahy

Příspěvek od Jakub_mt » 5.2.2017, ned 09:30

Vyhlásenia ako nič iné nemá zmysel, len jedná tebou odporúčaná farba mi prijdu trochu veľkohubé. Áno viem o akej farbe hovoríš, poznám jej výborné vlastnosti, ale rozhodne si nemyslím, že by nič iné nemalo zmysel. Ja osobne testujem Chelade a zatiaľ v nej vidím výborný doplnok ku každému autu napadnutému koróziou.
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť

petrAR156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1583
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: nástřik dutin a konzervace podlahy

Příspěvek od petrAR156 » 5.2.2017, ned 11:14

Suříkovky se už o5 dají koupit, netřeba míchat. Taky není třeba kartáčovat do čistého plechu a natírat odrezovačem, kouzlo suříku je to, že s oxydy reaguje a k plechu přilne o to lépe. Spíše jen odmastit (nafta je mastná) a kartáčem jen odstranit "to co na plechu moc nedrží".

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: nástřik dutin a konzervace podlahy

Příspěvek od Dallen » 5.2.2017, ned 13:26

Krása internetu, každý může napsat co může a polovina lidí to provede.

V čem má smysl tlačit do dutin vodu?
Co se týče suříku tak nebudu se vyjadřovat, jen podotknu, že mostaři, výrobce lodí a všichni ostatní co vyrábí do těžkého průmyslu používají špatné barvy, snad narazí na tento příspěvek...
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Odpovědět

Zpět na „Renovace (čalounění, odrezování, povrchové úpravy atd.)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů