Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Odpovědět
Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5106
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Milano75 » 14.10.2013, pon 15:31

díky az foto
no, ale ten kroužek je na spínačce, ne?

podle obrázku to musí být pod deklem pod volantem, ale ničeho sem si tam nevšiml :shock: , půjdu po kabelech a bude :)
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4711
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Dallen » 14.10.2013, pon 15:42

On na spínačce je, ale není to její součást, z kroužku jde přimo kablík

Tady jde castecne videt i konektor

Obrázek
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5106
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Milano75 » 14.10.2013, pon 16:08

ok díky za foto, prozkoumám to, ale nějak si myslím, že tam nejni :)
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5106
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Milano75 » 28.10.2013, pon 08:26

no nenašel sem ho :

asi je pod tímhle plastem na plynovým pedálem- nevíte jak se sundavá??
27102013799.jpg


a další puzzle dorazily
25102013778.jpg
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5106
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Milano75 » 10.11.2013, ned 20:39

tak pop- of ventil mov nepasuje z GTV6ky, ale je nnastavím hadici

jian kdo má doma 164V6 TB, tak by se mi mohl kouknout a zjistit kam vedou tyhle dvě hasice

olejová- od separátoru vede někam a vodní co se ztrácí pod airboxem

odkaz na galerii
http://postimg.org/gallery/6afq8s36/" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

gorak164

Příspěvky: 15
Registrován: 10.2.2014, pon 22:53

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od gorak164 » 19.2.2014, stř 15:15

Zdar a sílu, TB mám akorát rozebrané před domem :)... dělám hlavy... jinak ta od separátoru prostě ta shora by měla jít myslím někam na podtlak...

na obojí juknu a dám vědět ;)
Alfa Romeo 164 3.0 V6 24V Q4
Alfa Romeo 164 2.0 V6 Turbo

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5106
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Milano75 » 19.2.2014, stř 17:58

hééé, to budeš hodnej :) podrobně sem se na to nedíval, ta hadice vypadá, že nemá protikus :D
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

gorak164

Příspěvky: 15
Registrován: 10.2.2014, pon 22:53

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od gorak164 » 19.2.2014, stř 18:15

Tak myslím, že ti tam chybí ta hadice z obrázku č. 1 (ta chobotnice se třema chapadlama :D)... pokud jsi jí tedy nevyndal... jinak posílám schémátka ;)

voda...
http://gorka164.rajce.idnes.cz/Nezarazene#TB_hadice.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

systém sání...
http://gorka164.rajce.idnes.cz/Nezaraze ... m_sani.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Alfa Romeo 164 3.0 V6 24V Q4
Alfa Romeo 164 2.0 V6 Turbo

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5106
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Milano75 » 19.2.2014, stř 18:34

tuhle tam tuším mám, nikde nic nemám bez hadice a tahle chobotnice je tuším na chlazení turba ne??

říkal sem si, že naleju vodu na jaře a uvidím :)

tady je trochu vidět- je pod rozdělovačem

Obrázek
image upload no compression

EDIT:


je to určo vodní hadice, protože je vevnitř od bordelu z chladícího kruhu- žádná černota ze sání

a díky za schémata- sem sehnal pop OFF ventil z GTV2,0V6t a zjistil jsem, že 164ka má jinačí hadice :wink:




EDIT II


už sem se zorientoval co sem vlastně chtěl

jasně ta od separátoru do sání, ale kam přesně? v tom schématu to ukazuje na stejné místo jako ta harní hadice :)


mrkni na víc fotek::

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek


adult image
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4711
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Dallen » 19.2.2014, stř 19:21

Ta se mi líbí, až tu záchranu někdy vzdáš tak se hlásím jako první na adopci :-D
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5106
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Milano75 » 20.2.2014, čtv 07:31

:D doufám, že nevzdám, jen si to musím v dílně přeorganizovat

75TS do garáže, kterou na jaře ohodím a vymaluju
75V6 do provozu a TD s 164kou v dílně dávat do kupy


na té 164ce sem ještě nenašel ten tu imo skřínku :)
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

Holocausto
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1101
Registrován: 25.4.2009, sob 10:23
Bydliště: Brno - Bástr

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Holocausto » 20.2.2014, čtv 14:23

Už začíná chytat tvar. Jiná kola a bude to kočka. No a samozřejmě dokončit operování. :D Držím palce. :wink:
Alfa Romeo 164 2.0 TS (1998)
ex Ford Granada 2.3 V6 (1984)
ex Ford Sierra 2.0 DOHC (1989)
(Holocausto - Brazilian ANTI-nazi black metal)

bene
Uživatelský avatar

Příspěvky: 73
Registrován: 11.12.2010, sob 19:46
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od bene » 27.4.2014, ned 15:35

Milano75 píše::D doufám, že nevzdám, jen si to musím v dílně přeorganizovat

75TS do garáže, kterou na jaře ohodím a vymaluju
75V6 do provozu a TD s 164kou v dílně dávat do kupy


na té 164ce sem ještě nenašel ten tu imo skřínku :)

Mám z toho radost...
:smt026

Jinak jestli "ten tu imo skříňku" znamená jednotku imobilizéru, tak je myslím vzadu v kusfru... vedle jednoho podběhu.
;-)
Alfa Romeo 164 Super 2.0 TS
Fiat Punto II 1.2
Fiat 500X 1.6 Plus

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5106
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Milano75 » 27.4.2014, ned 16:01

ne tam je alarm, imobilizér by měl být ve sloupku řízení, jinak sem obeslal původní majitele, aby poradily jak to startovali :smt023
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

bene
Uživatelský avatar

Příspěvky: 73
Registrován: 11.12.2010, sob 19:46
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od bene » 27.4.2014, ned 16:38

Milano75 píše:ne tam je alarm, imobilizér by měl být ve sloupku řízení, jinak sem obeslal původní majitele, aby poradily jak to startovali :smt023

Jo, to je fakt.
;-)

Ať se daří.
Alfa Romeo 164 Super 2.0 TS
Fiat Punto II 1.2
Fiat 500X 1.6 Plus

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3026
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od riprex » 27.4.2014, ned 17:18

164 je celkem jednoduchá... projít to, porovnat schémata, předrátovat... a startovat to bude. Sice je to novější Motronic, ale ve výsledku furt hodně podobný. Samotný immo musí bejt někde vpředu, ale v SM tohle všechno bude. No snad to rozjedeš :smt023 A nebo by se mi hodila kastle :smt040
159 2.4JTDm 2007 - daily driver#2...
(1/2) 164 3.0 V6 QV 1990 - v rekonstrukci...
166 2.0 V6 TB - daily driver...
(1/3) Nissan Micra 2.0 16V - koroze lehčí plechu...

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4711
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Dallen » 27.4.2014, ned 19:26

To on nesmí myslím :-D
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5106
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Milano75 » 30.5.2014, pát 07:04

takže jsme napsal dopisy původním majitelům, co jsou v TP ohledně imobilizéru a ozval se mi ten první, který se zhrozil co se s alfou stalo.


takže moje 164ka nemá imobilizér a vystřelovací klíček s dálkáčem je u auta od prvopočátku (prý by měl dálkáč otvírat i kufr)

motor nejde pravděpodobně nastartovat proto, že ECU neustále blokuje vymontované LPG, takže se patrně bude muset auto dotáhnout k plynařům co dělají zástavbu LPG

to že mi bliká imob. se mu občas stávalo taky- že prý to někdy dělalo a někdy ne- pak to už neřešel (prvně si myslel, že to je otevřená kapota)


proto, když sem šel po kabelech od spínačky sem nic nemohl nalézt
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7690
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Hampice » 30.5.2014, pát 07:10

Ten klíček 100% není originál, ať si kdo chce řiká co chce.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Sport (2008)
Fiat Punto SX (2001)

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5914
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Ladin 164V6 » 30.5.2014, pát 07:42

Jasny, 96 ma mit 100% cervenej klic s cipem... Mozna je ta imo ampule strcena do toho VW paklice.
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06

Vždycky všechno OFF...

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5106
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Milano75 » 30.5.2014, pát 12:17

špatně jsme to napsal, majitel auto dovezl, namontoval dálkové ovládání centrálu a k tomu pořídil ten vystřelovací klíček - omlouvám se zadezinformaci :)

každopádně původní majitel tvrdí, že to IMO nemá
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3026
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od riprex » 30.5.2014, pát 14:40

Jestliže v tý elektroinstalaci máš takovej bordel, tak ti nezbyde než udělat to co jsem dělal já - vytáhnout si ten motorovej svazek, najít si schémata, zapojit to jak to patří a teprve pak bádat dál. Jestli tam imo máš nebo nemáš, to takhle poznáš, protože buďto tam někde ten modul najdeš a nebo ne. Najít bys ho měl, pokud ho někdo už nevyhodil. Bohužel s elektrikou superky ti neporadím... tu neznám. Předface znám důkladně, tady počítám, že to bude podobné tedy motorový svazek je samostatný a měl by jít poodpojovat a vytáhnout celý ven, průchodka do kabiny je u spolujezdce, pak to vede na protipožárce za motorem, jeden konektor za protipožárkou na propojení s palubní deskou a spínačkou a pak různě po motoráku.

Až budu mít chvilku času, zkusím pohledat schémata. Klíček každopádně origo není a vzhledem ke stavu zbastlení tý elektriky to fakt celý rozdělej nebo budeš furt řešit proč to či ono nejde, nebo jde jen někdy.
159 2.4JTDm 2007 - daily driver#2...
(1/2) 164 3.0 V6 QV 1990 - v rekonstrukci...
166 2.0 V6 TB - daily driver...
(1/3) Nissan Micra 2.0 16V - koroze lehčí plechu...

Odpovědět

Zpět na „164“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti