Výfuky standardní a sportovní

Odpovědět
petr164
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 246
Registrován: 5.1.2007, pát 16:26
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Výfuky standardní a sportovní

Příspěvek od petr164 » 7.9.2011, stř 17:18

Tak mně po zabandážováná oury na trubce před zadním tlumičem čeká náhrada. Cisam vydržel čtyři roky, což není nijak moc na to, že má solidní dvouplášovou konstrukci a celkem silné plechy. Uvítal bych něco s decentním sportovním soudem, ale originály se už prakticky neseženou (Remus je cenově nesmyslně vysoko a Ansa je jen v USA, Supersprint, Asso, Ragazzon ani Supersprint už pro 164ky nic sportovního nenabízejí. Z toho plyne:
  • A) Koupit standardní zadní díl - ale jaký?
  • B) Nechat si vyrobit sportovní podle Remuse nebo 166kových - náročné a drahé?
  • C) Koupit sportovní univerzál s dobrým laděním i pro nízké otáčky - co ale vydrží navařování trubky s přírubou?
Univerzální sportovní výfuky nemají vyosený vývod vlevo do vybrání v nárazníku, takže zbývá bastlení. Ansa v USA stojí přepočteno skoro šest litrů Kč plus doprava, takže taky nic moc. Originály ve standardu se vejdou do tří tisíc, což je OK, ale kdo dnes vyrábí kvalitně (poláky nebrat, Bosal býval nekvalitní, Walker si teď někdo chválí - aby se v tom pes vyznal).

Jaké řešení volíte vy a co přesně doporučujete? Dá se do čtyř tisíc složit zadní sportovní univerzál tak, aby vydržel víc než pověstné dva roky?

Zkušenosti pomohou nejen pro 164kaře, jako jsem já, takže díky za všechny zkušenosti.
AR 146 2.0 TI 1999
Fiat Brava 1.8 ELX
Volvo S60 2.3 T5 2001
AR 164 2.0 V6 TB Super 1997

ex AR 146 1.8 TS 1997
ex AR 146 1.4 TS Junior 1998
ex AR164 2.0 TS Super 1995
ex Opel Omega A 2.0i 1989
Cuore sportivo e cavalleria alla strada!

petr164
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 246
Registrován: 5.1.2007, pát 16:26
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Re: Výfuky standardní a sportovní

Příspěvek od petr164 » 7.9.2011, stř 17:25

U Tylla mají italské standardy MTS, které mají mít silnější plechy a trubky s konstantním průřezem díky speciální ohýbačce a nerezové úchyty. Vidím je jako favorita pro standardní výměnu.
AR 146 2.0 TI 1999
Fiat Brava 1.8 ELX
Volvo S60 2.3 T5 2001
AR 164 2.0 V6 TB Super 1997

ex AR 146 1.8 TS 1997
ex AR 146 1.4 TS Junior 1998
ex AR164 2.0 TS Super 1995
ex Opel Omega A 2.0i 1989
Cuore sportivo e cavalleria alla strada!

jindřich 333
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 312
Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: Výfuky standardní a sportovní

Příspěvek od jindřich 333 » 7.9.2011, stř 19:45

IMASAF :smt023
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8658
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Výfuky standardní a sportovní

Příspěvek od Hampice » 8.9.2011, čtv 07:33

Přesně, Imasaf je jediná rozumná náhrada originálu, navíc za rozumný peníz. A trochu hlubší tóny než origo má taky :smt023
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Výfuky standardní a sportovní

Příspěvek od Ladin 164V6 » 15.9.2011, čtv 18:48

Asi je nejrozumnejsi ten Imasaf.

Ja jsem spokojenej s Remusem a polovicnim katem, tak akorat, kdyz je to prohraty tak krasne rve :smt007

Ale nejde uz sehnat, max starsi na ebay, a k superce se moc nehodi aby rvala
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Holocausto
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1089
Registrován: 25.4.2009, sob 10:23
Bydliště: Brno - Bástr

Re: Výfuky standardní a sportovní

Příspěvek od Holocausto » 15.9.2011, čtv 21:08

Mám imasaf, 60 trubky. Jediné co je, tak se musel upravit zadní tlumič, který to trochu dusil.
Alfa Romeo 164 2.0 TS (1998)
ex Ford Granada 2.3 V6 (1984)
ex Ford Sierra 2.0 DOHC (1989)
(Holocausto - Brazilian ANTI-nazi black metal)

petr164
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 246
Registrován: 5.1.2007, pát 16:26
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Re: Výfuky standardní a sportovní

Příspěvek od petr164 » 27.9.2011, úte 00:51

Ty remusy jsou drahé, vzhledem k jiným svodům oproti QV ale asi tolik nerámusí. Imasaf jsem koupil hned po koupi alfice, je v něm po pěti letech díra před tlumičem, takže trochu zklamání (po zimě a když to jde i v průběhu vystříkávám podvozek i s výfukem od soli, parking nevytápěná nezmrzlá garáž), zkusím asi ten od Tylla, taky 60 a z 1,6 plechu, samo vše pozink. Mrknu k nim na to, na pohled a poklep by se mělo leccos poznat... Nejradši bych si ten zadní hrnec taky trochu došlechtil, ale to jaksi nejde bezbolestně. Kat příště půjde asi sportovní průchodnější...
AR 146 2.0 TI 1999
Fiat Brava 1.8 ELX
Volvo S60 2.3 T5 2001
AR 164 2.0 V6 TB Super 1997

ex AR 146 1.8 TS 1997
ex AR 146 1.4 TS Junior 1998
ex AR164 2.0 TS Super 1995
ex Opel Omega A 2.0i 1989
Cuore sportivo e cavalleria alla strada!

Odpovědět

Zpět na „164“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů