Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Odpovědět
Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Milano75 » 29.4.2013, pon 15:19

asi určitě, písni kůrkynovy, cenu ted nevím, bral sem ještě víc gumovejch věcí na americu, ale tušíím, že ta jedna guma byla kolem 50-70kč?? ted fakt nevím a FA sem někde "pečlivě uschoval"

tady je foto, že je mám :)

http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.p ... &start=425
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Harous » 30.4.2013, úte 09:04

Tak to by ještě šlo, za rozměrově podobnou gumu mezi karbec a filtr na Pegaso chtěli 1200. :smt021
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Milano75 » 4.5.2013, sob 19:54

to bych asi hodně improvizoval :)


TO Hampi- díky za tu kliku a díky, žes to poslal celé, prože u mě bylo pérko jinak a bylo ještě nevíc zlomené, takže sem měnil celý ten rám

a jako že sem si liboval, třeba že přední nárazník se nandavá sám, tak výměna kliky v tapecu byla docela pakárna

zítra snad podniknu zkušební start, akorát svorkovnice co vede k jedné ECU má ustřižené dva kebely :roll: tak jsme zvědav
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8637
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Hampice » 4.5.2013, sob 21:17

Řikal jsem si, že se ti bude asi hodit :wink:
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Milano75 » 5.5.2013, ned 20:38

no tak sem se zabouchl v autě a klika neotvírá :-D to by mě zajímalo čím to je, možná vypadlo táhlo :smt102


s novou pojistkovkou jsme se tedy snažil nastartovat a nenastartoval motor jen točil a neblafnul, byl cítit trochu benzín

nicméně sem to ani moc nečekal, protože u jedné z řj jsou odstřihlé tři dráty :smt013

pozice 14,16,24- kde najdu schéma na TB?
DSC03061.JPG
DSC03056.JPG
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Ladin 164V6 » 5.5.2013, ned 20:55

prohledej to tady:

Kód: Vybrat vše

http://www.alfaromeo164register.com/manuals/viewpage.php?album=./flsuperseries/schematicsFLSuper/TB_wiring
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Harous » 5.5.2013, ned 21:13

Jaká je tam řídící jednotka? Jestli by se to nehledalo líp jen podle jednotky. Ať máš alespoň představu co tam má být.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Milano75 » 5.5.2013, ned 21:16

perfektní, díky moc :smt023 :smt023 :smt023

tam jsou dvě ecu a já se nepodíval, která má ty ustřihané dráty, ale tuším ta s označením ML4,1

akorát sem se nepodíval , která z nich to zrovna je
ecu II 2.jpg
ecu  2.jpg
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Milano75 » 5.5.2013, ned 21:31

je odstřihlá:

a podle schématu je to přímo řídící jednotka. né ta pomocná

kostra, vstřikovače (electroinjectors a lambda

proč to někdo odstřihnul to by mne zajímalo :smt064
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8637
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Hampice » 5.5.2013, ned 21:38

Je divný, že bez kostry to vůbec jede...
Naposledy upravil(a) Hampice dne 5.5.2013, ned 21:43, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Milano75 » 5.5.2013, ned 21:43

dráty u té UCU jsou stříhlé tak, že kus jich schází, takže je budu muset nastavovat

ale možná ano, možná to je kvůli alarmu, protože alarm by měl vypnout zapalování či vstřikování, aspoň co si myslím (netuším jak to funguje)

a na kostře si dát na co pozor?
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8637
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Hampice » 5.5.2013, ned 21:45

No abys tu jednotku neodkouřil. Bez lamdy to pojede, takže zapoj kostru a ty vstřiky a uvidíš
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Milano75 » 12.5.2013, ned 20:07

takže kebely připájeny a motor stále nestartuje :(

zjistil jsem, že neběží pal. čerpadlo, tak jsem ho napojil na přímo na baterku a rozěběhlo se, v motorovém prsotoru vytryskl benzín kde byly povolené pásky a dokonce tekl i na vratce přímo u čerpadla

čerpadlo, ale samotné neběží, jedině s dopomocí, kterou už někdo vymyslel humpolácky- což je vypínač u řadící páky, který stejně nespínal -ale je k zapnutí palivového čerpadla.

jinak motor nedává jiskru, ted už zbývá jedině zkusit vyblikat

dneska jsme ještě zkusil větrák na sahaře a překvapivě funguje i když kvůli němu vyhořela posjitkovka
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Dallen » 12.5.2013, ned 20:30

To má nějakej způsob immobilizeru?
Bo teď řeším něco podobného sic na 145 a je to problem s immo.
Točí nejde palivo a jiskra
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Milano75 » 12.5.2013, ned 20:34

jj točí nejde palivo a jiskra

imobilizér to má origo a ještě nějaký alarm :???:


a zjistil jsem, že to má turbo chlazené vodou :shock: :shock: :shock:
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Dallen » 12.5.2013, ned 20:36

Tak jestli to má i kontrolku immo tak bych zkontroloval funkčnost. Asi tam bude klasickej immobox, ten funguje docela jednoduše a když si najdeš i schéma tak se to dá poměřit.
U tohohle je základ mít nějaké "ověřené" schéma a multimetr

Takova skladačka by mě tež bavila a za ty prachy :smt023
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Dallen » 12.5.2013, ned 20:40

A dokonce tam je i stejnej immobox jako v te 145

https://www.google.cz/search?q=60622718 ... tQbR5YGwDA
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Ladin 164V6 » 12.5.2013, ned 20:42

Jj to je ono. Ale podle mne blokuje i starter
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Milano75 » 12.5.2013, ned 20:51

když auto zamknu, tak začne blikat kontrolka co tam je k tomu alarmu a po otočení klíčkem je palubovka mrtvá, pak odemknu a palubka naskočí

na klíčku jsou tři tlačítka- nevítě někdo co dělají? jsou smazané piktogramy a jedno tlačítko nedělá nic
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Dallen » 12.5.2013, ned 20:54

Ee starter to neblokuje, motor toči normalně.
Zamknout, Odemknout a kufr?

Ale to asi neni origo klíč ne?
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Milano75 » 12.5.2013, ned 20:57

řekl bych, že to je origo vystřelovák jak má třeba ochcávka

kufr by to mohl být, zevnitř možná nereaguje :smt023
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Dallen » 12.5.2013, ned 20:59

Mrkni na zamek kufru jestli tam je magnet.
Ale dle eperu by tam měl být klasickej červenej klíč, ale je možné, že to tam jen není zahrnuté.

Obrázek

edit: A mrkni do kliče jestli tam je tyčinka
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Ladin 164V6 » 12.5.2013, ned 21:03

Tam mas furt někde nejakej bastl, origo klíč mas mít od rv94 cervenej s immo ampuli v sobe, žádný tlacitka nemá. Immo se vypne vsunutim do zapalování a otočením.Když nefunguje, svítí na palubce žlutej klíč.
Neblika na symbolu auta na budikach čárka, jakoby kapota? To signalizuje aktivní origo alarm, ale od rv94 nemá immo funkci, jen houkačka.

Musis to proste vyhazet
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Milano75 » 12.5.2013, ned 21:06

tak to mrknu až budu v dílně

ale tuším, že kufr magnet má, bo se otevírá tlačítkem a odskočí

To Ládín:

klíček je černý a čárka tam bliká, ale myslel jsme že to signalizuje otevřenou kapotu :shock:

bojím se až to vystřihám, že už ne nenastartuje nikdo :D
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Ladin 164V6 » 12.5.2013, ned 21:10

Klíček je cernej hranatej se svetylkem? Co to je přesně za rok podle vin v eperu?
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Odpovědět

Zpět na „164“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti