Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Odpovědět
Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5086
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Milano75 » 12.5.2013, ned 21:18

má nepravidelný tvar a světýlka jsme si nevšiml

VIN je: ZAR16400006282989 datum první registrace je 27.03.1996

lepší foto nemám:
Přílohy
klíček 2.jpg
klíček.jpg
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5780
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Ladin 164V6 » 12.5.2013, ned 21:38

Tak musíš mít kulatej cervenej klíč, ve kterým je ampule pro immo. Když nemáš, origo immo to blokuje. Koukni na palubku, jestli zůstane svítit žluté klíč na palubce
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06

Vždycky všechno OFF...

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5086
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Milano75 » 12.5.2013, ned 21:58

paráda ten nemám :)

na palubce chvilku oranžově svítí něco co se podobá vstřikovači, nevím možná je to klíč, každopádně to po chvilce zhasne
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4673
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Dallen » 12.5.2013, ned 22:32

Ve vysledku je fuk jakej to je klíč, ale je třeba tam mít tyčinku. Pokud jí tam nemáš je to problém, ale umíme to vyřešit :)
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5086
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Milano75 » 13.5.2013, pon 19:26

takže klíček vypadá takto a tyčinku nemá-je to na dálkové ovládání 2 tlačítka na zavření a jedno na otevření

bliká tam tedy neustále origo imo. (čárka před symbolem auta- jakoby otevřená kapota)

co ted?
když vystříhám ten pazmecht neorigo, tak stejně bych neměl nastartovat kvůli origo imo. jak odpojím origo imo???

i když nějak to jezdit muselo, že ano? i když je tam vypínač na pal. čerpadlo, tak buhví
Přílohy
fotografie0854.jpg
fotografie0853.jpg
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6890
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Harous » 13.5.2013, pon 19:29

Když už se v tom vrtáš tak bych se zbavil všeho co tam nemá být. Tyhle bastly jsou jen zdrojem problémů do budoucna.
Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition ('16)
KIA Cee'd SW 1.6 GDI TOP ('17)

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4673
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Dallen » 13.5.2013, pon 19:50

To neni origo klic.
Jestli tam neni tycinka tak mi posli immobox a já Ti udelam tycinky (1-2). Rusit immo neni moc cajk a stipackama ho nezrusis
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5086
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Milano75 » 13.5.2013, pon 19:56

bastlů je na tom autě víc a majitelé se k němu nechovali hezky :(

potřebuji trochu osvětlit co to je tyčinka- nevím k čemu to je ani jak se to používá

immobox, bych mohl najít ve sloupku volantu ne??
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4673
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Dallen » 13.5.2013, pon 20:07

Obrázek

Je to čip, kolem spínačky je kroužek (cívka), ten čip je v podstatě "magnet" každý má svůj jedinečný kod který se "píše" do jednotky.
Immobox by měl být někde pod volantem případně za pojistkovkou

Když pujdeš po kabliku od anteny (kroužku) tak ho určitě najdeš
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5086
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Milano75 » 13.5.2013, pon 20:48

ok myslím, že Ládin říkal že je ve sloupku řízení

věcná: nevíš co konkrétně by měl dělat imo ve 164ce??

jen odstavit čerpadlo??


a dále, nějak to auto muselo jezdit i na benzín i když si musel zapínat čerpadlo tlačítkem, tak bud imo vypínal jen čerpadlo a nebo je ještě nějak obejitý zapalování

a to ještě nevím jestli jsou obě ECU v pořádku

EDIT:

podle schématu to odstaví vstřikování, ale jestli tím, že nejde čerpadlo či do vstřikování elektrika, kdo ví
Přílohy
Alfa Romeo Code_0004.jpg
Naposledy upravil(a) Milano75 dne 13.5.2013, pon 21:05, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7268
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Hampice » 13.5.2013, pon 21:04

Ten vypínač tam byl možná opravdu jen proto, aby při provozu na plyn čerpadlo zbytečně neběželo. Funkce immo by se dala vyčíst ze schematu. Ale mám pocit, že odpíná jen zapalování a čerpadlo. Zítra se na to zkusím podívat.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Fiat Tipo 1.4 16V Plus (2017)
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Sport (2008)

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4673
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Dallen » 13.5.2013, pon 21:08

Zapalování vstřikování to odpojí
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5086
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Milano75 » 13.5.2013, pon 21:19

Hampice píše:Ten vypínač tam byl možná opravdu jen proto, aby při provozu na plyn čerpadlo zbytečně neběželo. .

no to máš pravdu, když to jelo na plyn, tak by čerpadlo asi nemělo běžet, ale ten vypínač čerpadlo pouze zapíná a určitě to není origo od lidí co tam montovali LPG, bo drát je k baterce jen namotaný na kontakt baterky a je použita dvoulinka, tedy nic profi :)
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

bene
Uživatelský avatar

Příspěvky: 72
Registrován: 11.12.2010, sob 19:46
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od bene » 1.10.2013, úte 18:27

:-)
Jsem rád, že se na té 164 fakt pracuje!
Jen dodám - ten hňup, co jí takhle zřídil jsem NEBYL já!!

Já jsem ji jen koupil s tím, že ji vzkřísím... a když jsem zjistil, že je to nad moje síly, tak jsem ji pustil dál.

:shock:
Alfa Romeo 164 Super 2.0 TS
Fiat Punto II 1.2
Fiat 500X 1.6 Plus

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5086
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Milano75 » 1.10.2013, úte 20:45

jo s přestávkami se na ní pracuje *varim varim

momentálně ještě čekám na díly, co teď někdy přijdou poštou

takže ještě mi schází ke sprovoznění:

stříbrná lišta na přední nárazník
originální volant
čidlo atmosférického tlaku
zapojit hadice od vody- jedna mi tam přebejvá a prozatím nevím kam s ní
nechat zavařit chladič klimy (koupil jsme ho na inzerát - bez možnosti si ho prohlédnout)
sehnat ráfky, pneu dle TP a šrouby
zapojit zadní lištu světelnou-(všude na ní vedou 4 dráty, jen tady na té superce schází kostra)
přivařit vytrhlou ruční brzdu
vyřešit imobilizer

no a prozatím nelze nastartovat kvůli tomu, že nemám originální klíček s imobiliserem- takže bud imo vyrušit a nebo udělat nový čip - sranda za 2000Kč :roll:
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5086
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Milano75 » 13.10.2013, ned 17:51

tak přišli nějaké díly za pomoci Zde. ,ale jsou to pěkné puzzle, nechápu proč, ale spodní koleno od turba k trubce nepasuje a jeví se jako by patřilo ke škrtící klapce



no a ten IMObox nějak nemohu najít
13102013742.jpg
13102013740.jpg
13102013739.jpg
13102013738.jpg
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7268
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Hampice » 13.10.2013, ned 19:58

S ani jedním ti neporádím, ale odkážu tě na ePer, tam se dá leccos dohledat.
Btw, koukám, že tam máš starý typ víčka na olej. Pokud je v dobrém stavu, vyměním za moje. Mám to s logem. To co máš ty na Superce nemohlo být, ale na QV by se mě líbilo :)
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Fiat Tipo 1.4 16V Plus (2017)
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Sport (2008)

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4673
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Dallen » 13.10.2013, ned 20:30

Jestli immobox nemuzes najit tak bych mozna vedel proc to nestartuje :twisted:
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9366
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Petr147 » 13.10.2013, ned 20:43

osobně si taky myslím, že jak tam bylo dobastlený to dálkové a alarm, tak to bylo místo toho chybějícího imo...

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5780
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Ladin 164V6 » 13.10.2013, ned 20:50

Jen vim, ze s aktivnim immo nebo bez ty krabicky to ani netoci starterem...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06

Vždycky všechno OFF...

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5086
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Milano75 » 13.10.2013, ned 20:56

víčko je ze 75ky- bo tam byl nějaký nesmysl, klidně směním

no a ten imobox nemůže být jakoby před pravým kolenem?

protože tam vedou dráty od spínačky :smt102


a startér točí
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5780
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Ladin 164V6 » 13.10.2013, ned 21:10

mel by vypadat takhle:
Přílohy
04.jpg
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06

Vždycky všechno OFF...

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4673
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Dallen » 13.10.2013, ned 21:20

Jo a nebo cernej se zelenou nalepkou. Dva konektory. Boxy sou zamene.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5086
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Milano75 » 14.10.2013, pon 12:12

a jak jeto velké??
cca 7x7x3??


já ještě sundám kousek palubovky a kouknu jakvedou dráty od spínačky
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4673
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Dallen » 14.10.2013, pon 15:20

Spínačka tě nezajímá. Jde do toho drát z kroužku a propoj z RJ.

Obrázek
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Odpovědět

Zpět na „164“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti