Selenia

sors
Uživatelský avatar

Příspěvky: 78
Registrován: 11.1.2010, pon 19:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Selenia

Příspěvek od sors » 7.2.2010, ned 21:51

..noo, Kejml (muj best friend) vzdycky vsechno technickyho vyresi, takze kejml ma mozna zase pravdu :-D .. ale cenovy rozdil vidim 5l WR 1655 vs. 5l TD 1300... tak asi neumim pocitat :D

ano, proto jsem chtel odpovedi typu a) až g) :-D :-D :-D
Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm2 2011 | Ragazzon
Ducati Monster S4Rs
Ex.: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2001; Mazda 3 MPS MKII 2009

kejml
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1017
Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Re: Selenia

Příspěvek od kejml » 7.2.2010, ned 22:17

sors: na litrovém balení to tak je. Nestudoval jsem ceník, přijmi omluvu, prosím.
0.125 carburatore

www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz

Ferro
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 188
Registrován: 19.4.2007, čtv 13:11
Bydliště: Stod--> Dobřany
Kontaktovat uživatele:

Re: Selenia

Příspěvek od Ferro » 7.2.2010, ned 22:22

Dal bych tam celoročně Selenii Turbo Diesel 10W-40 výměnný interval po 10k km a musí to šlapat. :drivers:
K tomu servisu bych napsal jen to, že pokud máš dobrý reference tak bych se nebál to k nim dát jen u rozvodů bych si pohlídal jestli maj přípravky.
AR 156 Crosswagon
AR Giulietta 2,0
Aprilia RSV Mille R
ex AR 156 2,5 V6

sors
Uživatelský avatar

Příspěvky: 78
Registrován: 11.1.2010, pon 19:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Selenia

Příspěvek od sors » 7.2.2010, ned 22:32

kejml píše:sors: na litrovém balení to tak je. Nestudoval jsem ceník, přijmi omluvu, prosím.
..budiz prijata Kejmle :)
Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm2 2011 | Ragazzon
Ducati Monster S4Rs
Ex.: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2001; Mazda 3 MPS MKII 2009

sors
Uživatelský avatar

Příspěvky: 78
Registrován: 11.1.2010, pon 19:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Selenia

Příspěvek od sors » 7.2.2010, ned 22:41

Ferro píše:Dal bych tam celoročně Selenii Turbo Diesel 10W-40 výměnný interval po 10k km a musí to šlapat. :drivers:
K tomu servisu bych napsal jen to, že pokud máš dobrý reference tak bych se nebál to k nim dát jen u rozvodů bych si pohlídal jestli maj přípravky.
..toz jsem se, zda se, rozhodnul.. :wink: akorat nekdo tu psal, ze do toho dal nejake aditivum, ale nejak nevim, co existuje za aditiva do mot.oleje (nejaky Ekolube?)... k tomu servisu, Lennys tam leji nejakej Castrol za par Kč, radsi jsem si to tu chtel tak nejak overit.. bych s tim jeste treba 100tis. rad najel, cili mi jde o dlouhodobe prospesne reseni [-o< ..
Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm2 2011 | Ragazzon
Ducati Monster S4Rs
Ex.: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2001; Mazda 3 MPS MKII 2009

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1915
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Selenia

Příspěvek od HonzaR » 7.2.2010, ned 23:22

Tím aditivem bylo myšleno toto :
http://www.moto-oleje.cz/bishops-origin ... odukt-387/" onclick="window.open(this.href);return false;
což v limitě umožňuje i jízdu bez vany--může se to hodit, pokud tomu šlapeš na krk..
Chápáno jako pojistka pro mazání za všech-i nepředvídatelných- okolností..


Určitě diesel zaslouží diesel olej, zvlášť když je opravdu zatíženej sazema--a to komůrkáč
ale i čipnutá JTD určitě je.. volba oleje vychází především ze strategie provozu
/Krátké starty v zimě, šokový provoz x třeba dlouhé jízdy umírněným způsobem../
Nejspolehlivějším rádcem je při posuzování materiálový list..
Jakým způsobem provozuješ Alfinu?

sors
Uživatelský avatar

Příspěvky: 78
Registrován: 11.1.2010, pon 19:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Selenia

Příspěvek od sors » 8.2.2010, pon 00:13

prevazne cesta do prace a z prace, coz je cca 10km okreska zahrivani, 4km po statni rychle a pak 4km mesto a naopak...cili prakticky po tech 10km rano se to dostane na 60-70 stupnu..jinak hodne tu zajet tam, tu onde..kdykoliv je prilezitost, plyn jde na podlahu, casto tomu vsak brani provoz..otacky - od 1,5tis. do 3,3tis., vyjimecne pres 4tis. bo na petku co to da.. jinak tak 6x rocne delsi trasa ve stylu Brno-Praha a zpet, 1x bude doufam Italie a zpet.. :-)
Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm2 2011 | Ragazzon
Ducati Monster S4Rs
Ex.: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2001; Mazda 3 MPS MKII 2009

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4920
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Selenia

Příspěvek od Kůrkyn » 8.2.2010, pon 08:55

To je ten nejhorší typ provozu, proto v tomhle případě bych volil obyčejný olej a zkrátil interval výměny pod 10 000 km.

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1915
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Selenia

Příspěvek od HonzaR » 8.2.2010, pon 09:55

Tak podle toho jak jezdíš tam racing nemá celkem opodstatnění, pokud to předchozí majitel
"ždímal" , pak je to něco jiného--obecně jde o to, že je nějaká optimální teplota na vodě,
která souvisí s optimální teplotou stěny válce a souvisí i s teplotou oleje.. jízda na "studeným" vede ke zvýšenému "kyselení" a to je v podstatě nejhorší agresor v motoru, zvlášť u diesela se jedná teda o předpětí proti kyselosti, olej zestárne z těchto důvodů,vyčerpá se především zásadité předpětí, ne v tvém případě námahou kilometrovýho proběhu--proto ti Kurkyň radí časté výměny--určitě pod 10tis nic nezkazíš po tom městským hopsání../ při lab. vyšetření často KO olej i u Fabie HTP po 10tis v městským provozu--právě z těhle důvodů/--pokud jezdíš opravdu v podstatě na studeným motoru, možná bych volil WR 5W-40,ale rozhodně bude záležet na reálným proběhu kilometrů na agregátu, to bych možná dal do novýho, no "čipnutá" zas teda kvůli turbu radši 10W-40./nehází ti turbo olej do sání?, pak 5W-40 by byla příliš řídká/.ta 10W-60 cos tam měl svědčí sice turbu,který bude víc teplotně namáhaný /na jakým tlaku to jede?/, no na provoz na studeným motoru a k tomu dieselu se fakt nehodí..--pozor na vysloveně "levný oleje",ber to jako nadsázku,minerální Mogul se rozhodně nehodí do žádný Alfy -a kor ne turbovanejch motorů s olejovým chlazením turba, protože se bude napalovat v turbu a
carbon na ose "vymele" kluzný ložisko hodně rychle--životnost olejem chlazenýho turba
na typu náplně hodně záleží--taky dochlazování po dojezdu tomu zabránění napalování oleje hodně pomůže...pro tohle poskakování 5W-40 v zimě dobrá při výborným stavu agregátu bez prolínání do sání z turba, no je otázka, jak je to ale opravdu oběhaný, jak moc bude "leckde"olej už prolínat. Selenia 10W-40 TD , zlatá střední cesta,je sichr,ta je na ty "zvýšený"saze stavěná, mám s ní na "přitaženým " turbodieselu výborný zkušenosti-- a v tvým případě bych tam možná ještě ten Bishop400-D hodil,
vydrží ti v motoru mraky kilometrů /v dieselu přes 100 tis reálně, ale třeba i 150tis/,pak se o
tu teplotu na oleji nemusíš zas tolik starat-když to náhodou dostane čočku na studeným,
nic se nestane.. určitě max náplně 10tis do výměny, když budeš mít motor v patrnosti a bude ti na něm záležet i míň.. v tom má Kurkyň jednoznačně pravdu..
Největší nepřítel motoru jsou kyselý splodiny , olej je bohužel absorbuje a vymejvá, je to jeho úkol, a předpětí dnešních diesel olejů ve smyslu zásaditosti už dávno není 16..
To pak olej vydržel podstatně větší zátěž, no ekologie je bohužel příkaz doby ,tak klesá
obsah specifických aditiv v olejích..
Přílišné střídání olejů-zvlášť různých výrobců s naprosto jiným složením bází se moc nedoporučuje, je to proto, že existují i u výborného oleje úsady, které vytváří tenký film
a souvisí i s tzv. pozitivními úsadami--změna vede k postupnému rozpuštění téhle vrstvy a
vytvoření nové--než tohle nastane, mazivost nové náplně není úplně ideální..
Při náplni esterové 10W-60 nemá smysl o úsadách v podstatě mluvit, no u levnýho Castrolu
by to bylo na místě

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4920
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Selenia

Příspěvek od Kůrkyn » 8.2.2010, pon 10:53

Mogul 5W 40 je na syntetickém základu, taže bych se ho vůbec nebál. Ne, ž ebych to chtěl nějak propagovat, ale vycházím z předpokladu, že v době, kdy se motor konstruoval stejně lepší olej na trhu nebyl...

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1915
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Selenia

Příspěvek od HonzaR » 8.2.2010, pon 16:57

GTV zdar--no mě šlo spíš o reakci na tenhle příspěvek :
Kurkyň:
.....10W 60 je do motoru, který ohřeje olej nad cca 150°C a to se nestane v podstatě nikdy, prootže všechny dnešní motory mají tepelný výměník voda/olej nebo chladič oleje.
V normálním provozu (vnější teplota cca 30°C, dálnice, trvalá rychlost 150 km/h, motor bez výměníku a bez chlazení oleje (Lancia Dedra 1.8)) jsem olej dostal na max 110°C. Mogul 15W 40 za 80 korun, takže asi tak....


A to už je malér, protože Mogul 15W-40 je opravdu sprostej minerál, co nemá v turbomotoru co dělat..karbonace na rozžhavený ose turba atd.. beru to jako řečnickou nadsázku, no radši to komentuju, protože vzasto doslovně to není právě dobrá volba..

Jinak když vezmu , že AGIP Sinth 2000 10W-40 Turbo diesel je plná syntetika PAO+ester za 180,-Kč/litr nevidím jedinej důvod, proč jít do Mogulu a podobnejch věcí, schade dobrá, no Alfa chce libový pití..za tímhle Agipem stojím--ostatně Selenia TD je odvozena ze stejné báze..tohle je z hlediska poměru cena/výkon bezkonkurenční volba...
Pozn
//Doba nestojí a samozřejmě se všechno vyvíjí, no nevidím důvod dávat za Mogul 215,-/litr
a neznat ani materiálovej list...nehledě na to, že je to širokospektrý olej, nikoli turbo diesel
a to z hlediska odolnosti na saze je sakra znát..// :-D :smt041

Je mi už trapný pořád se navážet do HC olejů /hydrokraky/, /a to je bohužel případ i MOgulu 5W-40 /ale
Hydrokraky jsou minerální oleje upravené chemickým procesem krakování, mají proti
minerálům jako takovým lepší "definovanější" vlastnosti--no nejsou to produkty
syntetické--v pravém smyslu slova.... ale to samé platí i o Castrolu, Shellu Helix atd.

Prostě Alfa za ty prachy zaslouží esterovou syntetiku--howg :smt033

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1915
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Selenia

Příspěvek od HonzaR » 8.2.2010, pon 17:30

Tohle je pro zajímavost Shell Helix a Mogul už z principu nebude lepší..
Viz výtah z materiálového listu fy Shell:
60 - 69.99 %volume Hydrotreated Petroleum Slack Wax
20 - 29.99 %volume Solvent dewaxed heavy paraffinic distillate
1 - 2.99 %volume Synthetic Ester
1 - 2.99 %volume Magnesium alkyl salicylate
1 - 2.99 %volume Polyolefin additive



Castrol EDGE Sport 10W-60 /taky HC/stejnej problém, není to nějaká tragédie, ale proč není k dispozici materiálovej list ? Stojí to stejně jak esterová syntetika AGIP racing 10W-60
/čili 300.- /litr/s jasně definovaným složením, tak proč to zbytečně komplikovat.. :smt021

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4920
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Selenia

Příspěvek od Kůrkyn » 8.2.2010, pon 18:44

ale jo, já mluvim o tej lanče, která má atmo motor z roku raz dva. Ta má předepsaný 15W 40 API SD nebo podobně, takže SL/CF je pro ní labuž.
Do Alfy, která dostává céres bych to nenalil.

sors
Uživatelský avatar

Příspěvky: 78
Registrován: 11.1.2010, pon 19:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Selenia

Příspěvek od sors » 8.2.2010, pon 18:49

uff, díky za obsáhlé vyjádření! :diky

jestli nehází turbo olej do sání nevím, na jakým tlaku to jede taky bohužel ne.. :oops: ..akorát mi vzlíná olej u zpátečky turba (nevíte co to tak stojí ta hadička?)

..tak beru ten Agip.. :smt023
Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm2 2011 | Ragazzon
Ducati Monster S4Rs
Ex.: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2001; Mazda 3 MPS MKII 2009

Eneck155
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 808
Registrován: 23.2.2009, pon 16:48
Bydliště: Dlouhá Třebová

Re: Selenia

Příspěvek od Eneck155 » 8.2.2010, pon 18:51

s tím Castrolem jsi mne trochu vystrašil, bo brácha mi z práce přinesl Castrol Magnatec 10 W 40 (samozřejmě hodně levně :D ) s tím, že to Alfičce určitě neublíží a zítra ho tam chci nalít, tak teď nevím, doufám, že jí to neublíží, nebo radši rychle běžet pro Selenii? Určitě ho tam teda nenechám víc jak 10 tis. km
AR 159, 1.9 JTS, 2006, červená
FIAT Brava, 1.6, 1999, modrý - rodinné dědictví :-)
AR 146, 1.6 TS, 1999, červená - už taky ex :-(
ex: AR 156-2.0TS, AR 155-1.8TS,Dedra-1.8,Prisma-1.6,Tempra-1.6,Regata-1.5

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4920
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Selenia

Příspěvek od Kůrkyn » 8.2.2010, pon 18:53

Tu hadičko doporučuju origo, přesi jen je to klíčová součástka.
zítra Ti napíšu cenu

PetrGTV
SemTuFurt

Příspěvky: 2344
Registrován: 7.11.2009, sob 12:25
Bydliště: Nymburk

Re: Selenia

Příspěvek od PetrGTV » 8.2.2010, pon 19:15

Eneck155 píše:s tím Castrolem jsi mne trochu vystrašil, bo brácha mi z práce přinesl Castrol Magnatec 10 W 40 (samozřejmě hodně levně :D ) s tím, že to Alfičce určitě neublíží a zítra ho tam chci nalít, tak teď nevím, doufám, že jí to neublíží, nebo radši rychle běžet pro Selenii? Určitě ho tam teda nenechám víc jak 10 tis. km

Nedávno jsme se o tom bavili s Vancou Kameníkem a ten řikal, že do 155 lil nějakej hrozně levnej olej (tak že kvalita asi žádná sláva) byl si toho vědom a tak po 7 - 10 000 měnil a strudený to netočil, řikal že nikdy žádnou Alfu neudělal na motoru .... tak nevim
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (červená metal.) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero)
Alfa Romeo 166 2.4 JTD 20V automat. (nero metalico) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová)
BMW X5 3.0d
Rychle a stylově

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1915
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Selenia

Příspěvek od HonzaR » 8.2.2010, pon 19:51

Petr GTV :
"Nedávno jsme se o tom bavili s Vancou Kameníkem a ten řikal, že do 155 lil nějakej hrozně levnej olej (tak že kvalita asi žádná sláva) byl si toho vědom a tak po 7 - 10 000 měnil a strudený to netočil, řikal že nikdy žádnou Alfu neudělal na motoru .... tak nevim"
Good Luck..Petr GTV :smt023


Pro ostatní:

Jj-no tady s Kameníkovic nemůžu souhlasit-ty Castroly do Alfy dávaj snad jediný z alfařů-jiný starý kusy říkali a tloukli kladivem do čela-aspoň mě.. :smt021

"Do Alfy nepatří nic pod 400,- za litr..a esterová báze.. na "sucho" si dřete svoji starou a ne italskej motor.". :smt044 /a to byl "pan mechanik.. bohužel už nedělá../.


/V rámci řečeného nejsem maximalista ale trvám striktně na ester-synth. bázi jako minimu.
to považuju za racionální kompromis --ale víc ani o píď ... \:D/


...ale jinak si dávejte třeba friťák--nakonec i dílny potřebujou práci :smt040
Po prvním zadřeným T.S. začnete na věc koukat z jinýho úhlu--zvlášť pokud si tu generálku nemůžete udělat sami, jako třeba mistr Kurkyň -že jo, to je zas jiná píseň :smt044 :smt041 pak tu ležérnost chápu, jinak ale laxnost není na místě
ITALSKEJ MOTOR UMÍRÁ NA OLEJ.. stará vesta..


A přitom je něco jako prostej selskej rozum po ruce--doporučení výrobce říká co..
..no dej tam buď Selenia 20K m nebo Selenia racing 10W-60 podle stylu provozu,
do diesela Selenia TD 10W-40, max WR 5W-40...snadné... zdá se že někdy až příliš..

Pokud chci experimentovat, pak bych měl přesně vědět co a proč dělám..

:smt020

mates
Nováček

Příspěvky: 107
Registrován: 22.11.2008, sob 18:44
Bydliště: Dlouhá Třebová

Re: Selenia

Příspěvek od mates » 8.2.2010, pon 21:26

eneck: toho castrolu bych se nebál pokud nebudeš motor nadměrně trápit.

--Jinak žádnej motor neumře na olej ale na zvěrstva svého majitele!! Je jasný že pokud nebudu olej kontrolovat a tím pádem jezdit téměř bez náplně a nebo motoru dávat sodu hned od studena tak to prostě nevydrží a nepomůže mu ani selenie. Motor byl vyrobenej dejme tomu před deseti lety a od té doby jsou dnešní oleje opět o kus dál např. fuchs nabízí olej pro alfu ts a je to 5W40.
1,6 TS 77kW

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1915
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Selenia

Příspěvek od HonzaR » 8.2.2010, pon 21:48

Někdy mě napadá--proč vůbec se namáhat o těchto věcech mluvit.. :(
.mates:
tak dej sem pár příspěvků na tohle téma--tyhle laciný keci jsou bla, bla, bla--čili úplně k ničemu.. popovídej si tu o tom KONKRÉTNĚ,proč BÁZE, proč HTHS aspoň 3,7 a víc atd--ať to je k něčemu..


..nevím co si chceš tímhle příspěšvkem zdůvodnit--snad že tam je možný nalejt co chceš.., patrně dáváš Fuchs 5W-40 /HC/tohle vlákno má ale jinej cíl--nikoli bagatelizovat při minimální znalosti toho, co olej je, na stránce sportovně či šokově namáhaných problematických motorů,ale rozmotat problém oleje--pro Alfu klíčovej provozní faktor životnosti motoru..

Ukazuješ dost povrchní přístup--inu taková je doba., mít věc rychle "z krku"--aspoň tyhle hovadiny netrub po alfáckých forech.. :smt023 :smt041

tuta146
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4096
Registrován: 16.3.2009, pon 22:56
Bydliště: Kladno

Re: Selenia

Příspěvek od tuta146 » 8.2.2010, pon 21:58

Nějak tu diskuzi nechápu, kdaž mi výrobce píše, že tam patří 20k nebo 10-60 racing, tak to tam prostě dám. Že je Selénia dražší? OK, i kdyby 100Kč na litru, tak pokud budu měnit po 10.000km je to 500Kč. Za experimenty mi generálka motoru nestojí :cry:
A nadměrně trápit? Jestli budeš točit studený motor do omezovače tak ti nepomůže nic *plesk
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS

mates
Nováček

Příspěvky: 107
Registrován: 22.11.2008, sob 18:44
Bydliště: Dlouhá Třebová

Re: Selenia

Příspěvek od mates » 8.2.2010, pon 22:01

Tohle nejsou laické kecy a naopak to co tady tvrdí skalní zastánci selenie je demagogie. Tady je odkaz na stránku kde je toho o olrjích spousta a ať si to každej kdo chce prostuduje a potom se rozhoduje podle svého zdravého rozumu.

http://www.oleje.cz/index.php?left=main ... _komentare" onclick="window.open(this.href);return false;

:smt023
1,6 TS 77kW

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1915
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Selenia

Příspěvek od HonzaR » 8.2.2010, pon 22:03

Řeči se mluvěj a motor točí... :-D konečně motor by se měl točit jen tak dlouho, aby se nezastavil řetěz výroby a spotřeby--motory který vydržej 500tis se líbí mně, no chápu že při masovým přístupu tohohle druhu by si průmysl lehnul.. masa dělá statistiku a obrat--
vivat Černý -oleje.cz..

....Alfa GTV --zadřel na Castrolu 5W-40 3x za sebou, proč měnit olej, mechanik tvrdil že to spolu nesouvisí--po změně oleje za Selenia racing 10W-60 jako když utne... jasně, klid to je rozhodně náhoda...

...Ben/GTV/ zadřel po nalití čerstvý Selenia 20K 10W-40 pod plným plynem 2.0 T.S. po 300km,olej jak voda, přestal mazat--od té doby Selenia racing 10W-60.. bez problému..určitě teplotní rezerva je k hov.nu ..když tomu šlápneš na krk...

...dávej a doporučuj 5W-40 ale chovej se podle toho--a nešlapej tomu na krk...

...Osobně jsem "udělal" Castrol txt 5W-30 v Z3-bávu tak, že šla bílá mlha z vejfuku jak to šlo podle kroužků nahoru, MYSLEL JSEM, ŽE TO BLAFLO, HODIL JSEM TO NAKRAJ A VYTÁH JSEM ŽENU ZE SEDADLA-KOUKALA JAK BLBÁ, MYSLEL JSEM ŽE SE ODPAŘUJE BENÁL Z PRASKLÝ HADICE A POLETÍ TO...kdyby to v tu chvíli dávno nejelo jen na Bishop 460-G co tam byl nalitej, dělkal jsem generálku... přilil jsem do tý převařený břečky od Castrolu PO SCHLADNUTÍ/přestalo to prakticky maszat/ litr Agip sint 2000 10W-40, což byl jedinej ester olej kterej se na pumpě daL SEHNAT A PO NASTARTOVÁNÍ do 10vteřin bylo po kouři./.z vejfuku../. ujel jsem ten den na tuhle olejovou mixáž 300km a pak odkalil a dal novej olej
-motor OK--točí se ještě dnes--tohle není reklama na Bishop 460-G--nejsem distributor..
:smt044

....Ty kecy Černýho--všechno v regálu dobrý--- vycházej prakticky z toho, že chce dál
sedět na katedře :smt044 a pokud provozuješ Golfa nebo Schade, můžeš celkem dát na to co povídá, ale až přidřeš, "zbystříš" a budeš selektovat--řeči teoretiků jsou akorát tak
na dvě věci- ale to do Alfy nenaleješ...

....Od Černýho keců na oleje.cz ke kvalifikovaný "údržbě" zatěžovanýho T.S. je předlouhá cesta..lemovaná zadřenejma motorama
Stačí přijmout co praví výrobce v manuálu--to je pro "blbý"--- ostatní musej použít "rozum" a pak mohou najít "kvalifikovanou náhradu" -- :smt023 :smt021

mates147--buď v klidu-do Feldy leju minerál z Liedla.. máš recht :partyman:
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 8.2.2010, pon 22:22, celkem upraveno 3 x.

tuta146
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4096
Registrován: 16.3.2009, pon 22:56
Bydliště: Kladno

Re: Selenia

Příspěvek od tuta146 » 8.2.2010, pon 22:10

Matesi, nebudu se hádat o téhle stránce, neznám lidi co tam píšou. Podívej se na vlákno recenze aut a zamysli se, jaká jelita přispívají na web a tváří se jako odborníci (fakt nechci nikoho urazit). Pokud tomu nerozumím jako HonzaR a nevím přesně co chci změnit, tak pro mě má větší váhu doporučení výrobce než webová stránka sorry.
Řešíte tu stokoruny na kravině po 10.000km, hlavně, že když se to zadře, tak hledáte problémy všude jinde, jenom ne ve vašem experimentu :smt064
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1915
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Selenia

Příspěvek od HonzaR » 8.2.2010, pon 22:30

mates147:
Inu--Jak říká Černý---dodatkový aditiva jsou podvod,
bohužel-
no někdo si dal práci to zkusit, shodou okolností redaktoři provařenýho plátku, který chtěli laciný argumenty--jaký však bylo jejich překvapení.. a tahle emulze je pouhou hodně blbou napodobeninou Bishop 460- z r. 1976
/dodnes neprodaný práva/-origo výroba trvá..

Proč si to radši nezkusit--možná se to jen nehodí do krámu..

http://uloz.to/3401431/motorova-drina.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Spi v klidu =D>

Odpovědět

Zpět na „Renovace (čalounění, odrezování, povrchové úpravy atd.)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti