Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Odpovědět
Holocausto
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1089
Registrován: 25.4.2009, sob 10:23
Bydliště: Brno - Bástr

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Holocausto » 16.1.2013, stř 23:23

Jinak zadní díl vypadá stejně jak na TS, zbytek není poznat na těch fotkách. Turbína tam má původně podstatně větší hrnec. Zajímavé je, že když se ti ještě náhodou podaří odjednat zadní díl na turbo, tak dostaneš stejný co je na TS. Lepší je si ho vyrobit z nerezu. Jinak trubky vypadají, že jsou šedesátky, to je cajk.
Alfa Romeo 164 2.0 TS (1998)
ex Ford Granada 2.3 V6 (1984)
ex Ford Sierra 2.0 DOHC (1989)
(Holocausto - Brazilian ANTI-nazi black metal)

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Milano75 » 3.2.2013, ned 15:57

tak sem zjistil, že mi ještě chybí dvě gumy na chromová kolínka v sání a že u jedné ŘJ je dost ustřižených kabelů :shock:

nevíte kde se vyčítá ECU??

u 75ky(motronic) je u ŘJ koncovka pro diagnostiku vyblikáním, ale u 164 sem nic nenašel
neměl by někdo nějaké foto kde to hledat??

u mě to vypadá takto :
DSC02903.JPG
Naposledy upravil(a) Milano75 dne 3.2.2013, ned 19:27, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Dallen » 3.2.2013, ned 16:05

Noo už bych se díval na allegru po komplet kabeláži.
V opačnem případě, až to dáš dokupy tak budeš moct jít zapojit celou Jad. Elektrárnu.

Ono sice schémata dost pomůžou, ale jsou jen orientační a spoléhat na ně je oničem. Teď řeším jedno zapojení u 156 mám tři schémata a ani u jednoho neodpovídají barvy.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

vonkreuz
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2865
Registrován: 2.11.2012, pát 22:45
Bydliště: żelazowe góry

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od vonkreuz » 3.2.2013, ned 17:13

Milano75 píše:tak sem zjistil, že mi ještě chybí dva gumy na chromová kolínka v sání
Pokud jsou stejná jako u 2.5 V6 Busso, tak 6 ks kolínek i s gumama se válelo ještě v pátek v kufru jedné AR 166, která stojí u Mates(-Auto) napravo pod plotem se sousedníma stavebninama.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD

Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Kůrkyn » 3.2.2013, ned 19:33

gumy na kolínka mám kdyžtak nové, na diagnostiku by měl být ten konektor, který leží na fotce při spodním okraji.

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Milano75 » 3.2.2013, ned 19:40

ok, tak to gumičky ve od tebe, stejně mám u tebe ještě silenty do ojniček na 75ku


já právě u 75ky mám stejný konektor jak je na fotce a ještě takový obyč bílí hranatý, na který sem nechal vyrobit vyblikávačku

teoreticky by na vyblikávačku stačilo nasadit jinou koncovku a mělo by to jít vyblikat??
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8659
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Hampice » 3.2.2013, ned 20:28

Pokud je ECU stejná jako na 3.0 V6, tak se vyblikává tuším na pinu 8 (spínanej mínus). To co píše Kůrkyn ny mělo být na pytle. Ale jak říkám, nevím jestli je to stejná jednotka
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Milano75 » 3.2.2013, ned 20:38

no jestli to je na pytle tak to má i 75ka a ta pytle nemá, nicméně 75ka má totok k vyčtení:
http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.p ... 1&start=50

a tohle nechápu: "vyblikává tuším na pinu 8 (spínanej mínus)"

jinak to má dvě řídící jednotky :D
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8659
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Hampice » 3.2.2013, ned 20:45

Tak pak ne na pytle ale na ABS...
Pokud má jednotky 2, tak je to evidentně jinej systém, ale věřil bych tomu, že tohle zůstalo stejný.
Tzn. na jednotce (v tomto případě otázka které) je na pinu 8 (nepamatuju si přesně to číslo, ale něco mi říká že 8) se při zapnutém zapalování vyblikají po 5x sešlápnutí plynu chyby. Ten signál je mínus, čili na žárovku si musíš od někud přitáhnout plus. US verze to mají přivedené rovnou do budíků - Láďa to má taky tak upravené, na Superce jsem to měl taky
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Milano75 » 3.2.2013, ned 20:54

jak poznám jestli to mám převedené do budíků??

tedy 5x sešlápnu plynový pedál a něco se stane??
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Ladin 164V6 » 3.2.2013, ned 21:27

Po otoceni klickem by melo svitit uplne vpravo Check Engine, pokud ne, vyvedene to neni. U mne na M1.7 je to taky na PIN 8 (-), nevim jak na TB. Kazdopadne pokud ten 3PIN konektor odbocuje ze svazku k ridici jednotce, je to na diag, pytle maji solo jednotku (vedou do ni draty v zlutych buzirkach) tak se nemuzes splest.
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4864
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od A.J.Michal » 15.2.2013, pát 22:12

Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Milano75 » 20.3.2013, stř 08:54

tahle lišta je asi k ničemu, že??
Přílohy
fotografie0686.jpg
fotografie0685.jpg
fotografie0683.jpg
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Pivrnec911
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2733
Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
Bydliště: Lysá nad Labem

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Pivrnec911 » 20.3.2013, stř 10:53

Budou vačky???:-)
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Ladin 164V6 » 20.3.2013, stř 10:57

Kdyz ty díry nezalepis, bude se mlzit... Jinak to je celkem dobře sehnatelna věc.

Co motor, už to vrci?
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Milano75 » 20.3.2013, stř 11:15

není čas, ale budu se na to muset podívat, abyc mohla aspon stát občas venku, protže bez bočního skla to nejde, takže ted sem an ní ještě nešáhnul, je mi bene přivezl původní lištu- tu lištu slepím silikonem, zbylé části jsou na kufru, jen mi není jasné jak tam drží žárovka :shock:

a tím pádem vačky nebudou :-D

ted sem kontaktoval jednoho tuším někde od plzně, že má celou V6t na díly (celou neprodá) tak sem zvědav jaké budou ceny

ono když by běžel motor, tak už je jen krůček k ježdění :smt023

p.s čumím jak puk že se tak skvěle sundavá přední nárazník na 164ce, prostě dva šrouby a je dole :smt023
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8659
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Hampice » 20.3.2013, stř 11:56

Na Superce jo, na starejch je to trochu horší...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Milano75 » 24.3.2013, ned 21:16

tak jsme dneska koukal co budu potřebovat objednat z jedné 164ky na díly a zjistil jsme, že třeba nemám kola z alfy, dle mého je tam rozteč 5x100 a mám plovoucí šrouby + pneu je něco co není v TP 225/60 R15:(

no a hledal jsme taky tu spáleninu a až dneska jsme pořádně natočil pojistkovku a zjistil jsem co je vypáleného- tedy jen jakoby pojistka a z druhé strany to vypadá ok :smt102

co se skrývá pod tou vypálenou pojistkou za symbol??
myslítě, že může být poškozená pojistkovka (základní deska) a proto to třeba nenastartuje?



DSC02979.JPG
DSC02974.JPG
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Ladin 164V6 » 24.3.2013, ned 22:27

Vetrak chladice. Kazdopadne brutalne vypaleny :D
Přílohy
O23A6121.jpg
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Milano75 » 24.3.2013, ned 22:31

supr, dikes :smt023

k větráku chladiče vede tlustý modrý kabel napojený na tlačítko u řadící páky

tady je krásně vidět :)
Přílohy
DSC02972.JPG
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Kůrkyn » 25.3.2013, pon 08:18

takže si tam někdo dodělal ruční spínání a tím to takhle vysmažil :)

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Ladin 164V6 » 25.3.2013, pon 10:19

Stejně ale je tahle pojistka jen pro ovládací relé (30A se mi tam zda moc silná, kouknu co tam patří), pojistka pro motor vetraku je na protipozarce, takovej ten plíšek jako byva na zhaveni...

Jestli nekdo krmil primo vetrak pres pojistkovku, tak se divim, ze to neshorelo cely :smt044
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Milano75 » 25.3.2013, pon 15:33

relé na větrák chladiče je taky na protipožárce??

jiank u TD mám větrák taky na tvrdo přes kabel + jsme opravil automatické spínání- ted to tedy asi vysekám :)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Ladin 164V6 » 25.3.2013, pon 18:16

Z hlavy myslim, ze na pricce u svetel, ale musim kouknout ktery. Je to vetrak jak krava, ta pojistka je tusim 50A.


Kazdopadne, byt Tebou, prdim na blbosti jako svetlo nebo vetrak, vyhazu ten alarm, vzdycky to dela spis zlo nez uzitek, a pak, kolem toho vytrzenyho konektoru cidla klepani vede i kabel od cidla polohy kliky, je tam myslim i konektor, to bych pak proveril jak prvni, bo kdyz nedava signal ECU neni jiskra.

Pak se da badat dal.
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8659
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER

Příspěvek od Hampice » 25.3.2013, pon 19:57

Dle vlastní zkušenosti tipuju, že ta pojistkovka bude KO. Rovnou sháněj jinou. Je v ní několik vrstev tišťáku a ho...o to vydrží...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Odpovědět

Zpět na „164“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti