alfa 75, cesta do norska
alfa 75, cesta do norska
zdravím
beriem alfu na výlet do norska , cca 2350 km a za mesiac, dva naspet
dám vediet ako to dopadlo
držte palce
trošilinku krváca , hádam sa nóri nebudú hnevat
uvidíme čo ma prekvapí
naplne , filtre, olej menene
motor pretesnený
HS nové všetky
brzdy repasovane
ciastocne powerflex
alu r14, 195/60
159000,
problém so skapínaním zdá sa vyriešený/bolo to rele motora , tusim c 23
beriem alfu na výlet do norska , cca 2350 km a za mesiac, dva naspet
dám vediet ako to dopadlo
držte palce
trošilinku krváca , hádam sa nóri nebudú hnevat
uvidíme čo ma prekvapí
naplne , filtre, olej menene
motor pretesnený
HS nové všetky
brzdy repasovane
ciastocne powerflex
alu r14, 195/60
159000,
problém so skapínaním zdá sa vyriešený/bolo to rele motora , tusim c 23
HOMOLAB
ALFA ROMEO 75, 2.0 TD, 1987,
ALFA ROMEO 75, 2.0 TD, 1987,
- enzo156
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1252
- Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: alfa 75, cesta do norska
Tak Šťastnou cestu!
Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
- Balanta
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 16.8.2007, čtv 10:02
- Bydliště: Prostřední Bečva
- Kontaktovat uživatele:
Re: alfa 75, cesta do norska
taky preju stastnou cestu
Alfa Romeo Stelvio 2.9 QV
www.cyklobarbecva.cz
www.cyklobarbecva.cz
Re: alfa 75, cesta do norska
Tak to jsem zvedavej jak to auto zvladne preju take stastnou cestu a zadne problemy.
EX:Alfa romeo 159 SW 2,4 JTD ti
EX: 2x 147 1,6 .
EX: 2x 147 1,6 .
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4868
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: alfa 75, cesta do norska
drzim palce, ja se zatim drzim jen Ceske republiky, ale take mam v planu az dam dokupy motor nekam vyrazit do zahranici
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: alfa 75, cesta do norska
homolab píše: beriem alfu na výlet do norska , cca 2350 km
minulý rok jsem byl ze 75kou v dubrovníku 3200km-jen přestali svítit brzdová světla a uvolnil se výfuk, tak kapku cinkal do zvonu
a letos mířím do bulharska, kde cestou zpět projedu trasfargaškou magistrálu cca 3600km
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: alfa 75, cesta do norska
Tak přeju hodně štěstí a žádný poruchy na cestě. A takovouhle výpravu uznávám, to auto je na to aby jezdilo a ne stálo v garáži
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: alfa 75, cesta do norska
jasne milano, netreba sa báť, ved je to proste posledná pravá alfa
smer cechy a dalej , alfe zdar
smer cechy a dalej , alfe zdar
HOMOLAB
ALFA ROMEO 75, 2.0 TD, 1987,
ALFA ROMEO 75, 2.0 TD, 1987,
- dolphin7
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 3.7.2009, pát 12:51
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: alfa 75, cesta do norska
Az se vratis tak by se mi hodila nejaka reportaz taky me napadlo se tim smerem vydat.. takze nejaky veci kolem cesty, poplatku, silnic atd..byla bych ti vdecna
Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V
Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
Re: alfa 75, cesta do norska
Jasne..napis reportaz a prihod par fotek a udelame z toho na webu clanek
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Re: alfa 75, cesta do norska
Niesom celkom typ spisovatela , ale niektorý z Vás ma požiadali o reportáž alebo ako to nazvat.
Jeden moj známy by vedel písat o cestách na sever ovela fundovanejsie ako ja, ale nemá alfu romeo, tak sa do toho dám ja. Opisovat cestu nemeckom asi nikomu nemusím , iba podotýkam, že ak máte Alfu Romeo 75, tak sa oplatí vymenit silentbloky ešte pred cestou , specialne na hitlerových panelkách , chvilami som mal pocit že mi odpadava kadečo,
do dánska clovek pride ani nevie ako, odporucam cestovat v noci , cela cesta je len vasa, pre osobne auto netreba nijaku dialničnu známku, cestou na najsevernejší dánsky prístav s trajektom Hirsthals prechadzate suchou nohou , celý čas po dialnici alebo ceste 1 tr. , benzín naftu kupovat v nemecku, takisto tabak a cigarety/ čím viac na sever fajčivo drahšie a drahšie,napr. nori maju 50 gr tabaku za 23 eur , čo je skutočne neunosne.
Z pristavu hirsthals premava každý den trajekt o 12 45 a 22 45/ napr.spoločnost COLOR LINE
http://www.colorline.com/ships_and_sail ... s_-_larvik
odporucam kupovat cez net dopredu, sem tam je vypredane
jedna osoba a auto / do 5m dlžka a 2m šírka / vychadza na cca 65 eur ,je to bez sedadla na trajekte , ale to nevadí , lebo miesto si tam určite nájdete , trva to asi 4 hod do norskeho pristavu Larvik, cca 230 km,
POZOR v nedelu je to viac ako dvakrat tak drahe , cca 140 eur , takže urcite treba ist cez prac. dni.
Na trajekt sa treba dostavit min. 1 hod pred odchodom
všetko je dobre značené, ak nemáte ešte kúpený listok treba ist do centra COLORLINU, je tam aj wc , nejake kafe , a pod, ak listok mate , rovno zamierte do CHECK IN - COLORLINE
v mojom pripade som zvolil najkratšiu trasu trajektu,čo je do norskeho prístavu Larvik , nech si alfa pocestuje čo najviac po vlastnej osi,
daju sa vybrat aj ine miesta , presnejšie teraz neviem ale cesta iným vie trvat aj osem devat hodin, idealne ak si niekto potrebuje pospat
samotný trajekt je ok, vsetko skvele značené, na palube bary , reštauracie ,fast food , nejake upomienkove predmety a aj DUTY FREE SHOP a pod., ceny za stravu a nápoje ako na dovolenke , teda trocha vyššie .
Po nastupeni na trajekt , musíte opustit palubu s autami, nikto nesmie ostat pri aute ani v aute
takže zamknut, pobrat jedlo pitie , zapamatat si cislo paluby kde sme tátoša nechali a hor sa hladat nejake dobre miesto, ludia celkom bežne sedavaju aj na zemi, celkovo severania su uvolnený ludia, vsade pobehuju deti a apod., vcelku príjemna cesta
Norsko – dialnica je myslim okolo 100 km/h ale vela dialnic teda nemaju.
rýchlost v meste maju 50 km/h,mimo mesto 80 km/h!!!!
a myslia to vážne s tou rýchlostou, dokonca sa ani nepredbiehaju!!! bežne vidiet radu aut za kamionom alebo karavanom, tak som to skusil s nimi , ale uprimne sa to nedalo, tak som teda dupal tak trocha v nemeckom tempe a dufal že budem mat stastie , mal som , žiadny policajti ani radar ma nestretol, akurat samotný nori ma vyblikávali , že kde sa tak ženiem. /závideli mi moju bezstarostnost/ prameniacu z toho že som celkom určite nemal ani na pokutu - povedal som si, že mi možu vypísat šek ked tak, inak toto nikomu nedoporučujem
cesta z larviku do Osla , cca 120 km, momentalne sa masivne rekonštruuje, trvalo mi to cca 2,5 hodiny ,poplatok 30 NOK,
potom cesta cislo 63, vraj s poplatkom 30 ale ja som nikde nic nevidel a nepocul , takže bez poplatku, cca 350 km v mojom pripade , smer trondheim , lemovana narodným parkom , jazerami, nórmi ktorý miluju autocamping, kvalitna cesta 1 triedy s malými úskaliamy a to v podobe zúžených jazdných pruhov a mostov iba pre jedno auto a zle značených výtlkov a opráv. Oni skutočne myslia že na prazdnej ceste sa jazdí 70 / 80 !!!!
nakolko som cestoval neskoro, cesta sa pomaly vyprazdnila a ja som natrafil na jedneho nora , ktorý nebol proti pretekom,/ konečne nor s gulami/ mal peugeot 405 srti, a tažkú nohu , vdaka nemu som mal na posledných 100 km celkom o zábavu postarané
Norsko je prekrásna krajina , vsade plno stromov ,neporušená panenská priroda, fantastický vzduch vela vody , tradične domy z kamena a dreva no mna najviac uchvatil sever a neskutočne fjordy s klukatými cestami, isiel som podvecer a v noci / stale svetlo, cca do polnoci este dobra viditelnost/ v tomto období roka samozrejme.
Prechádzate okolo neskutočných kopcov a skál tvarovaných ladovcom, ktorých vrcholky sú ešte stále pokyté snehom , strieda sa to dole hore, motor spieva a pradie , proste parada
cesta 163, najkrajsia cesta mojho života , je to horský prechod , trocha strasidelný na začiatku ale ked sa clovek dostane hore , uf , sucha upratana cesta , lemovana 5m závejmi snehu po stranách,
vodopády, neskutočné výhlady , a potom ten zjazd dole , alfa lízajúca vnútorne krajnice , sem tam prudké zákruty , plné brzdy a kvilejuce pneu, ach jaj
na konci cesty som použil ešte jeden malý lokálny trajekt , v cene cca 10 eur , niekde je to jediná možnost ako sa niekam dostat , kvoli nedostupnemu terenu okolo, treba sa postavit do rady aut , kde za vami pride obsluha a platite priamo z auta, na týchto malých trajektoch netreba vystupovat z auta , pri plateni dostanete kartičku ako sa chovat na palube a co robit v pripade problemov, ked je velmo zle pocasie netreba sa velmi pohybovat medzi autami. vždy zatiahnut ručnu brzdu
na pumpách funguje v noci samoobsluha / treba mat urcite kreditku,
vsade dostat kavu a sladkosti
brutalna drahota
vela starých pekných áut
určite dopručujem aspon raz za život, áno
tolko zatial
alfu mam bez termostatu teras , takže sem tam bol motor chladnejší cca 65 /ale lepšie ako vyvretý
takže spotreba trocha vyššia , cca 7,5- 8 litra/100 km
celkovo som z autom velmi spokojný, nebyt tých vibitých silentblokov, jazdu som si užil a na kvalitných cestách je to uplna parada , toto autíčko miluje rýchly prejazd zákrutov, sedí fantasticky a celkom mi stačí aj tých 100 koní , vzhladom na ten krutiaci moment diesla
celkom som bez trasy trajektu presiel cca 2430 km , cesta trvala dva dni a par hodin
trasa
https://maps.google.sk/maps?saddr=Brati ... &z=4&via=1
momentalne ostavam vo fjorde a neskor Vám čo to popíšem o ceste dom
brano
Jeden moj známy by vedel písat o cestách na sever ovela fundovanejsie ako ja, ale nemá alfu romeo, tak sa do toho dám ja. Opisovat cestu nemeckom asi nikomu nemusím , iba podotýkam, že ak máte Alfu Romeo 75, tak sa oplatí vymenit silentbloky ešte pred cestou , specialne na hitlerových panelkách , chvilami som mal pocit že mi odpadava kadečo,
do dánska clovek pride ani nevie ako, odporucam cestovat v noci , cela cesta je len vasa, pre osobne auto netreba nijaku dialničnu známku, cestou na najsevernejší dánsky prístav s trajektom Hirsthals prechadzate suchou nohou , celý čas po dialnici alebo ceste 1 tr. , benzín naftu kupovat v nemecku, takisto tabak a cigarety/ čím viac na sever fajčivo drahšie a drahšie,napr. nori maju 50 gr tabaku za 23 eur , čo je skutočne neunosne.
Z pristavu hirsthals premava každý den trajekt o 12 45 a 22 45/ napr.spoločnost COLOR LINE
http://www.colorline.com/ships_and_sail ... s_-_larvik
odporucam kupovat cez net dopredu, sem tam je vypredane
jedna osoba a auto / do 5m dlžka a 2m šírka / vychadza na cca 65 eur ,je to bez sedadla na trajekte , ale to nevadí , lebo miesto si tam určite nájdete , trva to asi 4 hod do norskeho pristavu Larvik, cca 230 km,
POZOR v nedelu je to viac ako dvakrat tak drahe , cca 140 eur , takže urcite treba ist cez prac. dni.
Na trajekt sa treba dostavit min. 1 hod pred odchodom
všetko je dobre značené, ak nemáte ešte kúpený listok treba ist do centra COLORLINU, je tam aj wc , nejake kafe , a pod, ak listok mate , rovno zamierte do CHECK IN - COLORLINE
v mojom pripade som zvolil najkratšiu trasu trajektu,čo je do norskeho prístavu Larvik , nech si alfa pocestuje čo najviac po vlastnej osi,
daju sa vybrat aj ine miesta , presnejšie teraz neviem ale cesta iným vie trvat aj osem devat hodin, idealne ak si niekto potrebuje pospat
samotný trajekt je ok, vsetko skvele značené, na palube bary , reštauracie ,fast food , nejake upomienkove predmety a aj DUTY FREE SHOP a pod., ceny za stravu a nápoje ako na dovolenke , teda trocha vyššie .
Po nastupeni na trajekt , musíte opustit palubu s autami, nikto nesmie ostat pri aute ani v aute
takže zamknut, pobrat jedlo pitie , zapamatat si cislo paluby kde sme tátoša nechali a hor sa hladat nejake dobre miesto, ludia celkom bežne sedavaju aj na zemi, celkovo severania su uvolnený ludia, vsade pobehuju deti a apod., vcelku príjemna cesta
Norsko – dialnica je myslim okolo 100 km/h ale vela dialnic teda nemaju.
rýchlost v meste maju 50 km/h,mimo mesto 80 km/h!!!!
a myslia to vážne s tou rýchlostou, dokonca sa ani nepredbiehaju!!! bežne vidiet radu aut za kamionom alebo karavanom, tak som to skusil s nimi , ale uprimne sa to nedalo, tak som teda dupal tak trocha v nemeckom tempe a dufal že budem mat stastie , mal som , žiadny policajti ani radar ma nestretol, akurat samotný nori ma vyblikávali , že kde sa tak ženiem. /závideli mi moju bezstarostnost/ prameniacu z toho že som celkom určite nemal ani na pokutu - povedal som si, že mi možu vypísat šek ked tak, inak toto nikomu nedoporučujem
cesta z larviku do Osla , cca 120 km, momentalne sa masivne rekonštruuje, trvalo mi to cca 2,5 hodiny ,poplatok 30 NOK,
potom cesta cislo 63, vraj s poplatkom 30 ale ja som nikde nic nevidel a nepocul , takže bez poplatku, cca 350 km v mojom pripade , smer trondheim , lemovana narodným parkom , jazerami, nórmi ktorý miluju autocamping, kvalitna cesta 1 triedy s malými úskaliamy a to v podobe zúžených jazdných pruhov a mostov iba pre jedno auto a zle značených výtlkov a opráv. Oni skutočne myslia že na prazdnej ceste sa jazdí 70 / 80 !!!!
nakolko som cestoval neskoro, cesta sa pomaly vyprazdnila a ja som natrafil na jedneho nora , ktorý nebol proti pretekom,/ konečne nor s gulami/ mal peugeot 405 srti, a tažkú nohu , vdaka nemu som mal na posledných 100 km celkom o zábavu postarané
Norsko je prekrásna krajina , vsade plno stromov ,neporušená panenská priroda, fantastický vzduch vela vody , tradične domy z kamena a dreva no mna najviac uchvatil sever a neskutočne fjordy s klukatými cestami, isiel som podvecer a v noci / stale svetlo, cca do polnoci este dobra viditelnost/ v tomto období roka samozrejme.
Prechádzate okolo neskutočných kopcov a skál tvarovaných ladovcom, ktorých vrcholky sú ešte stále pokyté snehom , strieda sa to dole hore, motor spieva a pradie , proste parada
cesta 163, najkrajsia cesta mojho života , je to horský prechod , trocha strasidelný na začiatku ale ked sa clovek dostane hore , uf , sucha upratana cesta , lemovana 5m závejmi snehu po stranách,
vodopády, neskutočné výhlady , a potom ten zjazd dole , alfa lízajúca vnútorne krajnice , sem tam prudké zákruty , plné brzdy a kvilejuce pneu, ach jaj
na konci cesty som použil ešte jeden malý lokálny trajekt , v cene cca 10 eur , niekde je to jediná možnost ako sa niekam dostat , kvoli nedostupnemu terenu okolo, treba sa postavit do rady aut , kde za vami pride obsluha a platite priamo z auta, na týchto malých trajektoch netreba vystupovat z auta , pri plateni dostanete kartičku ako sa chovat na palube a co robit v pripade problemov, ked je velmo zle pocasie netreba sa velmi pohybovat medzi autami. vždy zatiahnut ručnu brzdu
na pumpách funguje v noci samoobsluha / treba mat urcite kreditku,
vsade dostat kavu a sladkosti
brutalna drahota
vela starých pekných áut
určite dopručujem aspon raz za život, áno
tolko zatial
alfu mam bez termostatu teras , takže sem tam bol motor chladnejší cca 65 /ale lepšie ako vyvretý
takže spotreba trocha vyššia , cca 7,5- 8 litra/100 km
celkovo som z autom velmi spokojný, nebyt tých vibitých silentblokov, jazdu som si užil a na kvalitných cestách je to uplna parada , toto autíčko miluje rýchly prejazd zákrutov, sedí fantasticky a celkom mi stačí aj tých 100 koní , vzhladom na ten krutiaci moment diesla
celkom som bez trasy trajektu presiel cca 2430 km , cesta trvala dva dni a par hodin
trasa
https://maps.google.sk/maps?saddr=Brati ... &z=4&via=1
momentalne ostavam vo fjorde a neskor Vám čo to popíšem o ceste dom
brano
HOMOLAB
ALFA ROMEO 75, 2.0 TD, 1987,
ALFA ROMEO 75, 2.0 TD, 1987,
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4371
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: alfa 75, cesta do norska
Cesta Trollů ještě skoro pod sněhem, my byli na přelomu července a srpna a po sněhu ani památky. Kam až plánujete dojet? Vzdálenosti tam jsou trochu jiné než u nás, taky je třeba počítat že na relativně úzkých a zatáčkovitých cestách se příliš vysoké průměrné rychlosti nedosáhne. Když jsme jeli na sever tak si pamatuju že v Trondheimu jsme si říkali jací nejsme seveřani.. Nakonec jsme dojeli až do Tromsø, cestou zpět na mě padaly mdloby když jsme na silnici která odpovídá naší 3. třídě míjeli ceduli Trondheim 940 km
Je to tam super, skoro jinej svět, mě právě ani nelákalo jezdit rychle když jsem viděl ten poklid kolem.
33
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: alfa 75, cesta do norska
Homolab: Docela to obdivuju, já mám za dobrodružství i cestu do Brna se 75-kou. Jak jsem to měl všechno rozdělaný,pořád mě napadá, opravdu jsem tu řadící vydličku v převodovce dost utáhl ? Atd., prostě hlodají ve mě pochybnosti. Máš prostě koule..
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: alfa 75, cesta do norska
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti